Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 3 června 2024
Celkem je zde 325 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: djturtle
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 472
Online návštěvníků
Návštěvníků: 320
Uživatelů: 5
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

15.03 2008 11:57


vcera jsem bly v servisu se zeptat, co mam s autem, kdyz to skoro vubec nejede a cuka.Dal to znova na diagnostiku a uz to neukazuje vubec zadny chyby. Svicky jsou pry stejnomerne opalene. I tak zkusi v pondeli vymenit svicky a podivat se na kat, jestli s nim neco neni a zkusi neco profouknout, protoze se mu zda, ze se to nejak prehriva, ze jde z vyfuku hodne teplej vzduch. Pokud ani toto nepomuze, tak asi objedname zapalovaci kabely novy. A to bude asi tak vsecko co muze udelat mi rekl.

Auto se proste nechce skoro rozjet, na pridani plynu nereaguje, jako by se dusilo a pri volnobehu se zacne cele trast, motor je neklidny. Nevite, cim by to tak mohlo jeste byt? Jsem z toho v koncich (
nahoru

sponzor





15.03 2008 11:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.03 2008 20:06


Nevím, jestli jsme to tu již neřešili, ale podobnou závadu jsem měl na A3 taky. Motor jako by šel na dva válce

Příčin, co by to mohlo dělat je hodně. Abychom mohli najít příčinu, tak bych potřeboval nekoli odpovědí:
1. Je na svíčkách cívka
2. Neměnil jsi škrtící klapku
3. Neměnil jsi snímač na vačce.

Udělal jsi již reset řídící jednotky?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

17.03 2008 15:51


1. svicky bude tedka menit, objednal boshky - mechanik mi rikal, ze by to mohla byt jedna z pricin toho duseni
2. klapku ani spinac jsem zatim nemenil, auto mam teprve od cervence 07

a reset ridici jednotky by nemel byt... jediny,co ted udelali, ze vymazali chyby na VAGu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.03 2008 20:44


TeSSmaN: Pokud má mechanik VAG-COM* a vymazal závady, tak to nestačí. Musí v programu spustit základní nastavení, ale i tak se provádí nastavení podle providel, které jsem popsal v článku.

Jo a kolem motoru je spousta čidel, které mohou negativně ovlivnit chod motoru. Pokud je nějaké čidlo špatné, měl by to mechanik umět proměřit.

Pokud ale provedeš reset odpojením baterky podle návodu (Varianta 1) sám, tak tím nic nezkazíš. Alespoň budeš mít nějakou jistotu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

17.03 2008 20:53


Petan: me prave mechanik rekl, ze pry uz mu diagnostika nevyhazuje zadne zavady, ze to vymazal a dal to nic neukazuje. Ze ty udaje, ktere jsem tady vypsal uz v jednom topicu jsou z drivejska asi. Ted pry uz jen zkusi neco udelat z vyfukem - ze pry jde horky vzduch z vyfuku +se mu zda, jako by se kumulovaly vyfukove plyny a vymeni ty svicky. Potom mi poradil ,ze pokud to nepomuze ,at zajedu na nejaky "osciloskop" ci jak se tomu rika, ze to mi ukaze z 95% pricinu, ktera zpusobuje to duseni.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.03 2008 21:02


TeSSmaN: Škoda, že jsi tak daleko. Bohužel jsem z Prahy. Jinak bychom to skoukli. Ještě k těm svíčkám. Bosh jsou dobré, ale vyplatí se investovat do iridiových svíček od AUDI(VW). Vydrží 2x tolik.

Pokud máš 4x cívky na svíčkách, tak by mohly být vadné ty umové nástavce s odporem (i třeba cívky), a potom by mohlo být vadné elektronické zapalování, které je umístěné tuším na plastu u vzduchového filtru. Jo a ještě něco, mohla by zlobit kabeláž a/nebo konektory.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

17.03 2008 21:17


To mi taky rikal mechanik, ze by to mohly byt zhavici kabely. Jeste mu reknu at mrkne na ty civky, diky za vsecky tipy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

17.03 2008 21:27


Pozor pánové...ne každé svíčky se hodí do každého motoru!!!To by jste udělali velkou chybu!!!Pokud máš předepsané v autodatech iridiové, tak je tam dej...ale vřele ti doporučuju tam dát takové, jaké předepsal výrobce, žádné jiné!!Můžou ti udělat v motoru pak pěkný bordel a jestli jsou od Audi a nebo ne je úplně jedno!!!Prostě předepsané výrobcem....
nahoru

sponzor





17.03 2008 21:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

18.03 2008 15:30


takze slava, svicky vymeneny (ty stare byla dole cerne jak uhel), uz to alespon jede, ale trosku to porad cuka. Mam otazku: svicky si musi nejak sednout ? Nebo trva cas, nez si na to auto "navykne" ? Auto jede,ale semtam to proste cukne nebo nereaguje na pridani plynu, takova pomlka a najednou narust vykonu.Fakt jsem zvedav. Dekuji za pomoc.

K tem civkam, tema to pry nebylo, ptz je tam jedna centralni, takze ttam zadne civky pry nejsou. Udelal zase diagnostiku, ale zadnou chybu to nevyhodilo, vaha vzduchu, Lambda*, nic. Chvilkama me napadlo, jestli to neni benzinem,ale tankuju Shell-V power. Jeste me upozornil na skutecnost s tim benzinem v oleji, ze je tam citit, abych jel na delsi trasu nekam a ten benal vypalil.

1.robo: jak jsi dopadl ty?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.03 2008 15:53


TeSSmaN: Tak alespoň, že tak.

Skutečně bych teď provedl reset řídící jednotky podle návodu. Ale jestli se ti do toho nechce, tak to nech být.

Jinak:
- svíčky si "nesedají"
- jestli to má jednu cívku, tak by mohl být ještě vadný jeden z kabelů
- to, že diagnostika, neukáže chybu, ještě neznamená, že není nutné provést reset řídící jednotky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

18.03 2008 17:49


Zdarec, tak já jsem nedopadl v podstatě nijak!!Teď jsem dodělal rozvody, tak docela pálka...jinak jsem měnil jen svíčky a přetěsňoval víka ventilů!!!Cuká mi to v sedácích jen na volnoběh, jinak jízda je naprosto klidná a bez jakýchkoliv známek problémů!Momentálně mě to přestává tížit...musím ještě vyměnit náplně, filtry a brzdy, což je důležitější..no až dle toho,jak zbydou kačky, tak zkusím nové zapalovací kabely a také se mrknu na kat, jestli není přicpaný a nevrací se mi to....!!!Je důležité, že jsi na dobré cestě k opravení auta...!!!A ještě jedna věc..nejezdi jen na V-Power, to také není dobré, občas naber i obyčejnou 95 třeba i na Shellce, ale fakt to střídej!!!Těch aditiv je tam až moc a nesvědčí to motoru, když jezdíš jen na V-Power!!Není to můj názor, ale říkal mi to mechanik, který fakt umí-žádné béčko!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

18.03 2008 18:22


tak me uz fakt panove omejou Odpoledne jsem nechal chvilec auto pred barakem, dal hodil jsem slofika a ze se zacal zvedat vitr, tak jsem ho jel zavizt do garaze. Jedu a zase zaradim 2.prevodovej stupen a zase se ubral vykon a zacalo se to "dusit".

Petan:takze o vikendu se na to vrhnu. Udelam ten reset. Precetl jsem si navod. Pokud to nepomuze, tak to zavezu na osciloskop, to uz snad zjisti co a jak.

1.robo: Ted jsem si vsimnul, ze kour z auta ma takovny nasladly smrad. Jeste zkusim vyjezdit benzin, jestli to neni fakt tim benalem. Uz nevim z ktere do ktere. Doufam, ze to neni kat, to je zase 9 klacku v pytli.Ale to zkontrolovani je dobrej napad. Nejhorsi je, ze tech veci, co to muze zpusobovat i to treseni na volnobeh je snad milion. :/ No vidis, to je napad, mrknu na vzduchovej filtr jeste. Tak hlavne, at ti to jezdi a nedopadnes jako ja
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

18.03 2008 18:37


No jo...ty řešíš kat, ale já mám dva!!!Vlastně mám vše dvakrát..hihi!!To víš, V6!!!Ale teď vážně...kat od Bosalu, což je náhrada a velmi dobrá stojí kolem tří tisíc, tak se zbytečně neděs, při nejhorším bych ti ho sehnal!!!A máš pravdu...věcí to může být milion, proto se soustředím na to, aby motor skvěle šlapal a na cukání se snažím nemyslet!!!Dělá to více lidem a jezdí už desetitisíce kilometrů.Jenže já jsem puntičkář a jen co trošku z kabiny zaslechnu motor, už se děsím, že mu něco je - to víš, zkalama mě bývalá Audina a teď mám strach z každého vrznutí a zatřesání!!Asi zbytečně...tak zkoumej dál a průběžně informuj!!!A vyměň si palivový filtr..také důležité!!!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.03 2008 18:38


TeSSmaN: Držím palce. Ať ti reset dobře dopadne. Pokud ne, tak jsem k dispozici. Rád pomohu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

19.03 2008 15:39


Takze jsem zajel jeste za jednim mechanikem. Ten se na to podival a rekl mi, ze bych si jeste mel zkusit vyjmout skrtici klapku, jestli nebude zkarbonovana, jestli na ni nejsou usazeniny a benzinem ji zkusit vycistit. Pokud ani to nepomuze, tak me objedna do nejakeho Bosh servisu, kde me to necim projedou a ukaze mi to rovnou zavadu, ktera to zpusobuje. Nebo jeste moznost do jinyho meste do Auto Hégr. Panove, to je ale kolotoc.

1.robo: jeste se ti zeptam na ten motor, cim muze byt zpusobena ta jeho neklidnost. Kdyz jsem dneska otevrel motor, tak me tam skoro tancoval:/

Diky Vam oboum za help:)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.03 2008 16:18


TeSSmaN: Po vyčištění škrtící klapky, která bude na 100% znečištěná (měl jsem ji černou), se musí provést reset řídící jednotky. Takže na to prosím pozor.
nahoru

sponzor





19.03 2008 16:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

19.03 2008 17:15


Petan:
TeSSmaN: Po vyčištění škrtící klapky, která bude na 100% znečištěná (měl jsem ji černou), se musí provést reset řídící jednotky. Takže na to prosím pozor.

Nechci ti do toho kecat, ale když čistíš škrtící klapku, tak nemusíš dělat reset...jen je důležité, že nezapneš při tomto úkonu klíček v zapalování!Nemá se pak auto jak rozhodit, protože jednotka vůbec nedostne signál, že se něco dělo!!To vše načte jen tehdy, když odděláš na delší dobu baterku a nebo zapneš klíč a odpojíš jakékoliv čidlo - nikoliv při vypnutém klíči!!!A na tu klapku pozor, je velmi náchylná na poškození, tudíš je mnohem lepší si koupit spray - čistič brzd bez acetonu a tím to z tama vše vystříkat.Ale nemusí to být zákonitě tím...já jsem ji čistil, ale jen z hecu, protože byla krásně čistá!Těch možností je opravdu spousta...můžou to být svíčky, kabely, vadné vstřiky, které ti nedávají stejné množství paliva - ty se dají také vyčistit např.ultrazvukem, můžeš mít také vadné podtlakové hadičky, prostě kolem motoru je toho strašně moc..třeba i vadná cívka, může být načatá - napálené, prostě já sám nevím, čím to je!!Také stále jen hledám a hledám.Jenže u mě je rozdíl, že motor mám klidný a při jízdě naprosto super - tichý, kultivovaný a skvělé táhne!!!Takže jen na volnoběh, tudíž to mám složitější!!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.03 2008 19:00


1.robo: Bohužel jsem udělal kdysi postup, jak jsi popsal. Motor běžel ve vysokých otážkách a měl problém stáhnout otáčky na předepsaných 820-850 ot/minut. Po resetu bylo vše jak má být.

Proto jsem sepsal a rozpracoval návod, který je v radách a návodech, aby každému pomohl při řešení problémů. Navíc návod a doporučení resetování řídící jednotky vychází od servismanů AUDI.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

20.03 2008 17:14


takze uz asi vim, co tomu je. Z toho jednoho servisu Bosh mu rekli,ze pry je spatne cidlo prutoku vzduchu. Ze pry tuto zavadu ani nezobrazi nebo nezjisti pocitac, ze se s tim uz setkali. Takze nove cidlo a uz by to melo byt v cajku.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.03 2008 17:55


TeSSmaN: Tak jestli si to myslím dobře, tak závada byla na váze vzduchu. Samozřejěm držím palce, aby autíčko jezdilo dobře.

Tak ta závada na váze se dá zjisit pouze při zapnutém logování při VAGu a za předpokladu, že máš aktivovaný registr hodnot pro váhu vzduchu. On VAG není všemocný, ale pomocný nástroj, který je schopen ukázat v jakém rozmezí hodnot se výstup z váhy vzduchu má nácházet a nachází.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

20.03 2008 18:55


Tak to ti moc fandím, aby se to vyřešilo právě tím čidlem!!!Pak dej vědět, jak jsi dopadl!I když mně už hodně mechaniků řeklo, když jsem zápasil s bývalou Audi, že je to právě tím...vyměnil se díl a nepomohlo to!!!Takže 50000,- utopených a auto šlo pod cenou z domu!!!Ale tak snad to je jenom můj strašák a ty dopadneš o mnoho líp!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

20.03 2008 19:17


Petan:prave u te vahy vzduchu me ve VW na diagnostice nacetli ,ze saje falesny vzduch a potom u dalsiho mechanika uz to zadnou zavadu nevyhodilo, tak nas to zmatlo.

1.robo: Toho jsem se prave nejvice bal, ze budu do auta vrazet penize a ze to nepomuze. Tak snad se to vyresi )

Panove, snad to nase dedukovani, cim by to mohlo byt pomuze nejenom me,ale i nekomu jinemu. Uz mi napsal jeden clen AK Rusty, ze ma stejny problem :/ Tak snad ho take vyresi.

diky za pomoc:) a napisu jak jsem dopadl, asi po vikendu bych tam mel jet. Podle toho, na kdy me ten borec objedna.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.03 2008 19:48


TeSSmaN: Dobrá práce.

Jinak právě proto je tady to fórum, abychom si vyměňovali zkušenosti. Nikdo by se neměl bát psát své příspěvky veřejně. Každy poznatek je pro někoho dobrý.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

26.03 2008 14:18


tak jsem zase tu. V tom jednom bosh servisu mi zase vzkazali, ze pry nemaji dobre zkusenosti s touhle opravou u benzinu, jen diesel. Panove ja uz to slusne jeste receno prcam. Od jednoho servisu k druhemu, od nevidim do nevidim. To je snad pozlaceny, ze to neumi nikdo opravit? Opravdu hruza. Jeste zkusim jeden servis a koncim. Pak DAM* inzerat a prodam to pod cenou.
nahoru

sponzor





26.03 2008 14:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

26.03 2008 16:48


TeSSmaN:
tak jsem zase tu. V tom jednom bosh servisu mi zase vzkazali, ze pry nemaji dobre zkusenosti s touhle opravou u benzinu, jen diesel. Panove ja uz to slusne jeste receno prcam. Od jednoho servisu k druhemu, od nevidim do nevidim. To je snad pozlaceny, ze to neumi nikdo opravit? Opravdu hruza. Jeste zkusim jeden servis a koncim. Pak DAM* inzerat a prodam to pod cenou.

Takže jsi nijak nepokročil?To jsou ty neviditelné závady...jak říkám, s mojí A4 jsem měl podobný problém a nikdo z x- servisů to neopravil.Prachy v pr...a oprava žádná!!!Proto už na to kašlu a nesoustředím jen pozornost na mé auto.Jet to jede...že se to na volnoběh mírně zachvěje, to dělá i známému na novém autě, jen míň...tak prostě základní údržba (rozvody, přetěsnění, kvalitní olej, brzdy atd.) ale jinak na to taky, jak píšeš..prc..!!!Prostě budu jezdit a neřešit to, jestli se to trošku zachvěje, jestli je to malinko víc slyšet..jen to přidělává starosti na psychice a vítr v peněžence a přitom zbytečně!Prostě ti dobře radím...nesousřeď na to pozornost, i když je to těžké a prostě jezdi - jezdi - jezdi!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

27.03 2008 7:14


1.robo: Ono je nejhorsi, ze se s tim ani poradne jezdit neda. Pri razeni se to proste zacne dusit. Proste hnus. Zkusim poslednich par veci a koncim.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

27.03 2008 10:01


TeSSmaN:
1.robo: Ono je nejhorsi, ze se s tim ani poradne jezdit neda. Pri razeni se to proste zacne dusit. Proste hnus. Zkusim poslednich par veci a koncim.

Nevím, v jakém to máš stavu, to je prava, ale to, co jsi popsal..no, mám obavy, aby byla prodejná a i když věřím, že každé auto má svého majitele a zájemce, tak aby to nebylo moc pod cenou!!Uvidíš, každopádně to ještě zkus...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 81 | Témat: 16

27.03 2008 18:22


TeSSmaN: Než audinu prodáš, zkus se podívat na "ventil odvzdušnění nádrže". Když je špatnej,udělá ti v nádrži takovej podtlak,že motor dostává málo benzínu. Dělá to hlavně tehdy, když se ubere plyn, protože je napojený mezi klapku a motor a když ubereš, tak se výrazně zvýší podtlak. Mě se tohle stalo 300km od baráku a když jsem doskákal domů, zjistil jsem, že stačilo povolit víčko na nádrži.Je to takovej podtlak,že je to schopný deformovat nádrž-začne ti blbnout ukazatel paliva a od víčka je slyšet výrazný syčení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

29.03 2008 19:14


Franta 1.robo: diky za rady,vsecko zkusim. :)Tedka jsem prisel na to, zevlastne se "trepe" cely vyfuk, kdyz ho necham na volnobeh, tak se zacne trast azacne tak jako kdyby bublat. Jestli to nebude ten katalyzator, jinac uz asi nevim cim to muze byt. :/
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.03 2008 13:31


TeSSmaN: Pokud ti "bublá" výfuk, tak je potřeba jej zkontrolovat. I díra ve výfuku způsobuje nestabilitu motoru.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email