Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 226 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 224
Uživatelů: 2
Celkem: 226

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1505 | Témat: 32

07.08 2009 19:40


Dobrý den,

Koupil jsem v Německu Audi A4 Avant a je tam ještě originál rádio.Koupil jsem si tedy nové i s rámečkem ,ale nevím jak vytáhnout to staré.Poradí mi někdo?
nahoru

sponzor





07.08 2009 19:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

07.08 2009 20:16


potrebujes na to takove dva klice - plisky, napr. tady

http://www.vpcentrum.prodejce.cz/p-450/k-155/klice [zkrácená url]
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1505 | Témat: 32

08.08 2009 9:18


Díky za radu.Já jsem si myslel,že to má nějakou spojitost ty dvě malé ploché díry ve spodu rádia.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

08.08 2009 9:27


jojo, sežen si ty plíšky.. nesnaž se to vypáčit něčím jiným, tý rádia jsou na jakýkoliv jiný způsob vytažení hodně háklivé a pak se budeš opravdu moc trápit než to rádio vyndáš.. znám ze své zkušenosti, bývalý majitel tam vevnitř něco ohnul a mě to pak hodinu zabralo než sem ho dostal ven i s origo plíšky. Ikdyž na druhou stranu zloděj když mi ho ukradl.. no asi to nějak šlo
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1505 | Témat: 32

08.08 2009 10:28


Toho se obávám,že se budu s tím trápit,protože jsem to právě už zkoušel vylovit svýma udělanýma plíškama a asi jsem tam musel něco pokazit.Jedna strana už povolila ,ale ta druhá pořád pevně drží.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

08.08 2009 10:30


No nevim, ja to vzdycky vytahuju svyma udelanyma pliskama a nikdy jsem s tm nemel zadny problem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1505 | Témat: 32

08.08 2009 10:39


Uvidím,koupím si ty origo plíšky a jak to s nima nepůjde tak to vysekám
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

08.08 2009 11:07


jde to i s plíškama "made in home", ale musíš je mít tak akorát na tu velikost... taky jsem s tím chvíli bojoval, jedna strana byla a ta druhá chvíli odolávala, ale nakonec

a žďárat a žďárat... jak když to děláš ženské
nahoru

sponzor





08.08 2009 11:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

08.08 2009 11:27


vencaa6:

a žďárat a žďárat... jak když to děláš ženské


nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1505 | Témat: 32

08.08 2009 12:54


Tak se mi to povedlo.Použil jsem manželčin pilníček na nehty a rádio bylo v tu chvíli vytaženo.
Tímto všem děkuji za rady a můžete tohle téma LOCK
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1505 | Témat: 32

08.08 2009 15:40


Tak bych potřeboval ještě jednu radu a to jak zapojit nové autorádio,protože mi hrají pouze přední reproduktory.Potřeboval bych nějaké schéma pro zapojení zadních reproduktorů
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

08.08 2009 16:37


myslim ze se da dokoupit dokonce nejaka redukce na ten treti konektor,, ja to resil tim, ze jsem natahl dva nove kable od zadnich repro k radiu.. 8)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1505 | Témat: 32

08.08 2009 16:58


A je možné,že tam nejsou v zadních dveřích reproduktory?Podle schématu na originálním rádiu byly zapojeny jen přední reproduktory.Nechce se mi moc lézt do dveří a ujišťovat se,že tam ty repráky nejsou.
Staré rádio bylo zapnuto na černém,hnědém,červeném a žlutozelenomodrém konektoru,ale do nového přes redukci vlezl jen hnědý a černý.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.7. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 3

07.10 2009 19:54


vřele díky tomu, kdo sem napsal použít pilníček. Přítelkyně sice nadávala, ale povedlo se během chviličky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

07.10 2009 23:16


z nekterych aut snad radsi krumpacem, pac tam se plisky necapou....vid lumiros:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

08.10 2009 18:00


luboš32:
A je možné,že tam nejsou v zadních dveřích reproduktory?Podle schématu na originálním rádiu byly zapojeny jen přední reproduktory.Nechce se mi moc lézt do dveří a ujišťovat se,že tam ty repráky nejsou.
Staré rádio bylo zapnuto na černém,hnědém,červeném a žlutozelenomodrém konektoru,ale do nového přes redukci vlezl jen hnědý a černý.


Ja do tech dveri lezl abych se presvedcil . Copak o to ono se tam dostanes podle Petanova navodu vcelku snadno ale pak tam ten tapec narvat z5 to je voser jako krava tpfujj ševče!
No a byli tam ,urcite by bylo snazsi zavolat byvalemu majiteli jestli mu to hralo otazka 5KC a mozna 20s ale kdyz se clovek prost epodivat chce...
Takze to mam asi szaptne zapojeny a vubec nevim jak to rozpojim avubec se me to nechce pac eltriku nemam vubec rad
nahoru

sponzor





08.10 2009 18:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5563 | Témat: 68

10.10 2009 10:38


A nemas nahodou model s extra audio, kde predne repro boli napojene z radia a zadne zo zosilovaca? Mas este to original radio a funkcne? Ked ho pripojis na vsetky 3 konektory tak hra? Pozri vzadu vlavo v kufri za prepazkou, ci tam neni nejake zahadne zariadenie
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

10.10 2009 12:10


hemic:
to jsi me docela polekal, pac ja tam na to miste mel nejake to zarizeni ktere jsem vyndal...a prigo radio prodal,ale doufam ze to byl jen changer na cd.pac to bylo od alpine k tomu jsme mel stare radio alpine ktere melo byt dokupy s timto.ALe je to nejakej zahadnej chager, neda se do nej vubec dostat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5563 | Témat: 68

10.10 2009 12:41


No v niektorych verziach bol zvlast zosilovac, CD menic, autotelefon pripadne origo GPS*. Ak si tam mal audi Concert origo autoradio, to ma len vystup na dva repro a ostatne kanaly su bez zosilenia riesene cez konektor s malymi pinami, ktore idu do zosilovaca. Skus podla farieb/hrubky kablov pozriet, ci kable, ktore ti zostali volne na strane autoradia ti nezostali na strane, kde si predal changer. Nie som si isty kde bol presne umiestneny zosilovac, ale ked si z fora stiahnes prirucku Jak na to, myslim ze to v nej najdes
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.1. 2007
Příspěvků: 185 | Témat: 9

10.10 2009 13:29


tak mám podobný problém asi. chci nové radio (neorigo) A ohledně toho zapojení takyn evím co a jak.

Když vyjedu výbavu píše mi to tohle:
8RN = 8 reproduktorů (aktivní)

Ale to mi asi nesedí pač mi vychází 7. Vepředu ve dveřích 4 vzadu 2 a v kufru arigo sub (asi, nějaká černá skříňka tam buší) Takže teoreticky by to moje zapojení mohlo vypadat jako na obrázku mám pravdu?
Nebo je to jen na novějších?

Rádio mám tuhle gammu (foto z netu):

Náhled, klikni pro zvětšení.


Moje předpokládané zapojení (ale nemám changer):

Náhled, klikni pro zvětšení.


Sedí to zapojení bo to mám jinak? Dík

Ještě radio zezadu:

Náhled, klikni pro zvětšení.
[/b]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

10.10 2009 13:35


Díky moc za radu, zkusim to nejak prověřit, ale myslim ze zesilovac tam nemam jen ten changer a ten myslim ze tam byl pridan pozdeji ne origo.ale gabelaz to je pro me spanelska vesnice.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

11.10 2009 14:57


hemic ten zesik tam nemam ,takze nejspis spatne zapojeny, ten menic je nejspis origo ale nefunkci, nemohl jsme se do nej dostat, tak jsem ho vyndal.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.10 2009 17:33


zeleny konektror jek k budikum (display, sbernice atd), zluty je k subiku se zesilovacem pokud tam je a modry je k changeru..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.10 2009 17:35


nevim jak delta, to bych se musel podivat, ale vsechny concerty, chorusy, symphony a velke navi maji aktivni predek a pasivni zadek...tzn, ze neumi bez zesilovace(co je v sobiku) obslouzit zadky....
nahoru

sponzor





11.10 2009 17:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.1. 2007
Příspěvků: 185 | Témat: 9

12.10 2009 15:46


lumpiq - takže je to tak jak na tom obrázku zapojení. Jinak ty konektory taky sedí- Maxidot* nemám taže zelený je prázdný, changer taky nic, jen ten žlutý teda k zesiku a na zadek.

Teď už jen jak to zapojit na nové rádio.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

12.10 2009 16:44


Citace:
Teď už jen jak to zapojit na nové rádio


jj presne tak , a jeste prez redukci ... ja to zapojeny mam ale hrajou me jen ty predni,
a zesik nemam, takze nechapu proc ne, asi spatne. A kdyz vypnu motor tak i s radiem, a aby naskocilo tak az na kontrolkach, coz je asi vazne spatne..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5563 | Témat: 68

12.10 2009 17:35


No obavam sa ze bude potrebne natahat kable k zadnym bednam odpredu, nakolko tie tenke existujece sa pouzit urcite nedaju. S davkou stastie tie kable fyzicky existuju a treba to len prekablovat v dverach alebo pri stlpikoch, ale o tom silne pochybujem. Alebo kupit zosilovac a zapojit ho na miesto toho povodneho. Skus siahnut hodne daleko za dvierka vlavo v kufri smerom k sedackam, ci tam nenejdes visiet dake kable
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

12.10 2009 18:37


Ja si nemyslim ze tam nebyl zesilovac, jen ten changer. V zadu repraky jsou i s kabely, kam ale vedou to nevim.takze jestli tam nebli zesik tak to muselo byt preipojene jen prez radio hej ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.10 2009 18:43


jak jsem psal vyse, radia concert, chorus a symphony nemaji pasivni vystupy na zadky, to znamena, ze zadek naprimo pripojeny vam hrat nebude...leda pokud nemate v kufru tubu se subikem a tim automaticky zesilovacem v nem...

druha varianta je koupit dvoukanalovy zesilovac, jak uz tu padlo...ale prijde mi jednodussi tam vratit nebo zprovoznit origo subik...je to odpoved na vasi otazku? nejak jsem se v tom uz utopil jak se tu resi vice aut...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

12.10 2009 20:11


ahaaa Lumpiqu ! no konecne jsme se dostali k jadru pudla .. uz je me to skoro jasny. Chybela me tam tadle tvoje veticka: "to znamena, ze zadek naprimo pripojeny vam hrat nebude" musis na nas amatery polapatě.

Znamena to teda ze jsem tam ten zesik mit musel kdyz jsem tam mel origo radio Concert?
a nebo me taky napadlo, podle kodu moji vybavy "8AV-Bez rádia, pouze s připojením repro" ... znamena ze tam pri koupi ten Concert asi nebyl? A prvni majitel si ho pozdeji dokoupil.
Kdyz jsem se ptal kluka co ho mel predemnou tak si taky nebyl jistej jestli ty repraky vzadu hrali..
Kazdopadne by to vyresil zesik?!?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email