Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 22 kvě 2025
Celkem je zde 95 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 92
Uživatelů: 3
Celkem: 95

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

23.07 2009 20:21


Divná otázka a nikde jsem tu nenašel odpověď, ale kurvým auto moc když tam liju Natural 95 místo 98, který je napsaný ve velkém techničáku ?

Tankuji pouze u OMW.
nahoru

sponzor





23.07 2009 20:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

23.07 2009 20:32


a.mike:
No jestli mas primo od vyrobce povoleno jen 98, tak asi 95 moc autu nepomahas.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

23.07 2009 20:35


O jakem motoru se bavime? Kazdopadne Natural 95 mootru nijak neublizi. Jen bude mit nizsi vykon a nektere motory muzou byt trochu hlucnejsi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

23.07 2009 20:39


sTeblo:
O jakem motoru se bavime? Kazdopadne Natural 95 mootru nijak neublizi. Jen bude mit nizsi vykon a nektere motory muzou byt trochu hlucnejsi


Mám ho v garáži. Je to 2,8 V6, ALG. Až těd jsem se to dozvěděl z techničáku, že je tam 98 a to už mám auto nějakou dobu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

23.07 2009 20:43


a.mike: Tak nejak jsem to prepokladal, ale nebyl jsem si jisty. Mel jsem pocit, ze tyhle motory byly jeste normalne na 95-ku. Zrovna u tohohle motoru je to vcelku jedno, jestli 95 nebo 98. Jen tam muze byt nizsi vykon, trochu hlucnejsi, mozna vetsi spotreba trosku. Ale mam pocit, ze tyhle motory mely v technicaku u A4 normalne 95, takze urcite nic nekazis
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

23.07 2009 20:45


v pohode aj 95 nic tym nedoseres, mozno male naznaky ale iba male naznaky straty vykonu ale nic viac
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

23.07 2009 20:48


Uff...už jsem si málem cvrnknul do kalhot, že za všechny mé problémy může méně kvalitní benzín. DÍK
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

23.07 2009 20:55


a.mike:
Uff...už jsem si málem cvrnknul do kalhot, že za všechny mé problémy může méně kvalitní benzín. DÍK
nebooooj
nahoru

sponzor





23.07 2009 20:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

23.07 2009 21:00


Ikdyž to vychvalují do nebes jakoby to byl letecký benzín

Citace:
Bénzin Super 95
Nejvíce používaný automobilový benzin špičkové kvality s oktanovým číslem 95, (v ČR známý také pod názvem Natural 95), odpovídající požadavkům normy ČSN EN 228, je komplexně aditivován přísadou OMV energy extra. Výsledkem je dlouhodobě čistý motor, nižší spotřeba paliva a příznivé emise výfukových plynů. Spalování tohoto benzinu v motoru zabezpečuje také dlouhou životnost katalytického konvertoru ve výfukovém potrubí, který pak snadno likviduje škodlivé složky výfukových plynů. Díky příznivému složení tohoto benzinu je výrazně potlačena jeho toxicita. Přidáním přísady na ochranu ventilových sedel OMV Bleiersatz pro+ lze benzin Super 95 používat jako náhradu již nevyráběného olovnatého benzinu Super 96 a to především ve starších vozidlech s motory o větším kompresním poměru, které nejsou vybaveny tvrzenými ventilovými sedly.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

26.07 2009 22:57


a.mike:
Divná otázka a nikde jsem tu nenašel odpověď, ale kurvým auto moc když tam liju Natural 95 místo 98, který je napsaný ve velkém techničáku ?

Tankuji pouze u OMW.


Tankuj Carreru 100 a máš klid ne?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

27.07 2009 12:37


kazdopadne do toho 95 uz nelij.. oktanovy cislo ti udava odolnost proti detonacnimu horeni.. kdyz ti cidlo detonaci zjisti nejakou vychylku jakoze mozna ano kdyz tam lijes "jen" 95" tak jednotka bude delat korekce vetsinou nejakym zpusobem "snizi vykon"
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

27.07 2009 13:20


lej do toho N95 a neres to ...

hodnota udava minimalni OC, tzn niz uz jit nemuze, takze muze mit klidne 96, nebo 97 a nebo i 98 ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

27.07 2009 18:03


Nasrat...budu tam lít podle nálady a až se na to auto naseru, tak tam dám plnou nafty a ZDAREC

Ale tankovat budu jenom na OMW !
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7881 | Témat: 86

27.07 2009 18:09


a.mike: Proč zrovna OMW? Tam je to jedno jakou vemeš pistoli? Všude teče stejná tekutina?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

27.07 2009 18:18


Cadaverous:
a.mike: Proč zrovna OMW? Tam je to jedno jakou vemeš pistoli? Všude teče stejná tekutina?


V tom máš pravdu, ale u OMW tankuji od doby co mám řidičák a mám v tu benzinku jakousi důvěru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

09.08 2009 6:30


Kdo máte 2,8? Já si to kurvavygugloval a klidně nechám zlikvidovat koťátko. Na jaký teda jezdí 2,8? Pro A4(B5) uvádí 98
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

a pro A6(C5) zase 95
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

No tak se v tom vyznej. Výhledově, asi tak za rok uvažuji o výmněně a dle financí to bude asi A6(C5) s 2,8
Tak prosím o info co se tam skutečně leje. Díky
nahoru

sponzor





09.08 2009 6:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

09.08 2009 9:17


ja mam na víčku nádrže napsáno 98 nebo 95
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

09.08 2009 9:21


Petr_C: je jedno co tam das, zalezi na tobe
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2009
Příspěvků: 36 | Témat: 2

09.08 2009 9:29


Petr_C mám A6 C5 a na "98" to jede líp
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

09.08 2009 10:04


placebo...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2009
Příspěvků: 36 | Témat: 2

09.08 2009 10:28


možná jo,možná ne,každopádně je nám po tom líp
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

09.08 2009 21:23


Tak díky za info
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

10.08 2009 19:59


Petr_C:
Kdo máte 2,8? Já si to kurvavygugloval a klidně nechám zlikvidovat koťátko. Na jaký teda jezdí 2,8? Pro A4(B5) uvádí 98
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

a pro A6(C5) zase 95
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

No tak se v tom vyznej. Výhledově, asi tak za rok uvažuji o výmněně a dle financí to bude asi A6(C5) s 2,8
Tak prosím o info co se tam skutečně leje. Díky


Nedá se to takto snadno odlišit, některé 2,8 vyžadují 95, některé 98. Poznáš to podle údajů v palubní dokumentaci nebo jednoduše na zátce nádrže.

Pokud je předepsaná 98, tak na 98 to pojede normálně a na 95 hůř, nebo stejně ale s větší spotřebou.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.08 2009 21:00


Přesně tak jak píše Xoník:. Je to o tom, co vyžaduje motor. Já mám předepsaný benzín 98 a také ho tam dávám. Motor se od doby co ho tam dávám zkulturnil.

Nicméně doporučuji jednou za čas nalít plnou nádrž benzínu 98 do nádrže, kde je předepsan benzín 95. Nic se tím nezkazí, navíc čím je motor starší, tak vyžaduje vyšší oktanové číslo. Ale to je jiná kapitola.
nahoru

sponzor





10.08 2009 21:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

10.08 2009 21:02


Citace:
navíc čím je motor starší, tak vyžaduje vyšší Oktanové číslo.

jakto?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.08 2009 21:17


Milos1: To je normální. Ale to platí hlavně pro benzíny.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

10.08 2009 21:20


mne to kvoli strate kompresie vychadza naopak, cim starsi, s nizsimi tlakmi tym menej pravdepodobne vzniknutie detonancneho horenia.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.08 2009 21:30


Milos1: OK.

Já měl na mysli, že vyšší oktanové číslo trochu pročistí motor.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

10.08 2009 21:37


Aha. Mozno by na to stacila 95 s nakou "cistiacou" primesou.
Ale nechcem to zbytocne rozpiplavat. K dotazu: ak je v technicaku 98, mal by tam ist 98 a pri 95 bych sa bal poskodenia. Moderna elektronika + snimac detonacneho horenia by to mali poznat a upravit predvstrek. Co ak dotycny model urceny pre 98 danu upravu "ignoruje".
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

11.08 2009 15:36


Velice zajímavé zjištění.
Natankoval jsem 3/4 Carreri 100 a musím konstatovat, že je to poznat. Motor je klidnější a auto méně papá a docela se mi zdá, že motor táhne hned od spodu.

P.s: Tankoval jsem skoro do prázdné nádrže (dojezd 30 km) aby se to moc nesmíchalo.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email