Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 201 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Venca223
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 289
Online návštěvníků
Návštěvníků: 199
Uživatelů: 2
Celkem: 201

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.9. 2009
Příspěvků: 1 | Témat: 0

03.09 2009 22:02


jakou má rozteč kol A4 8E ? Nebo lépe řečeno je to stejné jako u VW passat 2002 ?
nahoru

sponzor





03.09 2009 22:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

04.09 2009 8:17


JoeCX;:
jakou má rozteč kol A4 8E ? Nebo lépe řečeno je to stejné jako u VW passat 2002 ?


5x112
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

15.09 2009 19:18


lordmystic:
belmondo: Pochop třeba ale to, že jsou lidé kteří si auto nekupují kvůli výkonům, ale kvůli pohodlí a klidné jízdě s dostatečným luxusem. To Audi nebízí, to by je nepoužívali politici. Takový člověk nemusí extra šetřit na spotřebě, ale jak jsem poznal i ze svého okolí bohaté lidi, chtějí mít luxus, předvést se a i přes to jsou hodně spořiví a koukají na každý litr spotřeby. Je to prostě úplně normální, oni dají 100tis. za luxusní dovolenou, ale pak budou bazírovat na jednom litru průměrné spotřeby. A divil by ses, podobných je opravdu velká spousta!


souhlas
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

05.10 2009 6:54


oplati sa teda kupit A4 avant 3,0tdi quattro?
je to podla vas spolahlive?
mam moznost kupit a ma len 88 tis. km.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

05.10 2009 7:18


nony: co můžeš všude najít, je to určitě lepší volba než 2,5TDI, na pověstnou 1,9TDI 96kW to spolehlivostí nemá, ale pokud má málo najeto a dobře se k tomu chováš, neviděl bych v tom problém. 3.0TDI je hodně rozšířená motorizace.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

05.10 2009 19:41


v stredu asi idem pre nu. Dufam len ze to bude dobry kup.
Ak vas napada co skontrolovat, tak piste piste
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

07.11 2009 17:19


tak prvych 1000km zamnou a frci bezproblemu..
Jazdim prevazne v meste a zobere si okolo 9 litrov..Parada.
Zvuk na nadherny, netreba ani ladak
450nM je masaker
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

08.11 2009 12:51


ahoj chtel bych a4 3.0 TDI a bojim se zavad na motoru, jsou nejake caste zavady? Diky za odpovedi. nepiste prosim ze mam hledat.
nahoru

sponzor





08.11 2009 12:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

08.11 2009 13:03


lukyxy: tak tu mas celu temu venovanu tvojej otazke
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

08.11 2009 13:41


dekuju:-)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

26.05 2010 14:43


Ted jsem koukal na Fifth gear a byl tam zavod passat R36 vs. A4 3.0TDi. Sice uzky a kratky okruh, ale stejne.... vysledek byl, ze A4 zasotala jen o 0.2sek na kolo a podle vyjadreni ridice se mu s A4 jelo mnohem lepe (pritom je to srovnani obyc A4 vs. sportovni Passat). Celkem me to prekvapilo
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

26.05 2010 14:46


no já jsem málem cestou z prahy na dálnici taky závodil s R36.. akorát že policejní.. ještě že jsem je za včasu zahlédl.. nějak mám na ně pořád zatím štěstí.. asi bych určitě prohrál..

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

26.05 2010 14:48


ricom: na rovince neboli na dalnici urcite. Tech 300 koni v benzinu musi byt znat. Ale na okruhu to proste rozdil nebyl
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

26.05 2010 14:50


ne to je jasny.. ale hon se s bengama že..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.05 2010 14:50


sTeblo: On to myslel finančně...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

nahoru

sponzor





26.05 2010 14:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.05 2010 15:04


lordmystic:
Nechápu význam toho srovnání. Benzinová ostrá 3.6V6 vs. ordinární 3.0TurboRopa ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

26.05 2010 15:05


root: Ze zacatku jsem taky nechapal a rikal si, ze tim musi uplne shodit Audi, ptz ti, kteri se v autech az tak nevyznaji uvidi jen jasnou prohru Audi. Ale jak uz jsem psal, bylo to vyrovnane a dokonce pry lepsi jizda s audi nez s passatem
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

26.05 2010 15:08


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


jako těžko říct, záleží hodně na diskách, gumách, atp. také řidič to bral tak nějak spíš pocitově než na maximální čas. na rovině by asi nebylo co řešit, tady asi muselo pomoc audině turbo a vysokej krouťák a nížší hmotnost a ten passat jestli má automat i esp nalazeno vlažně jak je u VW v poslední době zvykem, tak pak snad i jo.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

26.05 2010 15:08


tak že je lepší jízda v audi než v passatu mohu jen potvrdit.. ale jak může být či nebýt rozdíl ve výkonu mi hlava taky moc nebere fakt.

nemůže to být nějaký reklamní trik ?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.06 2010 15:48


náhodou jsem našel porovnání passat r36 vs a4 3.0tdi které bylo chipnuté a dali si sprint na 400m... Passat - 330PS 380NM Audi - 280PS 560NM - audi bylo rychlejší, takže něco na tom passatu že tolik nejede bude...


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.06 2010 15:52


lordmystic: To je zajímavé srovnání. Že by byl r36 měla větší hmotnost?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.06 2010 15:58


Petan: myslím že ta hmotnost větší nebude nebo bude velice podobná - já bych to viděl hlavně na větší krouťák, ale překvapilo mě že i na konci kdy by se měl projevit vyšší výkon ten passat rychleji nejel... jak jsem si ho sám vyzkoušel, prostě se mi ten motor nějak nezdá, nevím...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.06 2010 16:03


lordmystic: Aha, tak to máš dobrou zkušenost. Kroutákem to určitě bude. Ale určitě hmotnost motoru u r36 bude o dost větší než u motoru 3.0.
nahoru

sponzor





08.06 2010 16:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

08.06 2010 16:06


Petan: nevim nevim, jestli bude atmosfericky 3.6 V6 o nejak hodne tezsi zes 3.0 V6 s turbem....rekl bych, ze to bude temer nastejno
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.06 2010 16:08


koukal jsem na hmotnosti, vychází to podobně, záleží hodně na výbavě té a4, tam může být rozdíl i 200kg. ale i přes to je to zajímavý výsledek...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.06 2010 16:27


Kluci, tak to už mě napadá jen, že to je tím náskokem v technice
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

08.06 2010 22:33


Petan: nafta je nafta, aj ked niektory si to nechcu priznat
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

09.06 2010 7:11


on ten 3.0tdi v té silnější variantě 171kw je opravdu jeden z nejlepších naftových motorů. není to extra obrovská kráva, je to už šestiválec a má to výborné parametry. za pár korun se nechá chipem zvýšit výkon na více jak 200kw a pak už je to docela masakr. navíc spotřeba bude také solidní na to jak je to výkonné. podle mě je to asi nejlepší motor pro výkon/úspornost.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

09.06 2010 8:10


lordmystic:
on ten 3.0tdi v té silnější variantě 171kw je opravdu jeden z nejlepších naftových motorů. není to extra obrovská kráva, je to už šestiválec a má to výborné parametry. za pár korun se nechá chipem zvýšit výkon na více jak 200kw a pak už je to docela masakr. navíc spotřeba bude také solidní na to jak je to výkonné. podle mě je to asi nejlepší motor pro výkon/úspornost.


mluvíš mi z duše.. máš recht.. jen tech chip se mi zdá zbytečnej už..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email