Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 3 kvě 2024
Celkem je zde 269 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Audidaniell
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 429
Online návštěvníků
Návštěvníků: 266
Uživatelů: 3
Celkem: 269

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

28.03 2007 13:43


Prosím pomozte, má velký tlak ve válcích vliv na příšernou spotřebu? A3 1,8 Quattro
nahoru

sponzor





28.03 2007 13:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

28.03 2007 15:11


m.i.v., To je když ti to vcucne nádrž do motoru ...

A co to je velký tlak ve válcích
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

28.03 2007 17:24


Tohle jsou dotazy to by se jeden posral.

Kolik to zere? Pri jakem stylu jizdy? Mas automat nebo manual? Mas tam extrasiroke gumy? Stresni nosic? Stalo se to zniceho nic nebo ses vykulenej ze spotreby po prechodu z Fabie 1,2HTP?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2007
Příspěvků: 230 | Témat: 22

28.03 2007 20:59


to bude ta fabka no, fuj tajbl..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

02.04 2007 9:18


Pro The Second. Nejsem vykulenej, ale vykulená Přechod z Fabky to není, je to přechod z Hondy Prelude a z A6. Spotřeba je 16l město.Nosič žádný, gumy 205.Nestalo se to najednou. Doufám,že ti to stačí, aby ses teda nemusel posrat z toho dotazu,ty rozumbrado Díky za písání.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

02.04 2007 10:21


Jarry, DObrýýýý Začal bych VAG-em. Byla jsi ne něm?? Závady naběhly???
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

02.04 2007 11:06


16l/100 ukazuje na nekolik zavad. Respektive veril bych na kombinaci.

Vadna vaha vzduchu. (spis keca, nez uplne vadna)
Vadna lambda sonda. (s tim bych dlouhodobe nejezdil, odpravis katalyzatror)

Ale je opravdu dulezite zajit na diagnostiku. Tam zjistti zavady. Jede to alespon normalne nebo je to line?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

13.04 2007 10:21


Ahojka všem co reagovali na moje HELP
Lambda už byla vyměněná dávno! To byla jedna z prvních věcí po čem jsem "šla".Na diag.to hlásilo velký tlak ve válci nebo válcích....Nikdo mi k tomu nedokázal nic říct. Měly ze mě jen prdel Neozývala jsem se tak dlouho, protože jsem čekala co vypadne z mechaniků od Audi-pochopitelně,že nic Ale chlapi představte si na co jsem včera přišla!!!!Já mám blbě nakódované budíky (měnily se před rokem) a prostě počítadlo km špatně měří,a proto vycházela tak brutální spotřeba Na to ale musela přijít blbá ženská Uvidím co to bude dělat po přepočtu. Nejdříve jsem si myslel,že je to naslavené v mílích,ale nevychází to!
nahoru

sponzor





13.04 2007 10:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.3. 2007
Příspěvků: 33 | Témat: 7

23.04 2007 21:02


Jarry,
Citace:

To byla jedna z prvních věcí po čem jsem "šla".

Citace:

Nejdříve jsem si myslel,že je to naslavené v mílích,ale nevychází to!



nejprve si šla a potom jsi myslel. Na mou duši na psí uši.Muž a žena v jednom
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2007
Příspěvků: 230 | Témat: 22

23.04 2007 21:19


no ale kazdopadne spotreba se da spocitat ruzne a taky odhadem (napr. minuly mesic si za tolik a tolik jezdila do rpace cely mesic bez natankovani a ted tankujes co druhy tyden..taky by ti to pak doslo ze je neco spatne) joo zdravy selsky rozum je nej..ale presto.. jeste zes na to prisel(a) tak brzo )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

10.05 2007 14:30


Pro Maria: Já jsem ai fakt úplně zblblá z těch aut a technických údajů, že ze mě bude za chvilku opravdu chlap Než přijdu na (pro chlapy)triviální věci, tak mi to trvá půl života
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

16.05 2007 13:25


Člověče nebyl jsi daleko....bylo to špatné čidlo vzduchu Díky!Jarry
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

16.05 2007 13:39


Chlapi, musím vás zase pobavit Moje Audinka je prostě kouzelná....přišla jsem sama na špatné počítadlo km a všichni mi trvdili, že jsem debil....pak se přišlo na to, že je blbě nakódovaná přístrojovka...závěr: výměna vadné přístrojovky. Takže do dnes nevím kolik mi Audinka vlastně papá, protože počítá špatně kiláky Jo,aby se to nepletlo, tak ještě vadné čidlo vzduchu.(Musí se vymontovat, abych zjistila typ?)Tak až mi to tupani nějak dají dohromady, teprve se dovím, kolik vlastně žere.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

17.05 2007 21:14


Nemáš doma chlapa?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

18.05 2007 10:37


Nee Kdybych měla, tak by mi to asi nedalo tolik práce než přijdu na podstatu nějakého technického problému Aut jsem sice vystřídala hromadu a rozhodně nepatřím k ženským, který kupují auto podle barvy , ale i tak technickým věcem pochopitelně nerozumím tak jako vy chlapi!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

18.05 2007 10:40


Můžete mi někdo prosím písnout jestli čidlo tlaku vzduchu má vliv na spotřebu nebo výkon?Poznám to, když ho vyměním?
Jinak, moje kouzelná Audinka neměla blbě nakódovanou přístrojovku, ale vadnou. Výměna v pondělí.....1 měsíc do vypršení záruky!!!!!!
Snad se už konečně dovím kolik fakt papká
nahoru

sponzor





18.05 2007 10:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

18.05 2007 16:33


Jestli je čidlo vadný,tak to určitě poznáš. Když dáš nové.Pokud je čidlo špatný ,tak ti to možna padá do nouzáku.Tím pádem menší výkon a větší spotřeba,protože turbo neplní jak by mělo a musíš to dokrmit palivem.Do nozaku to padá,aby se něco nestalo s turbem,nebo motorem.Pak když vypneš a znovu zapneš zapalování,by mělo být vše v poho než nastane znovu ten problém a opět to skočí do nouzaku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

21.05 2007 7:44


Zdendo, díky Čidlo je vyměněné a je to poznat! Nevím, proč na diagnostice na to nepřišli hned.Vždycky se chyba vymazala a nic.Už jsem z toho tumpachová...tlak ve válcích, čidlo, přístrojovka... Jo, a co to je čidlo klepání?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

21.05 2007 14:49


Tahaj akorát z tebe peníze.Jestli se ti zdá že to jezdí v poho. UŽ TAM NIC NENECHÁVEJ MĚNIT.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

21.05 2007 16:54


Zdendo, pochopitelně,že můžeš mít pravdu....ale snad nejsem úplně na palici maloučko vím jak to chodí.Ale to čidlo bylo prasklé a slepovaný ten plast. Dostalo to ránu na pravou přední stranu. Někdo slepil ten plastový "bordel" a ten prostě už nevydržel. Přístrojovka je vadná, za tím si stojím ,protože jsem na to přišla já, že jede blbě počítadlo km(a následně tachometr atd.)Přístrojovka je v záruc! Neplatím za práci,zacvakám jen díly(co jde tak pochopitelně v náhradě)takže na mně se rozhodně "neopéří" .Přístrojovka mi svítila jak vánoční stromek. Nevyšiluju,ale prostě Audinka není OK. Nicméně díky za rady
nahoru

Anonymní





09.08 2007 17:58


Ja len toľko Jarry že pozerám na tvoj profil a máš tam Audi A3 1,8 TD Quattro....................
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 0

25.02 2008 8:13


Jarry tady máš informaci na co je čidlo klepáni. Úkolem čidla klepání je zaznamenat detonace motoru způsobené špatně nastaveným časováním. Signál z tohoto čidla ovlivní pokyn řídícím jednotky k mírnému pozdržení časování zážehu. KS je v podstatě piezoelektrický akcelerometr, jehož snímač je nastaven tak, aby rezonoval v kmitočtu odpovídajícím frekvenci klapání daného motoru. KS tyto vibrace mechanicky zesílí. Touto metodou lze dosáhnout relativně mohutného signálu bez elektronického zesilování. Další výhodou jsou i malé rozměry čidla.

Čidlo klepání je tvořeno tenkým piezoelektrickým keramickým diskem, jenž je přilepen ke kovové membráně. Zařízení je připojeno přes konektor se dvěma kontakty.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

25.02 2008 10:47


jak to není 100 na 100 tak to není porucha
nahoru

Anonymní





25.02 2008 13:07


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





25.02 2008 13:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email