Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 8 června 2024
Celkem je zde 650 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Xtreme15
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 486
Online návštěvníků
Návštěvníků: 644
Uživatelů: 6
Celkem: 650

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: S3 vs S4
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.8. 2009
Příspěvků: 17 | Témat: 6

05.09 2009 16:51


Ahoj, chtěl bych se zeptat jaké jsou provozní náklady u těchto dvou vozů a jejich spotřeba a cenová relace dílů.Mělo by se jednat o starší ročníky kolem roku 2000. Procházel jsem si tady různé příspěvky ale nikdy jsem se nedostal ke konečným číslům.A jakou má u vás odezvu Audi S4 2,7 BiTurbo* ?Díky
nahoru

sponzor





05.09 2009 16:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

05.09 2009 23:05


Patrik53:
Ahoj, chtěl bych se zeptat jaké jsou provozní náklady u těchto dvou vozů a jejich spotřeba a cenová relace dílů.Mělo by se jednat o starší ročníky kolem roku 2000. Procházel jsem si tady různé příspěvky ale nikdy jsem se nedostal ke konečným číslům.


Možná proto, že u těchto modelů se náklady neřeší. Pokud ti jde o rozumnou spotřebu a levné díly, nekupuj si S/RS.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

07.09 2009 11:22


tom.valmet:
Hi hi

Patrik53:
Ceny dílu az na specifika jsou stejne jak u A3 a A4. Hlavne tyhle starsi modely. 90% dilu najdes v prvovyrobe a 99% v druhovyrobe. Za posledni opravy jsem z Audi musel brat jen svetla a mrizky mlhovek.

Spotreba S3 kombi 10 a S4 bych videl tak na 14.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

07.09 2009 12:00


Patrik53: S4 (B5), to může být sázka do loterie. Ten motor, pokud je udržovanej, tak to může být bez problému. Ale pokud se něco podělá, tak to jsou docela vysoké výdaje.

Myslím, že jediný, kdo k tomuhle auto může něco říct, je místní kluk jménem "SpeedyS4".
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

08.09 2009 18:55


ak to chces na sprinty a blaznenie urcite si kup S4 a jemne upravit lebo bez upravy to je muka ale po uprave to je riadna bestia ,,, ak by som chcel aj slalom jazdit a potobne veci urcite by som kupil S3 a tiez upravit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.1. 2009
Příspěvků: 49 | Témat: 2

12.09 2009 9:34


Patrik53:přesně jak říká Petan,je to sázka do loterie.když jsem auto kupoval,tak jsem se taky bál hlavně motoru.ale musím zaklepat že zatím jsem měnil jen klasický provozní věci.nejdražší částka byly zatím rozvody a brzdy.když jsem auto dovezl tak skoro nebrzdilo.jediný co se ozvalo tak zadní ložisko a zavzdušněná spojka.opravdu hodně záleží kdo to auto před tebou měl.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

30.09 2009 21:30


pokud chces ckoliv o aute vedet tak to muzem probrat...taky jsem vahal mezi s4 a s3..a jsem rad ze jsem se rozhodl tak jak jsem se rohodl..a budu te cpat do s4ky... kdyz to rozepisu...

s3: motor klasika 1.8t ma ho temer kazdej, nic extra pod sluncem...prijatelnej vykon a tomu umerne i naklady... takove auto na denni jezdeni se kterym se da jet za 7 litru... ale i za 15

s4ka je neco jineho...ma to klasickej pohon 4x4 Torsen*... zadne Haldex* spojky jako s3 atd... motor je to hlavne v6 takze dle meho nazoru ho jen tak neutahas. A VYPADA TO ASpon jako auto... ))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

18.10 2009 23:27


az taky bezny to zae nieje ten motor hocikedy hocikde sa postavim na ciaru s S4kou a bud vyhram alebo mi da proklete malo rozdielu na sprinte a to mama seriu keby som to mall troskapoupravovane tak by som sa tu buchal do hrude ze ho zozeriem ,, PS nerozpravam uz o upravach nad 400PS v S4 to su uz zvierata riadne poznam jednu s plus 500ps takze otal potal.... INAK su to super auta aj jedno aj druhe a na margo Hladexu tak ak chcete tak vam ukazem ako driftuje HLADEX
nahoru

sponzor





18.10 2009 23:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

19.10 2009 7:51


GGTT:
az taky bezny to zae nieje ten motor hocikedy hocikde sa postavim na ciaru s S4kou a bud vyhram alebo mi da proklete malo rozdielu na sprinte a to mama seriu keby som to mall troskapoupravovane tak by som sa tu buchal do hrude ze ho zozeriem ,, PS nerozpravam uz o upravach nad 400PS v S4 to su uz zvierata riadne poznam jednu s plus 500ps takze otal potal.... INAK su to super auta aj jedno aj druhe a na margo Hladexu tak ak chcete tak vam ukazem ako driftuje HLADEX



Jakým jazykem to mluvíš???
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.10 2009 9:02


GGTT:
1.8 proti S4 ... hmm, toho by's asi opravdu dal, protože borec by zůstal na světlech v křečích úplně rozbitej smíchy ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

19.10 2009 10:14


sláma:

Jakým jazykem to mluvíš???

Nevím,ale pochopil jsem že jeho máma se Sierrou dá každou S4 a synek se pak bije do hrudi?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

21.10 2009 6:41


Vy ste jebnutí bez urážky. Viete co dokaze 1,8T treba v S3 nebo lehce upravena v TT ? Ono ten štvorvalec sa celkom nezdá. Ja mam odmerané zrýchlenie na sto za 5,7s a to bol iba zabehavací turbotlak a k tomu komplet vyfuk od Milltek , dvestovka odmerana za necelych 18 sekund. Co sem pletiete Sierry lamy.

Kovi: Pise ze ma seriu, ne ze mama ma sierru.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 0

21.10 2009 8:08


tohle je zajimavá otázka
2000:
S4/B5 2.7Bit V6 195kw quatro cca 1550kg
S3 1.8T 154/165kw Haldex*

jak říká Speedy a ggtt, jde o to co s tím máš v úmyslu?
Jestli s tím chceš jezdit denně v běžném provozu, tak počítej že s S4kou se nedostaneš v průmětu pod 10.5l/100 ; moje osobní zkušenosti na dalkovou trasu cca 130km Zlín-Pavlov sem jednou uviděl na palubním PC hodnotu 8.6!! Ale to byla opravdu plynulá jízda s dodržováním rychlostních limitů.
Nemůžu tak detailně posoudit S3ku, jen sem se v ni vezl, ale v běžném provozu se s ní dostaneš kolme těch zmiňovaných 7 litrů, při troše cviku a lehké nožce;)
A jestli to chceš na hraní, tak je uplně jedno co sem tu doposud napsal!
Vyhody S4ky, stálá 4kola, velký potenciál motoru pro upravy ale těžká na předek-sklony k nedotáčivosti, a v serii prach slabé brzdy...
S3 malé agilní auto,s lehčím motorem, ale Haldex* spojkou-jsou ale možnosti jak z toho při oklamání elektroniky udělat permanentní 4kolu...
A co se dílařiny týká, mechanické věci, bez problémů, v druhovýrobě a náhradách, v někerých případech, dražší komponenty oproti A4 a A3, jako brzdy, a podvozkové díly apod.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

21.10 2009 12:51


tady je toho zas napsáno tolik, že se tomu nestačím divit.... proč si myslíte, že ten Haldex* je sakra taková propast? .... Na plnej knedlík ( a to ji mám po čipu na nějakejch 275 koních a 385 nM) mi přední kola ani nepropísknou a letí do dopředu... bych rád poměřil S3 a S4 (1.8t a 2.7bi) a natočil to na video... by myslím ten váš věčně zastávanej Torsen* utrpěl malej šrám na cti ... nebo přihlásit na poměření třeba do TMagazinu - ten dělá performance testy (0-100, 0-160-0, 100-0, čas na 1/4míle a čas na kilák) a viděli byste, že mezi nimi není zas až takovej rozdíl ne-li by S3 v něčem předčila S4..... a co jste říkali ohledně brzd na S4, tak s tím vcelku souhlasím a S3 brzdí v porovnání velmi pěkně... ale to je zase asi závislé na výběru brzdových komponent - tím myslím kotouče + desky... ted to vypadá asi tak, že vychlavuju své auto, ale po S4 jsem se díval hrozně dlouhou dobu a i když ve mě dál hlode červík v podobě žlutého sedanu, nakonec jsem koupil prcka... a tím chtěl básník říct, že obě auta jsou skvělá, ale nebral bych ten svatý Torsen* a velmi pěkně znící 2.7 BiTurbo* jako bernou minci... zas až takovej rozdíl to není ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

21.10 2009 12:59


lospiratos: 7,../100 ??? jde o to, že já s nohou lehčí než pírko a více mimoměstem než městem jsem měl nejnižší spotřebu 8,3 a umíral jsem nudou... normálně s S3 jezdím +/- za 10,2 a nehoním to extrémně... občas to přišlápnu při předjíždění, ale jezdím s tím pilu furt...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

21.10 2009 13:48


Na S4 nemame, probud se.

Oni kluci tady radi prirovnavaji Haldex* ke kouli na noze. Je mi to burt, ja jsem za Haldex* rad a smysl v nem vidim. Ikdyz ve vetsine pripadu je zatez.

Brzdy? Ja si naopak myslim, ze i pres Brembo Max to auto brzdi furt spatne. Zaslouzilo by si daleko lepsi brzdy uz z vyroby
nahoru

sponzor





21.10 2009 13:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

21.10 2009 13:50


Pacient: přesně tak, u 1,8T je směšné uvádět spotřebu pod osm litrů, to dám sotva já s 2.0TFSI při tempomatových 90km/h a pak stačí stejně párkrát rychleji akcelerovat a máte tam průměrnou přes devět.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

21.10 2009 13:58


Pacient:
S3 je pěkné auto, líbivé auto ... má svůj segment zákazníků a svoje místo na slunci.

Ale srovnávat S3 a S4? Opravdu tu nejde o nějaký Torsen*, ale o rozdíl celé třídy
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

21.10 2009 14:45


root: mikejn: možná jsem se trošku rozvášnil a připouštím to, ale stejně bych nějaké to "poměření" udělal.... rád bych věděl, jak velkej ten rozdíl v reálu teda je...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

21.10 2009 14:54


Pacient:
Asi metr a půl na dýlku ...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

21.10 2009 15:03


Pacient: jsem pro, vám k tomu udělám pěknou videoprezentaci a možná si vás povodím se svou 2.0TFSI
doporučuji letiště tchořovice u blatné, máte to trochu dál, ale je tam hodně dlouhá plocha nechá se tam dát třeba i sprint na jeden km.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

21.10 2009 15:04


S3 je takova splasena nakupni taska ktera se ale nezada s mnohem silnejsi auty ..muj posledni skalp je bmw 130i , audi a4 3.0tdi common rail...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

21.10 2009 15:16


root: u sériové S3?
lordmystic: tak je to třeba nějakej malej podnět... můžem sebrat všechny S a RS na klubu a poměřit to tam
Cierny korzar:
jak říkáš, a nejlepší na tom je, že na to vůbec nevypadá ..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

21.10 2009 15:19


a pak že 1,8T nebyl povedenej motor jak tu také někdo někde psal...
nahoru

sponzor





21.10 2009 15:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

21.10 2009 16:17


Cierny korzar:
S3 je takova splasena nakupni taska ktera se ale nezada s mnohem silnejsi auty ..muj posledni skalp je bmw 130i , audi a4 3.0tdi common rail...


3.0 TDI* bezne, to jsou liny sunky, ale 130i ti nesezeru - 250 koni ve stejne tride? E e, ta turbina neni vsemocna
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.6. 2009
Příspěvků: 3038 | Témat: 31

21.10 2009 16:20


Kovi: tys mi dal
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

21.10 2009 16:50


mikejn: asi tak, s 130i jsem měl tu čest jeden den na roadshow - na to už by měl bejt pilotní průkaz... když řídila přítulka, málem sem se znečistil...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

21.10 2009 22:17


lordmystic:
Pacient: jsem pro, vám k tomu udělám pěknou videoprezentaci a možná si vás povodím se svou 2.0TFSI
doporučuji letiště tchořovice u blatné, máte to trochu dál, ale je tam hodně dlouhá plocha nechá se tam dát třeba i sprint na jeden km.


Znám a nemám to daleko. ale s turbochrochtem bych si tam akorát uřízl ostudu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

21.10 2009 22:34


lordmystic:
Pacient: jsem pro, vám k tomu udělám pěknou videoprezentaci a možná si vás povodím se svou 2.0TFSI
doporučuji letiště tchořovice u blatné, máte to trochu dál, ale je tam hodně dlouhá plocha nechá se tam dát třeba i sprint na jeden km.


tak ty s tim tvym vydechlym dvoulitrem a dvema tunama asi nemas sanci )
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

21.10 2009 22:34


valmet: no počki, určitě né jako já, když jsem házel ramena, auto jesm měl krátce a místo 1 jsem zařadil 3, natočil to do 4tis a vařil to na spojce tak dlouho, dokud se to nevytočilo do 130ti .... :-/ takovej vůl jsem já.... akorád mě možná trochu omlouvalo, že jsem ho měl necelej den a za odpuštění jsem ho pořádně umyl pro rýpaly, nic se mu nestalo, jen trošku zasmrdělo a já se zbytek dne kopal do zadku ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email