Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 13 kvě 2024
Celkem je zde 679 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zigmund
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 446
Online návštěvníků
Návštěvníků: 674
Uživatelů: 5
Celkem: 679

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

16.02 2009 15:04


Poradim ti
Zajdi s tim turbem k nekomu kdo ma autogen a poradne ohrej tu vyfukovou cast. A sundas to jak po maslicku
nahoru

sponzor





16.02 2009 15:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

16.02 2009 16:55


luky111:


Když to teda spadne do toho nouzáku ukáže se něco na počítači?myslím Maxidot*(display) nebo to jde poznat jen na jízdě?

Kdyz to spadne teda do nouzaku, me se to stavalo okolo 3.000 Ot, tak ti vypadne Turbo* a jede jen atmosfera. V mem pripade minus 120 koni.. Dokud nevypnes a nenahodis motor, jedes v nouzaku. Opravdu to poznas..

Maxidot* ti to neukazuje, VAG ano..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

18.06 2009 8:50


Mno sem tam mi to taky do toho nouzáku spadne ...a celkově mi netlačí 1,9baru ale 1,1baru celkem rozdíl.. mechanik mi poradil sundat banku turba a ten mechanismus se musí hýbat cca 1,5cm...mně se hýbe 2mm ..poradil mi tedy abych sundal banku a necelou hodinu hýbat tím mechanismem ať se ty lopatky odřou od rzi a sazí... ve většině případů to pomůže...co myslíte?...mohu to tak udělat? tímto způsobem rozchodit? Nevadilo by to moc té krasavici s lopatkama?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5284 | Témat: 68

18.06 2009 9:04


Adélka80:
Mno sem tam mi to taky do toho nouzáku spadne ...a celkově mi netlačí 1,9baru ale 1,1baru celkem rozdíl.. mechanik mi poradil sundat banku turba a ten mechanismus se musí hýbat cca 1,5cm...mně se hýbe 2mm ..poradil mi tedy abych sundal banku a necelou hodinu hýbat tím mechanismem ať se ty lopatky odřou od rzi a sazí... ve většině případů to pomůže...co myslíte?...mohu to tak udělat? tímto způsobem rozchodit? Nevadilo by to moc té krasavici s lopatkama?


No pomoct to sice moze, ale nasilne riesenia vycsinou niesu uplne idealne, mozes riskovat poskodenie mechanizmu a hlavne si myslim, ze aj ked to pohybom "obrusis", rychlo sa zasa dousadi tenka vrstvicka a Turbo* zatuhne opat. Inak treba skontrolovat aj elelktro pneumaticky menic, mne vplyvom toho, ze pohyb turba siel tazko, odisiel aj ten. Ja som Turbo* sice tiez nerozobral, ale mechanik pouzil nejaky specialny roztok, ktory ma rozpustat sadze a iny bordel a v tom si Turbo* niekolko hodin polezalo, uz len tym odlezanim slo turbom hybat vyrazne lahsie a vo vacsom rozsahu. Drzim palce pri experimentovani
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

18.06 2009 9:09


diky za tip... ale ten ventil N75 by mněl být v cajku ... jinak 3500kč v prdeli ale ty lopatky musím nějak rozhýbat a rozebrat ho a vyčistit a zase složit..na to nemám čas ..do Ventilakce to nestihnu...takže to asi nechám někdy na potom... a rovnou vyčistím aj to sání... kdyby ještě někdo mněl nějakou radu nebo zkušenosti s tím rozhýbáním lopatek přes ovládání banky..dejte pls vědět. Dík
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5284 | Témat: 68

18.06 2009 9:30


Adélka80:
diky za tip... ale ten ventil N75 by mněl být v cajku ... jinak 3500kč v prdeli ale ty lopatky musím nějak rozhýbat a rozebrat ho a vyčistit a zase složit..na to nemám čas ..do Ventilakce to nestihnu...takže to asi nechám někdy na potom... a rovnou vyčistím aj to sání... kdyby ještě někdo mněl nějakou radu nebo zkušenosti s tím rozhýbáním lopatek přes ovládání banky..dejte pls vědět. Dík


jj, ten ventil bohuzial stoji zhruba 3tis, ale aj on samotny moze sposobovat po vycisteni turba prepinanie do nudzoveho rezimu (z vlastnej skusenosti). Nakoniec sme zobrali notas s diagnostikou a za jazdy sledovali plniaci tlak turba, ktory ma predpisane rozsahy a meria sa myslim pod plnym zatazenim pri 3tisic otackach a tam sme videli, ze tie hodnoty su raz nad a raz pod predpisanou hodnotou a hlavne sa nemenili plynule. A ked som mal rozobrate Turbo* zistil som, ze mam totalne zatuhnuty aj EGR* ventil, tak treba skontrolovat aj ten a samozrejme preventivne tesnost celeho Turbo* systemu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

18.06 2009 9:34


EGR* ventil jsem na něj udělal ucpávku..akorát valil saze do sání ... a těsnost celého turba budu taky prolézat... a někde jsem ten N75 viděl za 500kč od Pierburgu všechno budu řešit až po VentilAkci..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

18.06 2009 9:37


Adélka80:
a celkově mi netlačí 1,9baru ale 1,1baru

Mno od techle cisel musis odecist atmosferickej tlak
To Turbo* ti 1.9baru nikdy nenatlaci ani kdyby se melo posrat

Jinak pokud uz vis na jisto, ze je to v turbu. A ne nekde v okolnich podtlakach ci dokonce v tlakove vetsi, tak to Turbo* vyndej a vycisti presne jak jsem to udelal ja
A mas klid...
nahoru

sponzor





18.06 2009 9:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

18.06 2009 10:10


mno... tak to mně čeká určitě..tak jak si to dělal ty... ale mi jde jen o provizorní řešení abych nejel jak slimák na VentilAkci dotaz se spíš týká zda tím hýbáním mechanismu nic nepoškodím..lopatky atd...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

18.06 2009 10:14


nepouzivej hrubou silu, pomalu proste to zkousej a mohlo by to klapnout no
Jinak to vycisteni turba netrva tyden Kdyz to clovek uz delal nekdy a ma patricne vybaveni tak za 2 hodky nema co delat
PS: nezapomenout koupit nove tesneni pod vyfukove svody a mezi Turbo* a vyfuk
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

18.06 2009 10:21


jj...o to se neboj ale nwm jistě..jestli mezi turbem a parohama nějaké těsnění mám jak si s tím budu hrát, tak určitě nová těsnění a matky na svorníky.. kdyžuž tak už přinejhorším vystřihnu těsnění...cosi bych doma našel... těsnění na příruby potrubí s párou by mnělo vydržet tu teplotu kdyby se nedalo sehnat origo těsnění
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

18.06 2009 10:24


sezenes, tusim ze jsme daval 70kc za kus x4 ale je to docela dost dlouho zpet
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

18.06 2009 10:29


jj..dik...když to budu čistit to Turbo*... zdokumentuju to a hodim sem pro jiné, kteří by si to chtěly udělat taky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5284 | Témat: 68

18.06 2009 10:49


Adélka80:
jj...o to se neboj ale nwm jistě..jestli mezi turbem a parohama nějaké těsnění mám jak si s tím budu hrát, tak určitě nová těsnění a matky na svorníky.. kdyžuž tak už přinejhorším vystřihnu těsnění...cosi bych doma našel... těsnění na příruby potrubí s párou by mnělo vydržet tu teplotu kdyby se nedalo sehnat origo těsnění


Presne ako hovoris, medzi turbom a motorom od vyroby ziadne tesnenie nieje, treba davat pozor aby clovek tie plochy neposkodil a niecim nezaspinil
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.6. 2009
Příspěvků: 14 | Témat: 2

19.06 2009 21:29


Zdarec Chlapi,
Koukam ze se zapojuji do diskuze docela hodne pozde, jsem ve Skotku v UK a oni tady neco takoveho prodavaji na kazde pumpe, je to do nafty na cisteni vsech tech trubek, muzu se kouknout na presny nazev a presne k cemu to je a taky kolik to stoji.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

21.06 2009 14:16


Pedro72: dik za snahu..ale vyčistit vstřiky nepotřebuju ...zatuhlo mechanické naklápění lopatek ...rez,karbon,atd...čili se v turbu musí mechanicky očistit a rozhýbat ty zku*vené lopatky a ten ovládací kroužek který je naklápí

pokud by to bylo i na to...tak napiš
nahoru

sponzor





21.06 2009 14:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.6. 2009
Příspěvků: 14 | Témat: 2

21.06 2009 22:58


Adelka80, mas pravdu je to jen na procisteni vstriku. Snaha byla
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 3

29.06 2009 21:04


ahoj,jak se někdo ptal na ty motory tak je jich spousta s těma variabilnim časovanim.nejvetsí zasluhu na zanesení turba ma AGR* ventyl a jizda pod otackama...ahl 66kw a vsechny 81kw.na diagnostyce to piše nevim kody ale kdyš to Turbo* přetlači tak to piše,regulace tlaku přeplnovaní překročena horní regulačni mes.kdys nedokaze natlaci tak piše nedoseyena spodní regulační mez.nekdy je ale Turbo* v pořadku a je zarezlej podtlakovy buben na turbu,nekdy elektromagnetycky ovladaci ventyl,vedeni podtlaku,a nekdy keca snimač tlaku. jestli nekdo cisti turba chtel sem se zeptat nemate ty malinkate sroubky co drzi ten drzak s tema lopatkama sou tam sroubky ctverky s hlavickou na torks 20 a 25.koupil bych i velike mnozstvi..oni se skoro pokazde zalomí..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

04.07 2009 21:26


Muhehe tak dneska jsem už konečně dodělal to Turbičko něco málo jsem nafotil a něco málo i vylepšil pokusím se později až bude trochu času udělat nějaký dokument...návod Jak na to ..... první zkušenosti s vyčištěným Turbem ...jede to jak pitcha jebačky jak cyp... česko-ruský slovník desetkrát vyslovený ale vše hotovo a zatim to jede moc dobře... demontáž a montáž nebyla zrovna nejrychlejší ..ale dá se to udělat ... Turbo* jsem nahřál na sporáku doma v kuchyni na plotně a pok s pomocí kladívkem šlo parádně dolů pod vymezovací válčeky při skládání jsem ještě dal podložky 0,2mm aby se ty lopatky už nezasekly ...i čisté šly poněkud ztuha ...vše poskládáno..nové těsnění ...vyčištěné sací potrubí ... EGR* OFF auto jede "lehčeji" a netrápí se tolik jako předtím uvidim za pár tisíc kilometrů co a jak ..naní to tak náročné jak si každý myslí jen se nebát a vědět na co si dát pozor a dobře si vše nastudovat ..tož vás budu informovat co a jak jestli budou nějaké problémy nebo to bude gut
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.7. 2009
Příspěvků: 101 | Témat: 9

12.10 2009 9:29


Adélka80:
Muhehe tak dneska jsem už konečně dodělal to Turbičko něco málo jsem nafotil a něco málo i vylepšil pokusím se později až bude trochu času udělat nějaký dokument...návod Jak na to ..... první zkušenosti s vyčištěným Turbem ...jede to jak pitcha jebačky jak cyp... česko-ruský slovník desetkrát vyslovený ale vše hotovo a zatim to jede moc dobře... demontáž a montáž nebyla zrovna nejrychlejší ..ale dá se to udělat ... Turbo* jsem nahřál na sporáku doma v kuchyni na plotně a pok s pomocí kladívkem šlo parádně dolů pod vymezovací válčeky při skládání jsem ještě dal podložky 0,2mm aby se ty lopatky už nezasekly ...i čisté šly poněkud ztuha ...vše poskládáno..nové těsnění ...vyčištěné sací potrubí ... EGR* OFF auto jede "lehčeji" a netrápí se tolik jako předtím uvidim za pár tisíc kilometrů co a jak ..naní to tak náročné jak si každý myslí jen se nebát a vědět na co si dát pozor a dobře si vše nastudovat ..tož vás budu informovat co a jak jestli budou nějaké problémy nebo to bude gut

..tak co bude s tym foto-postupom ? celkom rad by som sa do toho uz pustil.. btw. je to gut? uz je to predsa len nejaky ten km
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2009
Příspěvků: 37 | Témat: 1

13.10 2009 0:10


Nejideálnější je jednotlivé díly opiskovat,pak je klid na hodně dlouho.......aspoň tak jsme to dělali ve firmě...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

13.10 2009 0:18


já jsem neměl možnost to nechat opískovat a potřeboval jsem už jezdit ...stačil smirek,kartáčky a čistit čistit čistit... podložky pod vymezovací kroužky a kua dotedka jdou lopatky volně..a už to je cca 5000km... uplně jsem na toto tema zapomněl ...zitra nejdu do prace tak zkusim nějakej ten foto postup vymyslet ...ale neni to zas tak moc těžké jak se na první pohled zdá
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

14.10 2009 0:00


tak tady je návod...snad vám pomůže.. kdyby byly nějaké problémy s otevřením souboru..stačí napsat SZ...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.7. 2009
Příspěvků: 101 | Témat: 9

14.10 2009 11:18


Adélka80:
tak tady je návod...snad vám pomůže.. kdyby byly nějaké problémy s otevřením souboru..stačí napsat SZ...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


paraaada moc moc dik..
nahoru

sponzor





14.10 2009 11:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2009
Příspěvků: 37 | Témat: 1

15.10 2009 21:31


Adélka80:
tak tady je návod...snad vám pomůže.. kdyby byly nějaké problémy s otevřením souboru..stačí napsat SZ...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ta fujara na plotně vedle polívky je hodně drsná.....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

15.10 2009 21:48


Adélka80 si holka nebo kluk?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

15.10 2009 22:27


Adélka80 tleskám,skvělá práce.Já do toho nejdu to už vím teď. Na to nemám .Raději našetřím a někomu to dám.Nevíte někdo jestli Turbo* na 2.5 TDI* je stejné?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

16.10 2009 0:29


tak se do debaty zapojuji i já.Po neděli jdu své ještěrce (A4) operovat Turbo*.celé to vyhodím a pročistím.
Díky za postup,snad se podaří.
Jinak mám stejnej dotaz jako Macek71. Někdo tady psal,že do 1.9tdi dá Turbo* z 2.5tdi?
je stejné?čím docílím,že tam dám jiné Turbo*???
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

22.10 2009 18:25


Tak jsem se do toho pustil.zatím jsem jen vytáhl Turbo*.to naklápění mi jde jen tak 4mm jinak vubec.takže mě čeká čištění a montáž zpět.dělal jsem to dnes poprvé a měl jsem to venku za 3 HOD*...chce to trpělivost,nářadí a myslet u toho.nesmíte se toho bát....moc děkuji adélce80 za návod,moc mi pomohl...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 4

23.10 2009 10:02


Také bych měl o vyčištění turba zájem.
Mohl bych se zeptat nabídl by někdo svoji pomoc??
Já jsem se ptal na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
kde mi bylo sděleno následující:
pakliže bude Turbodmychadlo* v pořádku a půjde pouze o revizi - tzn. vyčištění regulace od zbytků karbonizace oleje a vnitřku od případných jiných nečistot, tak cena takovéto opravy se bude pohybovat koem 5.000 Kč + DPH (je to včetně demontáže a montáže). Nicméně vždy je nutné při demontáži a montáži turbodmychadla na motor vyměnit i vzduchový a olejový filtr, vyměnit olej, vyčistit přívodní potrubí vzduchu, vyměnit přívodní hadici oleje, zkontrolovat dostatečný tlak oleje a zkontrolovat odlučovač oleje.
Cena se pak takto dostává na úroveň 8 - 10.000 Kč + DPH
Doba trvání ca 3 dny, jelikož Turbodmychadlo* je odvezeno na specializovanou diagnostiku, abychom si byli jisti správnou funkčností turbodmychadla.
V případě, že Turbo* má již za sebou 200 tis km, tak doporučujeme hlubší revizi a to na přetěsnění středu a výměna ložisek kde by pak výsledná cena se pohybovala kolem 12 - 14.000 Kč + DPH (včetně montáže, demontáže, filtrů, oleje, hadic ad.)

Já na svém autě už 200000 km budu mít za chvíli, takže by to asi nějakou tu kontrolu chtělo i když nepozoruji až tak nějaké problémy s turbem.
Kdyby se někdo nabídl s pomocí při vyčištění turba tak se prosím ozvěte.
Díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email