Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 206 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 205
Uživatelů: 1
Celkem: 206

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





02.09 2009 12:43


Výbuch letadla nad Lockerbie je součástí většího příběhu
Eric Margolis

Libyjský vůdce Muammar Kaddáfí, jednou Ronaldem Reaganem nazván „divokým psem Středního východu“, slaví čtyřicáté výročí nástupu k moci – navzdory řady pokusů západních sil a svých arabských „bratří“ jej zabít.

V roce 1987 mě pozvali, abych udělal s Kaddáfím interview. Strávili jsme společně večer v jeho beduínském stanu. Vedl mě za ruku ruinami toho, co zbylo z jeho osobních pokojů bombardovaných počátkem roku Američany ve snaze jej zabít. Kaddáfí mi ukázal místo, kde půltunová bomba zabila jeho dvouletou dceru.

Proč se Američané snaží mě zabít, pane Ericu?“ ptal se s nechápavým výrazem ve tváří.

Řekl jsem mu, protože Libye podporuje všechny možné protizápadní revoluční skupiny od palestinských záškodníků přes bomby kladoucí IRA až k ANC Nelsona Mandely. Pro naivní Libyjce tohle všechno byli legitimní „bojovníci za svobodu“.

Minulý týden vyvolalo velký rozruch propuštění umírajícího libyjského agenta Abdala Basata al-Midžrahího usvědčeného z bombového útoku na americké letadlo nad Skotskem v roce 1988.

Pokrytectví na všech stranách. Washington i Londýn napadly Libyi i skotského ministra spravedlnosti, pomlčely přitom o tvrzení, že al-Midžrahí byl propuštěn výměnou za ropný kontrakt s Libyi.

Zločin s Pan Am 103 byl součástí většího a ještě ošklivějšího příběhu. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.

1986: Libye je obviněna z bombového útoku v berlínském disko-klubu, při kterém zahynuli dva američtí vojáci. Dezertér z izraelské špionážní agentury tvrdí, že to udělal Mossad, který se současně pokusil namočit do toho Libyi. Kaddáfí žádá po Arabech, aby zvýšili cenu ropy.

1987: Američané se pokoušejí Kaddáfího zabít. Nepodařilo se to. Zemřelo 88 libyjských civilistů.

1988: Francie vede s Libyi tajnou pouštní válku o na nerostné zdroje bohatý Čad. Francouzská tajná bezpečností služba obdrží příkaz zabít Kaddáfího. Do jeho soukromého letadla je umístěna bomba. Když se francouzsko-libyjské vztahy neočekávaně zlepší, stačili bombu před výbuchem vyndat.

1988: Amerika podporuje Saddamuv Irák v jeho osmileté válce s Íránem. Americká loď třídy Aegis Vincennes narušila íránské vody a „omylem“ sestřelila íránský civilní letoun v íránském prostoru. Všech 288 cestujících na palubě letadla zemřelo. Následně viceprezident George W. Bush prohlásil „nikdy se neomluvím... Je mi jedno, jaká jsou fakta.

Kapitán Vincennes, který tak rád tiskne spoušť, je za svůj zločin Bushem (mezitím se stal prezidentem) vyznamenán medailí Legion of Merit. Washington v tichosti zaplatil Íránu 131,8 milionu dolarů za škody.

O pět měsíců později je Pam Am 103 s 270 cestujícími na palubě zničena bombou nad vesničku Lockerbie ve Skotsku. Amerika a Británie tlačí na Skotsko, aby odsoudilo al-Midžrahího, ten tvrdí, že je nevinen. Kolem soudu vznikají vážné pochybnosti, objevují se tvrzení, že CIA zfalšovala důkazy, aby mohla obvinit Libyi.

Někteří odborníci ze zpravodajské služby věří, že útok byl odplatou za sestřelené íránské letadlo, že ho provedli najati vrazi ze Středního východu zaplaceni Íránem. Vyšetřovatelé ve Skotsku měli vážné pochybnosti o al-Midžrahího vině. Probíhal odvolací proces. Libyjci se domnívají, že al-Midžrahí byl obětním beránkem nabídnutým Libyi, aby se vyhnula bojkotu exportu ropy vedeného Amerikou a Británii.

1989: Francouzské letadlo společnosti UTA se 180 lidmi na palubě vybuchlo na Čadem. Obvinění jsou konžský a libyjský agent. Francouzští vyšetřovatelé obviňují Kaddáfího švagra Abdullaha Senoušího, šéfa libyjské výzvědné služby, se kterým jsem v Tripoli večeřel. Libye obvinila z útoku darebácké najaté agendy, ale zaplatila Francii 170 milionů dolarů.

Věřím, že al-Midžrahí byl patrně nevinen, a že to na něj ušili. Skotsko udělalo dobře, když ho propustilo. Ale Libye je jistě vinná výbuchem francouzského letadla nad Čadem, patrně šlo o odvetu za francouzský pokus zabít Kaddáfího.

Pam Am 103 byla patrně pomsta za americké sestřelení íránského Airbusu. V roce 1998 se agenti britské špionážní služby MI6 pokusili zabít Kaddáfího bombou nastraženou v autě.

Konec konců Západ velmi chtěl vysoce kvalitní libyjskou ropu. Takže Libye se ze sankcí vykoupila částkou 2,7 miliardy za škody. Následně investovala Amerika, Británie, Francie a Itálie 8 miliard do libyjského ropného průmyslu a označila Kaddáfího za spojence a nového nejlepšího přítele.

Všechno nejlepší k narozeninám, Moammare.

Článek Lockerbie Part of a Bigger Story vyšel 30. srpna na serveru informationclearinghouse.info.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil FrantaCech dne 02.09 2009 12:48, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





02.09 2009 12:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





02.09 2009 12:44


Proč Američané sestřelili dopravní letadlo s 290 lidmi na palubě



V roce 1988 zaměnila posádka křižníku USS Vincennes iránské civilní letadlo za útočící stíhačku a sestřelila jej. Nikdo nepřežil. Oficiální vyšetřování ukázalo mnohé nedostatky. Zdá se ale, že celý příběh je ještě smutnější. Co vláda tajila?

Záchranáři nenašli v troskách ani jediného člověka, který by přežil. Na palubě zahynulo 290 lidí, z toho 66 dětí.

Proč letoun nereagoval na volání? Ukazuje se, že sedm z deseti vysílání proběhlo na vojenské frekvenci, které Airbus nemohl přijmout. A na těch civilních adresovali vysílání "neidentifikovanému letounu na kurzu 210, rychlost 350...

Závěr komise

"Když jsem vzal v úvahu, kolik času měl na své rozhodnutí, a informace, které měl k dispozici, dospěl jsem k názoru – a trvám na něm dodnes – že jednal správně. Jeho hlavním úkolem bylo ochránit loď před zásahem," uzavřel vyšetřování Fogarty.

"K sestřelení letadla Íránských aerolinií nedošlo v důsledku zanedbání ze strany amerického námořnictva," stojí ve zprávě, podle které kapitán "jednal vzhledem k dostupným informacím a časovému rámci obezřetně.“ Admirál dále uvedl, že Írán musí nést zodpovědnost za "rizika vyplývající z provozování osobní letecké dopravy v těsné blízkosti válečného konfliktu."

Investigativní reportér Roger Charles však upozornil, že případ má ještě další rovinu, protože v uvolněné zprávě z vyšetřování nebyla žádná mapa: "Skutečnost, že ve Fogartyho zprávě žádná taková mapa nebyla, o něčem svědčí. Zajímalo mě, co za tím je."



Když dal dohromady všechna data, dospěl k překvapivému výsledku. V okamžiku výstřelu se Vincennes nacházel čtyři kilometry hluboko ve výsostných iránských vodách, kde neměl co pohledávat. Ve chvíli, kdy loď vystřelila na letadlo, které křížilo jejich dráhu, nacházela se na iránském území!

Kapitán Rogers dostal i přes tento tragický omyl své kariéry vyznamenání Řád záslužné legie za příkladné velení křižníku Vincennes. Dnes je již ve výslužbě.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

02.09 2009 13:13


Ještě chvíli budeš takhle psát a lidí začnou myslet, že snad "teroristi" neexistují, ale všechny tyhle "útoky" jsou dílem vyřizování účtů mezi tajnými službami
nahoru

Anonymní





02.09 2009 13:21


odborne se to jmenuje STATNI TERORISMUS a nektere staty ho provadeji rutinne... ty co maji silu prosadit sve zajmy silou... ta druha strana kdyz cini totez je OSA ZLA
nahoru

Anonymní





04.09 2009 17:18


John Pilger: Midžráhí byl obviněn falešně
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému




Hysterie kolem propuštění tak zvaného atentátníka z Lockerbie ukázalo mnohé o úrovni politiky a médií na obou stranách Atlantiku, především však v Británii. Počínaje Gordonem Brownem a jeho „silnou nevolí" po Baracka Obamu s jeho „pobouřením" je toto divadlo plné lží a pokrytectví poctivě sledováno těmi, kdo se sami označují za novináře. „A co když Midžráhí do tří měsíců nezemře?" vypálil reportér BBC na skotského hlavního ministra Alexe Salmonda. „Co pak řeknete svým voličům?"



Hrůza hrůz, když ten umírající muž bude žít déle, než mu předepsali, a než „zaplatí" za svůj „hyenistický zločin": to jsou slova skotského ministra spravedlnosti Kennyho MacAskilla, jehož „soucit" umožnil Abdalu Basatu Muhammadu Midžrahímu odjet domů do Libye a stanout tam „před vyšší spravedlností". Amen.

Americký satirik Larry David kdysi mluvil o „bublajícím potoku plném hoven". A tenhle popis se přesně hodí na nynější cirkus kolem Midžráhího propuštění.

Nikdo zplnomocněný přitom ale nikdy neměl odvahu říct pravdu o atentátu na letoun PanAm, který se zřítil 21. prosince 1988 nad skotskou vesničkou Lockerbie a v jehož troskách zahynulo 270 lidí. Vlády Británie a Skotska ve finále raději vydírali Midžráhího tím, že se výměnou za své propuštění musí vzdát svého práva na odvolání. Samozřejmě, že v tom jsou ropné a zbrojní obchody s Libyí; pokud by ale Midžráhí trval na svém odvolání k soudu, zhruba šest set stran nových nebo dosud utajovaných důkazů by podle všeho potvrdilo jeho nevinu a nám ostatním by nabídlo alespoň letmý pohled na to, jak a proč byl právě on ve jménu „strategických zájmů" zašit.

„Blížilo se to všechno k tomu, že by se napravily vady," prohlásil bývalý agent CIA Robert Baer, který se účastnil vyšetřování atentátu nad Lockerbie. „Důkazy shromážděné pro Midžrahího odvolání jsou výbušné a pro systém justice zničující." Noví svědci by dosvědčili, že si Midžrahí nemohl koupit oděvy nalezené v troskách letadla - byl odsouzen na základě tvrzení maltského majitele obchodu s oděvy, u něhož si prý koupil šaty, přitom ale Midžrahího devatenáctkrát nedokázal popsat a neuměl ho identifikovat ani v soudní síni.

Nové důkazy by prokázaly, že úlomek kontrolního panelu a časovač nálože, které byly „nalezeny" na skotském venkově a údajně vypadly z Midžrahího kufříku, byly podvržené. Nové důkazy by prokázaly, že bomba nemohla putovat z Malty „aniž byla odhalena" přes dvě letiště, než se dostala do letu PanAm číslo 103.

„Klíčový tajný svědek", který u původního procesu tvrdil, že viděl Midžrahího a dalšího obviněného Alíma Chalífu Fahímu (byl zproštěn viny), jak nakládají bombu do letadla ve Frankfurtu nad Mohanem, byl uplacen americkými úřady, které ho dodnes mají jako „chráněného svědka". Obhajoba ale zjistila, že se jednalo o informátora CIA, který za potvrzení „libyjské stopy" dostal odměnu ve výši čtyř milionů dolarů.

Midžrahí byl uznán vinným třemi skotskými soudci zasedajícími v „neutrálním" Nizozemsku. U soudu nebyla žádná porota. Jedním z mála vpuštěných novinářů byl dnes už nebožtík Paul Foot, který zdlouhavé a často fraškovité jednání soudu v Private Eye popsal jako kakofonii trapasů, podvodů a lží: jako snahu zakrýt pravdu. Skotští soudci sice připustili, že si „množství důkazů odporuje" a odmítli dokonce i fantazie informátora CIA, přesto ale Midžrahího uznali vinným na základě svědectví z doslechu a neprokázaných situací. Jejich devadesátistránkový „názor", napsal Foot, „je pozoruhodný dokument, který si zaslouží čestné místo v dějinách omylů britské justice." (Lockerbie - The Flight from Justice, Paul Foot, lze stáhnout za pět liber z webu Private Eye).
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Foot připomíná, že většina pracovníků americké ambasády v Moskvě, kteří měli zabukovaná místa na lince PanAm z Frankfurtu, byla americkou tajnou službou varována, že se chystá teroristický útok. Podle Foota byla hlavním strůjcem celého zastíracího manévru Margaret Thatcherová, která zakázala svému ministru dopravy Cecilu Parkinsonovi splnit slib, který dal rodinám pozůstalých, a to že celá kauza bude důkladně vyšetřena. V telefonickém rozhovoru s Georgem Bushem seniorem 11. ledna 1990 Thatcherová slíbila celou katastrofu „ztišit", protože britské i americké tajné služby přišly s tím, že za atentátem je palestinská skupina najatá k tomuto účelu Teheránem v rámci odvety za to, že americká válečná loď v íránských výsostných vodách sestřelila íránské dopravní letadlo. Mezi tehdejšími 290 oběťmi bylo 66 dětí. Bush senior v roce 1990 kapitána lodi vyznamenal válečným řádem za zásluhy, a to za „mimořádně záslužný postup při plnění úkolů velícího důstojníka".

Co ale zvrhlý osud nechtěl, když Saddám Husajn v roce 1991 obsadil Kuvajt, Bush zničehonic potřeboval íránskou podporu při vytváření „koalice", která by jeho bývalého oblíbeného klienta z americké ropné kolonie vyhnala. „Britská média se na tu návnadu vrhla jako přežrané a líné ryby," napsal Foot. „Takřka jednohlasně rozpoutala hysterické útoky proti Libyi." Obvinění Libye z atentátu nad Lockerbie tak bylo tedy nevyhnutelné. A teprve z této doby také pocházejí zprávy amerického obranného zpravodajství, které identifikovaly vhodného pachatele. To vše mělo být úhelným kamenem Midžrahího obhajoby při odvolacím řízení.

Skotské úřady v roce 2007 Midžrahímu odvolání povolily. „Komise je toho názoru," prohlásil šéf Skotské komise pro přezkoumávání kriminálních případů Graham Forbes, „že nové důkazy vycházející ze zdlouhavého vyšetřování nebyly předloženy před původním soudem, v důsledku čehož se žadatel o odvolání mohl stát obětí omylu ve výkonu spravedlnosti."

Slova „omyl ve výkonu spravedlnosti" v nynějším politickém a mediálním šílenství zcela chybějí. Kenny MacAskill místo toho uklidňuje štěkající dav, že obětní beránek už brzy stane před „vyšší spravedlností". Jaká hanba.
nahoru

Anonymní





05.09 2009 12:38


4 x "Proč"...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Bývalý agent Mossadu - dezertér - Viktor Ostrovský se sám nabídl, že se zúčastní osudního řízení a prokáže, že oba obažalovaní občané Libye nemají s teroristickým útokem a výbuchem bomby v letadle Pan Am 103 nic společného. Viktor Ostrovský měl prokazatelné důkazy. Hodlal potvrdit, že zpravodajská informace poslaná následující den po tragedii z Tripoli (Libya) agentuře v Berlíně, byla falešná. Typická operace pod falešnou vlajkou. Vyslaná zpráva zněla: "Úkol splněn", což byl prokazatelný důkaz účasti na etroristickém útoku. Na této skutečnosti by nebylo nic neobvyklého, jelikož se teroristé často k činu hrdě přihlásí, aby dali najevo, proč k útoku došlo. Jenomže obě agentury sdílených informací byly agentury mezinárodní teroristické organizace Mossad a stopy útoku tímto podvodem ukázaly na Libyi. Bylo také prokázáno, že tuto zločineckou akci provedla organizace "Černé září", pod vedením agenta Mossadu jménem Abu Nidal - ve zejší diskuzi již známý organizátor útoku na sportovce Mnichovských olympijských her v roce 1972 a mnoho dalších teroristických útoků.

Bomba umístěná v letadle jedním z tureckých zaměstnanců letiště ve Frankfurtu, pracujících v oddělení na překládku zavazadel, byla načasována k výbuchu, kdy letadlo bude již nad Atlantickým oceánem a bude pokračovat v letu na New York. Z důvodů jednohodinového zpoždění však došlo k výbuchu ještě nad pevninou a tak měli vyšetřovatelé práci poněkud snadnější. A nebo byl pachatel už předem určen? Jak dopadlo vyšetřování už známe z hlásné trouby a mozkové prádelny mezinárodních médií a jako pachatelé útoku byli označeni...kdo jiný, než muslimští Arabové. A teď už k těm čtyřem otázkám "Proč"?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


PROČ nebyl Viktor Ostrovský připuštěn k soudnímu přelíčení, když měl - jak tvrdil - prokazatelné důkazy?
PROČ se letecká společnost Pan Am rozhodla přenechat vyšetřování tohoto teroristického činu týmu izraelských vyšetřovatelů, přestože Pan Am je americká letecká společnost a jak známo, Američané mají svůj vlastní tým odborníků pro vyšetřování leteckých neštěstí?
PROČ prezident Libye Muammar Khaddafi zarytě mlčí, přestože musí znát skutečného pachatele? A poslední proč...
PROČ reportér "Globalresearch", Eric Margolis potvrzuje ve svém článku tu oficiální a smyšlenou verzi tohoto teroristického útoku?
Podrobnosti TADY (v angličtině).
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Citace:
Politici nechteji ucit historii,nebot je vzdy proti nim samym.

kozoroh 61.?.?.?

Je dobre ,cas od casu nahlidnout do bedny novinovych utrzku a tak se vratit do doby zlocinu,kdy, tak zvane demokraticke staty skoli agenty na zabijeni nepohodlnych politiku nejdouci se svetovym proudem, takze,od presidenta Castra a nebo Khadaffiho a jine vudce,presidenty,jak asijskych,tak africkych zemi, jsou dukazem demokraticnosti, tech,tak zvanych demokratickych zemi,nikdy jsem necetl,ze by stari Rekove v ramci sve demokracie chteli zabit rimskeho cesara a nebo perskeho sacha, aby, ospravedlnili svoji demokracii.Takze, pokud si vzpominam ,letadlo do Skotska melo mezipristani a jisty vlivny politik byl v posledni chvili varovan nenastoupit do letadla,coz ,take udelal a tim si zachranil zivot. Israelsky president byl rovnez varovan pred utokem v Londyne na podzemni drahu, aby nevychazel ze sveho hotelu,dokonce Mossad mel informace o pouzite vybusnine drive nez Scottyard se svym vysetrovanim, nakonec ,tolikrate omilany 11 September, tam pracujici zide,neprisli v ten tragicky den do prace,ostatni,"nezidy" nikdo z nich nevaroval,nechali je tam nalest,zatimco sami ,zustali doma , z nejasnych pricin,6e by je arabsky terroristi informovali nejit do prace se mi zda trochu pritazene za vlasy,prinejmensim.Takze i haarez se spletl a uverejnil,kolik zidu ztratilo zivoty ve svetovem obchodnim centru a pravdou bylo,ze ani jeden z nich nebyl na pracovisti, takze,obcane ,behem casu si muzes si rovnat zpravy medii i kdyz lzou a udelat si vlastni usudek o vecech kolem sebe,hlavne,poucit sve deti a sve vnuky,aby nit informaci nebyla pretrzena,nebot,za jejich casu,jim budou zase rikat neco jineho, hlavne jim vysvetlete zasady zapadnich,demokratickych zemi,jakou demokracii provadeji ve zkutecnostia bude z toho dlouha diskuse na nekolik tydnu. Davky davat male,aby nakonec neztratili chut zivota a nezkoncili sebevrazdou, kdyz to konecne prijmou, tu, horkou pravdu zkutecnosti a ne novinarskeho blaboleni, tak se nikdy nestanou dusevnimi otroky noveho svetoveho neporadku a budou zpravy brat s jistou reservou,budou , videt svet bez ruzovych bryli a poznaji cenu pravdy.
nahoru

Anonymní





06.09 2009 10:54


Londýn přiznal výměnu libyjského teroristy za ropu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

06.09 2009 16:25


Za kolik kanystrů jim tam pošleme 2Pixe?
nahoru

sponzor





06.09 2009 16:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

06.09 2009 20:14


Lékařské zprávy o dožití atentátníka z Lockerbie si zaplatila sama Libye

Propuštění atentátníka z Lockerbie výměnou za ropný obchod se jeví stále pravděpodobnější. Britský list The Daily Telegraph zjistil, že lékařské potvrzení, které stanovilo délku Midžrahího života na tři měsíce, si zaplatila Libye. Obchodní zdroje navíc tvrdí, že Kaddáfího režim si udělení milosti pojistil vydíráním.

Na doživotí odsouzeného Midžrahího, který se nachází v konečném stádiu rakoviny prostaty, propustila koncem srpna skotská vláda z humanitárních důvodů. Podle lékařů mu totiž zbývaly pouhé tři měsíce života, tedy přesně tolik, kolik v takovém případě vyžadují skotské zákony.

List The Daily Telegraph ale zjistil, že lékaře, kteří Midžrahímu stanovili diagnózu dožití, zaplatila s tichým souhlasem Británie sama Libye. Dva z lékařů odhadli délku tří měsíců a třetí naznačil, že vězni zbývá ke smrti jen málo.

To ovšem popírá zjištění lékařů z června a července, kteří Midžrahímu přisoudili až deset měsíců života. A tedy odmítnutí milosti z humanitárních důvodů.

"Délka tří měsíců byla navržena (Libyjci) jako prospěšná," řekl listu Karol Sikora, jeden z lékařů, kteří Midžrahímu pojistili svobodu. "Nejdřív jsem řekl, že to není možné udělat (udat tříměsíční lhůtu), ale když jsem se na to podíval, vypadalo to, že to půjde - vlastně by to tak šlo říci," dodal.

Midžrahí, který se začátkem týdne ocitl na jednotce intenzivní péče v Tripolisu, byl podle informací listů o víkendu z nemocnice propuštěn.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

06.09 2009 21:49


Romijn:
Za kolik kanystrů jim tam pošleme 2Pixe


otazkou je "kolik kanystru budeme muset jeste doplatit kdyz jim tam dame 2Pixe?" ...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

06.09 2009 21:59


2Pix:
otazkou je "kolik kanystru budeme muset jeste doplatit kdyz jim tam dame 2Pixe?" ...
2x 20L a půlku 5L
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

28.03 2011 9:57


nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email