Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 3 června 2024
Celkem je zde 327 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: djturtle
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 472
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 4
Celkem: 327

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

28.03 2008 11:06


Zdravím všechny a předem moc děkuji za rady. Mám audi uvedenou v nadpisu a přemýšlím na čipem. Kamarád mi říkal, že by mě stál 4-5tis.a že mi snad i sníží spotřebu a hlavně zvýší výkon. Ptal jsem se ho jestli to je dobrej čip, že ty dobrý čipy stojej kolem 20tis. co já tedy vím a on říkal že jsou to čipy na jiným principu úplně, ale že tenhle co mi radil je OK. že se jen přehodí software řídící jednotky a ten maník co to dělá tak si nechá zálohu mého starého softwaru, kdyby něco a hodil by ho zpět. a má toho maníka už párkrát odzkoušeného a je to nějaký jeho známý. chtěl sem se zeptat jestli není po čipu nutné něco vyměnit na motoru, když se mu zvedne výkon. děkuji za všechny rady a názory..
nahoru

sponzor





28.03 2008 11:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

28.03 2008 12:08


stasaj: Strašně záleží u koho to necháš dělat. Chce to vybrat firmu na doporučení. Nemusíš měnit nic, hlavně, aby to nepřehnali.

Pro inspiraci mrkni na:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
kde najdeš o kolik se podle modelu zvyšuje výkon a krouťák.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

28.03 2008 12:11


ta 66 je na to dobra jestli mas ted motor v poradku niceho se neboj.asi se ti nezvedne tolik vykon ale kroutak spotreba se ti mirne snizi zase u tech čipu to obcas dela to ze za studena(nebo za tepla-uz si to nepamatuju) dele točej nez to chytne.cena 4-5 tis je normal ani malo ani moc.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

28.03 2008 12:17


Takže abychom se nedohadovali o hodnotách, tak tady je graf.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

28.03 2008 12:30


tak dohadovaní o výkonu a kroutaku je tady druhorade otazka je jak a cim tu jednotku udela nepredpokaldam ze vsichni pouzivaji jeden druh(a upřimne když neco budu prodavat tak to vzdy budu vychvalovat) a opravdu objektivni by bylo primo tohle auto dat na brzdu pred a po ale je to zbytecne.

to stasaj:doporučuju mrknout na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
je tam v diskuzich o tom prispevku dost
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

28.03 2008 16:24


budu rád za další rady nebo poznatky...jinak díky všem kteří se zatím vyjádřili..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 14 | Témat: 2

31.03 2008 23:48


ahoj nejsem odborník ale já měl taky načipováno a kupoval jsem stále váhu vzduchu a pak hlavně nové turbo.....zvaž investice
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.04 2008 6:36


Nie som znalec, na konkurecnom fore sa pisalo o opaku. SW chip vraj stoji za fajku dymu. Mam ten isty motor, na nom vraj nove vstreky a az potom daky SW.
nahoru

sponzor





01.04 2008 6:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

01.04 2008 18:25


jak už napsali jiní, je důležité, kdo to dělá, jestli se vyzná, aby se pak auto třeba nechovalo hůř, já měl přesně tento motor, chip a auto ožilo, spotřeba se nezměnila, zato krouťák se zvýšil a bylo to hodně znát, měl jsem chip od BITPOWER

dodneška najeto na chipu cca 10000km a bez problémů
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

01.04 2008 19:02


no mám 66kw a kamosi mi rikaji ze je to nejake moc zive a chlapik od ktereho jsem to kupovat rikal ze je to seriovy, ze neni nijak zvysovanyej vykon..tak premyslim..ale bojim se
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

07.09 2008 15:49


jaké máte tedy zkušenosti z chipováním TDI..jaké firmy doporučujete..zatím slyším chválu na BITPOWER..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.09 2008 23:07


Ptáš se, odpovídám: Nedělej to.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

08.09 2008 8:55


A z jakého důvodu to nedoporučuješ? Musiš mít nějaký důvod, ne? Máš s tím špatnou zkušenost? Myslím si že když je to profesionálně udělaný, tak by nemusel být problém..snad se nemýlím..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.09 2008 13:18


stasaj:
Motor je "profesionálně" nastaven z výroby v proměnných životnost, výkon, spotřeba, emise.
Jakýkoli chip od kohokoli je fušeřina, pokud zrovna ten dotyčný nesedí v oddělení řízení motorů v Ingolstadtu.

Nějak mi uniká podstata chipování 66kW, ať s tím udláš cokoli, stejně to ve výsledku nějak zázračně nepojede.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

08.09 2008 13:52


já myslím, že výsledky mluví za vše..kolik je aut, které po profi chipu stále jezdí a motor je ok?? myslím si že tak 99%, mluvím ale o profi chipu..nemluvím o lidech který jen zvednou hodnoty a to je vše..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.09 2008 13:57


stasaj: OK. Tak se podívej na tyhle stránky:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Všechno se dá, ale...
nahoru

sponzor





08.09 2008 13:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.09 2008 14:04


stasaj:
Rád se nechám poučit o tom jak se ten "profi" chip vlastně dělá. Ale celkem by mě zajímalo, jestli jsi někde viděl například porovnání hodnot emisí před a po
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.09 2008 14:20


Já bych nebyl na chipování tak přísný.

Samozřejmě je pravda, že emise asi nikdo neřeší, ale některé firmy se s tím zabývají profesionálně. Na druhou stranu některé chipy dokáží mimo jiné prokazatelně snížit spotřebu. Takže nový chip může skutečně pomoc.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

08.09 2008 14:29


Mluvím o kvalitních, samozřejmě ale taky dražších čipech..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.09 2008 14:35


Pořád tady padají pojmy jako profesionální, kvalitní ... drahý.

Ale co to je? Může mi to někdo prozradit? Jak se pozná profichip od neprofi chipu?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

08.09 2008 14:42


třeba tak ,že ti lidi co to dělají tak prohlídnou motor před čipem, načtou si všechny informace o něm a zjištuji jake hodnoty pro motor budou dobre..udělají ti čip přímo na tvůj motor podle stavu a jiných faktorů..a zkontroluji motor i po čipu...ne jen ze ti tam nekdo hodi soft, kterej dělaj všem stejnej nebo tak..prostě ty lidi co to dělaj na profi urovni tak vedi co delaji..a tehle firem je u nas par..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.09 2008 14:57


No jo, jenže root: má pravdu v tom, že ne každá firma se může pyšnit dynamometrem a dalšími vymoženostmi, na který by mohla firma provést správné měření předchozího a následného výsledku.

Pravdou také je, že výrobci mají v nastavení určité rezervy, které umožní tunungovým firmám upravit charakteristiky tak, aby vymáčkli z motoru maximum. To ale nese za následek, že všechny součáti kolem motoru budou více zatíženy a budou rychle odcházet nebo se jim sníží životnost.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.09 2008 15:01


stasaj:
Aha, takže profící jsou Ti co vědí co dělají

OK, pánové pokud si doopravdy myslíte, že ten několikaletý vývoj řizení motoru a nacházení toho kompromisu nahradí pak nějakej Pepik, že se na to jako podívá a jako si to načte a jako tu mapu upraví jako na ten motor a pak to jako potáhne pěkně od spodku ...

Na tom grafu je vidět, že se výkon a ani kroutící moment moc nezvednul, jen se posunul do nižších otáček.
Teďkom se zamysli, a řekni mi chladí se a maže se motor líp ve výšších otáčkách, nebo v nižších? Samozřejmně, že v těch vyšších, bo máš na čerpadlech vyšší tlak.(Není to však lineární závislost, protože pak klesne účinnost mazání i chlazení). A ty dobrovolně posuneš maximální výkon, teplotu a zátěž do provozní oblasti, kde to nemá absolutně co dělat!

Ale dělejte si co chcete

edit:
D-FENS :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Není moc co dodat.
Naposledy upravil root dne 08.09 2008 19:45, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

08.09 2008 15:01


no to se právě také mýlíš...četl jsem o tom na stránkách jedné firmy(jedna z těch ke kterým bych dal auto chipovat) a tam je právě vysvětleno pár nepravdivých mýtů o chipování..jako to,že jsou více opotřebovávány části motoru..taky jsme si to ale myslel
nahoru

sponzor





08.09 2008 15:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.09 2008 19:31


Otázka tuningu motorů je dost složitá a zabrala by tady hodně času. Ty články jsem četl, ale je tam tak polovina pravdy. To tedy říkají, že firma AMG jsou blibci a diletanti. Vždyť AMG dokáže ze seriového vozu zvednout výkon pěkně nahoru. Takže o čem tam vlastně píšou??????

Pokud tu budeme hovořit o tuningu, tak bychom museli rozšířit otázku tuningu i na věci kolem motoru. Záležet přitom bude, jeslti chipuji benzín nebo diesel.

U benzínu se dá zlepšit výkon zlepšeným sáním a doplňky typu interooler, jiný fiter vzduchu, přídavný chladič oleje a následně chipem. Pokud bych šel ještě do hloubky, tak se dájí instalovat ostré vačky, které úplně změní chod motoru. No ale poslední možnost vyžaduje chip od firmy, která takovou možnost připouští. Přitom pouze tuningový intercooler dokáže zvednou výkon motoru o 10-20%.
¨
Do tuningu motoru i dieslů se pouště nebudu, protože jim tolik nerozumím.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

08.09 2008 19:35


já tomu také tolik nerozumím..jen tu říká co jsem načet..určitš to není pro motor dobrý, ale zase si myslím že ho nějak nehuntuje..zaleží na druhu čipu no..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.09 2008 19:40


stasaj: Vydrž do zítřka. Kolega má novou A4 Avant 2.0TDI a nechal si tam kvůl záruce namontovat krabičku, která se dá kdykoliv odpojit a prý nezaznamenává chyby do ŘJ. Je velmi spokojen Zeptám se ho na tu firmu.

PS: Jsem trochu sklerotik. Snad si vzpomenu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

09.09 2008 8:07


OK, díky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

09.09 2008 8:54


Tak jeden priklad:
Ked prisli na trh favority, prisla firma, ktora za cca 10k robila "chip" (vtedy iba upravu) motora a dokazala zvysit vykon z 40 na 50 kW pri rovnakej spotrebe. Menili sa pritom vacky! Mno a par rokov na to sa objavili 50kW motory vo vyrobe. Netvrdim, ze to malo suvis.
Co sa tyka 66kW TDI - bol som upozorneny na nevhodnost piestov pri niektorych rocnikoch.
Kolega ma chip na 80 kW Koktavke a vecne chodi s ciernym zadkom.
Z uvedeneho vyplyva moj laicky nazor: chip prosim, ale opatrne a pre oboznameneho uzivatela od serioznej firmy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.09 2008 10:29


stasaj:
OK, díky


Tak jsem se ptal kolegy, ale je to trochu komplikované. Dělal mu to jeho známý, ale výrobek si nechal poslat od nich. Mají docela zajímavé reference. Odkaz na stránky výrobce je zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tak máš alespoň co srovnávat.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email