Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 13 června 2025
Celkem je zde 514 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Michal2314
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 241
Online návštěvníků
Návštěvníků: 512
Uživatelů: 2
Celkem: 514

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 12

19.03 2008 8:30


Zdar klubaci. Chtel bych poradit od Vas co mate zkusenosti s audinkama, konkretne A4 B6 a popr. prave passatem b 5.5 co je lepsi, vyhodnejsi, jaky popr. motor a kde se da dobre auto sehnat Nyni mam b5 variant, highline a chtel bych trosku zmenu, prave do te A4 tak snad me mile prekvapite Jo jinak jsem zde cetl, ze po strance karoserie, podvozku atd. je B6 stejna jako B5 ikdyz na ofic. recenzi jsem cetl, ze prave B6 ma daleko tvrdsi a odolnejsi napravu i karoserii, coz je na nase zkurv. cesty ideal...tak piste, dikec
nahoru

sponzor





19.03 2008 8:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 12

19.03 2008 8:50


jasny, slysel jsem to uz od hodne lidi, ze Audi je proste porad oproti VW nekde hodne jinde...ale jde mi spis o to, ze chci auto ktere bude spolehlivy a pritom i trochu pekny passat je dobrej, ale zivot je zmena, mam ho rok a pul, investice normal. Velikostne mi je jasny, ze A4 je mensi, ale velke auto nepotrebuji takze proto prave A4.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.03 2008 8:54


duffson: To jsi napsal hezky.

Já to dnes beru tak, že to jde vzestupně Škoda Octavia, VW Passat a AUDI. Jezdil jsem postupně se všemi auty a pro mě je AUDI dnes jasná volba.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

19.03 2008 9:23


Tak dobre auto sezenes urcite tady:
http://audiklub.cz/forum/prispevek/45438#45438

Ja jsem presel z Passata B5 1.8T a rozdil mne mile prekvapil. V A4 je mene mista na nohy vzadu, ale siroka je cca stejne. Pak uz zalezi na konkretni vybave a motorizaci. Doporucoval bych do A4 silnejsi motor nez mas ted v Passatu, protoze v mem pripade je Audinka asi o 300kg tezsi nez ten muj byvaly pasik

V zatackach se to nebude tak houpat a budes sedet trosku niz, tak bacha na hlavu pri nasedani do auta

Sedel jsem i v tom novejsim Passatu B5.5, ale tam si nepomuzes, je to totiz stejne jak v B5 i Superbu.

Zkusil bych si to auto najit v Reichu nebo ve Svycarsku (o tom jsem nekde cetl, ze tam maji dobre cesty a auta se silnejsimi motory kvuli kopcum)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 496 | Témat: 63

19.03 2008 9:55


jen abych byl v obraze....passat 5.5 je ten novej tedka?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.03 2008 10:21


quinn: Ne, facelift 00-02?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 12

19.03 2008 13:30


No chlapy sice sem rad, ze pisete, ale rad bych nejaky podrobnejsi informace co se tyce majitelu prave A4/B6 modelu. Hlavne kde takovy pekny auto najit...koukal sem na mobile.de . Rozhodne se tam pekna najit da i za lepsi lovacky jak u nas, ale co je pro me dulezitejsi je, ze ty auta tam jsou z vetsiny o dost v lepsim stavu nez u nas.. coz o necem svedci... kdyby se popr. nasel nekdo kdo by byl ochoten mi poradit nebo popr.sehnat nejakej peknej kousek byl bych rad
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

19.03 2008 13:50


Zkus http://www.dovoz-aut.cz, ale ber to jako strelbu od pasu, nemam s nima zkusenost. Videl jsem tam pekna auta.
nahoru

sponzor





19.03 2008 13:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

19.03 2008 16:10


Nechci kritizovat, ale já přešel právě z A4 k Passatu a nemůžu si to také vynachválit.Tam, kde Audi vyvíjí, si VW ještě chcilku počká a pak dá vychytané věci, takže to, co se mi ku..lo na Audi, se na Passatu už tolik neku..!!Jinak si nemá cenu nic nalhávat, ty auta jsou si podobná a to velmi!!!Teď mám auto v plné palbě za cenu, kde bych od Audi měl jen dietu!!!Takže je prostě si uvědomit, že byť je Audi prestiž díky značce, není o tolik jiná či dokonce lepší, než Passat!!!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.03 2008 16:12


duffson:

Mám B5.
B6 je velmi podobná konstrukčně B5 v mnoha ohledech jsou prakticky stejné.

Takže pokud Tě zajímají jízdní vlastnosti je to skvělé auto, hodně agilní, hodně manévrtovatelné. Jízdní komfort je ale samozřemně oproti A6 znatelně nižší.

Oproti passatu se rozluč s místem na zadních sedačkách, to je za trest. Ve předu je místa srovnatelně. Zpracování interiéru čekej o dost jinde než u VW.

V bezpečnosti dosahuje B6 lepších výsledků než B5.

Ze 4válců minimálně 1.8, spíše seženeš 1.8T. Menší výkon je nesmysl.

Co se týče samotného koupí, budeš mít problém, protože je to auto stále atraktivní a první majitelé se jej ještě nezbavují. V dobrém stavu se u nás prakticky nedá sehnat, nebo jen hodně draho, což je důvod proč mám B5.
V německu je situace jiná, ale ...

Jinak passat B5.5 a Audi A4 B6 jsou na tom podobně co do atraktivity, ale kruhy jsou kruhy ... pro mě je audi už závistlost
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

19.03 2008 17:34


ahoj duffsone. v roce 2003 jsem koupil novýho passata variant 1,9 tdi 96kW s manuálním šestikvaltem. za dva roky jsem s ním pak najel přes stopadesát tisíc, takže můžu trochu bilancovat. pořizoval jsem ho po dobrý zkušenosti s oktulí 66kW, koniky navíc byly pochopitelně znát, ale spotřeba šla véélmi výrazně nahoru. a to jezdim hodně klidně, páč mně to živí. z čeho jsem byl smutnej, to je špatný utlumení hluku od motoru. ale co mně teda vytáčelo, byl šestikvalt... šestka totiž není přidaná, ale všechny ostatní kvalty jsou o malinko kratší. v dýzlu - strašný. furt řadíš jak blázen. a to, že má motor dobrej krouťák, si nevychutnáš. jak zabere, řadíš. se musim usmívat, jak kvílej neznalí, že je superb ošizenej, když má jen pětku. něco jinýho je si to vyzkoušet. ale je možný, že to někomu vyhovuje. osobně bych taky fotil na zvláštní tabuli všechny, co si koupěj něco tak nesmyslnýho, jako je třeba wagon r+, a vida, ono se to prodává... těžko radit, každej čeká od auta něco jinýho.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 12

19.03 2008 18:43


Tak zase o neco chytrejsi nicmene ted babo rad... Jsem rozhodnutej dat pasika do sveta a koupit neco novejsiho...sice je mi jasne,ze narozdil od passata co mam v highline tak u audi budu muset jit nejspis s vybavou nize. Nicmene nejde mi uz tak o vybavu, ale hlavne o komfort pri jizde a jizdni vlastnosti. Do ted se mi diesel hodil kuli praci nicmene ted uz tolik nenajedu tak bych asi zkusil 1.8 T nebo popr. 2.0 Nemate nekdo zkkusenosti s tim dvoulitrem? Jak se moc lisi od 1.8 T, jestli je to dobrej motor..? Dale pak vzhledem k hodne spatnemu stavu silnic v okoli bydliste prave koukam po necem co ma pevnejsi karoserii a hlavne podvozek pac u B5 je to na pi... no dyt vite Cetl jsem, ze A4- B6 ma uz toto dobre poresene. Je to pravda ? Dikec. Jinak piste vase zkusenosti s Audinkama B6 Dikec moc
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.03 2008 18:50


duffson: Tuhost karoserie je u B5, B6 skvělá ... strašně blbě se to (rám) rovná po bouračce, skoro to nejde. Ten dvoulitr je tuším klasika 4ventil, na tom snad není co zkazit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

19.03 2008 18:58


No vcera sa mi pokazila moja A6 tak mechanik mi pozical na cestu domov A4 Avant 2.0 r.v 2002 s multitronikom.. musim uznat ze som tomu autu prisiel na chut po par kilometroch je vynikajuco vyladeny podvozok oproti A6 a celkovo motorizacia s piatimi ludmi v aute a plnym kufrom sa mi velmi pozdavala. celkova spotreba podla PC mi vysla 7,6 a to som isiel celkom razantnym stilom. Ale aj tak najvacsie prekvapenie bolo s jazdnych vlastnosti,je to daleko mrstnejsie ako A6 a pokial nepotrbujes velke auto tak to vidim ako super kombinaciu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 12

19.03 2008 19:50


Ty jo uplne supr Zepon to sem potreboval slyset jen vic takovejch lidi a bude temer rozhodnuto...pak uz jen kde ji sehnat ale myslim, ze Nemecko bo Reich to jisti... u nas je vetsina aut predrazenejch a v horsim stavu...bohuzel takze rikas, ze ten 2.0 benzin, tusim 96 KW je dobrej jo.? Jo a jinak pro Root : taky dikec, snad to co pisi v recnzi na A4-B6 teda plati s tou pevnosti karoserie a podvozku no sem rad, ze se mi tu tak rozepisujete....to vite koupit auti neni jen tak...takze sem rad za vsecky prispevky... THX
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.03 2008 19:57


duffson: Já zase slyšel, že ty 2.0 FSI nejsou nic moc, ale to je jedna paní povídala. Ptal jsem se na ten motor i v AUDI a tam mi říkali, že ten motor přestali zase vyrábět a vrátili se zase zpět k 1.8T. Zrovna dnes jsem viděl nové cabrio s 1.8T. Hezká kára.

Já jsem teď maximálně spokojen s mojí verzi A4 B5 Q 132kW. Má sportovní podvozek a na silnici drží perfektně. Předtím jsem měl A3 8L 1.8T 110kW a taky jsem byl spokojen co se týče motoru.
nahoru

sponzor





19.03 2008 19:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

19.03 2008 20:11


No, já mám 2.5 V6 tdi 132kW, to je taky možnost. Výkony skvělý, spotřeba rozumná, jen je těžší na předek, takže ta náprava dostává zabrat. Ale ten zátah je návykovej. Navíc mám Q, což je další velký plus, jede jak po kolejích, skoro to neutrhneš. Komfort super, vzhled parádní (mě se pořád hrozně líbí), prostě úplná spokojenost. A pokud nemáš dvě děti a psa, tak je A6 úplně zbytečná a A4 tě nadchne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 12

19.03 2008 20:32


Presne takovej nazor mam taky. Pasika mam v kombajnu, je to urco supr mit hodne mista,ale zas kolikrat ho vyuziji za ten rok... audinka je zlata stredni cesta. S tou 2.5 TDI to asi moc nevidim ikdyz clovek nikdy nevi co ho potka Jo jinak nemate nekdo zkusenosti s mobile.de ? da se tam necemu verit? neco koupit...? Uz nekdo neco pres to ma ? Koukal sem a da se tam celkem neco najit..oproti CZ
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

19.03 2008 23:09


Můžu obě auta dobře porovnat, protože A4 1.8TQ mám doma a v práci jezdím zase služebním Passatem Variant 2.8 Syncro r.00. No a ikdyž obě auta stojí na stejném podvozku tak se chovají úplně jinak. Passat je o dost měkčí a jak se to někdy v zatáčce na nerovnostech rozhoupe tak je trochu problém to ukočírovat. Naproti tomu A4 ikdyž je taky poměrně měkká tak se nikdy tak nepříjemně nezhoupne na nerovnosti jako Pašík a taky daleko lépe zatáčí. Díky quattru mužeš klidně při plném plynu v zatáčce strhnout volant a A4 poslušne zatočí. Passat už má s tím trochu problém a začíná se sunout přes přední kola ven ikdyž to je taky vlastně quattro. Prostě ty kila na přední nápravě jsou sakra znát.
Na cestování je Pašík ale super, interiér je skvěle odhlučněn (zásluha V6) a je velice pohodlný, má veškerou výbavu, akorát mám větší problém si ideálně nastavit sedadlo, v A4 mi to jde líp (jsem hodně malý)
Co se týče motoru tak do A4 podle mě nejvíc pasuje právě ten 1.8T, protože je lehoučký a díky tomu má dobré jízdní vlastnosti a co se týče síly tak třeba tomu Passatu 2.8 se prakticky vyrovná a pružnost má dokonce o něco lepší.
Každopádně doporučuju
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 12

20.03 2008 18:15


Dik za prispevek,ale zajimam se o model A4/B6 coz je od roku 2000 tudiz nazory na starsi A4 nejsou az tak prioritni protoze novejsi model ma prece jen trochu jine parametry i motory. Tak piste piste pls...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.03 2008 18:18


duffson: nema
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 12

20.03 2008 19:49


No myslim, ze prece jen nejaky rozdily tam budou
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


ale zajima me...pisi, ze tam nadale pouzivaji hlinik. napravu...? je to pravda..? to je ta sama jako u stare B5 ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.03 2008 20:03


duffson: Jistě, vždyť to tu můžeš číst. Nápravy jsou stejné, motory jsou naprosto stejné (vyjma 2.0. 3.0 benzínu). Jízdní vlastnosti velmi podobné. Pokud je karoserie téměř o polovinu tužší, než u B5 je to naprosto perfektní, protože už ta jí ma tuhou až až.

Kluci co je mají už svoje řekli, Ti co mají totožné motory jako má B6 už se taky vyjádřili, takže nezbývá než se jít konečně svézt, ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 12

20.03 2008 20:27


Jasny v nejblizsi dobe navstivim nejakej bazar kde ji maji a zkusim si jizdu... jinak mam jednu supr nabidku z Italie...jen nevim jak se jim da verit... no cekam na jejich odpoved. Jo jinak kdybych se popr. pro ni rozhodl nekam vyrazit na co se mam hlavne zamerit a jak to vlastne funguje pri prevozu auta treba zrovna z Itali bo popr. z Nemecka..? kolik mam cca pocitat s naklady vyjma ropy samozrejme
nahoru

sponzor





20.03 2008 20:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

20.03 2008 20:36


Já shodou okolností budu ted také přesedat z plně naložené A4 B5 do Passatu B6, a popravde se mi moc nechce, ale spotřeba 6 litrů nafty oproti 10 benzinu je rozdíl, ale bude mi chybet asi ten pocit z jízdy který audi dává. Je to stejné auto jako passat ale vlastně uplně jiné. Passat je pracant a dříč, Audi je krásná pohodlná a "zvedá sebevědomí"
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.03 2008 20:47


No teď jsem rejdil po netu, protože B6/B7 bude další na řadě ... až až někdy

Takže, nevím jak to máš Ty, ale u mě vede manuál, benzín a NEpřeplňovaný motor. Takže se výběr zužuje na 1.6 16V / 2.0 20V / 3.0 30V, tady je jasná volba na 2.0i (1.6 málo, 3.0 moc těžká).

V české kotlině jsou nesehnatelné, pokud se objeví kousek, který stojí za to je to dovoz, nebo cena přes 350k. Takže se asi ten dovoz vyplatí. Na mobile.de je jich mraky, do 100tkm se cena do těch 300k asi vleze i s dopravou.

A jak na dovoz? To nevím, jaké máš možnosti ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

20.03 2008 20:54


root:
No teď jsem rejdil po netu, protože B6/B7 bude další na řadě ... až až někdy

Takže, nevím jak to máš Ty, ale u mě vede manuál, benzín a NEpřeplňovaný motor. Takže se výběr zužuje na 1.6 16V / 2.0 20V / 3.0 30V, tady je jasná volba na 2.0i (1.6 málo, 3.0 moc těžká).

V české kotlině jsou nesehnatelné, pokud se objeví kousek, který stojí za to je to dovoz, nebo cena přes 350k. Takže se asi ten dovoz vyplatí. Na mobile.de je jich mraky, do 100tkm se cena do těch 300k asi vleze i s dopravou.

A jak na dovoz? To nevím, jaké máš možnosti ...

1.6 16V a 2.0 20V tydle motory teda neznám. Jinak s 3.0 V6 občas jezdím v A6 s Tiptronem a docela pěkný svezení ale je výrazně hlučnější než 2.8 V6
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 83 | Témat: 12

20.03 2008 21:21


No poravde taky radsi koukam po benzinu, ale nezapomnel jsi na 1.8 T .. ? Ten se mi totiz celkem zamlouva...ale ten 2.0 je taky supr...dobry vykon, prijatelna spotreba a mensi poruchovost, aspon jak pisi... no u nas jak rikas...temer bez sance sehnat slusnou do 300 tis. coz mi prijde za 7 let stary auto se 150 tis/km a standard vybavou hafo ... no moznosti jsou : vzit mechanika, auto, eura a vyrazit na nakup jde o to co vsecko je potreba pak pri odvozu a po prijezdu...( prihlaseni,atd...) a na kolik to vsecko asi prijde...?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email