Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 16 listopadu 2025
Celkem je zde 1267 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tomas77a
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 452
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1265
Uživatelů: 2
Celkem: 1267

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

23.10 2009 10:08


tak 5OOOtis za vyčištění turba je teda dobrá darda...bez daně...jen nevím,kde vzali to,že se musí vyměnit filtry a olej atd.jak jsem sundal Turbo*,tak to nemá nic společného s olejem....
nahoru

sponzor





23.10 2009 10:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 4

23.10 2009 10:24


já tomu nerozumím.
poslal jsem dotaz do firmy, co by to všechno obnášelo a tohle mi napsali.
také myslím, že s olejem to nemá co dělat.
a když tak trochu odbočím tak filtry měním každý rok (ať už kabinovej, palivovej, vzduchovej) a olej skoro taky, protože najedu kilometry.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

23.10 2009 13:42


je to fakt hodně.když vezmu,že si ho čistím sam,tak za to DAM* jen par korun za petrolej
je fakt,že nemusím platit za práci,nervy a čaj ze slivovicí....
ta práce tam bude dělat hodně.jestli si vezmou 600 až 1000 kč za hodinu,tak se nedivím..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

23.10 2009 20:49


tak dílo je dokonáno...
Turbo* vyčištěno,nasazeno,EGR* ventyl je zaslepen...
výsledek: auto líp táhne odspod je celkově trošku svižnější
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

08.01 2010 18:07


zdravim tato tema ma celkom zaujala.ja nemam sice diesel,ale by ma zaujmalo ci sa Turbo* moze takto zaniest aj na benzine.mne to do nudzoveho rezimu nepada,aj regulacia si myslim ze chodi pekne,ale bypas mam uz pritiahnuty skoro na doraz a tlaci len 0.5bar.n75 je novy a hadicky som uz presiel fsetky a nic som nenasiel.tak reku ci nemoze byt nejako zanesene Turbo*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

20.04 2010 21:10


Krása - mám na mysli ten návod
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5597 | Témat: 68

21.04 2010 0:54


andreas:
je to fakt hodně.když vezmu,že si ho čistím sam,tak za to DAM* jen par korun za petrolej
je fakt,že nemusím platit za práci,nervy a čaj ze slivovicí....
ta práce tam bude dělat hodně.jestli si vezmou 600 až 1000 kč za hodinu,tak se nedivím..


Neni to hodne, zober si ze sem tam sa nejake Turbo* pri rozoberani a skladani poskodi (nech davas akokolvek pozor) a nemozes zakaznikovi povedat, ze je nam luto, ale zrovna na Vas to vyslo Pocitaj ze sa s tym hra 3 hodiny, musis zaplatit mechanika, sefmechanika, riaditela, sekretarku a este ti musi aj cosi ostat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

21.04 2010 7:25


hemic: to je taky fakt. i to kafe které k tomu pijí není zadarmo. dneska se platí každej prd nějakýho ředitele ....
nahoru

sponzor





21.04 2010 7:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

13.08 2010 11:20


Chlapi, jdu cistit Turbo* na 2.5tdi 132Kw AKE predpokladam ze naklapeci mechanismus bude stejnej jako u 1.9. takze snad nic neposeru.. koupim tesneni a vrhnu se na to... nafotim to a pokusim se pro vas udelat podobnej navod..kdyz se to povede
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5597 | Témat: 68

13.08 2010 14:17


Drzim palce, hlavne maj po ruke autogen, alebo aspon sporak s platnou a potom si to fot pri rozoberani, aby si to vedel poskladat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.1. 2011
Příspěvků: 255 | Témat: 14

11.02 2011 23:18


dával jste někdo pod ty lopatky podložky jak radí na dieselforu?dočetl jsem se, že maji být tlustý 0,2mm, ale nikde sem nevyčetl jaký to jsou průměrově, jestli na 4,5 nebo 6 šroubek...protože až to rozhodím tak už si pro ně nikam nedojedu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5597 | Témat: 68

11.02 2011 23:20


Ja som ich tam daval a uz si teda nepamatam. Viem ze som po ne siel na bicykli
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

11.02 2011 23:23


kopriw:
dával jste někdo pod ty lopatky podložky jak radí na dieselforu?dočetl jsem se, že maji být tlustý 0,2mm, ale nikde sem nevyčetl jaký to jsou průměrově, jestli na 4,5 nebo 6 šroubek...protože až to rozhodím tak už si pro ně nikam nedojedu


Nemáš na to odkaz?Hledat se mě to nechce protože když zadám Turbo* tak mě vyjede 10000 odkazů
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.1. 2011
Příspěvků: 255 | Témat: 14

11.02 2011 23:25


takže asi pujdu do železařství a koupim všechno od šestky dolu ten odkaz právě nemám našel jsem to v práci
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

11.02 2011 23:33


kopriw:
takže asi pujdu do železařství a koupim všechno od šestky dolu ten odkaz právě nemám našel jsem to v práci


tak nic no škoda mrknu tam na to ale moc se mě nechce

Co se toho čistění týče nepoužil jste někdo louh???Po vytáhnutí z louhu musí bít Turbo* jak od Matela
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.5. 2010
Příspěvků: 77 | Témat: 12

12.02 2011 20:46


nazdar ako to tak citam tak zistujem ze ste teda riadny borci, mne tiez posledny tyzden zacal motor padat do nudzového rezimu, po prekrocení asi 25OO ot. pokial tocim manej tak je vsetko v poriadku ale ako nahle idem na 2500 tak sa to pos...staci ist na dialnici na 5q 13Okm/h a je to.

tak som sa rozhodol aj ja Turbo* vycistit, idem prave menit aj olej, tak by som to spojil, ani olej som zatial sam este nemenil, vzdy iba v servise, tak neviem ci sa do toho turba pustat, ci nahodou nieco nepos3riem, stiahol som si aj ten navod.

Da sa to zvladnut aj mne? nemam sa niecoho bat?
nahoru

sponzor





12.02 2011 20:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

12.02 2011 21:09


Hoši jen se zeptám mam TDI* 66kw a myslim si že to nemá naklápění lopatek a padá mi to taky do nouzáku co tam můžu mít zanešenýho ? Dík
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.1. 2011
Příspěvků: 255 | Témat: 14

12.02 2011 21:19


můžeš mít třeba jen prasklou hadičku nějakou.Já dneska našel jednu roztřepenou a po výměně sem zatím do nouzáku nepadl.K turbu sem se ještě nedostal protože nebyl čas opět
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

12.02 2011 21:29


taky bych se přiklaněl,vše zkontrolovat a po sleze to Turbo*,rozdělat,stejně bys to dřive nebo později dělal
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

12.02 2011 21:39


já mam vše zkontrolováno byl sem na VAGU a žadna chyba jen překročení naky ty hranice tlaku.. jak tady všichni mají, až bude čas tak se na to podívám a ještě mam takovou otazečku žere mi to olej.. už rok co to mam tak 4L na 10000 na měření tlaků na válci sem byl to je v pořádku tak mě napadá jedině Turbo*, že propouští co vy na to ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

11.05 2011 21:33


Ty jojo, koukam, ze uz je to ale pekna doba
Pekne jsem si to osvezil kdyz jsem se na to podival ale libi se mi to, ze to snad nekomu pomuze
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

12.05 2011 16:59


martin.web:
já mam vše zkontrolováno byl sem na VAGU a žadna chyba jen překročení naky ty hranice tlaku.. jak tady všichni mají, až bude čas tak se na to podívám a ještě mam takovou otazečku žere mi to olej.. už rok co to mam tak 4L na 10000 na měření tlaků na válci sem byl to je v pořádku tak mě napadá jedině Turbo*, že propouští co vy na to ?


Pokud tam nemáš nějakou netěsnost na vaně nebo kdekoli tak bych zkotroloval ještě jestli se ti netvoří olejové skvrny ve vodě kdyby se dostával ten olej přes těsnšní hlavy do vody.Ale pokud ti to jde do turba tak většinu oleje hledej v intercooleru.Aspon co jsem slyšel tak tam většinou našli tak z pullitru oleje.Ja se jdu zrovna kouknout jak ho vyhodit ven jak jsem se koukal v realu kudma by mohl jit tak mě nic nenapadlo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.5. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 6

20.11 2011 19:43


zdravím, já jsem si nechal vyčistit Turbo* a vše OK asi tak na 4měsíce pak to začalo znovu padat do nouzáku a čadilo z výfuku...pak jsem to tak nějak rozhejbal a nouzák už nepadá,ale výkon šel víceméně do kytek...vždy když na to šlápnu tak si zahulí.Prej mám zarezlou nějakou tu klapku co běhá nahoru a dolů..tak nevím jak je to možné a co s tím...???
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5597 | Témat: 68

20.11 2011 20:54


Neviem o akej klapke by mala byt rec. AFN ziadnu klapku nema, co beha, max EGR* ventil.
nahoru

sponzor





20.11 2011 20:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.5. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 6

20.11 2011 20:57


EGR* is OFF, asi tot bude Ovládací dózy tlaku turba
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5597 | Témat: 68

20.11 2011 21:07


jo, ak myslis tu podtlakovu banku. to by ale nemalo sposobovat coudeni. nemas ruplu hadicu niektoru medzi turbom a intercoolerom, pripadne coolerom a sanim?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.5. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 6

20.11 2011 21:29


ee...nemám,vše skoro nové a nedávno kontrolované...jinak o to čoudění mi nejde jako o to,že to netáhne tak jak by mělo ...jinak prej právě v té bance to rezne,prej mi to tam běhá jen tak do poloviny...před tím ten motor krásně dýchal a odfukoval si,bylo krásně slyšet jak nasává vzduch a teď nic...vzducháč je OK.Prostě ten motor nedýchá a prej v tý bance to zdvihátko rezne a neběhá jak by mělo a nedává tolik kolik by mělo, sakra jsem se zase vytočil...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

20.11 2011 21:40


Tymyslíš to zdvihatko na turbe, však?

Ak nepadá do nudzaku, tak je v nudzaku stale, mal som niečo podobné, že to neťahalo a bola odpojená vzduchová hadička niekde pri palivovom filtri.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.5. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 6

20.11 2011 22:07


hmm..v nouzáku si myslím,že není,protože to vytáhnu i na 160 ikdyž horkotěžko...jinak když jsem byl v nouzáku tak 110-120 a konec....to jsem nějakpřekonal a motor se plazí trochu lépe,avšak to zdvihátko jede jen do poloviny,je to zarezlé..prej u Oktávky je to normál.....jinak hadičky mám nové a po kontrole....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.5. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 6

20.11 2011 22:09


čistil jsem Turbo*,váha OK, nový N75,filtr OK,hadičky OK...jen to zdvihátko nejede a motor nenasává...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email