Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 12 dubna 2025
Celkem je zde 151 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Ezi12
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 129
Online návštěvníků
Návštěvníků: 149
Uživatelů: 2
Celkem: 151

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: S3 vs S4
AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

21.10 2009 23:08


Pacient: Když se daří..
nahoru

sponzor





21.10 2009 23:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

22.10 2009 0:08


valmet: su debil no, co nadělám....
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

22.10 2009 6:29


mikejn:ja sem to mel tehdy lehce chipnuty na stovku dostal mozna delku ale na trojku uz sem mu ujizdel...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

22.10 2009 7:19


lumirs:

tak ty s tim tvym vydechlym dvoulitrem a dvema tunama asi nemas sanci )

to je mi jasný, ale stejně by mě zajímalo o kolik, když vezmeme v potaz malou lehkou přímo sportovní S3 proti velké, těžké plně vybavené rodinné A4... možná tam bude rozdíl menší než si myslíme, možná ne . co to teď mám na půl opraveno tak ten Turbo* dvoulitr jde taky pěkně, měl bych to dát tak do měsíce úplně do pořádku a těch 242hp a 380Nm by mělo být také znát...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

22.10 2009 9:31


lordmystic:
Ja si taky nemyslim, ze bys zapadl do zapomneni. Mas zajimave hodnoty a ten kroutak je vrazednej. Ja bych ti asi neujel.

Pacient, pokud se nauci radit, by te dal o dost..

A furt budes smrdet a kourit
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

22.10 2009 9:47


mikejn: ty máš sérii? nepřemýšlel si místo 154kw to trochu vylepšit, např. na 180kw a 350Nm...?
např. http://www.motordesign.cz/component/option,com_str [zkrácená url]
myslím že teď by jsme byli na tom podobně. a pak pacient - jestli má opravdu cca. 270hp tak to je opravdu jiná liga...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

22.10 2009 9:57


Ja mam serii. V tomto jsem tradicionalista. Kdybych tunil motor, dal bych hned dalsi penize do brzd, chlazeni, kovane pisty a ojnice atd..

Zase ted mam novej motor, Turbo*, tak bych byl rovnoceny partner i s 154 Kw. Az ho zajedu, rad se s vama projedu
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

22.10 2009 10:05


tak tuhle OT diskusi ukončíme, snad jen že by jsme to mohli vzít až to spravím cca. za 1-2 měsíce na to letiště na menší srazík a hned krom výkonu porovnáme i gumy a quattro* vs Haldex* . sfoukneme to vše za jeden den .
nahoru

sponzor





22.10 2009 10:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

22.10 2009 11:51


mikejn: řadit už umím že jsem něco říkal... a to jsem chtěl, aby se valmet necítil sám špatně

lordmystic:
nechal bych to až roztaje sníh, pak se plnej potenciál ukáže na suchu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

22.10 2009 18:08


Supr, ochotně se tam dojedu ztrapnit.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

22.10 2009 18:46


valmet: Zase na druhou stranu - vyhraješ kategorii Diesel
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

22.10 2009 19:10


Ono bude stacit, kdyz si clovek da S3 nalepky a o tri laufy navic, kdyz uz to neprida na konich, tak alespon EGO* poroste.

Jeste S3 potahy a bych vas naprasil vsecky. )
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

22.10 2009 19:28


Kovi:
valmet: Zase na druhou stranu - vyhraješ kategorii Diesel


To je fakt.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 152 | Témat: 14

23.12 2009 14:50


Na porovnavaci test by som prisiel
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 0

01.01 2010 15:49


A nepremysel si o A4 1.8T quattro* misto S4? Bylo by to asi objektivnejsi srovnani s S3, auta jsou vyrazne levnejsi nez S4, takze rozdil se da investovat do pripadnych uprav pokud budou vubec zapotrebi...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 6

23.01 2010 11:16


Tak já taky přidám pár svých zkušeností. Můj názor je, že S3 s S4 se moc porovnávat nedá. PřECI* jen V6 s 2 turby nebo V4 s 1 turbem nějaký rozdíl udělá. ALE...já mám 174kW, 378Nm, brzdy Porsche a k...a!!!! V dubnu ji budu mít 2 roky a vždy když vím, že s ní někam pojedu, tak se těším jak malej Jarda a když sešlápnu plyn a vyrazím, tak mi stále dokáže vykouzlit úsměv na tváři. Jak psal Pacient, nebo někdo, tak proti haldexu nemůžu říct taky špatný slovo. Při akceleraci, když je dobrá adheze, neproklouzne a všechny 4 se krásně zakousnou do asfaltu. A spotřeba? Jednou jsem dal úsek, který mám fakt najetý za 7,2l/100, ale fakt už nikdy více...kvůli takové jízdě se tohle auto nekupuje. Při normální jízdě + občas vykouzlení úsměvu a málo města se dá jezdit za 9,5l, ale hned jak jezdím i město, tak 10l, spíš tak 10,2l. Spousta dílů je totožná s Octavií Tour 4x4, takže pohodička. Před 2 měsícema jsem byl na STK*, vše prošlo bez ztráty kytičky až na lekhý únik tuku z manžety, ale to je opravený za pár korunek. Odešel mi ještě spínač varovných světel a protože je plně elektronický, nešel dát z Octávky, tak jsem koupil origo, nový za 1000,-. Jo ještě čipnutý to je od roku 2001. V S4 jsem se nikdy nesvezl, i když bych fakt rád, ale S3 můžu fakt doporučit. S4 bude ale taky bomba, vždyť je to Audi
nahoru

sponzor





23.01 2010 11:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2009
Příspěvků: 76 | Témat: 4

24.01 2010 15:06


Stojim za vsemi co brani Haldex*. Nereknu na nej jedine krive slovo. Kdyz neni mokro, tak i na plnej kotel gumy nepiskaj, umi se zakousnout do asfaltu a nepusti! Nemel sem problemy ani letos ve Spindlu bez retezu. Kam mne pustil predni naraznik, tak tam sem projel. Ten co resi spotrebu by si rozhodne nemel kupovat S-ka. Potreboval sem vetsi auto a tak po S3(2003) mi prisla logickou volbou S4 4.2(2005). Vyhradne jezdim po Praze, stojim casto v zacpach a kdyz to situace dovoluje, tak na to slapnu. Dyt kvuli tomu ta cela rada vznikla, ne? Spotreba se pohybuje od 10.5 az do 13.8. Na jedne moc dlouhe dalnici moc pomalou rychlosti se mi podarilo spotrebu srazit na 7.8. Ale to byl ciste pokus o nejnizsi spotrebu. Kdyz sem se pak rozjel, tak to hned vylitlo skoro na 18 a pak se ustalilo kolem 10. Mam lehce upravenou 165kW verzi, ale myslim, ze podobne na tom budou vsechny S3 motory. Vratim se k te S4 4.2. Jeden kamarad mne nastesti seznamil se svym kamaradem co uz to auto mel a ten byl tak ochotnej, ze mne v tom nejen povozil a nechal si ho prohlenout ale i zapujcil mi ho. Srovnavat je ani nema cenu. Projel sem to jen po Praze, tak sem nemoh poznat krasu vyssi rychlosti. Ale verim tomu, ze to jezdi naprosto silene!) O komfortu a vsem co nabizi vyssi trida ani nemluvim, a to mam S3 ve vic nez maximalni vybave. Ale spoteba kolem 20 litru mne preci jen trochu zarazila pri dnesnich cenach benzinu. Myslim, ze rychlostne kdyz se clovek nauci dobre radit a neresi uplne spotrebu, tak se s S3 da jezdit stejne rychle jak s S4. Ono stejne meskej provoz vic nedovoli. Ale co se tyce komfortu.. Hned bych sel do S4. Ale ta spotreba a pojisteni... Tak sem si poridil A4 3.0 a taky spokojenost:) Zaverem S3 vrele doporucuju! Kdybych mel moznost mit vic aut, tak ji rozhodne nikdy neprodavam! Ale bohuzel mit vsechno nejde..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

24.01 2010 18:15


zrovna jsem teď koukal na nové s4 - vím jsou cenově mimo dosah většiny lidí, ale to auto s tím 3.0tfsi se mi strašně líbí. mám rád auta s turbem, tohle má Turbo*, má to moderní motor, navíc je to šestiválec a má to solidní obsah. při klidné jízdě by to mohlo mít slušnou spotřebu, zvuk parádní a pořádnej zátah. za pár jestli budu měnit auto tak starší současné s4 bych bral.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.4. 2009
Příspěvků: 283 | Témat: 29

24.01 2010 19:22


lenze 3.0TFSI ma mechanicky Kompresor* podla mna este lepsie ako Turbo*
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

24.01 2010 19:46


chronikus: a jo máš pravdu je přeplňován kompresorem což bude asi lepší, i když co vím tak tam jde o životnost toho kompresoru a nevím co by mohla stát oprava případně repas, ale levnější než Turbo* to asi nebude co?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.4. 2009
Příspěvků: 283 | Témat: 29

24.01 2010 22:31


lordmystic: no, tak zivotnost to teda netusim, nemam ziadne skusenosti,ale typujem ze ich vedia spravit so zivotnostou aspon 200tkm. Myslim ze je to jednoznacne lepsie ako Turbo*, zatah od nizkych otacok a spravanie sa motora take iste ako pri atmosferickom. Na druhu stranu sa nebude dat tak vytocit do otacok, resp. nebude tam mat taky zatah. Ale su to vsetko moje dohady, chcelo by to sa zviezt
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

25.01 2010 6:57


muj osobní názor je,že je lepší Turbo* jak kompresou.Kompresor* je složitá mechanická součástka poháněná řemenem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

26.01 2010 17:45


s2 coupe:
muj osobní názor je,že je lepší Turbo* jak kompresou.Kompresor* je složitá mechanická součástka poháněná řemenem.


přesně tak, Kompresor* je hnaný řemenem a tudíž přímo vytváří ztrátu výkonu na motoru, kdežto Turbo* je poháněno 'odpadem' takže ztráty nulový. Samozřejmě že to konstruktéři dokážou dohnat, jelikož má Kompresor* vyšší účinnost než Turbo* a hlavně tlačí vysokým tlakem od nízkých otáček tudíž nemá turbodíru. Každý má svoje + i - a věřím, že konstruktéři AUDI nechtějí být "Pozadu kvůli technice" takže vědí co dělaji, že zvolili právě Kompresor*, ale já osobně upřednostňuju Turbo*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

26.01 2010 17:46


Už kvůli tomu zvuku!!!
nahoru

sponzor





26.01 2010 17:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.01 2010 17:50


moucha:
Cokoli co se na autě točí, hebje, svítí, spotřebovává nějakou energii. A je to právě ta energie, kterou dodává motor.

Zákon zachování energie, fyzika platí mrcha jedna
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

26.01 2010 22:10


root:
Cokoli co se na autě točí, hebje, svítí, spotřebovává nějakou energii. A je to právě ta energie, kterou dodává motor.

Zákon zachování energie, fyzika platí mrcha jedna Wink

Přesně tak

Mě hlavně sere ta gravitace Já dělat na mostě,tak jsem furt bez cajku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

16.03 2010 15:47


Zdravím, je vidět že se vyznáte, poraďte mi , když postavím vedle sebe RS4 2000 a třeba RS6 2002 a daj si sprint kdo vyhraje?Jel sem RS6, zvažuju koupi ale dle mě moc velká a neohrabaná, a RS4 by neměla jet hůře ne?Dik
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

17.03 2010 7:36


venca: Rekl bych ze zalezi na tom jestli ta RS4 bude manual Ale podle me by si mohla s RS6 poradit.Ja by sem sel do RS4.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email