Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 202 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 201
Uživatelů: 1
Celkem: 202

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

26.08 2009 17:57


zdravím kluci, nevím jestli se mám chlubit nebo jestli to není divné, ale už opakovaně jsem se dostal na myslím si dost dobrou spotřebu..

na plnou nádrž 68 litrů jsem najezdil 1280 km- což podle propočtů vychází cca na 5,5 litrů
na 37 litrů 630 km- což podle propočtů vychází průměrně na 5,8 litrů
na 34 litrů 590 km- což podle propočtů vychází průměrně na 5,7 litrů

tankuji jen u benziny tady u nás, a od rozsvícení rezervy do rozsvícení rezervy, už po několikáté, jezdím převážně dálnice, 130-150, mimo obec 100 a vesnice 50..
je to 2,5 TDI* 85 kw, 6 kvalt, jerzdím bez klimy.. pač nefunguje.. alukola 15 palců s profilem 205/65...
mám limusinu, do práce jezdím vesměs plné auto 60 km denně, nebojím se předjíždět, když potřebuji sešlápnu, filtry vyměnněné, auto bez závad, mno jen občas fakt občas si houpne na volnoběh, je chycené čerpadlo ale dokud to běží nebudu to zatím řešit..
nahoru

sponzor





26.08 2009 17:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

26.08 2009 19:18


ty mas nadrz 68L?ja mam 103kw bez quattra a nadrz mam 80L..jinak prumernou za podobnych podminel mam kolem 6,5L,,..s klimou..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

26.08 2009 19:48


jerryxedos:
ty mas nadrz 68L?ja mam 103kw bez quattra a nadrz mam 80L..jinak prumernou za podobnych podminel mam kolem 6,5L,,..s klimou..

víc jak přes 70 jsem tam nedostal, vždycky když se mi rozsvítí kontrolka rezervy tankuji...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

26.08 2009 20:04


Já naši audi A6 2.5 TDI* avant, quattro* mám teprve pár dní...

Ale co se týče spotřeby tak podle BC mám mimo město spotřebu cca 6 litrů a ve městě 7,5 - 8,5 litrů.

Do plna jsem zatím netankoval


Citace:
víc jak přes 70 jsem tam nedostal, vždycky když se mi rozsvítí kontrolka rezervy tankuji...

když se rozsvítí kontrolka rezervy, tak by mělo býti podle chytré knížky v nádrži ještě cca 12 litrů
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

26.08 2009 20:09


KOS:
Já naši audi A6 2.5 TDI* avant, quattro* mám teprve pár dní...

Ale co se týče spotřeby tak podle BC mám mimo město spotřebu cca 6 litrů a ve městě 7,5 - 8,5 litrů.

Do plna jsem zatím netankoval


Citace:
víc jak přes 70 jsem tam nedostal, vždycky když se mi rozsvítí kontrolka rezervy tankuji...

když se rozsvítí kontrolka rezervy, tak by mělo býti podle chytré knížky v nádrži ještě cca 12 litrů


tak to máš taky dobrý a ještě to máš v Quattru, tak to je taky trochu znát...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.08 2009 20:12


Spotreba rekl bych normalni - je videt ze nejezdis jako prase ja na automata mam taky celkem solidni prumer - 5,9 - 7,3 podle toho jak moc ho trapim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

26.08 2009 20:32


Vlasta: A muzu vedet, jak se ti to povedlo se dostat pod 6ltr. s automatem? Ja jezdim s lehkou nohou a max kam se dostanu, tak na 6,5ltr. Mam taky automat, predohrab.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

26.08 2009 20:45


já to vždycky svižnějš rozjedu a pak jezdím převážně 100 a když tam dám 6 tak tam mám cca 1900 ot..
podle mě to dělá asi toto..
nahoru

sponzor





26.08 2009 20:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.8. 2009
Příspěvků: 39 | Témat: 6

26.08 2009 21:08


No já mám allrouda 132 kw a jezdím za 9.8 litrů a to tam mám průměěr za nějakých 10 tisíc km a to jezdím všude v lese po dálnících a nádrž mám papírově na litrů a když mi svíti rezerva už dlouho tak tam dám max těch 68 litrů
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.08 2009 21:32


Dzany: nastavenim motoru, navic jezdim z 90% dalnice - mam Tempomat* ...dale se na tom podili stav vstrikovaci soustavy - cerpalo ma po kompletni oprave a vstriky mam nove.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

28.08 2009 8:04


vlasta:
Dzany: nastavenim motoru, navic jezdim z 90% dalnice - mam Tempomat* ...dale se na tom podili stav vstrikovaci soustavy - cerpalo ma po kompletni oprave a vstriky mam nove.


teda Vlasto, už fakt nevím jak to děláš, páč všechno co píšeš mám taky (od tebe ) a stejně jezdím pořád za 7 litrů průměr (+- 0,2 l)
a to jezdím docela klidně...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

28.08 2009 21:53


chicon: taky jezdis 90% dalnici na Tempomat*? navic to nastaveni neni otazka hodin..ani dnu da se rici, kazdemu autu to chutna jinak- je to velke laborovani
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.08 2009 18:38


Unihero:
zdravím kluci, nevím jestli se mám chlubit nebo jestli to není divné, ale už opakovaně jsem se dostal na myslím si dost dobrou spotřebu..

na plnou nádrž 68 litrů jsem najezdil 1280 km- což podle propočtů vychází cca na 5,5 litrů
na 37 litrů 630 km- což podle propočtů vychází průměrně na 5,8 litrů
na 34 litrů 590 km- což podle propočtů vychází průměrně na 5,7 litrů

tankuji jen u benziny tady u nás, a od rozsvícení rezervy do rozsvícení rezervy, už po několikáté, jezdím převážně dálnice, 130-150, mimo obec 100 a vesnice 50..
je to 2,5 TDI* 85 kw, 6 kvalt, jerzdím bez klimy.. pač nefunguje.. alukola 15 palců s profilem 205/65...
mám limusinu, do práce jezdím vesměs plné auto 60 km denně, nebojím se předjíždět, když potřebuji sešlápnu, filtry vyměnněné, auto bez závad, mno jen občas fakt občas si houpne na volnoběh, je chycené čerpadlo ale dokud to běží nebudu to zatím řešit..


Hmm pekná spotreba,ale len pre zaujímavosť ciachoval si si tachometer ??? Predpokladám že prejdenú vzdialenosť odčítaš s tachometra.

Ja mám teraz na V6 2.5 Q priemer 8.3 a tacho mi klame o 5-6 percent ukazuje menej,takže skutočná cca 7.8-7.9 tak ako píšu v manuale.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2009
Příspěvků: 90 | Témat: 37

30.08 2009 20:35


Já mám quatrro 132Kw avant a spotřeba 10,9 ale jezdímn dost po městě.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2009
Příspěvků: 60 | Témat: 0

30.08 2009 20:40


Já mám A6 2.5 avant 120KW v automatu a bere 8.5 dlouhodobě.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

31.08 2009 12:24


vlasta:
chicon: taky jezdis 90% dalnici na Tempomat*? navic to nastaveni neni otazka hodin..ani dnu da se rici, kazdemu autu to chutna jinak- je to velke laborovani


no to je horší, mám to tak 40% dálnice, 20% okresky a 40% město, takže je to asi normální spotřeba...
nahoru

sponzor





31.08 2009 12:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

31.08 2009 19:16


chicon: pak sis odpovedel sam
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

07.09 2009 8:49


Tak se taky pochlubim, ale narovinu řikam že je to tim že sem to šolichal, protože mi mizí chladící kapalina tak sem to musel šetřit - A6 2.5TDi 110kW AFB 6-kvalt manuál non-quattro*, pneu série 195/65 R15 pouze mimo město/dálnice 5.6L /100km, na 6-ku kolem 120ti většínou. Měřeno dolitím a PROPOČÍTÁNÍM NA UJETÉ KM, palubní počítač nemam, asi mam napůl SOC-verzi
Jinak když neřeším jak jedu tak kolem 6.5L/100km, když jako dobytek tak 7.5L/100 km. (aby tady nááhodou nedošlo ke Flame-War anebo k nařčení z čarodějnictví

Jinak to že se tyhle starý motory 110kW AFB & spol serou jako svině, to je druhá věc. (jen za poslední 2 měsíce - regulace turba KO, váha vzduchu KO, teď únik chlad. kapaliny a možná tesnění pod hlavou KO). Kdyby to tak málo nežralo a neměl jsem za láco naftu tak už mam úplně jinej motor. Takže asi tak..... čest
Naposledy upravil gwynn dne 07.09 2009 9:01, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

07.09 2009 8:54


jedina realna spotreba je pocitana z tankovani a ujety vzdalenosti

to co vam blejou BC je zcela irelevantni informace
take it easy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

07.09 2009 9:05


Presne jak pise Kriznik, bc je ulhanej jak cikan - me ukazuje 5,1 - coz je totalni blbost, po prepocteni ujetych km a tankovani to vychazi jinak.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

07.09 2009 9:07


Mě taky lže, ukazuje víc. Dle nádrží 7.4, dle BC 7.9.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

07.09 2009 9:24


vlasta:
Presne jak pise Kriznik, bc je ulhanej jak cikan - me ukazuje 5,1 - coz je totalni blbost, po prepocteni ujetych km a tankovani to vychazi jinak.


Jak řikam, mam social edition a BC nemam, takže pro mě jedině měření nádrž-nádrž VS ujeté míle. Jinak to ani zjistit nemůžu..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.9. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 0

09.09 2009 18:59


No já nechci nikoho provokovat, ale včera jsem dal 430km v průměru 5,2l/100km, z toho dálnice Praha-HK (120-130km/h) a Humpolec-Praha (140-160km/h), zbytek po silnicích I. a II. cca 90-100km/h, v kolonách kolem HK cca 30km do 50km/h a přes vesnice 50km/h. Polovina s prázdným autem, polovina +120kg. Jezdím klidně, když mě někdo brzdí, tak na 10vteřin plný a zase na pohodu. Mám C4 2,5TDI(103KW) 6M Q sedan a jel jsem bez klimy,pneu 16" 205x55mm, ale mám opravdu dobrý motor s poctivýma km, s kamarádovou C4 předokolkou 2,5TDI(103KW) 6M stejná trasa, stejný stil a +1litr. Měřeno tankováním do plné. Jinak normálně při provozu střední čechy a Praha, tak 5,5-6l/100km, jen Praha 6,5-7l/100km, ale Prahu znám a většinou se v kolonách moc nezdržím. Rekord na plnou (80l) je 1.500km (do Německa k moři a zpět a jízda na spotřebu). Když jsem auto kupoval, tak jsem čekal tak o litr a půl větší spotřebu, dopadlo to nad očekávání.
Původně jsem chtěl jednu z prvních C5, ale po referencích na nápravy a V6 2,5TDI jsem šel do jedné z posledních C4 (1/1997) v sedanu.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

09.09 2009 20:11



blbejsi nick uz sis vazne zvolit nemohl
nahoru

sponzor





09.09 2009 20:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.9. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 0

10.09 2009 10:31


Nemohl, všechno okolo "Michal" a podobné variace obsazené, tak snad to překousneš
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

10.09 2009 10:33


Michal_C4_2,5TDI_QUATTRO:
Nemohl, všechno okolo "Michal" a podobné variace obsazené, tak snad to překousneš


Jde o to, že roztahuješ stránky. Nechtěl by sis z toho nicku něco umazat?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

10.09 2009 20:25


moc hezká spotřeba-- holt diesel je diesel..

mě byzajímalo za kolik sejezdí s A6, 3.0TDi, r.v. 2005
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.10. 2008
Příspěvků: 77 | Témat: 13

14.09 2009 20:10


Sakra to jsou spotreby.A6 103kw avant 95, jezdim kobinovanou 8,3. A moje draha polovicka to same temer o litr mene. Tak se asi necham uz jen vozit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

15.09 2009 15:36


Kriznik:
jedina realna spotreba je pocitana z tankovani a ujety vzdalenosti

to co vam blejou BC je zcela irelevantni informace
take it easy


To máš pravdu, ale stejně to neni přesný. To bys přECI* musel vyjíždět nádrž uplně do dna nebo nemít budík s ručičkou .)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

15.09 2009 15:47


jezdit dokud motor nepřestane šlapat...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email