Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 205 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 205
Uživatelů: 0
Celkem: 205

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.7. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

14.07 2009 19:25


čau prosím potřeboval by jsem poradit než se do toho pustím měl jsem sve TT r.v 99 165kw quattro* připojený na diagnostiku a napsalo mě to tyto dvě chyby první je:
16514 - řADA* válců 1 -sonda 1: chyba v el. obvodu
P0130-35-10.........sporadická
a druhá je:
16487 - měřič hmotnosti vzduchu (G70): signál příliš velký
P0103-35-10.........sporadická
nevíte co by s tím mohlo byt než začnu něco nakupovat a měnit a nebo co by se dalo ještě proměřit? Diagnostiku mam svou tak jakekoliv hodnoty mohu dodat.
nahoru

sponzor





14.07 2009 19:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

14.07 2009 20:27


Lambda* je dost blbovzdorna takze to neries zatial len vymaz, vycisti klapku a prezri asopn zbezne kablovacku ci nieje niekde porusena celkovo a snimac hmotnosti vyber vycisti drotik jemne opatrne v lepsom pripade sprejom na luftmassasensor a tiez vymaz chybu a potom uvidis po urcite jazde co tam pride a potom to treba rieisit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.7. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

14.07 2009 20:36


no když vymažu chyby tak na volnoběh dost kolisaji otáčky a pak se tyto dvě chyby načtou znovu a dnes jsem čistil škrtící klapku a o něco se to kolísání ustalilo byly tam male nečistoty ale nic važneho. a co ta první chyba ta řADA* valců to je jako Lambda*?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.7. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

15.07 2009 19:40


tak asi mam špatnou indukční cívku na prvním válci tak se mrknu kolik stoji ale rad by jsem si ji jen pujčil a vyzkoušel od kamoše než ji koupit no uvidím
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

15.07 2009 20:45


Lambda* je svina ta je dost blbovzdorna a chybu zapise aj vtedy ked je dobra ale meria hodnoty mimo svojej tolerancii takze si ECU* mysli ze je spatna ale iba zato ze nedokaze uz tie hodnoty merat a pricina je ze ti priklad nepali alebo vela benzinu dava alebo ma spatnu hodnotu z hmotnosti vzduchu k tej hmotnosti strieka benzin takze palivo a vzduch je podla cidiel OK ale Lambda* aj napriek tomu pride nato ze predsa to nieje vporaidku lenze ECU* si mysli stale ze hmotnost neklame ani palivo tak ajtak zapise ze je Lambda* spatan ale v realy predsa je Lambda* OK ale chyba je uplne inde takze treba hladat a lambdu menit az ako poslednu ale priklad rychla kontrola ak si DAS* na VAG u nacitat parametre a najdes si tam lambdu tak ti musi hodnota kolisat stale sa na lambde musi menit hodnota prudu ak sa meni tak je na 99.99 percent OK lebo stale chce regulovat proste funguje tak potom chybu hladaj inde priklad vo vahe alevo v strekovacoch ale potom byt ti pravdepodobne vynechaval aj valec niekdtory keby vstrekovac alebo elektrika skor to bude v miesani zmesy proste spatne miesani vaha,netesnost falosny vzduch atd atd... vela stastia
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.7. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

16.07 2009 19:11


Tak mam novinku z vagu když vymažu zavadu přes vag a nastartuji tak auto hned chcipne a tak to děla stale po každem nastartování, musím proto přidat otačky a pak už se to chytne ale zda se mi že vynachava jeden valec a otačky kolisají. Tak jsem to jel projet a najel jsem cca 5 km a zastavil a už to šlo zase v pohodě , a zase se tam oběví ta zavada:
16514 - řADA* válců 1 -sonda 1: chyba v el. obvodu
P0130-35-10.........sporadická [/quote]
chybu jsem dal do popisu zavad a tam mě to nasměřovalo na tu lambdu tak ted nevím, když pišeš o tom že ta Lambda* muže brat špatne udaje třeba s toho že to chvilku jede na 3 válce ale pak se to zase ustali a šlape to perfektně. Nemaš napad?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

16.07 2009 19:23


Matějka Tomáš:
Tak mam novinku z vagu když vymažu zavadu přes vag a nastartuji tak auto hned chcipne a tak to děla stale po každem nastartování, musím proto přidat otačky a pak už se to chytne ale zda se mi že vynachava jeden valec a otačky kolisají. Tak jsem to jel projet a najel jsem cca 5 km a zastavil a už to šlo zase v pohodě , a zase se tam oběví ta zavada:
16514 - řADA* válců 1 -sonda 1: chyba v el. obvodu
P0130-35-10.........sporadická
chybu jsem dal do popisu zavad a tam mě to nasměřovalo na tu lambdu tak ted nevím, když pišeš o tom že ta Lambda* muže brat špatne udaje třeba s toho že to chvilku jede na 3 válce ale pak se to zase ustali a šlape to perfektně. Nemaš napad?


Ahoj, to co popisujes s tim chcipanim, mi delalo pri spatne vaze vzduchu, nez se s tim jednotka srovnala. Po vymene vahy vse ok.

Rada valcu 1 sonda - chyba v el proudu - to bych videl na civku. Mela by to byt jedna z techto veci, v horsim pripade obe. Nekdo mi radil tu vahu odpojit a tim se pozna, jestli je spatna nebo ne. Ale vyzkousene to nemam.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.7. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

16.07 2009 20:13


tak vahu vzduchu už jsem vyřešil vyčistil jsem ji a už mi to na vagu neukazuje a obědnal jsem si dnes novou civku indukční od Febi tak ji tam hned zitra DAM* a ozvu se jak jsem dopadnul snad to bude už vše ok. Jen mi nejde do hlavy to chcipaní po nastartovani když vymažu tu chybu? ale uvidím zitra.
nahoru

sponzor





16.07 2009 20:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

16.07 2009 22:02


moze ti to rozhodit redinescod a potom to treba prebehnut cele bla bla je to na dlhe ale FEBI cieku som mal 3 hadam ale vsetky som posielal na reklamaciu takze vela stastia a po 3spatnej ktora odisla po cca 2tyzdnoch som sa nasral a dal tam OE audi vsetky 4 plus sviecky a ked uz neviem ci to pomoze ale jesto take nieco ako nivea vypada ale je to proti skratovaniu cievky sa to natiera na sviecku tak skus to tam dat mozno aj mne to koli tomu robilo teraz na OE cku to mam a zatial OK klop klop
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.7. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

21.07 2009 19:00


Tak dnes jsem měl auto na vagu a za prve tou civkou to nebylo. Za druhe jsem vymazal chybu 16514 - řADA* válců 1 -sonda 1: chyba v el. obvodu
P0130-35-10.........sporadická
a auto už nedrželo otačky při nastartování pomohl jsem mu plynem a už to nechcíplo jen to cukalo a jelo jakoby na tři válce za třetí jsem se rozjel a najel ccca 10 km a přitom jsem měřil napětí na Lambda* sondě přes vag a normalně ukazovala napětí podle plynu pohyboval jsem se až do 1 voltu a jak jsem se vratil zpět do dílny tak auto běželo v pohodě jako by mu nic nebylo a ta chyba se tam ukazala znovu. Nepřepne se nahodou řídící jednotka do nějakeho nouzového režimu?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

22.07 2009 18:44


Matějka Tomáš:
Tak dnes jsem měl auto na vagu a za prve tou civkou to nebylo. Za druhe jsem vymazal chybu 16514 - řADA* válců 1 -sonda 1: chyba v el. obvodu
P0130-35-10.........sporadická
a auto už nedrželo otačky při nastartování pomohl jsem mu plynem a už to nechcíplo jen to cukalo a jelo jakoby na tři válce za třetí jsem se rozjel a najel ccca 10 km a přitom jsem měřil napětí na Lambda* sondě přes vag a normalně ukazovala napětí podle plynu pohyboval jsem se až do 1 voltu a jak jsem se vratil zpět do dílny tak auto běželo v pohodě jako by mu nic nebylo a ta chyba se tam ukazala znovu. Nepřepne se nahodou řídící jednotka do nějakeho nouzového režimu?


to by ti ukazalo, ze jsi v nouzaku...nicmene mam stejne zkusenosti po odpojeni baterky a spatne vaze se to chovalo taky jak pises a po nekolika km se to srovnalo, stejne jako tobe.

co by to jeste mohlo byt za sondu na valci kua
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.7. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

22.07 2009 20:56


ja jen jestli když tam chybu necham tak aby mně časem něco zkrze toho neodešlo něž tu chybu vyřeším. A jak ty jsi na tom vyřešil jsi to nějak? a baterku jsem neodpojoval jen jsem vymazal tu chybu z vagu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

22.07 2009 21:44


Matějka Tomáš:
ja jen jestli když tam chybu necham tak aby mně časem něco zkrze toho neodešlo něž tu chybu vyřeším. A jak ty jsi na tom vyřešil jsi to nějak? a baterku jsem neodpojoval jen jsem vymazal tu chybu z vagu.


ja sem nic nemazal, ale chyba tam byla na sekundarnim proudeni vzduchu nebo nejaky podobny blabol, po odpojeni baterky a nove vaze zmizela. Je ale mozny ze ta jednotka se s tim nauci zit a jakmile tu chybu smaznes, bere jakoze je to opravene a ocekava plne hodnoty? to je ale uz z rise teorie
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.7. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

23.07 2009 6:37


tak jak tu chybu vymažu " 16514 - řADA* válců 1 -sonda 1: chyba v el. obvodu
P0130-35-10.........sporadická" tak auto valí na tři valce otačky litaji od 500 do 1000 ot/min no mazec pedal jak kdyby nefungoval a sem tam to chcípne, ale jakmile ujedu cca 20 km tak se vše srovna a teple starty jsou v poho ale studene tak kolem nuly tak to už je horší zase si to bubla na tři valce tak nevím čím to je? jestli by to dělala Lambda* sonda tak ta přece funguje až když se pořadně zahřeje a ne hned za studena ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.7. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

05.11 2009 20:17


nemate někdo radu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.5. 2009
Příspěvků: 194 | Témat: 14

05.11 2009 20:24


Matějka Tomáš:
nemate někdo radu?


zhodit ze skály,taky o tom uvažuju.. sorry za OT
nahoru

sponzor





05.11 2009 20:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.2. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 4

03.08 2012 22:26


já mám ten samí problém!! osobně jsem dal novou Lamda sondu ale chyba se tam ukazuje pořát, jelikož nemám čas to řešit tak to neřeším! a musím říct že auto jede jako švícarské hodinky i s chybou!! tak ti neporadím!! jen když jsem tam dal tu novou lamdu tak jsem kaky nastartoval a zdechloto! ale pokud vím po určitych startech se jednotka přepisuje a tak se to samo dalo dokupi že to startuje za studena i zatepla uplně bez problému!! takže jsem se rozhodl že do toho nebudu zasahovat
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

10.08 2012 21:16


Mě to samé dělala v práci OCT 1,6MPi to kolísání,a stačilo vymazat adaptační hodnoty a pak zákl. nastav klapky a byl klid...
Jinak s tím cukáním se mi to většinou stává když jsou špatný zapal. kabely a probíjí a nebo cívky,teď něvím co 1,8T má...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2012
Příspěvků: 59 | Témat: 4

23.01 2013 14:51


Caute ludia_! _ prosim skusenych audi mechanikov o pomoc, pri vyrieseni rok dlhej zalezitosti, ktora ma stala nemale peniaze a stale nieje doriesena__!!! Jedna sa o Lambda*** sondu, ktoru som pri jazde v zime odtrhol na roxore ,ktory trcal vedla cesty... Problem spociva v tom, ze po vymene lambdy (2x) za katom, mi moj 2.4 i stale bezi v nudzovom rezime !!! Diagnostika vypisala vadnu lambdu ,po vymene vadny plynovy pedal. Po vymene pedala stale vypisuje vadnu lambdu a nefunguje to !!! Riadiaca jednotka uz bola na prehliadke a ziadna zavada sa nenasla. Mate skusenosti s tymto motorom ? co s tym moze byt? , pripadne niekto ,kto by to opravil ?? ZAPLATIM IHNED !!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.12. 2012
Příspěvků: 83 | Témat: 18

25.01 2013 12:04


Matějka Tomáš:
čau prosím potřeboval by jsem poradit než se do toho pustím měl jsem sve TT r.v 99 165kw quattro* připojený na diagnostiku a napsalo mě to tyto dvě chyby první je:
16514 - řADA* válců 1 -sonda 1: chyba v el. obvodu
P0130-35-10.........sporadická
a druhá je:
16487 - měřič hmotnosti vzduchu (G70): signál příliš velký
P0103-35-10.........sporadická
nevíte co by s tím mohlo byt než začnu něco nakupovat a měnit a nebo co by se dalo ještě proměřit? Diagnostiku mam svou tak jakekoliv hodnoty mohu dodat.


mam též 99, 165q tyto chyby hlásí taky. Na výkonu žádný rozdíl. Asi to vyskočí po čase opotřebováním každému.. Nechci říkat, že je zbytečné to neřešitk, nadruhou stranu se často řešením vyskytnou jen další problémy =)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 12

09.09 2013 10:31


Jak to dopadlo nakonec s tím TT čím to bylo Váha vzduchu?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
1
15.Červenec 2025 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email