Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 13 kvě 2024
Celkem je zde 726 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Meltozzi
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 445
Online návštěvníků
Návštěvníků: 719
Uživatelů: 7
Celkem: 726

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5284 | Témat: 68

20.11 2011 22:18


vyhod banku, skus ju premazat, pripadne vymenit, na audinach neviem o tom ze by sa to stavalo nejak casto, ale zatuhnut samozrejme mohla.
nahoru

sponzor





20.11 2011 22:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.9. 2011
Příspěvků: 27 | Témat: 4

18.03 2012 23:04


čištění turba (1.9 TDI* 85kW)
před

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us

po...je to znát na výkonu...

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/534/20120215005.jpg/]

Náhled, klikni pro zvětšení.
[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
dvě ohlé lopatky - zapříčinila to ta matice .. odtrhl se od ní kus a ohnul je

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

19.03 2012 19:56


Nazdar, pekná práca, tiež som si tým prešiel. Nechal si tie lopatky tak alebo si to nejako riešil? Ako sa ten kus mohol odtrhnúť a čo asi narobil v katalyzátore?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 22.2. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 9

19.03 2012 20:03


po jake dobe by se tak melo cistit Turbo*?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.9. 2011
Příspěvků: 27 | Témat: 4

19.03 2012 21:51


Prostě bud a nebo! kleštěma jsem lopatky vrátil zpět....., ta matice měla asi mikro trhlinu která se postupem času zvětšovala až ten kus prostě odletěl.....v katalyzátoru bude někde zarvaný.... Turbo* má zátah hned je znát že je živé... to Turbo* má najeto 356 000 km..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.9. 2011
Příspěvků: 27 | Témat: 4

19.03 2012 21:53


A ještě abych dodal . .. klesla mi spotřeba z 6.0 na 5.5
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

20.03 2012 18:37


Tak nech ešte dlho slúži
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 123 | Témat: 20

20.03 2012 20:50


tak mě to taky čeká, návod je super, jen kdyby si někdo vzpoměl, jaké nařadí je ještě potřeba, jestly je něco spešl, co bych si měl sehnat.
nahoru

sponzor





20.03 2012 20:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.9. 2011
Příspěvků: 27 | Témat: 4

20.03 2012 21:35


satanda:
tak mě to taky čeká, návod je super, jen kdyby si někdo vzpoměl, jaké nařadí je ještě potřeba, jestly je něco spešl, co bych si měl sehnat.

to teda měl budeš potřeboval palici a dláto na zrezlý matky .. aspon u mě... a budeš potřebovat takovej jednostrannej klíč na uvolnění přívodu mazání ložisek turba... ale já ho neměl vyřešeno na místě natáčením - bude to ježek v kleci tomu veř ale nenech se odradit jde to vyndat ale vyndej všechno okolo -- sání hlavně uplně..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.9. 2011
Příspěvků: 27 | Témat: 4

20.03 2012 21:44


Podlesny:
Tak nech ešte dlho slúži

Dik
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

21.03 2012 22:26


nilor:

to teda měl budeš potřeboval palici a dláto na zrezlý matky .. aspon u mě... a budeš potřebovat takovej jednostrannej klíč na uvolnění přívodu mazání ložisek turba... ale já ho neměl vyřešeno na místě natáčením - bude to ježek v kleci tomu veř ale nenech se odradit jde to vyndat ale vyndej všechno okolo -- sání hlavně uplně..


A k tomu všetkému je treba mať kopec pevných nervov
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

29.03 2012 11:58


v nedelu idem aj ja na to. EGR* mam uplne zatecene. robi bordel. tak to vycistim vsetko naraz.drzte palce
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 248 | Témat: 18

11.04 2012 12:56


Zdarec dámy a pánové potřeboval bych kontakt na někoho šikovného z okolí Frýdku-Místku na vyčištění turba. Mrcha padá do nouzáku. Prosíím Help Děkuji
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 248 | Témat: 18

12.04 2012 14:38


Nikdo nic??? haloo
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 85 | Témat: 16

12.04 2012 23:29


mathyk:
nazdar ako to tak citam tak zistujem ze ste teda riadny borci, mne tiez posledny tyzden zacal motor padat do nudzového rezimu, po prekrocení asi 25OO ot. pokial tocim manej tak je vsetko v poriadku ale ako nahle idem na 2500 tak sa to pos...staci ist na dialnici na 5q 13Okm/h a je to.

tak som sa rozhodol aj ja Turbo* vycistit, idem prave menit aj olej, tak by som to spojil, ani olej som zatial sam este nemenil, vzdy iba v servise, tak neviem ci sa do toho turba pustat, ci nahodou nieco nepos3riem, stiahol som si aj ten navod.

Da sa to zvladnut aj mne? nemam sa niecoho bat?



cawes podarilo sa ti to vycistit?? aky tam mas motor dikes?? lebo ja tam mma 96kw a pada mi to do nudzaku nad 3000otacok uz ma to sere ...dikes
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 248 | Témat: 18

12.04 2012 23:43


nouzák už mě pěkně sere. Vídím to na čištění turba
Naposledy upravil myslicek dne 23.05 2012 19:57, celkově upraveno 1 krát. (11% původního příspěvku)
sponzor





12.04 2012 23:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5284 | Témat: 68

13.04 2012 1:02


myslicek: Neber to tak tragicky, na 81kW je to pohodlna robota
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 85 | Témat: 16

13.04 2012 2:35


hemic:
myslicek: Neber to tak tragicky, na 81kW je to pohodlna robota


a na tej 96kw ?? uz asi nie ci??
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5284 | Témat: 68

13.04 2012 9:12


96 som nerobil, ale malo by to byt podobne, len treba odmontovat viac plastov
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 248 | Témat: 18

13.04 2012 15:02


tak problém z 90 procent vyřešen. Dneska jsem se podíval na regulaci tlaku turba a rozchodil jsem ji sice jde tak cca 10mm ale oproti tak 3mm předtím je to uspěch. Nouzák zmizel, snad jen na 5st při 170 byl nějaký náznak ale to těd neřeším páč jak bude více času tak to Turbo* vykopu a vyčistím celé. Děkuji Drakovi za diag. DĚKUJI PANE. At vám to všem jezdí ta jak má. čest


Jo ještě jedna věc kolik by měla ta regulace chodit????? myslím že tak 15mm????? nebo se pletu?? poradtě ještě prosím. Díky I love Audi
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

22.05 2012 19:12


ahojte. tak som vycistil EGR*. ale mam pocit ze problemy su este horsie... na to Turbo* nebol cas... teraz to uz netaha vobec... dal som to zmerat tak tlak ma byt od 1850 do 2250 a ja som nameral 1080mbar. neviem kde je chyba.... napisalo ze mam skontrolovat N75 a tesnost hadic. tak som vymenil tie co idu k N75 a EGR*. ale este som to netestoval lebo som zistil este aj toto co je na obr.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

co s tym? moze to byt dovod preco nejde Turbo*?
dik
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.10. 2010
Příspěvků: 291 | Témat: 17

22.05 2012 19:21


murgy: Ten vlnovec určitě vyměnit, měnilo se mi to nedávno, dělalo mi to ale jen vibrace při volnoběhu. jinak jestli to má vliv na Turbo* nevím, myslím ale že ne.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5284 | Témat: 68

22.05 2012 19:40


murgy: To na tlak turba vplyv mat nebude, ak mas 1080mbar, to znamena ze mas niekde unik na trase Turbo*-intercooler-sanie alebo vadne cidlo tlaku. Urcite sa divas na spravny udaj?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

22.05 2012 22:22


no myslim ze hej... este vymenim tie podtlakove hadicky a skusim to... lebo boli riadne zvetrane tak ci to tade neslo prec... a ta banka co ide k turbu sa skoro vobec nehybe.... teda ak to ma ist lahko .... som to pohol mozno tak 2 mm
sponzor





22.05 2012 22:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

22.05 2012 22:25


hemic: myslim ze hej.. pzeral som cez VAG-COM* kanal c11. 3 policko s hodnotou. je to podla navodu s programu VIS
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 248 | Témat: 18

23.05 2012 19:56


zatuhlá regulace jestli jsi s tím pohl jen 2mm. Musí jít lehce a cca 1cm nevím přesně ale určitě ne jen 2mm
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

23.05 2012 20:49


no tak som to cele vymenil... hadicky boli dost zvetrane.... ale nepomohlo to.... stale to nejde.... ta banka sa hybala cca 1cm... asi som to trosku aj rozhybal.... ale nejde.... ako zistim ci neni vadny N75? da sa to nejak? ci len kupit novy a odskusat ci to pojde?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2012
Příspěvků: 229 | Témat: 4

23.05 2012 20:55


nebo bude v prdeli ta membrána v baňce regulace turba,když rupne,tak auto nejede.Já jsem ji musel shánět a vyměnit
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

23.05 2012 22:12


Burik: hmmm a ako si to zistil?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2012
Příspěvků: 229 | Témat: 4

23.05 2012 22:32


Já nijak..ale můj automechanik na to přišel..nějak do toho fouknul..a hned řekl,že ta membrána je ruplá..
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email