Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 29 kvě 2024
Celkem je zde 345 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: fas
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 460
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 5
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2007
Příspěvků: 13 | Témat: 4

11.04 2007 17:40


Zdarec chlapi, nevíte někdo jestli by do A6 C4 2,5 TDI* (pětiválec) šel dát šestiválec 132 KW? Pokud jo, šlo by to na stávající převodovku? Nebo jak to udělat-je to QATTRO.
nahoru

sponzor





11.04 2007 17:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

12.04 2007 23:41


Nedelej to. C5 ma imobilizer v pristrojovce, V6 proti R5 nic nevydrzi a pokud chces na nejaky poradny vykon, tak kontaktuj tohohle:
http://dieselpower.cz

Dostanes tam VTG* Turbo*, trysky z 150HP Transportera a na miru chip, abys nezkurvil spojku. Myslim, ze 180 - 200 koni ti bude stacit ne?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

13.04 2007 11:08


myslim ze 200konovej dyzl je fakt ujetej ...
to prece neni motor na vykon

si kupte Sko ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

13.04 2007 13:09


Stare S-ko v dnesni dobe je risk. Na ty 2.2T uz nesezens z druhy ruky skoro nic, stara V8 mne nepresvedcila.
Nove S6 je mimo financni dimenzi.
A 200konovej ropak neni spatnej - v Quattru pojede slusne. V predohrabu to bude jen zrat gumy.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

13.04 2007 20:43


Kriznik:
myslim ze 200konovej dyzl je fakt ujetej ...
to prece neni motor na vykon

si kupte Sko ...
Ujetost? Tak to si dovolim nesouhlasit
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

14.04 2007 0:05


panove, nechci vam kazit radost
ale 200konova ropa v A6tce je fakt ujetost
to neni sportovni auto, standardni podvozek temhle konim v zadnym pripade neodpovida

a proto Sko, a sezenes na to dilu spousta, jen musis vedet kde a jak
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

14.04 2007 10:26


Pockej, 200konove auto neni sportovni ani kdyz ma sportovni podvozek z M3. 200 koni je porad malo. Mozna tak Clio...
Ja A100-S4 moooc chtel (dlouho jsem s nim jezdil), cili proti tomuhle stroji nemam vubec nic (snad krome operek hlavy).

Mival jsem chiplou 2,8V6 - zhruba na 190koni a to je proste porad cestak, se kterym se bezpecne predjizdi.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

14.04 2007 21:02


ale zase neprehanej, seriova S4 C4 ma jen o 30koni vic nez 200konova ropa

a tricet koni na vykonu nedela sportovni/cestovni auto
nahoru

sponzor





14.04 2007 21:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

15.04 2007 20:27


Tohle je debata o hovne. Nikdo z nas nema technicke znalosti presvedcit toho druheho o vhodnosti / nevhodnosti motorizeace. A100 S4 neni sportak, nikdy nebyl a nebude. Jejich temer 1690kg prazdne hmostnosti ji ze zavodu v tenkych vlasenkach velmi rychle diskvalifikuje. O tom, ze ma vicepistkove brzdy a podvozek je proti seriovce nesrovnatelny se samozrejme nepru. Ale 200k z 2,5l TDI* neni nic nesmyslneho. Pokud se podivas na vykony 530d a 535d (oba radove sestivalcove trilitry), tak zjistis, ze vykon se da zdimnou z cehokoliv.

Nicmene kdesi na technickem foru nejaky blaznu co komercne ladi V8 5.7 v USA jsem cetl, ze neni slozite udelat extra vykonny motor. Je tezke udelat vykonny motor, ktery bude pruzny. Coz se u 2,2Ti extra povedlo.

Zkratka a jednoduse 200koni NENI moc.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2007
Příspěvků: 13 | Témat: 4

12.06 2007 16:28


Chlapi nehádejte se. Každopádně někdo má rád benzín někdo zese naftu. Já měl vždycky benzín a už ho nechci. Jede to blbě a jen to žere. Navíc se to musí dostat do otáček aby se něco dělo. Pořád jen podřazovat a hovno z toho. Už nikdy víc. Měl jsem Scorpio 2,8 4x4 v benzínu (110KW) a říkal jsem si jak to krutě jede. Ale teď když se svezu v A6 2,5 TDI* QATRRO tak to je teprve svezeníčko. Tahá už při nízkých otáčkách a když potřebuju předjet tak prostě jen přidám plyn. Každopádně do chipu bych šel. Mě by se 200 koňovej TDI* náhodou zamlouval. Musí to krutě jet a spotřeba bude minimálně poloviční oproti benzíňáku s podobnýma jízdníma vlastnostma. Tak proč se krutě nepovozit za 8l, ne?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

14.06 2007 23:35


nepru se o to jestli je nebo neni 200koni moc, neni

ale je to uhozena predstava takhle stelovat tdicko
vcelku je to kazdyho vec, jen si myslim ze na tyhle ucely jsou jiny auta

S4 A100 je auto, jestli sportovni nebo je na na dlouhou diskusi
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

14.06 2007 23:38


hapy:
Tak proč se krutě nepovozit za 8l, ne?


protoze se krute povozim i za 6,5 se 103kw TDI*

mam benzin i naftu a s naftou se jezdi mnohem lip, ale S4 je uplne jina v mnoha vecech - neda se to porovnavat
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email