Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 28 ledna 2025
Celkem je zde 1055 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wlkos
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 985
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1055
Uživatelů: 0
Celkem: 1055

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

26.10 2009 11:14


Zdravim vsechny OOOO,

nedavno jsem si poridil doagnostickou sadu a mel bych jeden dotaz.

Aktualne ted resim problem s tim, ze se mi asi zblaznila teplota na pristrojovce, tak bych se tu u vas chtel jen ujistit na par vecech.

Chapu spravne, ze pokud ve VAGu na 17-Pristrojova deska - Merene hodnoty si DAM* zobrazit teplotu tak by se mi mela ukazovat teplota, jakou ma zobrazovat i pristrojovka, je to tak?

Za predpokladu, ze koukam na spravnou teplotu, tak je mi totiz divne, ze pristrojovka mi ukazuje klidne i o 15 stupnu vice, nez je aktualni teplota v merenych hodnotach. Nekdy teplota palubky tvrdi dokonce ze je na 120 stupnich.

Pokud je tomu takto, co je na vine? Cidlo, elektrika nebo rovnou pristrojovka? Nesetkal jste se s tim nekdo? Uz me to stve docela dlouho tak to chci konecne vyresit.

Za odpovedi predem diky
nahoru

sponzor





26.10 2009 11:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.10 2009 23:26


cidlo na trubce pro budiky asi...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

27.10 2009 20:10


Hawkeye: Vyskúšaj dať test akčných členov. Teplotu si mozes pozrieť aj cez riadiacu jednotku motora +- by mala súhlasiť s prístrojovou doskou (17).
Teoreticky by malo byť jedno dvojité 1x pre prístrojovú dosku a 1x pre RJ motora.
Teplotné čidlo sa dá ohmicky zmerať, či dáva požadovanú hodnotu podľa teploty.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

29.10 2009 14:27


Akcni cleny pristrojovky jsem delal, vse ok.

Meril jsem hodnoty, jak pro motor (01), tak pro pristrojovku (17) a jsou +- stejny. Muj problem je v tom, ze ovsem na pristrojovce si ta teplota lita jak se ji zachce. Treba vyjedu od domu a cca po 1km uz si pristrojovka klidne hlasi, ze je na 90, nekdy dokonce i 120. Pritom ve VAGu na hodnotach je vse ok.

Snazim se ted prijit na to, co je na vine, cim dal vic mi pripada, ze je problem primo v samotny pristrojovce...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

29.10 2009 17:27


Hawkeye:
Snazim se ted prijit na to, co je na vine, cim dal vic mi pripada, ze je problem primo v samotny pristrojovce...


Aj mne to tak pripadá
1. Namerá to OK to vidíš cez VAG.
2. Ale zaujímavé je to že pri teste akčných členov je to OK a potom ukazuje zle?
nahoru

Anonymní





29.10 2009 17:39


Hawkeye: Jestli máš klimatronik, tak zmáčni zároveň tlačítka vnitř.okruhu(autíčko) a šipku nahoru a na volbě teploty(+-) namačkej číslo "51" a stiskni tlačítko vnitř okruhu.
Uvidíš teplotu vody digitálně a přesně i bez VAGu..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

29.10 2009 17:42


flashmajster: Abys me spravne pochopil:

Napred popisu zavadu:
Vyjedu nekde, teplota leze nahoru (podle vagu) do 60ti stupnu a pak spolecne s tim i rucicka na teplomeru na desce. Ovsem, nekdy se stane, ze treba mam teplotu auta 70 a pristrojovka ukazuje 80, nebo i 90. Nebo treba jedu, teplota cca 84-85 a najednou vyleti ke 120 zacne hlasit, ze se motor prehriva a najednou zase rychle sleze na 90 a od te doby klid. Zacinam to nazyvat jako "zertovna teplota".

A ted co jsem vykoumal:
Pokud merim hodnoty na 01 a 17 tak teplota +- stejna (max o 1-2 stupne ale to muze byt dobou nez prehodim kategorii ve VAGU).

Test akcnich clenu pristrojovky v poradku, budiky jedou od spoda az na max a pak zustanou ve prostred, tudiz ten taky probehne.


Moh bych kdyztak udelat log, kde bych oznacoval jednotlive 10ky stupnu podle teploty pristrojovky, aby sis to mohl lepe predstavit.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

29.10 2009 17:43


Union: Klimatronik bohuzel neni, musim sledovat pouze pres VAG.
nahoru

sponzor





29.10 2009 17:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

29.10 2009 17:46


Union:
Hawkeye: Jestli máš klimatronik, tak zmáčni zároveň tlačítka vnitř.okruhu(autíčko) a šipku nahoru a na volbě teploty(+-) namačkej číslo "51" a stiskni tlačítko vnitř okruhu.
Uvidíš teplotu vody digitálně a přesně i bez VAGu..


Nič v zlom ale toto nefunguje tá hodnota je vymyslená a prepočítava si ju klíma v závislosti od času.
Ak by mi niekto neveril tak možete vyskúšať pokus so studeným autom:
1. otočíš klučik
2. nabehneš na kanál 51
3. pozeráš ako hodnota stúpa až na 90 to trvá cca 7 minut
nahoru

Anonymní





29.10 2009 17:50


flashmajster: Mně se teď na 90 za 7 minut určitě nedostane.. Klesá to a stoupá, takže vymyslená hodnota to nebude..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

29.10 2009 17:52


Hawkeye: No najskor si treba uvedomiť že
prístrojová doska teplotu ešte upravuje, čiže od nejakých 80 až po 100 stupnov reálnych ti ona bude ukazovať stále 90.
Ak ti to aj pípa že je veľa tak musela namerať zle a to by si mal myť aj vo VAGu, najlepšie to nalogovať keď ti to bude chodiť hore dole a porovnať to s ručičkou.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

29.10 2009 17:54


Union:
flashmajster: Mně se teď na 90 za 7 minut určitě nedostane.. Klesá to a stoupá, takže vymyslená hodnota to nebude..


Mne to funguje tak ako som napísal. Klesá to jedine keď mám vypnutý kľučik nejaký čas. Stúpa keď mám klučik otočený

edit: tu je videjko
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Anonymní





29.10 2009 19:38


flashmajster: Mně to funguje tak, že mi to měří teplotu vody.. Stoupá i klesá a to jen při nastartovaném motoru.. video se mi teď jít točit nechce, ale schválně na to zitra mrknu..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email