Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 13 kvě 2024
Celkem je zde 665 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Meltozzi
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 445
Online návštěvníků
Návštěvníků: 662
Uživatelů: 3
Celkem: 665

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 17.5. 2009
Příspěvků: 151 | Témat: 0

29.09 2009 18:59


Tak Tě vítáme na rodné hroudě .

Root: KM nepoznáš, ani na VAGu ani na interiréru. +- kilo se na Audi ztratí ani nevíš jak. Na mojí šestce mám skoro čtvrt míle, můžu to stočit na osmdesát a nemáš šanci to poznat!

Roote, laik to nepozná, ale zrovna nedávno mi automechanik nabídl, ať přistavíme auto, že to kamsi napíchne na PC a řekne nám, kolik doopravdy má to auto najeto. Takže je to možné nebo kecal?
nahoru

sponzor





29.09 2009 18:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.5. 2009
Příspěvků: 151 | Témat: 0

29.09 2009 19:04


Belmondo, tak já toho ropáka (A6, 3 l z r. 2004) vlastním přesně měsíc a den... Jede úžasně, ale bohužel fakt pořád slyším to chrochtání. To se s šepotáním benzínu nedá srovnat. No, vracet to nebudu .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

29.09 2009 19:11


Romi:
Kecal bych. Fakt nevím jak u C6, ale u C5 bych řek, že ne - rozhodně ne přímo a asi ne klasickým VAGem.

Je možné, že si různé jednotky pamatují pulsy (ABS otáčky kol, čidlo polohy klikovky a čidlo snimání rychlosti u převodovky otáčky, nebo elektronika kolem dobíjení počet startování, nabíjecích cyklů atp. ...). Ale to by věděl místní elektroguru Lumpajz
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

29.09 2009 19:13


Takže by se ty kilometry přeci jen daly možná nějak zjistit..

Romi: ale e to krásný "chrochtání" no ne ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.5. 2009
Příspěvků: 151 | Témat: 0

29.09 2009 20:32


Romi: ale e to krásný "chrochtání" no ne ?

Ale tak joooo , ale - příště už naftu nechci. Zatím jsme měli jenom benzíny a mně se dodnes líbí ten zvuk naší starší A6, je to tichoučké...
Tak - ta C6 má zase jiné přednosti, to je fakt - je hezká a konečně má barvu, jakou jsem chtěla .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

29.09 2009 21:59


já uvažuju nad bílou nebo černou, zatím vede černá...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2009
Příspěvků: 372 | Témat: 33

03.10 2009 17:16


máme 2.7 TDI 132kW Multitronic, spotřeba Uh. Brod --> Ostrava 6.2l styl jízdy normál (nešlapu na to). Pokud šlapu dojedu za 7l. Trasa cca 130km. Jinak zatím žádná vada, naprostá spokojenost.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

03.10 2009 18:27


Tak to je luxusní spotřeba... hlavně že tu každej píše o 9 i 11 litrech...

Já bych ššel asi jedině do toho třílitru, ale tak jako ta 2,7 musí být taky supr..

-teď jen ještě vyhrát v tý sportce a je to...
nahoru

sponzor





03.10 2009 18:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

03.10 2009 18:46


To je docela zajimave ze vsichni kolem me maj spotrebu uplne nekde jinde a nejezdej uplne jen jako pirati. Jen zde na netu sou tuny panu, co dokazou jezdit i za polovinu toho za kolik jezdi lidi co znam:)

Ano, kdyz sem jel ze spindlu z kopce a jel 40kou ukazalo to i 4,6. Ale snad se bavime o normalni jizde a hlavne o dlouhodobem prumeru, ne?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

04.10 2009 15:08


ale notak belmondo..
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

04.10 2009 22:04


jvees69:
ale notak belmondo..


belmondo má pravdu, taky bych mohl napsat, že jsem jel z coupé quattro 20V za 8.2 litru, když jsem jel do Beskyd, ale byla to jen tahle cesta, dlouhodobej průměr jsem měl někde kolem 11
AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

09.10 2009 12:49


no jasný no...

Nevim, mít takovou káru, tak asi spotřebu moc neřešim...
--------------
Zeptám se, jak moc se AUDIny kradou??? nemáte někdo nějaké informace?

Je všeobecně známo, že nejkradenější značkou aut u nás jsou škodovky, konkrétně actavie I. v naftě, jak jsou na tom audiny?

Logicky by takové auto, konkrétně pak nová A6 měla mít zabezpečení proti odcizení na vysoké úrovni... nebo snad ne?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 0

06.11 2009 22:16


Jám mám měsíc 2.7 tdi AVANT tiptr. quatro. A ten skok s Passatu je neskutečný. Motor byť 120kw. je dostačujicí. Spotřeba je hodně kolísavá. Opravdu záleží na stylu a typu provozu. Dálnice 8,4l/100km. průměr. 170km/h. Meziměsto a okrajové části města 7,2-8l/100km. Město kolem 9.litrů. A kduž se chcete vyřádit na mód S. tak počítejte s 10. litry. Jinak co se týče zpracování, není co vytknout. Strašně návykový konfort. Výborný náklaďák.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

06.11 2009 22:48


Colen: 120? ja mam stejnej rocnik i kubaturu a mam prej 132KW, nebo se pletu?
AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

07.11 2009 6:59


belmondo:
Colen: 120? ja mam stejnej rocnik i kubaturu a mam prej 132KW, nebo se pletu?


určitě se nepleteš
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.11 2009 16:31


belmondo: niektore verzie boli 132kw niektore 120 kw, preco to je tak a tak uz neviem dalej som nepatral.
sponzor





07.11 2009 16:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 0

08.11 2009 10:04


Nepleteš. Jak píšou níže. Jsou 132 i 120kw verze. Jak jsi na tom se spotřebou? Uvažuji o návýšení výkonu.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

08.11 2009 11:38


nak kolem 9, jezdim hlavne mesto.
AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

08.11 2009 14:56


6 nebo 9, to už je celkem jedno..
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 5

19.11 2009 0:25


3.0 TDi q. je dobry motor. Jde sice trochu slyset jako diesel, ale po zahrati a pokud jej moc nevytacis nad 3500, tak prakticky ne. Mam za sebou ca. 100 tis. v 2008 A6 3.0 TDi q. (bez q se pokud vim nedela) a 2006 Allroad 3.0 TDi q.
Vyzkousel jsem i 2.7 TDi q. asi na 2 tis km., ale hned jsem vracel - rozdil ve vykonu je citelny, podle me jeste vetsi nez na papire, spotreba mozna o litr mensi. Takze jednoznacne 3.0.
Zpatky k 3.0 - zrychleni hezky, ale ve vyssich otackach to ma porad zvuk, ktery se sportovnim neda nazvat...jako by jsi to nad ty 3500 ot/min trapil. Kupuj benzin, jestli muzes. Ja si za dva tri tydny jedu do DE pro uz vybranou 2006 4.2 V8...ten zvuk a vykon benzinu Ti nafta neda:)
Ale na druhou stranu - pokud Ti na tom nesejde az tak, je 3.0 vynikajici motor s dostatecnym vykonem a solidni spotrebou, ja jsem jezdil okolo 9 litru a to z 90% dalnice (ca. 150 km/h na tempomatu) a mesto, kolega jezdi za 8.2-8.5. Nejezdim jak prase, ale ten vykon se neda aspon obcas nevyuzit, neni problem jezdit za 8 bez nejakeho premahani se... Nad 12 jsem se nedostal, jen pri vazne extremni zkousce jednou na okreskach za Brnem, kdy se mi A6 v quattru podarilo dostal na suchu do smyku:) Ale to neni auto na takove veci.

A jinak tady k nekterym chytrym poznamkam - ma Audi byla a jsou zatim sluzebni a choval jsem se k nim jako ke svym, ani v mycce nebyla (resp. myli je rucne) a parkovala vetsinou v garazi, zatimco moje o neco starsi starsi X5 pred ni:) Vetsina lidi co dostanou sluzebni A6 vedi jak se k takovemu autu chovat, i kdyz vyjimky jsou vsude. Ja bych naopak nechtel zadne auto po mladym typkovi, nejlepe jestli mu jeho Audi (nebo neco jineho) koupil daddy...i kdyz vyjimky jsou vsude:)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 5

19.11 2009 0:29


A co se kradeze tyce - nechces si to porizovat bez havarijniho, ze ne? Do toho bych nesel, i kdyz treba ja, pokud nejsem mimo, parkuju u baraku a mam kamery...prece jen Audi jsou velmi krdene vozy, aspon v %. Nebo si muzes poridit sledovacku, ale to Te vyjde jako havarijni pojistka:)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 5

19.11 2009 0:36


2.7 TDi mel jen 132 kW, nikdy zadnych 120 kW. Aspon v A6 po r. 2004...ted se dela v 140 kW verzi.
AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

19.11 2009 11:45


wu-mike: ahoj, moc děkuju za příspěvky, z takovýhle by si měli vzít všichni příklad

Moc mi to tu pomáhá si vybrat, rozhodnout se, zvážit vše okolo atp.

Jak píšeš, diesel nebude mít asi nikdy zvuk jak benzín a jasnačka, když se budeme bavit a sportovním voze, tak jedině benzín, ale tenhle motor nad kterym uvažuju mi přijde do toho auta jako nejoptimálnější... když se porovnají všechna pro a proti.. nvm no..

každopádně ještě jendou moc děkuju za rady a zkušenosti..
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 5

19.11 2009 13:35


Nemas zac. Taky mi nektery prispevky prijdou o nicem...o 3.0 TDI, o kterem "uz tady bylo napsano tolik" podle nekterych, jsem tady skoro nic nenasel...ne v kombinaci 3.0 TDi, 171 kW v A6...napriklad 3.0 TDI se 150 kW v A4 Avant, o kterym se tady pise, neni to same a ten motor me nezajima. A mimochodem je tam podle me dost blbosti napr. o spotrebe.

Ja jsem silne uvazoval o BMW 535d - ten motor je fantastisch. Ale jak tady, tak na BMW klub, tak na Netu celkove jsem cetl dost negativnich reakci na diesely - serou se, tam problem se vstriky, tady dalsi jiny. Tak jsem diesel zavrhl, i kdyz jsem jej puvodne chtel:)
Mas pravdu - pokud narazis na dobry kus, z ekonomickeho hlediska a castecne i vykonoveho je 3.0 TDi optimalni. Solidni spotreba a velmi solidni vykon...pro normalni jezdeni az nadbytecny. Z toho pohledu je moje 4.2 V8 nesmyslna, ale me je spotreba ukradena (na to mam CC), takze se na to divam jinak. Tu silu 335 k a ten zvuk V8 je proste moc silne lakadlo...a ted se k tomu silnym zpusobem pridala i spolehlivost nepreplnovaneho atmosferickeho motoru s dostatecnou vykonovou rezervou:))

Tak good luck pri vyberu. Mimochodem, skoda ze jsi z Liberce...klidne bych Te svezl
sponzor





19.11 2009 13:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

19.11 2009 20:56


j, tak to je vážně škoda, s takovym motorem bych se svezl moc rád..

A přesně jak říkáš, většina lidí napíše, že je tu toho o tomhle spousta, ale když člověk hledá, nic moc nenajde..

Nehledě na to, že není na škodu nějaké téma oživit, probudit.. no ne?

Jen pro zajímavost, kolik si ta tvá 4.8 V8 vezme? "spotřeba" ? máš to v A6, nebo ne?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 5

20.11 2009 0:31


Zatim mam prd, dneska jsem posilal podepsanou rezervacni smlouvu. Jedu v po na 2 tydny pryc, takze vyzvednu az potom:( Ale hezky vanocni darek
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Zatim bych Te svezl "jen" v 3.0 TDi, to zustava i nadale doma...V8 si kupuju pro radost. Jeste musim chvilku posetrit na svyho vysnenyho brouka a do te doby mi bude delat "benzinovou" spolecnost A6 V8

Odhaduji spotreba kolem 12 / 100 pri normalni jizde. Na dalnici pri 130-140 km/h kolem 9 / 100 podle jednoho znameho. Ve meste tak 17 Ted mam X5 3.0i (s tou se budu loucit), jezdim za 13.5 / 100 a ten vykon 170 kw je nekde jinde ve srovnani s 246 kW...nehlede (predevsim) na ca. 500 kg navic u X5. Takze spotrebu budu mit stejnou, ale vykony neporovnatelne hehe
AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

20.11 2009 1:03


wu-mike:
az potom:( Ale hezky vanocni darek


Uf tak to je ultra fesanda. Hned bych ji vymenil za mou ropu:) Navic za ty kacky, to je láce. Gratuluju
AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

20.11 2009 14:32


parada, moc krasna.. no a ten motor, to bude svezenicko.. rovnez se pridavam s gratulaci.. snad ti to vyjde..

koukam, ze to je z německa, viď ?

Tak to bysme mohli oživit téma "nákup ojetého vozu z DE"

bat se ci nebat, realne kilometry, kontrola vozu, domluva "když zrovna nemluvíš plynně německy".. ověření vozu, jaké všechny doklady jsou potřeba aby nenastal nějaký problém.. atp.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 5

23.11 2009 2:00


Belmondo: Ta Tvoje je taky hezka, masku Ti asi ukradnu

jvees69: Zadny at vyjde. V patek podepsana rezervacni smlouva a auto uz ani neni na webu:)

Kazdopadne dovoz z DE - pokud si das pozor na zakladni veci a vybiras, pak uplne v pohode. Chce to znackovy bazar, tam musis dostat zaruku podle DE zakonu...navic oni si nechteji kazit dobre jmeno. Taky vsechna proverena Audi najdes na audi.de.
Ber auto se serviskou, nejlepe od 1. majitele, servisovany tam kde to bylo koupeno a kde se to i prodava, rozumne pocty km na rok vyroby...a nekoho s sebou, pro jistotu. Minimalne na tu nemcinu - v bazaru mozna pochodis s angl, ale na uradech, kam musis, ne.
Ja treba to kupuju u Tiemeyer, znamy uz tam kupoval auto a max spokojenost. Treba u toho myho v rezervaci smlouve uvedli "lakovana kapota" - kdyz jsem se ptal jestli to bylo bourany, tak se malem urazili. Ze byla poskrabana od kaminku a oni to tak nechteli prodat...poslali mi i fotku jak vypadala predtim a ja bych to nechal tak:) Ale hodi se.

Samozrejme i v DE jde narazit na podvodniky, ale pri zachovani opatrnosti a dostatecnem vyberu si myslim, ze je to velmi spolehlive a sezenes auta obecne s lepsi vybavou a udrzovanejsi nez u nas.

Info o dokladech treba tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

23.11 2009 10:40


wu-mike: díky moc za informace chlape.. a čekuj to tady, takový lidi jako jsi ty jsou tu potřeba..

ještě jednou děkuju.. zatim
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email