Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 15 června 2024
Celkem je zde 336 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: EjPi
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 501
Online návštěvníků
Návštěvníků: 334
Uživatelů: 2
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

04.04 2008 17:44


Tak mi dnes přišel sportovní KN filtr, zítra budu montovat včetně nových svíček tak jsem docela zvědavý jak se to projeví.
Vy co už máte v autě nějakou tu bavlnu, poznali jste rozdíl? A jak je to z údržbou? Ještě by mě zajímalo jestli to dokáže zachytit jemný prach když přes ten filtr perfektně prosvítá světlo což u papírového ne.
Doufám že se pak nebude zanášet třeba škrtící klapka.
No já si od toho slibuju hlavně zlepšení chodu motoru protože podle servisky byl měněn filtr a svíčky naposled při 61800 km a teť mám najeto 106 tkm.
Motor mi pod plným plynem v nízkých otáčkách trochu škube tak doufám že po výměně fitru a svíček to zmizí. A taky doufám že se mi sníží spotřeba protože mi to žere až příliš.
Mám i změřeno pružné zrychlení na 4řku a po výměně změřím na tom samém useku znova. Jsem taky zvědav jestli se projeví ten nápis na obalu zvýšení kroutícího momentu +3%, snížení spotřeby o 8% a lepší ochota motoru k vytáčení
nahoru

sponzor





04.04 2008 17:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

04.04 2008 18:25


od vánoc mám taky K&N a změna byla asi taková, že motoru se běží jakoby snadněji a jde líp do otáček, prostě líp se mu dýchá, ale jestli si od toho slibuješ víc výkonu a nižší spotřebu, tak na to zapomeň. Jo, a drobek se zvýraznil zvuk motoru
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.04 2008 20:24


Máš vložku do sání, nebo kužel?
Obojí má shodné parametry, akorát, že vložka nepustí tolik nasávaného "zvuku" jako kužel a je s tím více práce. Filtr propustí více % vzduchu při stejné kvalitě čištění, protože je impregnovaný olejem. To znamená, že hrubé nečistoty zachytí mechanicky filtr, ty jemné ulpí na mastných stěnách, proto je tak důležitá impregnace !!! O zvednutí výkonu se nedá hovořit, jedině, že by jsi odladil i výfuk, potom si můžeš přičíst nějakých 7% navrch!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 431 | Témat: 28

06.04 2008 15:27


no mam ten filtr (vlozku) a ze by te to borilo do sedacek se rict neda... proste jak rika Benny,lip se mu dycha... a spotrebu taky nepoznas... udrzba je dulezita... cistit jen sadou od K&N...
a zkus tam dat prvni svice a projet to a pak filtr.. at vis co mu prospelo vic... takto kdyz to tam lupnes naraz toz nebudes vbedet co zpusobilo pripadnu zmenu... pokud naku pocitis...
ja tam mam i svice NGK za nakych 1600,- a zadny markantni rozdil... krom toho ze to urco lip spaluje,mozna chod je lepsi... hlavne od toho necekej naky pokrok s vykonem...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

06.04 2008 18:09


Tak vše vyměněno a vyzkoušeno A hned jsem to testoval i dneska na sprintech Takže moje poznatky, prvně jsem dal vložku a jel koupit klíč na svíčky a první co mě trklo hned při odjezdu od baráku bylo že je plyn teť daleko citlivější a i při jemném přidání auto hned začne ochotně zrychlovat. Dále jsem pocítil že se trochu zvěčil turboefekt - "kopanec je citelnější" Jinak takové to mírné kolísání tahu stále zůstalo. Po návratu jsem veměnil svíčky a to jsem pocítil ten pravý rozdíl Motor okamžitě naskočil a jeho tah je teť krásně kultivovaný od cca 1700 až k červenému bez jakéhokoli propadu - prostě paráda.
Jinak větší výkon samozřejmě poznat nejde ale před výměnou jsem změřil pružné zrychlení v kopci z 60 na 100 km/h na 4. a naměřil jsem 12,1 s Po výměně jsem provedl přesně to samé a naměřeno 11,5 s a navíc jsem měl v nádrži asi o 20 litrů paliva více takže něco to udělalo.
No a dnešních sprintech jsem taky moc konkurentů neměl
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.2. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 7

06.04 2008 22:20


tak moje dojmy s tím KaN filtrem vubec žádný rozdíl,ale při chipu v TDI* jsem ani nic nečekal.akorád jsem doufal v nižší spotřebu což při mých cestách na Německých a Dánských dálnicích při rychlostech, málokdy pod 160km,se mi taky neprojevilo.ale to bude tou těžkou nohou a si taky vezme svou dan.takže když to shrnu za 1800stovek jedna výhoda, že ho nemusím už nikdy kupovat a pouze čistit
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

06.04 2008 23:08


co jsem zpozoroval vlozkou K&N u S4ky? 2litry v prdeli...ale je to zase dozivotni filtr...a mam dobrej pocit z toho ze tam neni seriovej papirovej smejd kterej bych urcite nemenil kazdejch 5tisic /jako tenhle cca cistim/
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

08.04 2008 10:53


No jsem rád že to tu někdo napsal, hádam se totiž s kolegou že tenhle filtr nemá vliv na zvýšení výkonu, že mu dá tak akorát čistější běh ale určitě nepřidá třeba 5% výkonu atd, možná tak v kombinaci s úpravou výfuku a on mi pořád tvrdí jak to přídá třeba +3-5% výkonu..
nahoru

sponzor





08.04 2008 10:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

08.04 2008 11:10


zde DAM* objektivni mereni kluku z e30 fora ,oproti nepodlozenym nazorum a spekulacim

jedna se o vozidlo : bmw e30 325i (motor M20B25) 12 ventil

originalni filtr:

Náhled, klikni pro zvětšení.

110,5 kW korigovany vykon
112,0 kW vykon motoru
86,5 kW vykon na kolech
25,5 kW ztratovy vykon
229 Nm tocivy moment

sportovni filtr:


Náhled, klikni pro zvětšení.

113,0 kW korigovany vykon
114,5 kW vykon motoru
88,5 kW vykon na kolech
26,0 kW ztratovy vykon
238 Nm tocivy moment


To ze je chciplych skoro 20 PS si nevsimejte.I kdyz se navyseni vykonu oproti seriovemu filtru nejak extremne nezvedl (neda se hovorit o navyseni jak tady padlo 3 - 5 procent), urcite zlepseni tam je jak odezva na seslapnuti plynu tak i v narustu vykonu,kroutaku.


PS: U Turbo* motoru bude mit vzdycky sportovni filtr uplatneni vice jako u NA motoru.Ale taky od toho necekejte zazraky. Jak bylo receno , konecne navyseni vykonu,kroutaku se bude odvijet od celkovych uprav jak motoru tak i vyfukoveho systemu tam uz bude mit sportovni filtr vetsi uplatneni.

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

08.04 2008 12:01


Fobiku no super, díky moc, přesvědčilo mě to o tom že jsem se mýlil ikdyž nevim jak by to vypadalo u nečiplýho motoru, podle mě přECI* jen u chipu to bude znát víc než u nechipu ale prostě koukam že to znát jde a z toho plyne jediné, jdu si ho objednat taky

Jo jinak já jsem se s kolegou hádal o motoru bez Turba ale je to jedno, myslel jsem že to nezvýší výkon ani u turba.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

08.04 2008 12:11


tfbilly:
Fobiku no super, díky moc, přesvědčilo mě to o tom že jsem se mýlil ikdyž nevim jak by to vypadalo u nečiplýho motoru, podle mě přECI* jen u chipu to bude znát víc než u nechipu ale prostě koukam že to znát jde a z toho plyne jediné, jdu si ho objednat taky

Jo jinak já jsem se s kolegou hádal o motoru bez Turba ale je to jedno, myslel jsem že to nezvýší výkon ani u turba.
taky plati prima umernost, vetsi objem , vice ten filtr prida . U nejakyho yarisa 0,8 l nebo 1,0 l to poznat nepude ani na te brzde

PS : kdyz uz si budes objednavat,tak si objednej k tomu tu cisticu sadu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

08.04 2008 12:29


fobik:
taky plati prima umernost, vetsi objem , vice ten filtr prida . U nejakyho yarisa 0,8 l nebo 1,0 l to poznat nepude ani na te brzde

PS : kdyz uz si budes objednavat,tak si objednej k tomu tu cisticu sadu


JJ jasný no právě na to koukam a nevim jestli objednat jen tu vložku nebo celej ten kit, vložka je za 1800 a kit 3600 ale asi by to někdo sehnal levnějc.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

08.04 2008 12:40


tfbilly:


JJ jasný no právě na to koukam a nevim jestli objednat jen tu vložku nebo celej ten kit, vložka je za 1800 a kit 3600 ale asi by to někdo sehnal levnějc.
kolik toho obsahhuje ten kit? jen filtr,trubku z nerezu nebo hliniku a silikonovy kolinko s rychlospojkou ne?nekdy vyjde levneji jen si koupit ten filtr a to sani si muzes udelat sam,takovych trubek a kolinek je na trhu pozehnane ,takze te vyjde levneji v konecnem poctu. Jinak pokud budes kupovat kuzelovy filtr a k nemu delat to sani . Tak nezapomen poradne ten filtr odstinit od teplyho vzduchu a k nemu privest studenej vzduch ,pak to bude mit nejlepsi moznou ucinost



jinak taky se snaz co nejvic zachovat rovnou drahu,bez zadny ostrych uhlu,tim se nasavany vzduch zpomali a krivka klesa dolu , je to zpusobene tim ze na hrane usti vznikaj turbulence nasateho vzduchu


jinak tady jde videt ot odstineni,mohlo by byt provedeno jeste kvalitneji a precizneji kde jeho ucinost by byla perfektni.


Náhled, klikni pro zvětšení.
a knemu nasledne privezt takovou tou plastovou dobre ohebnout trubku vzduch . U bawa sem to mel resene taky takhle jak na obrazku

Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

08.04 2008 12:48


jinak clen klubu e30 to udelal uplne perfektne,ale ne moc dobre pri pripadne kontrole , ale ucinost byla velmi dobra


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 378 | Témat: 8

08.04 2008 13:06


tfbilly:


JJ jasný no právě na to koukam a nevim jestli objednat jen tu vložku nebo celej ten kit, vložka je za 1800 a kit 3600 ale asi by to někdo sehnal levnějc.

Rozdíl je akorát v tom, že kit vypadá cool když otevřeš kapotu, ale zase je hlučnej, když jedeš... Jinak je to stejný...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

08.04 2008 13:19


k tomu mereni co tu bylo..urcite nemeril cistej obyc vzduchiovej filtr....ale kdyz uz menil za K&Nko tak to meril s tim starym zasranym fitlrem, tim padem jeho propustnost uz asi byla nizsi.

Budu si proste porad stat za nazorem ze to je stejne jako kdyz date novej originalni papirovej filtr..... s tim ze tohle motoru rozhodne trochu ulehci a urcite mu to neuskodi. A hlavni je to, ze je o starost mene, nemusite chodit ke svemu prodejci po 10tisicich stale pro nove filtry
nahoru

sponzor





08.04 2008 13:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

08.04 2008 13:24


SpeedyS4:
k tomu mereni co tu bylo..urcite nemeril cistej obyc vzduchiovej filtr....ale kdyz uz menil za K&Nko tak to meril s tim starym zasranym fitlrem, tim padem jeho propustnost uz asi byla nizsi.

Budu si proste porad stat za nazorem ze to je stejne jako kdyz date novej originalni papirovej filtr..... s tim ze tohle motoru rozhodne trochu ulehci a urcite mu to neuskodi. A hlavni je to, ze je o starost mene, nemusite chodit ke svemu prodejci po 10tisicich stale pro nove filtry
vsak nikdo ti tvuj nazor nebere.Sem si skoro jisty,ze ten filtr pri mereni (seriovy) nemel novy ale ani hodne stary, a ten KN nebo Green nebyl taky fungl novy .
No nechce se mi shanet po lidech dalsi grafy a na ruznych forech krome tady toho , to lidi uz maj docela dost overeny
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

08.04 2008 13:28


da se vseobecne rict...ze ma motor klidnejsi a hladsi prubeh! aby jsme to tady nejak moc nehrotili ale chtel jsem jen rict ze rozhodne nepridava to co vetsina rika, napr 5 koní
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

08.04 2008 16:01


SpeedyS4:
da se vseobecne rict...ze ma motor klidnejsi a hladsi prubeh! aby jsme to tady nejak moc nehrotili ale chtel jsem jen rict ze rozhodne nepridava to co vetsina rika, napr 5 koní
ty me nestacis prekvapovat,takze vlastne chces rici,ze "odborne" mereni vykonu na brzde je vlastne jen pro srandu kralikum a tem cislum se verit neda jo?Tak vlastne vsechny namerene hodnoty na brzde sou jenom kecy . Poradim ti, skoc si na brzdu a uvidis sam,ale prohlasovat tady takovy moudra to je i na me moc
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

08.04 2008 16:14


Jen jsem rekl svuj nazor Samozrejme ze brzda je jedina moznost jak to overit a jedina moznost cemu se da verit...

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

08.04 2008 16:14


Sakra, psal jsem sem takovej dlouhej příspěvek a ono to tu neni odstřelil jsem to a pak už jsem se sem nemohl vrátit, asi kluci dělaj něco na stránkách, no shit, to mě .... hlavně už nevim co všechno jsem sem psal

Co jsem tak koukal tak malej rozdíl v normál vložce a Kitu je, teda podle prodejců no uvidíme no, ale asi ho tam loupnu už jen pro pocit a nechce se mi ten papírák měnit každý 3 měsíce.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

08.04 2008 16:17


SpeedyS4:
Jen jsem rekl svuj nazor Samozrejme ze brzda je jedina moznost jak to overit a jedina moznost cemu se da verit...

tak vidis ten graf z brzdy ne? je fakt ze na kazdy typ motoru to muze reagovat rozdilne,ale v pripade bmw to vykon zvedlo o tech 2,5 KW , tak nerikej ze to neprida a to je jeste ten bawor skoro 20 let stara technologie a najezdeno fakt hodne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 378 | Témat: 8

08.04 2008 16:25


Já mám vložku na 1.9 TDI* a mám pocit, že je to malinko živější. Ale po týdnu už si toho nevšimnu. A jestli to má 130 nebo 134 koní, to fakt nemá význam.

Zkoušel jsem ten kit u známýho. Taky TDI*. Nevýhoda je, že pokud člověk nechce přehazovat půlku hadic v motoru, tak je ten filtr hned u kabiny. A vážně syčí. U Imprezy je to fajn, ale při cestování s Audinou mě to docela vadilo...

A rozdíl mezi kitem a vložkou je naprosto zanedbatelnej
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

08.04 2008 16:31


zeli:
Já mám vložku na 1.9 TDI* a mám pocit, že je to malinko živější. Ale po týdnu už si toho nevšimnu. A jestli to má 130 nebo 134 koní, to fakt nemá význam.

Zkoušel jsem ten kit u známýho. Taky TDI*. Nevýhoda je, že pokud člověk nechce přehazovat půlku hadic v motoru, tak je ten filtr hned u kabiny. A vážně syčí. U Imprezy je to fajn, ale při cestování s Audinou mě to docela vadilo...

A rozdíl mezi kitem a vložkou je naprosto zanedbatelnej
u seriovych aut je to zanedbatelne ale u aut ktere jsou vice poladene je absolutni nutnosti stary airbox nahradim sacim traktem , kde hodne zalezi na delce sani,neb to ma velky vliv na turbodiru u preplnovanych motoru.Tim vice poladenym autem nemyslim to ze borec ma v aute novy svicky,olej jak je u Nas v CR velmi oblibene tvrdit jak ma clovek auto poladeny
nahoru

sponzor





08.04 2008 16:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 378 | Témat: 8

08.04 2008 16:33


fobik:
u seriovych aut je to zanedbatelne ale u aut ktere jsou vice poladene je absolutni nutnosti stary airbox nahradim sacim traktem , kde hodne zalezi na delce sani,neb to ma velky vliv na turbodiru u preplnovanych motoru.Tim vice poladenym autem nemyslim to ze borec ma v aute novy svicky,olej jak je u Nas v CR velmi oblibene tvrdit jak ma clovek auto poladeny


Naprosto souhlasím. U série je to spíš o pocitu a o mírném zlepšení. U vymazlený káry je to nutnost.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

08.04 2008 16:38


takze to shrnu : u seriovych aut jde o urcité navyseni jak kroutaku tak vykonu , viz graf (navyseni se bude odvijet od typu motoru,objemu,zda to je Turbo* nebo NA motor) , nehlede na to,ze se to lidem vyplati,ze nemusej kupovat poradn novy seriovy filtry (usetrene penize) , staci jen vycistit a naimpregnovat.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
2
07.Listopad 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
12
24.Srpen 2022 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email