Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 25 června 2024
Celkem je zde 818 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JaysterK
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 529
Online návštěvníků
Návštěvníků: 814
Uživatelů: 4
Celkem: 818

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

26.10 2009 0:29


Taková nezávazná diskuze, možná že ten čas nepřijde, možná jo, tak tak pokukuju, mám několik adeptů a to +- 4:

podminkou: klimatizace, kombi nebo aspon sklopne zadni sedacky, aspon neco v elektrice a vyhrivany aspon predni sedacky, nejlepe sestikvalt, nizka spotreba a unosne provozni naklady co se tyce rozvodu, brzd, podvozku


A6 C4 2.5TDi Avant - quattro neni podminkou, auto i motor +- znam, provozni naklady taky, jen nevim, jestli to neni zbytecne velky motor pro me

A6 C4 1.9TDi - je mi jasny, ze to vsichni zepsujete, ale ma nekdo to auto doma, ne ze se s nim jen svezl? Motor znam, mam ho v 80ce a jezdi dobre, nevim, o kolik bude tezsi C4 s timhle motorem, ale neni to preci jen tezka dva a pulka a zavodnik nejsem, takze by mi to stacilo asi, ale treba kdybych se v tom projel zmenim nazor

A6 C5 1.9TDi - dival sem se, nechaji se sehnat za dobrou cenu v DE, ale neznam to auto, nevim jak je na tom se servisem, motor asi OK, ale co predni naprava a jine?

BMW 320d Touring - cetl jsem nejake recenze, rady, zkušenosti uživatelů, prý dražší servis, tak nevím, jestli to bere oproti 120ce nebo čemu, ale asi srovnatelný s audi? Líbí se mi ten motor 100kW(110kW) 1951ccm, tudíž nízká spotřeba, ale zase zadokolka, se kterou nemám zkušenost, i když toho se bojím na posledním místě...

dik za postrehy tipy a tak Klidne tu rozvijejte diskuze a spradejte teorie, nejaky obrazek si pak treba udelam.
Uvažoval jsem ještě o 80 Avantu, ale s požadavky co mám jsem žádnou nenašel..
nahoru

sponzor





26.10 2009 0:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.10 2009 8:46


Ze toho co jsi napsal je jasny adept C4 s petihrnkem, s jednadevitkou to nejede, ve 120ti pridas a nic se nedeje, krom toho ze to zacne zrat. C5 - aby to jelo, musel by tam byt 96kW.... bmw s timhle motorem obejdi - ma v sobe VP44
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

26.10 2009 10:13


vlasta: dik, cosi sem o tom VP44 cetl to je nejaky cerpadlo ze?
Co ta C5 jinak, kdyz tam je ten 96kW motor?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

26.10 2009 10:49


A4 b5 nebo b6 s 1,9 tdi
nahoru

Anonymní





26.10 2009 10:54


lumirs: Otázka je, co/koho v tom chce vozit. A4 je auto s bídou pro dva, max. pro 4, ale trpaslíky..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

26.10 2009 10:57


Union: s bídou pro dva? asi žiju v jinejch relacích...
nahoru

Anonymní





26.10 2009 14:26


vencaa6:
Union: s bídou pro dva? asi žiju v jinejch relacích...
váhových a výškových.. No dobře, to bylo trošku s nadsázkou, ale že do zadu si normální člověk nesedne, to mi nikdo nevyvrátíte.. Proto tam prý inženýři z Ingolstadtu ani nevyvedli klimu - jako u A6..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

26.10 2009 14:37


Union: nečteš, nevíš. klima je tam vyvedena. sice jen průduchem u noh, ale je...
nahoru

sponzor





26.10 2009 14:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

26.10 2009 15:29


lumirs: b5ku nechci. Je to jeste mensi nez 80ka. A b6 je jeste dost draha, jinak se mi libi moc, idealni treba ta, co je ted tady v bazaru Krasna.

Union: ted mam b4 80 sedana, ve 4 sme behem tydne najeli 2000km a nikdo nebyl rozlamanej a dozadu si pohodlne sednul i kamarad, kterej ma 2metry a par centaku navrch.

Spis se divam po vetsim aute z duvodu, ze kdyz clovek jede pak treba v zime na hory, tak nemusi resit, jestli tam narve 4 lyze a jeste zavazadla. V C4 Avantu se clovek vyspi urco pohodlne (vyspim se i v sedanu ) a obcas vozim vetsi veci a zatim sem teda odvezl i to, co bych nikdy nerekl ze odvezu, ale nekdy je limitujici vstupni otvor kufru. No a zaroven teda chci udrzet +-nizke provozni naklady a spotrebu.
nahoru

Anonymní





26.10 2009 15:51


vlasta: A u A6/C5 motor AKE bývá co? A co jsou prosimtě origo odlehčené vačky?
maczaCZ: 80ku/B4 sedana jsem měl taky a dokonce i Coupe B4 se šíbrem a taky jsem se nějak poskládal, ale v C4 je trošku větší pohodlíčko.. A pětiválec se povedl. Ber C4 s motorem AAT.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.10 2009 15:55


tak jednoznacne A6 C5 a ked 1,9 tak 96 kW chip a jedes

Mimo toho je to auto vycnievajuce z radu, C4 je jednoducho C4 a bugro to sem netahaj

Union:
Union:
vlasta: A u A6/C5 motor AKE bývá co? A co jsou prosimtě origo odlehčené vačky?

ako ? co ?


vencaa6:
Union: s bídou pro dva? asi žiju v jinejch relacích...
mal to inak napisat, s pohodlim dvaja a s bidou 4
Naposledy upravil SCORPION dne 26.10 2009 16:02, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Anonymní





26.10 2009 16:02


Otázkou je, kolik máš na to peněz, nebo tady jen tak sníš..?
Od 80ky avant k A6/C5 1.9TDI/96kW je celkem velký finanční skok.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

26.10 2009 16:11


ber C4 s motorem AEL
jinak od BMW bych v 320d bral spíš ten 170koňovej dvoulitr.. spotřeba je tam příznivá a jede to
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

26.10 2009 16:29


Union: jedině AEL, AAT nechci.

SCORPION: jednozancne to neni -> C5 muj pohled je, ze jsou na to drazsi dily, viceprvkova naprava zbytecne draha na udrzbu...Jinak se mi libi C5 celkem jak exterier tak interier, ale zase se hodne kradou :/, ale to neni to podstatny, to bych si musel koupit skodovku 120ku
Btw. k tomu chipu...chip fakt e e

Cenová (je)bude 100tkč +- coz kdyz nad tim tak premyslim, tak stejne vyjde nejlip AEL C4. Rozvody kolem 5t+-, spolehlivost zarucena a za tu cenu se necha sehnat slusny auto.
C5 uz jdou od tehle cenovky taky sehnat, hezky, ale neodvazuju si troufnout tvrdit neco o stavu, byt to prodavaji i treba primo Audi dealeri
BMW jsem zaradil proto, ze se mi tento model velmi libi, ma dravy vzhled, ale nemam s nim zkusenosti, neco je s tim cerpadlem jak psal vlasta a 30tkc heh, to bych se pak pokakal Ale zase je tam zajimava spotreba u toho motoru, byt vykonove je stejne jak AEL, ale zase v te cenove jich neni moc.
Jak C5 tak 320d jsou slusny tak kolem 150t. Ale to bude nad muj rozpocet.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.10 2009 16:42


A zasa plati porekadlo: kdyz mas na opici, musis mat i na banany...

Pri cenovej relacii 100 000 kc nenajdes zachovalu A6 a uz vobec nie 1,9 tdi

V tomto pripade jedina volba Audi A6 C4 Avant 5 valec v rope

Nizka zriadovacia suma, nizke ceny ND, ....

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

26.10 2009 16:45


SCORPION: najdes, nasel jsem krasnyho avanta 96kW, ale otazka je v jakym stavu byl motor, podvozek atp..
No a prave kvuli tem bananum se ptam na opici )
nahoru

sponzor





26.10 2009 16:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.10 2009 17:07


maczaCZ: bacha na to to bude sereda opica s blchami, krasne opicky su ovela drahzie a ocakavaju tie najlepsie banany ziadny import of thaiwan
nahoru

Anonymní





26.10 2009 17:11


..hoši vy ste komedoši..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

26.10 2009 21:00


Union: a v v v vo vo vo vo tom to je

SCORPION: tak to vidim taky.
No kdyz to tak zjistuju, budu hledat krasneho avantika c4 ael bez/s quattrem, vyhrevem sedacek, klimatronik, 2 bagy, el.okna.

Diky za nazory a ujisteni vernosti znacce
jakmile to prijde, podelim se o dojmy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.10 2009 21:42


Union: novejsi typ vacek.
maczaCZ: rozdil mezi AAT a AEL je v RJ, AEL ma jeste jine vstriky, ale neni nutno je menit. Jen je rozdil mezi AAT prvni a druhe generace. VP44 je zlo, ktere nemelo spatrit svetlo sveta - zlata rotacka-klasicke EDC.To je to, na cem Satas okrada lidi o jejich tezce vydrene fufniky
Ted me ale vysvetli tvuj myslenkovej pochod. Tak ty nemas vole jeden na to,abys udelal komplet spojku a resis tady koupi noveho vozu? To jsi vyhral ve sportce? Nebo delas vedlejsak jako gigolo??
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7172 | Témat: 19

26.10 2009 22:17


Já vim,sem svině nedávam je zadarmo,holt musíte za jinou sviní no..
Naposledy upravil Satas dne 27.10 2009 0:31, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Anonymní





26.10 2009 22:32


vlasta:
Union: novejsi typ vacek.
maczaCZ: rozdil mezi AAT a AEL je v RJ, AEL ma jeste jine vstriky, ale neni nutno je menit. Jen je rozdil mezi AAT prvni a druhe generace. VP44 je zlo, ktere nemelo spatrit svetlo sveta - zlata rotacka-klasicke EDC.To je to, na cem Satas okrada lidi o jejich tezce vydrene fufniky
Ted me ale vysvetli tvuj myslenkovej pochod. Tak ty nemas vole jeden na to,abys udelal komplet spojku a resis tady koupi noveho vozu? To jsi vyhral ve sportce? Nebo delas vedlejsak jako gigolo??


Kdyz ta C4 je uvnitr skareda.
ja bych zvazil C5 1.9TDi, pokud to ma na pohodove jezdeni, krasna spotreba, vsechno levne a standardni, a kdyz bych chtel pritlacit tak vymena trysek a 12mm cerpadlo, mozna vetsi turbo a chip. 110kW z toho motoru dostavaji v pohode. Akorat to ma zvuk 4valce.

co?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

26.10 2009 22:37


a já doteď myslel že BMW sou bezporuchový
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

26.10 2009 22:41


MaczaCZ: nevim proč se vyhejbáš chipu? každý auto je řízený počítačem, a když ho nastavíš tak jak potřebuješ a využiješ rezervy který ten motor má, s rozumem, nemáš co zkazit. jezdí mraky chipovaných TDI
nahoru

sponzor





26.10 2009 22:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

27.10 2009 10:56


vlasta: až zase přijedu vysvětlím... Není to něco, co bych chtěl řešit veřejně a ne e, nevyhrál a ani nedělám gigola. Spojka bude během měsíce. Řeším ještě vybavení bytu, tak musí počkat.

FrantaCech: možná, ale v té cenové určitě neseženu. C4 zevnitř důvěrně znám a když je interiér se dřevem s kombinací světlé látky nebo kožených světlých recar, tak je top

deejayvenca: chipování nevěřím, proč si zbytečně snižovat spolehlivost motoru. Ono 2.5 když jede jak má, tak jede pekelně s krásnou spotřebou tak proč z toho ždímat víc. Zrychlení na předjíždění ujde, 200+ kmh to umí taky jet. Nejsem závodník, rád se občas projedu po okreskách jinak spíš delší trasy + pojížďky po městě. Párkrát za rok dovolená, toš pohodlný velký auto, kde není problém s prostorem
nahoru

Anonymní





27.10 2009 19:24


Ja neviem A6 C4 je aj pekna, aj spolahliva ale predsalen to uz je audi babka takze uz to ani s tou spolahlivostou zrejme nebude take ruzove ...cas je cas..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.10 2009 19:28


azmodan: tak to pozor, mam sice C5 koli vzhladu, ale C5 na spolahlivost C4 sa neskriabe ani zdaleka (ani benzinove verzie)
nahoru

Anonymní





27.10 2009 19:30


to mi je jasne, ale kilometre neoklames.. alebo mi chces povedat, ze tie auta budu jazdit ako za nova aj ked budu mat milion na krku?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.10 2009 19:31


azmodan: To sa pytas ty co mas auto z 1992 ??? To by si mal ty vysvetlit mne
Naposledy upravil SCORPION dne 29.10 2009 19:46, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Anonymní





27.10 2009 21:46


SCORPION:
azmodan: To sa pytas ty co mas auto z 1992 ??? To by si mal ty vysvetlit mne


ja mam audi pre radost na vikend.. strapaty cudak
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa artdeshine asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coating coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keramika keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email