Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 29 dubna 2025
Celkem je zde 198 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zukov05606
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 162
Online návštěvníků
Návštěvníků: 195
Uživatelů: 3
Celkem: 198

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

17.07 2009 13:46


Zdravím.
Poradí mi někdo kde je čidlo, které zapíná el.ventilátor od klimy vpředu u chladiče? To čidlo spíná podle tlaku v chladícím okruhu klimatizece? Mám problém že ventilátor vůbec nezapíná a na volnoběh klima nechladí, Kompresor* se vypíná.
Díky za rady.
nahoru

sponzor





17.07 2009 13:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

17.07 2009 13:50


a ještě jeden dotaz, kde najdu pojistku od toho ventilátoru? V pojistkové skříňce v motorovém prostoru moc pojistek není...takže někde uvnitř v autě jsou ostatní?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

17.07 2009 16:02


Tak pojistku jsem našel, je OK. Našel jsem na chladiči 2 čidla, červené a zelelé....oba jsem zkusil odpojit a propojit kontakt natvrdo....a nic....větrák stojí...tak asi je větrák v háji... To je radost, v neděli jedu do HR
Nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 3

17.07 2009 20:33


tak pust do ventilatoru štavec na přímo od baterky a hned víš jestli je v háji.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

18.07 2009 11:39


lontree: No, jestli jsem to pochopil správně, když mě to bylo vysvětlováno, tak čidlo je v chladiči a je dvoustupňové, to ovšem nemá nic společného s klimou, neboť při její aktivaci ona dává impuls větráku, přes spínací relé, mělo by to být to samé, které spíná i I. st. teplotního čidal, tedy pomalý chod.
Takže pokud ti větrách fachčí a při klimě nee, nehledal bych problém v čidle, ale v panelu Climatroniku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

18.07 2009 13:57


sniper:
lontree: No, jestli jsem to pochopil správně, když mě to bylo vysvětlováno, tak čidlo je v chladiči a je dvoustupňové, to ovšem nemá nic společného s klimou, neboť při její aktivaci ona dává impuls větráku, přes spínací relé, mělo by to být to samé, které spíná i I. st. teplotního čidal, tedy pomalý chod.
Takže pokud ti větrách fachčí a při klimě nee, nehledal bych problém v čidle, ale v panelu Climatroniku.


No větrák právě nefachčí vůbec, ani s klimou ani bez. Což má teď v těch vedrech za následek přehřívání Klimatizace* a a nějaká ochrana ji pak automaticky vypne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

21.07 2009 23:57


Lontree odjel do Chorvatska na dovolenou a tak to sem napíšu já. Bojovali jsme s větrákem asi 5 hodin než jsme ho uvedli do provozu. Oba máme stejná auta tak bylo na čem zkoušet a co měnit.
Po připojení ventilátoru na tvrdo k napájení se okamžitě začaly škvařit kabely, bylo tedy jasné, že nás nemine prohození ventilátoru. S tím problém nebyl to šlo jako po másle ale z hrůzou jsme zjistili, že se ventílátor znovu netočí.
Následovalo prohození relátek jak pro poloviční tak pro max rychlost. Ventilátor stále nic. Ani test akčních členu z ventilátory nepohnul a to relátka krásně cvakaly jako by byly nové. No následovalo pár proměření kabelu, jestli nejsou přerušené atd. Nikde nic až nakonec jsme přišli na to, že nám nejde ani na jedno relátko silové napětí. Jenže všechy pojistky o kterých jsme veděli byly OK, koukli jsme se i pod volat kde sjou relátka na hlavni svorkovnice jestli tam něco někde neuhořelo ři tak velkém odběru ventilátoru ale všechno ok.
Nakonec po telefonátu "Vlastovi a Sniperovi" nezbejvalo nic jiného než jít po těch kabelech a zjistit proč tam nejde šťáva. Tak jsme rozvrakovali celou releovou skříň v motoru a pod volantem. Naštěstí to mělo uspěch a našli jsme pojistku + relé u levé nohy řidičovy. Pod bočním plastem byla upálená 60A pojistka. Jako kdyby to tataři nemohli dát na jedno místo
Věc se nakonec podařila. JIrka odjel na dovolenou a doufám, že mu to chladí když nás to stálo tolik sil.
Pokažený ventilátor jsem rozebral a zjistil poškozené zadní ložisko nebo spíš mozasný kroužek. Čímž docházelo k tomu, rotor drhnul o stator. Uvidím co se stím dá dělat, pak podám zprávu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
4
10.Listopad 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
1
12.Září 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email