Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 21 června 2024
Celkem je zde 617 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zveda
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 517
Online návštěvníků
Návštěvníků: 610
Uživatelů: 7
Celkem: 617

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2009
Příspěvků: 38 | Témat: 1

23.08 2009 0:32


Zdravím Vás,

prosím, uvažuji o nové koupi auta. Mám favorita rv 95. Bylo to opravdu na rozjezd. Teď si chci vybrat buď VW passat, nebo spíše oblíbenější audi A4 nebo A6.
Problém je, že envím jaký typ motoru si vybrat. Chci maximálně do 1.9
Spíš upřesním jak jezdím: pouze město, vždy vzdálenost do 10km, jezdím denně, a nikdy né moc daleko. Tzn. že motor pořádně ani nezahřeju. 1x měsíčně vyjedu tak na delší cestu okolo 900km. Toť vše. Prosím o radu proč audi, nebo proč passata, co je nutné kde měnit a prosím také i s částkama kolik to stojí. Mockrát děkuji

Příp.moje icq je : 218-362-973
nahoru

sponzor





23.08 2009 0:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.08 2009 0:48


diamondstore:
Ahoj, vítej na klubu

Přesně takhle jsem měl nastavená kritéria, když jsem si vybíral svoje první audi.

Tenkrát jsem zvolil Audi A4 1.8i. Absence turba, klimatizace a el. okna v základu, relativně nízká spotřeba, dostatečný výkon ...

Teď už mám požadavky trošku vyšší, ale vzpomínám na ni rád. Buď ale opatrný u těhle motorů je problém s mazáním, věnuj výberu doopravdy péči.

Z alternativ: VW Golf 1.6, 1.8, VW Bora 1.6, 1.8
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

23.08 2009 0:53


bylo by dobry taky dat nejakej financni strop,nebo pribliznej r.vyroby s tim souvisejici..

a taky te tady mezi nama vitam
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

23.08 2009 1:34


Určitě něco bez turba, 1.8 benzín by měl posloužit bez problémů, tím pádem asi spíš A4 (A6 je kočár na delší cesty a s malým motorem to nepůjde používat...), no a zbytek záleží na tobě - cena se bude lišit podle toho co chceš za výbavu/stav/stáří...

Konfigurací mi to vychází podobně něčemu takovému - tím nechci říct že tenhle konkrétní kus, ale něco v tom stylu...

edit: co měnit - to vyjde nastejno víceméně u všech uvažovaných aut - rozvody, olej, filtry, občas co se kde pokazí, 1.8 benzín určitě nebude kasička na peníze, ale záleží v jakým stavu bude taky zbytek auta...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

23.08 2009 10:18


Sám mám A4 1,8 bez turba a pro přechod z famfulína je to i tak dost výkonový rozdíl. Prásknout do koní umí každý, ale pak to stádo zkrotit je složitější a těch 125 u 1,8 do začátku stačí. A slouží mi celkem spolehlivě, aktuálně mi jen neplánovaně odešlo čerpadlo v nádrži, spotřeba těsně nad 8, jen kufr by mohl být větší. Jo a mám ji z roku 96 a když jsem se loni vezl v nové oktávce, tak jsem nevěřil vlastním očím, co to je za hnusný plasty a vůbec z interiéru byl dojem levnýho mizernýho auta.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

23.08 2009 13:37


Ahoj, měl jsem VW Vento s motorem 81 kW TDI. Rok výroby 1997. Měl jsem ho 9 let a jezdil jsem vzdálenosti do 10 km, 2 x do měsíce 50 km, někdy 100 km. Ten motor ( AFN ) šel jako pila a nevzal kapku oleje. Prodal jsem ho loni v prosinci a měl najeto 197 000 km. Když jsem loni kupoval audi A4 B5 a uviděl jsem, že má ten samý motor okamžitě jsem do ní šel. Má najeto 211000 km bez spotřeby oleje, mám ji v Quattru a nemohu si stěžovat. Jinak jak psali kluci výše, máš na výběr. Přeji šťastnou ruku. Jinak jsem od Čáslavi.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

23.08 2009 13:47


Folksfagn nju bytl woe!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

23.08 2009 16:59


A6 1,9 TDI musí hodně zdechlé auto.
nahoru

sponzor





23.08 2009 16:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2009
Příspěvků: 38 | Témat: 1

24.08 2009 21:32


Finanční strop je 115 000kč a rv min 1997 fakt pomoct :-)Opravdu neívm jestli TDI mi bude k něčemu když takhle jedzím díky za pomoc

A ještě něco, co se týče výbavy jde mi jen o to mít klimu a elektriku v oknách, nejsem náročnej, rychlost moc nepotřebuju, jenom prosím, co se tam může pokazit, prosím i s cenou výměny přibližně (nikoliv autorizovaný servis AUDI

A KOMBI nechci To se mi nelíbí a do města v centru Brna naprosto nevhodný )
Naposledy upravil diamondstore dne 24.08 2009 21:38, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.1. 2007
Příspěvků: 185 | Témat: 9

24.08 2009 21:37


když jezdíš tak málo tak bych si vzal spíš benzín. možná tak 1,6 v golfu nebo 1,8 v A4 jak už tady padlo. Nad A6 s malým motorem bych ani neuvažoval.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2009
Příspěvků: 38 | Témat: 1

24.08 2009 21:47


Díky za odpověď, ale jak říkám fakt potřebuju poradit, tím pádem, když říkáte že A6 v malým motoru je naprd, můžu se zeptat proč? Tím že je tak "velká" a motor slabej na to auto? Díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

24.08 2009 21:56


diamondstore:
Díky za odpověď, ale jak říkám fakt potřebuju poradit, tím pádem, když říkáte že A6 v malým motoru je naprd, můžu se zeptat proč? Tím že je tak "velká" a motor slabej na to auto? Díky


Defacto sis odpověďěl sám, ale možná by to na ty tvoje popjížďky stačilo, ale mám za to, že se nizkoobjemové motory ( pod 2,0) trápí
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2009
Příspěvků: 38 | Témat: 1

24.08 2009 22:02


No tak tím pádem je to jasný, sice A6 má mnohem opravdu mnhoem luxusnější vzhled, což mě dost bralo, ale teda A4 bude stačit. Teď jenom všude vidím označení B5,B6,B7 atp, to značí co? Sem nováček a chci se docela naučit něčemu než si to autíčko koupím.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

24.08 2009 22:05


diamondstore:
No tak tím pádem je to jasný, sice A6 má mnohem opravdu mnhoem luxusnější vzhled, což mě dost bralo, ale teda A4 bude stačit. Teď jenom všude vidím označení B5,B6,B7 atp, to značí co? Sem nováček a chci se docela naučit něčemu než si to autíčko koupím.


Ročník vozu ( facelift) maybe ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2009
Příspěvků: 38 | Témat: 1

24.08 2009 22:08


A to poznám jak? )
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

24.08 2009 22:11


diamondstore: B5 má třeba Petan, vencaa6, bunda..., B6 mám já, flex..., B7 lordmystic, shegy...
Koukni do profilů nebo garáže a uvidíš.
nahoru

sponzor





24.08 2009 22:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

24.08 2009 22:12


diamondstore:
A to poznám jak? )


Tolik mrtvých koťátek !

http://cs.wikipedia.org/wiki/Audi_A4
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.08 2009 22:12


diamondstore: Ahoj, stejnak ti nikdo nemůže poradit jednoznačně dobře. Každej se přiklání k něčemu ať už z jakýhokoliv důvodu. Někdo naftu, někdo benzín. K těm jízdám do 10km - je stejnak jedno jestli máš naftu nebo benzín, snad jen nafta se zahřívá déle, ale topí i nafta už po prvním kilometru. A ohlížet se na turbo. nevim no. když to nebudeš točit za studena tak to vydrží s přehledem. Nemyslim si že by audi vyráběla vyloženě auta který když budou jezdit trasy do 10 km , tak nevydrží. Já osobně měl 1.9 TDI taky AFN jak už tu někdo psal. a někdy sem jezdil 90 km někdy třeba 500m. Prostě auto je k tomu aby se používalo. a vydrželo mi s maximální spokojeností a minimálníma nákladama. Olej - jednou za 10 tis. km.(cca 700) rozvod asi po 80 tis km (cca 4 tis) a spotřeba 5-7l/100
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.08 2009 22:15


diamondstore:
No tak tím pádem je to jasný, sice A6 má mnohem opravdu mnhoem luxusnější vzhled, což mě dost bralo, ale teda A4 bude stačit. Teď jenom všude vidím označení B5,B6,B7 atp, to značí co? Sem nováček a chci se docela naučit něčemu než si to autíčko koupím.

Snad jen k tomuhle dodám, že lajk A4 a A6 od sebe stejnak ani nepozná. mě se už 3 lidi ptali jestli mam A6 když vzadu nemam označení. takže to 2 x mnohem bych asi vypustil .. mnohem mnohem jinde je třeba A8.
EDIT: ty ale asi koukáš na B5, tam je rozdíl větší to je pravda.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2009
Příspěvků: 38 | Témat: 1

24.08 2009 22:19


Tak díky za odpověď všem, už vím co je B5-7, je pravda že ta 6ka je moc pěkná, du kouknout na ceny. Díky taky za ceny který stojí oprava, myslel sem že rozvod bude mnohem dražší. Spotřeba mi nevadí do 10l to beru všechno Teď mě jen napadá, NA CO SI DÁT POZOR PŘI KOUPI?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

24.08 2009 22:22


diamondstore:
NA CO SI DÁT POZOR PŘI KOUPI?

na blbost
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.08 2009 22:24


diamondstore
Odkud jsi? počkej eště pár měsíců a B6 slezou na 100
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

24.08 2009 22:24


diamondstore:
Tak díky za odpověď všem, už vím co je B5-7, je pravda že ta 6ka je moc pěkná, du kouknout na ceny. Díky taky za ceny který stojí oprava, myslel sem že rozvod bude mnohem dražší. Spotřeba mi nevadí do 10l to beru všechno Teď mě jen napadá, NA CO SI DÁT POZOR PŘI KOUPI?


Nejlíp když poprosíš nejakýho znalce z místa tvýho bydliště. Klidně někoho z klubu, jsou tu šikovný lidi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2009
Příspěvků: 38 | Témat: 1

24.08 2009 22:30


NO jsem z Brna, a co se týče, našel jsem jednu fimu:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Která mi přijde docela dobrá, že by mohla i něco udělat. HM?
nahoru

sponzor





24.08 2009 22:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

24.08 2009 22:38


diamondstore: Za zkoušku nic nedáš, respektive jen 590Kč. Jinak z okolí Brna je tu šikovnejch lidí...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2009
Příspěvků: 38 | Témat: 1

24.08 2009 22:41


Např. ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

24.08 2009 22:44


Např vmike. Ještě mě z hlavy napadá root, maczaCZ, flex je relativně za humny...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2009
Příspěvků: 38 | Témat: 1

24.08 2009 22:54


Taky ještě další věc, kde si můžu auto projet? nějaká zkušební jízda? Potom kdyby byla patřičná koupě, je dobrý nakupovat v AAA? když teď nabízí tu 12měsíční záruku?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

24.08 2009 22:57


diamondstore:
S mikem máme jistý zkušenosti, sice je dost pravděpodobný, že nic nekoupíš, ale bude aspoň prdel
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa artdeshine asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coating coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keramika keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email