Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 28 prosince 2024
Celkem je zde 722 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: farkasf
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 903
Online návštěvníků
Návštěvníků: 719
Uživatelů: 3
Celkem: 722

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 461 | Témat: 60

28.03 2014 17:53


Takže musím nastavil poslední pozici na 2 severské země .
Pak to otestuji .
Děkuji audinaci moc za rady .
sponzor





28.03 2014 17:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

31.03 2014 18:55


Dá se dostat u A6 C4 do 17 (Přístrojová deska)? Chtěl jsem si tam vymazat servisní kontrolku, co mi bliká namísto najetcýh kilometrů pár sekund.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2014
Příspěvků: 126 | Témat: 14

04.05 2014 10:10


U audi A6 C5 r.v. 98 - 310 000km, motor AFB (2,5 TDI* V6).

Prosím, jaká je tovární hodnota nastavení ve VAG a jaká je ideální?

1) množství vstřikovaného paliva na kanále 1

2) EGR* na kanále 3

3) Startovací dávka paliva na kanále 5
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 898 | Témat: 32

07.05 2014 22:48


pokud je to jako u 1.9tek (č.kanálů seděj), tak 32768, což je i ideální pro motor v cajku ...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

08.05 2014 1:03


FandaTDI: to co jsi napsal je startovaci davka ne?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 898 | Témat: 32

08.05 2014 10:54


gudy: to by měly bejt původní hodnoty všech uvedenejch adapt. kanálů (a některejch dalších vyžad.login), rozsahy jsou různý. Musel bych si dohledat podrobnosti pro tenhle motor, ale např. 1. kanál se u 1.9 (čerpadel s reg.šoupátkem) snižováním zvyšuje dávka paliva(ale do přepadu!), tj. ve skutečnosti větší adapt. hodnota (= menší ekvivalent dávky v mg/zdvih) znamená větší vstříknutou dávku a např. ten EGR* se zvyšováním uvedený hodnoty přivírá ...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2014
Příspěvků: 126 | Témat: 14

08.05 2014 21:00


Login do jednotky znam. Potrebuju defalutni hodnoty, hodil by se i popis co zvsenim nebo snizenim ovlivnim. Pro muj motor. Nejsem si jistej jestli tahle hodnota je shodna s 2,5 V6, mozna ze u radovyho 5 valce to nevim. Nebo jestli by se nekdo nemohl podivat jak to ma on.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2014
Příspěvků: 126 | Témat: 14

08.05 2014 21:24


Meglle:
Login do jednotky znam. Potrebuju defalutni hodnoty, hodil by se i popis co zvsenim nebo snizenim ovlivnim. Pro muj motor. Nejsem si jistej jestli tahle hodnota je shodna s 2,5 V6, mozna ze u radovyho 5 valce to nevim. Nebo jestli by se nekdo nemohl podivat jak to ma on.Ja mam EGR* na max.
sponzor





08.05 2014 21:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 898 | Témat: 32

08.05 2014 21:57


nejjednodušší je sledovat příslušný kanály bloku (více či méně podrobný popisy jsou už v labelech, event. Elsa, atd. ), po úpravě např. toho prvního ovlivníš samozřejmě spotřebu a celkovej chod motoru (a může ti víc/míň kecat spotřeba na palubáku a logicky to má vliv i na přeplňování/tlak turba, atp. ) a např. ten EGR* je u mě 33768 max. přivřenej, ale ani jsem tu střídu neporovnával s pův. hodnotou, když ho mam zaslepenej ...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2014
Příspěvků: 126 | Témat: 14

08.05 2014 22:03


FandaTDI:
nejjednodušší je sledovat příslušný kanály bloku (více či méně podrobný popisy jsou už v labelech, event. Elsa, atd. ), po úpravě např. toho prvního ovlivníš samozřejmě spotřebu a celkovej chod motoru (a může ti víc/míň kecat spotřeba na palubáku a logicky to má vliv i na přeplňování/tlak turba, atp. ) a např. ten EGR* je u mě 33768 max. přivřenej, ale ani jsem tu střídu neporovnával s pův. hodnotou, když ho mam zaslepenej ...


Ve VISU ani v ELSE jsem nenasel, vim co mam sledovat i jak nastavit, ale nevim jake jsou defalutni hodnoty. Jde mi o to ze mam serizenou banku turbu a motor se chova jinak nez jsem zvyklej a nechci se v tom hrabat, chci spis zkontrolovat hodnoty.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 898 | Témat: 32

09.05 2014 13:23


za prvý zbytečná citace, za druhý už jsem ti odpověděl, že (nejpravděpodobněji) 32768 a neradil jsem vis, ale labely, popř. strejda google bude taky určitě vědět, ideálně podle čísla jednotky, event. si můžeš udělat adaptační mapu(s novějším vagem, resp. vcds), abys měl všechny kanály pohromadě
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2014
Příspěvků: 126 | Témat: 14

11.05 2014 8:23


Zavada byla ve špatném nastavení táhla mezi bankou a turbem, VAG ukazoval hodnoty vsechny na minimum...

Tak jsem si to zjistil z jiné AUDI se stejnym motorem

kanál 1: 42768 (vstřikované množství paliva)
kanál 3: 32768 (EGR*)
kanál 5: 32768 (strtovací dávka)

Po nastavení udaju a táhla vše jede.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2011
Příspěvků: 365 | Témat: 41

11.05 2014 9:52


patper:
Konecne se me povedlo, ze pri zamceni pipne...


Přímý odkaz na youtube video
Tak napiš jak na to ať se taky pomějeme.Díky
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

15.05 2014 11:54


motya007:

Mas to napsano zde -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

...je to hned druha odvoved
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2012
Příspěvků: 20 | Témat: 2

18.05 2014 19:34


Ahoj,mám prosbu,našel jsem tady pár věcí co by se mi hodily.Nenašel by se někdo kdo by to uměl nakodovat do A4,B8 poblíž Vysočiny?Ale prosím jen někdo kdo to umí.Mám ji rád
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 449 | Témat: 15

20.05 2014 11:53


A6Petr:
RudyOndra: Tak jsem hledal a našel. Na C5 jsem to udělal přes kódování kanálu 46. Tady je popis:

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Takže jsem k hodnotě, co tam byla, přičetl 1024 a ještě 32, aby se mi auto zamykalo po chvíli jízdy.


Čau, zkoušel jsem se dostat přes VAG na jednotku 46 (Centr. stah. oken) a vypsalo mi to "bez odezvy od řídící jednotky". Ta tam není, a nebo se nedokáže kabel Kabel VAG1 připojit?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
sponzor





20.05 2014 11:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

20.05 2014 13:13


Tady máš seznam ŘJ na C5, řekl bych, že komfortku nemá, že je tam jednotka centrálního zamykání nebo jak se to přesně jmenuje:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 449 | Témat: 15

22.05 2014 14:30


Aha APetr psal, že to právě na ní nekódoval.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 25 | Témat: 4

23.05 2014 13:50


Co potřebuješ?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

23.05 2014 19:59


mirdach:
Ahoj,mám prosbu,našel jsem tady pár věcí co by se mi hodily.Nenašel by se někdo kdo by to uměl nakodovat do A4,B8 poblíž Vysočiny?Ale prosím jen někdo kdo to umí.Mám ji rád


Poblíž...no asi moc ne, ale jsem z ČB, takže kdybys chtěl, tak není problém.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 449 | Témat: 15

23.05 2014 21:44


H3lMuT:
Co potřebuješ?


rád bych ..... horn sounds when lock with remote
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 898 | Témat: 32

26.05 2014 13:12


Ta tabulka mi moc nesedí. Odkud to je? Je pravda, že je o trošku obsáhlejší než např. ve VISu, několik věcí tam je správně, ale buď tam jsou i nějaký špatně nebo chybí doplňující info, popř. konkrétnější specifikace jednotek, protože to neni tak úplně libovolně vzájemně kombinovatelný a možná to má Audi jinak než zbytek koncernu(v tomhle případě zas ne moc pravděpodobný), ale podle tohohle by kódování 04097 na B5 z Francie byla blbost ... (a viděl jsem to samý kódování i na jinejch autech a žádnej nebyl anglán...) ...
Mam sice nutkání vyzkoušet 04161 a sledovat/zkusit měnit kanál 62, protože to by mohlo znamenat, že např. dovírání oken by mohlo jít VAGem, ale docela o tom pochybuju, když to srovnám s jinejma postupama...
Btw. to houknutí po zamčení se většinou dělá v přizpůsobení (podobně jako zamykání po rozjezdu a kódování jednotky se tim nemění - to zamykání po rozjezdu ti přes kódování fungovalo?)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2013
Příspěvků: 192 | Témat: 19

01.06 2014 23:50


Jak jsem vyměnil Parkhilfe Na prvním obrázku je moje původní jednotka řady A kterou jsem vyměnil za C. Po přehození jednotek jsem nemusel nic nastavovat ve Vagu a hned šlapala grafická zobrazení čidel. Možná už jsem to nevědomky nastavil někdy dřív, jak jsem nastavoval všechno co šlo Zřejmě má tahle jednotka i podporu kamery, protože je to na výběr v menu a když tak udělám, tak se mi ukáže obraz z DVD viz obrázek. Takže když koupím obyčejnou kamerku a dám ji do prvního Video vstupu tak by měla fungovat...? DVD bych přepojil do Video vstupu 2. Na obrázku kde je vidět film je vpravo nahoře tlačitko MODE. Co má umět ?? Nejde mi a zřejmě protože nemám jednotku kamery..

Náhled, klikni pro zvětšení.

Náhled, klikni pro zvětšení.

Náhled, klikni pro zvětšení.

Náhled, klikni pro zvětšení.
AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 24.6. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 0

24.06 2014 20:07


s tou kamerou jsem to viděla, ale myslím, že se tam musel navolit i zdroj signálu.
sponzor





24.06 2014 20:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

24.06 2014 21:42


Pei: Pekna prace, tak to koukam, ze kdyz mam taky 4E0919283A tak bych to mohl taky se pokusit vymenit za Ccko? Fakt nic jineho neni potreba?

A koukal jsem ze je i Bcko a Dcko. Jaky tam jsou rozdily nevis?

EDIT: co koukam tak je jeste vic cisel na A6 4F co zde vidim od hamara
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2013
Příspěvků: 192 | Témat: 19

25.06 2014 23:30


Já o tom vím dohromady pendrek řídil jsem se tady první stránkou kde je 4F0 910 283 C - 8 sensors, graphical support Jelikož jsem našel že mám jednotku 4E0, tak jsem hledal na netu taky 4E0 Osm senzoru mám a měl jsem Ačko, tak jsem na allegro.pl koupil to Cečko Jen mě teda překvapilo, že jde o to video. Kameru zatím nemám, až namontuju, tak dám vědet co a jak Jinak jsem vyměnil čistě jenom jednotku za jednotku a hotové (tři konektory) nic dalšího
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

10.07 2014 19:22


kontrola rozvodů na PD. V diagnostice, motorový blog, měřené hodnoty, kanál č. 4, čtvrté políčko. Dle mistra Humla má být -0.5 až 0.5. Prý dle VW je norma -2.5 až 2.5. Třeba se někomu bude hodit. Nemáte někdo ještě podobné typy, co v kde v jakém bloku meření znamená a kolik má být?
AK batole
AK batole


Registrace: 11.8. 2013
Příspěvků: 149 | Témat: 44

30.07 2014 21:42


Neviete mi poradit ci sa daju niektore veci ako napr zmena jazyku v palubnom pc, zmenit aj neoriginalnou cinskou diagnostikou ?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2014
Příspěvků: 126 | Témat: 14

31.07 2014 19:30


Podle meho tezko.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 17 | Témat: 0

19.08 2014 13:51


Čaute chlapi

Som čerstvý majitel A4 B6 avant a potreboval by som nastaviť cez vag toto:


1. Aby sa mi auto pri odomykaní odomklo celé a nie len šoférove dvere.

2. Na palubnom počitači ma neukazuje prejdenú vzdialenosť ani na 1 ani na 2. Predtým na Golfe IV mi to ukazovalo a nechce sa mi veriť že novšia A4 to nevie


VAG mám ak treba aj HEX CAN
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email