Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 21 listopadu 2024
Celkem je zde 191 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tomas dubik
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 825
Online návštěvníků
Návštěvníků: 187
Uživatelů: 4
Celkem: 191

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 209 | Témat: 2

12.09 2010 22:01


Nepracuje EGR* náhodou až od vyšších teplot? Tudíž by neměl mít vliv na ohřátí do té dané teploty ne? Neví někdo?
nahoru

sponzor





12.09 2010 22:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

13.09 2010 9:08


darkwhite:
Nepracuje EGR** náhodou až od vyšších teplot? Tudíž by neměl mít vliv na ohřátí do té dané teploty ne? Neví někdo?

Vyšších teplot čeho? Vody?
EGR* pracuje okamžitě od nastartování, aby snížilo emise NOx.
Vliv na ohřátí motoru má okamžitě, protože se do sání dostávají teplé výfukové plyny, a tím se motor dřív ohřeje.
Když je EGR* vyplé, motor se ohřívá dýl, protože si nenatahuje vypálený vzduch do sání.
Toť vše
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 209 | Témat: 2

13.09 2010 13:14


No možná je lepší přečíst někde na jednom foru jen pár příspěvků a dál to radši neřešit, protože sem o tom četl ještě na dieselpoweru a vwclubu, a někdo azse píše že začíná pracovat až když je motor téměř ohřátej na 60° nebo 80°. ALe zase někdo kdo ho má zavřenej tak že se mu to ohřívá déle a kor v zimě je to znát. Asi nejlepší neřešit a vyzkoušet poněvadž dozvědět najít 100% informaci na forech dá někdy zabrat
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

13.09 2010 18:55


EGR* sem mel na stare audine zaslepene a uplne vyhozene 5let nemel sem zadnej problem nikdy

vlasne mel na emisich (mereni kourivosti) sem mel az moc dobre hodnoty vzdy na to cumel jak pero z gauce ))) a chvalil jak si prede a ze se to vubec nestava takto dobrej motor atd .... )))))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 209 | Témat: 2

14.09 2010 0:34


tak to je mazec.. a to bylo PD?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

27.10 2010 21:06


Nemá někdo zkušenost s vyřazením EGR* u A6 C4 2,5 TDI* ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

05.02 2011 10:15


U mojí 1.9 ho mám jen softwarově omezenej a řekl bych, že mi od té doby Turbo* spíná dříve. cca 1500-1600 ot.
Teď se chystám zaslepit úplně, tak uvidím, jestli budou nějaké rozdíly.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 209 | Témat: 2

06.02 2011 10:12


Tak jsem včera EGR* zaslepil, auto předtim netahlo, zabíralo až se zpožděním, nebo vůbec ani ve vysokých otáčkach a málokdy se chytlo v nízkým otáčkach. Zkoušelo se Turbo*, regulace, měření váhy a turba přes VAG atd. podtlaky regulačních ventilů. Nakonec sem znovu po půlroce vyčistil EGR* a hned zkusil zaslepit a zátah mam konečně od nízkých otáček. Tak že nějakým způsobem na to musely mít vliv spaliny do sání jakoby EGR* nedovíral..
nahoru

sponzor





06.02 2011 10:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.02 2011 10:15


darkwhite:
Tak že nějakým způsobem na to musely mít vliv spaliny do sání jakoby EGR** nedovíral

nevyhodila by to diagnostika za jazdy ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 209 | Témat: 2

06.02 2011 10:52


Citace:
3 závad nalezeno.
17977 - spinac pro GRA - neverohodny signal (E45)
P1569 - 35-00 - -
18107 - datovy BUS pohonu - chybejici sdeleni od elektr. sloupku rizeni
P1699 - 35-00 - -
19586 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - mez regulace prekrocena
P3130 - 35-10 - - - Sporadická
Readiness: N/A

tu 3 chybu mi to občas vyhodilo ale ne vždy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.02 2011 10:57


darkwhite: logy za jazdy nikto nerobil ze ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 209 | Témat: 2

06.02 2011 11:32


já jo ale teprv se to učím, teď na to koukam mam v nich trochu bordel pomotalo se mi to s logama z jiných aut, a nebo sem logoval víc veličin najednou, ale můžu to poslat
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

10.02 2011 11:18


Já mám EGR* zaslepený taky, ale log z jízdy jsem nedělal.

Chová se to jak už tady bylo řečeno že se déle zahřívá (ale není to nijak tragické), více to smrdí (EGR* snižuje emise NOx - to je ta "smradlavá" složka) - já jsem si toho třeba nevšiml, ale přítulka ano:-). Naštěstí NOx na emisích nikdo neměří, tam se měří jen kouřivost. Sání bylo před tím zasrané tak, že vrstva sazí na stěnách měla cca 2cm. Teď je všechno čisté jak dětská prdýlka:-D

Teoreticky by to mělo mít vliv i na spotřebu a zátah v nižším pásmu otáček. Ale to není až zas tolik patrné když byl EGR* v pořádku.
Výrazně poznat to je jen když EGR* nepracoval správně, třeba když nedovíral, atd.

Mimochodem mám C4 AAT s EGR*-off a kámoš s C4 AEL si myslí že mi to v nižších otáčkách bere líp jak jemu.

Do nouzáku budou padat auta která splňují Euro4 a výše. Protože podmínkou k Euro4 je mimo jiné právě hlídaná funkce EGR*. Do Euro3 to nebylo povinné a tím pádem zbytečné. V tom případě se musí činnost EGRu vymazat z map v ŘJ.

Jinak se vypnout EGR* dá buď záslepkou, nebo jen odpojení té podtlakové hadičky (a její ucpání, ale musí být EGR* funkční aby se dovřel).
VAGem se dá pouze omezit na minimum:
motor -> login -> 12233 -> kanál 3 -> mělo by být 32768 -> nová hodnota 33768 -> uložit
Ta hodnota 33768 je odhad, pokud jde motor nepravidelne, zkuste ji snizit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

10.02 2011 22:29


t_kali:
Já mám EGR* zaslepený taky, ale log z jízdy jsem nedělal.

Chová se to jak už tady bylo řečeno že se déle zahřívá (ale není to nijak tragické), více to smrdí (EGR* snižuje emise NOx - to je ta "smradlavá" složka) - já jsem si toho třeba nevšiml, ale přítulka ano:-). Naštěstí NOx na emisích nikdo neměří, tam se měří jen kouřivost. Sání bylo před tím zasrané tak, že vrstva sazí na stěnách měla cca 2cm. Teď je všechno čisté jak dětská prdýlka:-D

Teoreticky by to mělo mít vliv i na spotřebu a zátah v nižším pásmu otáček. Ale to není až zas tolik patrné když byl EGR* v pořádku.
Výrazně poznat to je jen když EGR* nepracoval správně, třeba když nedovíral, atd.

Mimochodem mám C4 AAT s EGR*-off a kámoš s C4 AEL si myslí že mi to v nižších otáčkách bere líp jak jemu.

Do nouzáku budou padat auta která splňují Euro4 a výše. Protože podmínkou k Euro4 je mimo jiné právě hlídaná funkce EGR*. Do Euro3 to nebylo povinné a tím pádem zbytečné. V tom případě se musí činnost EGRu vymazat z map v ŘJ.

Jinak se vypnout EGR* dá buď záslepkou, nebo jen odpojení té podtlakové hadičky (a její ucpání, ale musí být EGR* funkční aby se dovřel).
VAGem se dá pouze omezit na minimum:
motor -> login -> 12233 -> kanál 3 -> mělo by být 32768 -> nová hodnota 33768 -> uložit
Ta hodnota 33768 je odhad, pokud jde motor nepravidelne, zkuste ji snizit.

V com moze byt problem ked mi nechce zobrat login 12233 ale berie mi 26262?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

11.02 2011 10:29


OJE:

V com moze byt problem ked mi nechce zobrat login 12233 ale berie mi 26262?

Problem neni v ničím - Audi věčinou maji Login 26262 pro zpřistupněni servisních kanálů a VW mají zase 12233
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.7. 2011
Příspěvků: 15 | Témat: 4

26.08 2011 15:49


Zaslepujete ho u motoru nebo u turba??? Logicky u turba, ze?
nahoru

sponzor





26.08 2011 15:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

02.09 2011 20:29


Vedel by mi niekto prosím zistiť cenu pre EGR* ventil na A6? Toto je označenie toho ventilu: 059 131 503 H

Ďakujem,
Lenka
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

02.09 2011 20:33


z kopy novacikov tu clovek musi pacit udaje o aute ked chcu nieco zistit, a nabehne tu holka a vysype rovno cislo dielu... Tak to ma byt
Jasne mrkneme
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

02.09 2011 23:31


Manžel mi diktoval do telefónu čo a ako. Mala som si nájsť číslo na predajcu Audi, zavolať tam a zistiť cenu, ale nestihla som to a večer to už nikto nedvíhal. Tak snáď niekto poradí tu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

03.09 2011 13:53


lenkaaa:
059 131 503 H

Cena neni nijak drastická 2312 Kč
U vás v SK ale může být cena jinačí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 249 | Témat: 19

01.05 2012 16:49


Caute vseci, pred tydnem jsem cistil Turbo*, a dneska jsem ucpal hadicku k EGR*. Docetl jsem se tady ze to na A4ku 1998 81KW TDI* staci a nemusim zaslepovat. Nezustava vsak EGRko porad trosek otevrene?? tak 5 procent??? Po ucpaní se mi zda na volnobeh prede mnohem klidneji a nastup Turba je o trosku drive tak 1650. Jeste jedna vec jak muzu pridat trosek tlaku tak na 1.3?? Prosím prosím dekuji za odpoved.



I love Audi
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

01.05 2012 21:14


lenkaaa: pokud sháníš nové erg a pokud jezdíš jako důchodce, tak se radši na to vybodni a zalep ho, uleví se motoru v tom smyslu, že se ti nebude usazovat sací potrubí.

A vůbec kdo vymyslel ERG je docela kokot. Dle mě je to kurvítko, s kterým přišlo EU. Jestli chtěli docílit rychlejší zahřátí motoru, tak to mohly řešit jinak než tímto.

Třeba pokud má motor Turbo*, tak mohli erg prasknou k intercooleru. Když by bylo auto studený tak by prostě sepnul ten ventil a horký stlačený vzduch co by šel z turba, nebo alespon část by nešla přes intercooler ale přímo do motoru.

//edit, asi to zkusím sestrojit
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 777 | Témat: 95

07.05 2012 23:15


Ja si myslim ze prvorada funkcia ventilu je znizit tu zlozku vo vyfukovych plynoch a az potom je tam to zohrievanie motora. Inak planujem to spravit aj ja. Som zvedavy jake to bude.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

02.07 2014 21:33


Zdravim Ja jsem to vyresil tak ze jsem to zaslepil plíškem a doprostřed vyvrtal malou dirku prej neni dobre zavřít to uplně ale jenom častečně a sání jsem mel totalne ucpany .Jinak rozdil nepozoruju auto je ok .
nahoru

sponzor





02.07 2014 21:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 5

03.07 2014 20:16


hmm po tom co jsem videl ty nánosy v sání tak myslím že za pár týdnů ta dírka už nebude
audiavant:
prej neni dobre zavřít to uplně

nechápu

...ještě doplním,určitě doporučuju udělat záslepku z nerezu(stačí tl.1,možná i mín)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 895 | Témat: 32

04.07 2014 22:27


... anebo (podle tloušťky a materiálu plechu) bude dírka větší (mam zaslepeno - dvojka nerez - už pár let a koukam, jak pěkně i nerez rezne )
Občas se na těch fórech člověk dočte taky pěkný blbosti ...
EGR* má prostě a jednoduše snižovat hlavně emise uhlíku (saze) a čim studenější motor (/menší komprese,atd. ...), tim mastnější ty saze z motoru jdou, z nichž se část do něj opět vrací (a spíš z nich i něco shoří/dohoří a pomůže event. i snížit spotřebu...) Samozřejmě to má vliv i na zahřívání motoru, ale rozhodně ho to nedělá šetrnějším, když mu v tom "pomáhá" jen v mírným zatížení, což neni ideální provozní stav, tj. i na volnoběh, ale i při něm se po několika minutách na chvíli zase zavře, aby se ten motor moc nepřidušoval (trošku "začarovanej kruh") ... a stejnětak je docela často v činnosti při jízdě "na spotřebu" (kde podle teploty vzduchu může tu spotřebu i snižovat, ale dlouhodobě se to bude zasí*at, pokud to člověk občas neprotáhne a hlavně bude podtáčet) ... takže pokud se to auto používá na ježdění, může vydržet i v provozu relativně "čistej" dlouho a pokud je naopak plnej mastnýho s*instva, tak to auto prostě buď jezdí jen couračky nebo je značnou část provozu na volnoběh, event. je to podtáčený "loudavym" stylem ...

Docela elegantní mechanický řešení (i když taky asi pěkný s*aní, ale mohlo by to aspoň pomáhat v tom zahřívání motoru) pro "chytřejší" auta (Euro4+)by mohlo bejt nasávání teplýho vzduchu z motor./výfuk. prostoru místo spalin, ale pokud by to mělo správně plnit účel (bez úprav jednotky a nouzáku), chtělo by to druhej vzducháč (tady by se dal třeba využít nějakej ten "sportovní" s lepším průtokem - zařadit za ten původní před Turbo*, aby to nešlo přes váhu - jen nevim, jak by filtr snášel ten teplej/horkej vzduch, ale možná by to řešila "jenom" častější údržba...) a překopat trošku sání tak, aby to bylo v požad. poměru (takže možná vlastně použít i jinej/větší ventil ) ... prakticky asi zbytečně drahá sranda a spíš jen úvaha ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.6. 2013
Příspěvků: 56 | Témat: 8

05.07 2014 4:07


Mam A6 r.v. 2008 4F, chystam se nechat softwarove vyradit EGR*, bude se mi potom motor hazet do nouzaku, nebo tím jak to tunner vyřadí softwarově tím taky zamezí házení motoru do nouzaku?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

05.07 2014 10:05


Karney:
EGR* je v jednotce na nekolika mapach, pokud typek vi a umi, zadne chyby uz nebudou, pokud ale nevyresi vsechny zavislosti, problemy byt muzou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.6. 2013
Příspěvků: 56 | Témat: 8

05.07 2014 20:23


Ja jsem prave po cipu ted, a zacala mi prave vyskakovat chyba stim Egerem vzdy se mi rozsviti kontrolka motoru v nizskych otackach, tak si ríkam jestli ho nebude stacit jen komplet vycistit bez toho aby se zas do toho muselo hrabat softwarove a pokud bych to nechal odstranit tedy softem, tak nechat ho pred tim i tak vycistit a pak vyradit, nebo ho proste jen vyradit bez predchoziho cisteni?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2014
Příspěvků: 238 | Témat: 24

26.10 2014 10:01


Kto mi dokaze softwarovo odpojit EGR* 3.0 TDI* bmk za slusnu cenu ?? Ked tak prosim sprava...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email