Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 kvě 2025
Celkem je zde 99 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: 77radim
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 208
Online návštěvníků
Návštěvníků: 97
Uživatelů: 2
Celkem: 99

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

01.04 2008 12:48


Měsíc zpět jsem vyměnil termostat, který byl bůhví jak starý a už neplnil svou funkci. Teď se mi začal motor přehřívat, stylem, že mi prostě voda vaří v trubkách a tak teče přepadem expanzky ven. Ráno když jsem jel do práce, tak motor se rozehřál docela rychle na 90°C a topení při tom vůbec netopilo Vypadá to jako špatný termostat, který neotevře přední okruh a tak to nestíhá chladit, ale to jsem vyloučil, protože je měnený (při mém štěstí to možná byl špatný kousek jeden z tisíce.-dnes ho budu vytahovat a zkoušet funkčnost)

Tak mě napadá, že by to mohla být vodní pumpa?? Nevíte jak vyzkoušet jestli funguje jak má? Někde jsem se dočetl, že údajně při zahřátém motoru otevřít expanzku a přidat na plynu, že prej by měla klesnout hladina,.. zkouším to psát sem, jste tu chytré hlavy díky za jakoukoliv reakci
nahoru

sponzor





01.04 2008 12:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 5

01.04 2008 16:41


Když jsem měl ještě Pasata tak se mi to taky hřalo a vyměnil jsem termostat(stál asi 120kč) a dělalo to pořad,tak jsem jel za kámošem ktery je dělá dal mi tam jinej termostat byl o hodně dražší a běhalo to.S tou pumpou nevím,ale měla by kolísat hladina v expanzce když přidáš plyn,to je pravda.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 85 | Témat: 17

01.04 2008 18:16


Těsnění pod hlavou, nebo ,nedejbože, prasklá hlava
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 5

01.04 2008 18:40


těsnění to podle mě nebude když ti to líta expanzkou ven,co víčko od oleje je čistý?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

01.04 2008 18:44


těsnění pod hlavou to klidně může být
táta ho měl taky v pr... a expanzka mu pod tlakem vody rupla (nemá přepad)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 85 | Témat: 17

01.04 2008 19:00


Kdyby to byl termostat, tak by Ti topení mělo hřát jako blázen. Měl jsem prasklý těsnění a dělalo to přesně to, co popisuješ.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

01.04 2008 19:38


no jo, ale preci kdyby to bylo tesneni pod hlavou, tak mi to tlakuje do chladici soustavy a hadice nejsou nijak extra tvrde, jsou normalne standartne mekke... dneska sem ten termostat nestih vyhodit, tak zitra ..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 6

01.04 2008 23:33


remix:
no jo, ale preci kdyby to bylo tesneni pod hlavou, tak mi to tlakuje do chladici soustavy a hadice nejsou nijak extra tvrde, jsou normalne standartne mekke... dneska sem ten termostat nestih vyhodit, tak zitra ..

hadice nemůžou být tvrdé když ti to valí přepadem ven, vypadá to opravdu na to těsnění, ale vyzkoušej tam dát ještě nový termostat, ten cos tam dal se mohl zaseknout v uzavřené poloze, no a v nejhorším případě prasklá hlava. Zkus ten termostat ...
nahoru

sponzor





01.04 2008 23:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

02.04 2008 7:21


No vidíš to máš pravdu nemůže to tlakovat když to jde přepadem ven ... ach jo, dneska ho vyhodím a snad to bude tím termostatem.

Ovšem nejspíš to bude těsnění, protože včera jsem zkusil při zahřátém motoru a otevřené expanzce lehce vytočit motor a hladina vody se zvedla a hlavně v tom bublalo ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

02.04 2008 18:55


remix:
No vidíš to máš pravdu nemůže to tlakovat když to jde přepadem ven ... ach jo, dneska ho vyhodím a snad to bude tím termostatem.

Ovšem nejspíš to bude těsnění, protože včera jsem zkusil při zahřátém motoru a otevřené expanzce lehce vytočit motor a hladina vody se zvedla a hlavně v tom bublalo ...


tak to fakt vypadá na těsnění pod makovicí
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

02.04 2008 21:13


NO,...právě jsem přijel z garáže, vyhodil jsem termostat, uvařil ho a lehce se otevřel, ovšem řekl bych že velmi málo a ztuha. Při vypouštění vody jsem měl motor zahřátý a přitom pod termostatem v hadici byla voda studená a jen co sem vyšrouboval termostat tak voda která ještě vytekla byla horká tudíž usuzuji, že termostat vůbec neotvíral (asi vadný kus ikdyž byl nedávno měněný)

Takže zítra koupím nový kvalitní a zkusím nasadit. Tou teplotou vody která nebyla ohřátá tak trochu doufám, že to byl prostě špatný termostat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

02.04 2008 21:56


to natlakuj a hned budes vedet na cem jsi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

03.04 2008 7:08


Jako zkusit to projet a zahřát bez termostatu máš na mysli ? to mě ani nenapadlo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 0

03.04 2008 11:32


Termostatu je více druhu, mají rozdílnou otevírací teplotu od nějakých 82 st.celsia - 95 st. celsia, to záleží na typu motoru. Jestli se ti zdála teplota vody při demontáži termostatu z auta horká, tak mohla mít míň, než je otevírací teplota tvého termostatu. Do doby než se otevře termostat ti topení musí hřát, pokud je vše OK. Když ti to ani netopí a motor máš horký, tak máš v systému vzduch, nebo neběží vodní čerpadlo. To, že by se tam dostával vzduch od hlavy je dost pravděpodobné.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

03.04 2008 20:31


Prave jsem dorazil z garaze, termostat jsem koupil zase novy, vymenil a dela to stejny problem. Topit to topi, ale vari to a odtika prepadem ven. Pri volnobehu a lehce schlazenem motoru je hladina vody pritom pod minimem. Pri pridani plynu se hladina vody nehybe.

Zde me zkusenosti konci a audi bude muset jit k memu servicemanovi, reknu mu at vymeni vodni cerpadlo, s tim pujdou i rozvody. Doufam ze to bude tim, protoze jestli je neco s hlavou nebo jestli to bude tesneni pod hlavou tak to bude asi muj konec Ale uz snad skoro vsichni mi tvrdi, ze to bude ta pumpa vodni ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

04.04 2008 8:27


remix:
Zde me zkusenosti konci a audi bude muset jit k memu servicemanovi, reknu mu at vymeni vodni cerpadlo, s tim pujdou i rozvody.

To je smutný Remixi, závažný to zásah
Ať se podaří...
nahoru

sponzor





04.04 2008 8:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

04.04 2008 8:36


remix: Tak držím palce ať ti to dobře dopadne.

Já teď řeším obdobný problém, kdy zase nevystoupá teplota na 82-90`C. Drží se mi tak na 70-80`C. Tak to vidím asi na výměnu. Ještě je otázkou, jak píše správně MirekCh:, kdy u různých typů motorů může být jiná hraniční teplota otevírání. Mám motor AJL, ale jaká má být správná teplota a mez otevírání termostatu nevím.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

04.04 2008 9:52


když se sere tak se sere, muj mechanik si zlomil ruku a dva mesice nebude fungovat.. a ja zase bez auta jak bez nohy
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 0

04.04 2008 11:04


Když by ti z nějakých důvodů neběželo vodní čerpadlo, tak by jsi určitě postřehl větší teplotní rozdíl v blízkosti termostatu u motoru a třeba u vstupu hadice do chladiče (samozřejmě při zahřátém motoru). Já bych vyzkoušel (po plném doplnění vody do chladiče) nastartovat studený motor( mrknouts nyní na hladinu v expanzní nádobce)a sledovat rukou teplotu na hadici za termostatem vedoucí na vrchní stranu chladiče. Tá bude relativně stále studena (mírné oteplení může být vlivem průtoku malinkou dírkou v tělese termostatu i při jeho zavřenéné pozici) až do doby kdy se motor zahřeje na teplotu kdy se začne otevírat termostat. Nyní by ohřátá voda měla od termostatu směřovat do chladiče. Tady by jsi mohl usoudit, jestli teplá voda postupuje relativně rychle k chladiči(když by byla tlačena čerpadlem), nebo se posouvá velmi pomalu( když by nebyla tlačena čerpadlem). Pokud se ti koloběh teplé vody skrz chladič bude zdát v pořádku a zároveň by se vytlačovala voda z expanzní nádobky, tak bych to viděl na problém u hlavy válcu. Taky si myslím, že kdyby ti neběželo vodní čerpadlo,(při plném chladícím systému) tak by ti taky velice rychle vyběHLA* teplota teploměru na palubní desce.
Naposledy upravil MirekCh dne 04.04 2008 12:25, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

04.04 2008 11:22


No tohle se prave deje, ze jen co vyjedu, tak celkem rychle stoupne teplota na budiku. Tak ja nevim jak vyzkouset tu vodni pumpu ja uz si tvuj prispevek precetl 4x a porad na to nemuzu prijit

Zkusil sem jezdit bez toho termostatu, jezdil jsem dobrych 20minut po Karviné a vše v pořádku, nic nevařilo...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 0

04.04 2008 11:45


Je pravda,že se dost těžko hledá závada, když to člověk nevidí na vlastní oči. Možná ještě rychlejší varianta by byla vyndat termostat, zase jen nastartovat studený motor a nechat ho běžet.Pokud by čerpadlo bylo v pořádku, tak by ohřívaná voda z motoru stále kolovala do chladiče a nazpátek do motoru.( to už musíš sám posoudit, jestli se ten okruh ohřívá relativně rychle nebo ne). Pokud by čerpadlo nepracovalo, tak by se ohřátá voda pohybovala směrem ku chladiči velmi pomalu. No snažím se to napsat trochu srozumitelně, ale snad ti to něco dá.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

04.04 2008 13:55


Já to risknu. Audi má nalítáno 140tis a rozvody vypadjí velmi bídně. Beztak majitel předemnou rozvody neměnil, takže je raději nechám vyměnit i s tou pumpou a budu doufat, že problémy s přehříváním budou vyřešeny.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 0

04.04 2008 16:31


Lepší by bylo, kdyby na to ještě někdo mrknul než to rozebereš, pokud někoho máš. Může se totiž stát, že uděláš rozvody a pumpu a pak zjistíš, že je vada v těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava a budeš všechno dělat ještě jednou. To už je ale na tobě. Ještě mě napadlo - mrkni se na víčko chladiče. To plní dvě funkce - přepouští při přetlaku vodu do expanzní nádobky z motoru a zase když vzniká podtlak v chladícím obvodu vlivem ochlazování motoru, tak přepustí vodu z expanzky zpět do chladícího obvodu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

04.04 2008 17:19


Když ti to po otevření nádobky bublá tak je prasklí těsnění,nebo prasklá hlava.Pumpa by tohle nedělala.Mně hladina vody v nádobce nekolísá ani nebublá a je vše v pořádku.
Rychle se ti to ohřívá,proto,že tam je hodne vzduchu a málo vody a voda nemůže kolovat.
Zkusil bych ten termostat,ale pochybuju,že bude vadnej.
nahoru

sponzor





04.04 2008 17:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

04.04 2008 17:22


Když je vadná pumpa tak teče nebo se zadře.Ale než se zadře tak voda pořát koluje.To by musela mít olámaný lopatky a to je blbost.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.04 2008 17:39


Jsou v chladící kapalině stopy oleje? Prská hodně voda z výfuku? Kapaliny ubývá, nebo ne?
Naposledy upravil root dne 04.04 2008 19:18, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 0

04.04 2008 19:06


Taky to odhaduji spíše na těsnění, nebo nedej B.na prasklinu v hlavě, ale náděj umírá jako poslední. Nejdříve je potřeba ověřit věci, které se dělají snadněji.Sundávat hlavu, to už není úplně pohodová práce.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 85 | Témat: 17

04.04 2008 21:58


Rob:
Když je vadná pumpa tak teče nebo se zadře.Ale než se zadře tak voda pořát koluje.To by musela mít olámaný lopatky a to je blbost.


Souhlasím. Jakmile Ti začne kapalina chlístat z nádržky, tak je to na 90% těsnění,nebo prasklá hlava
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

05.04 2008 10:24


root:
Jsou v chladící kapalině stopy oleje? Prská hodně voda z výfuku? Kapaliny ubývá, nebo ne?

stopy oleje nejsou, do spalovaku voda taky nejde, z vyfuku voda neprska a kapaliny ubyvaj en proto, ze kdyz jedu tak po chvili zacne voda varit a vali prepadem ven z expanzky, tim mi voda ubyva.

Kdyz jsem to auto koupil, tak bylo -12 a ja tam pravdepodobne si zapomnel zkontrolovat fridex a zamrzlo to. pak sem jel asi 10km s tim. Urcite tam jeste budu mit pumpu s plastovyma lopatkama. Podle me se ty lopatky protocily, od te doby mam s tim prephrivanim problemy. A par takovych pripadu s utocenou vodni pumpou uz sem slysel....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

05.04 2008 12:47


Rob:
Když je vadná pumpa tak teče nebo se zadře.Ale než se zadře tak voda pořát koluje.To by musela mít olámaný lopatky a to je blbost.

tak to blbost neni...videl sem u kamose jak demontoval u BMW pumpu a stopy po nejakych lopatkach opravdu nebyly...cumeli sme jak svina s bradou dole
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email