Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 28 kvě 2024
Celkem je zde 716 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Olejnička
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 459
Online návštěvníků
Návštěvníků: 711
Uživatelů: 5
Celkem: 716

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Aditiva do nafty
tagy: wiki: TDI...
AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

02.09 2009 22:24


m.i.v. prepáč, ale teraz si napísal STRAŠNÚ kravinu!!!!
nahoru

sponzor





02.09 2009 22:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

02.09 2009 22:29


hlavné je, že benzín nemaže, odmasťuje a vysúša. Je toho však viac!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

02.09 2009 22:32


m.i.v.:
řešíte blbosti - každá nafta má v sobě "aditivum" - pokud máte pocit, že to je pořád málo a váš "ropák" si zaslouží daleko víc, tak do plné nádrže natankujte cca 2L benzínu
výsledek bude naprosto stejný, ne-li lepší


No to by mě teda zajímalo jak benzín zlepší mazivost, zvýší Cetanové číslo*....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

02.09 2009 22:37


m.i.v. fajn je vidieť, že si "šikula od fachu". Dík za radu!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

02.09 2009 22:41


m.i.v. naspísal si niečo v tom zmysle ako keby ti niekto poradil naliať do nádrže miesto aditíva do benzínu 2 litre acetónu. Urobil by si to?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

03.09 2009 7:10


m.i.v.: benzín se přidával do starých motorů které to zvládli, zkus to ale udělat do nového common rail motoru a připrav se na generálku motoru. je vidět že očividně naftové motory vůbec neznáš a nemáš o tom nejmenší ponětí, tak tu alespoň nerad hlouposti, tohle už hraničí s průserem.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

03.09 2009 7:35


do naftaka benzin???

pozri tie Aditiva* su testovane a ich ucinok (aspon VIF) je dokazany. Nik netvrdy ze nafta z pumpy je na hovno ale trochu ju vylepsis pridanim VIFu
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

03.09 2009 7:44


SCORPION: já to tvrdím, nafta alespoň od části pump je na hovno a často i za hranicí povolených norem - jen nám čojka neřekne které, protože to prý neohrožuje přímo zdraví obyvatel!

jinak mnoho "obyčejných" (rozuměj neprémiových naft) je na hranici povolené normy která byla udělána již před lety a dnešní nové moderní diesely mají kritéria přísnější a to kvůli vyššímu výkonu, nižší ceně a menší hlučnosti a splnění norem euro. proto Aditiva* do nafty i tuto stále v normě naftu vylepší na bezproblémové použití v nových cr motorech. a velice špatně navržená např. 2,5tdi jsou na kvalitu nebo spíše na mazivost extra háklivé. naopak staré 1,9tdi 81kw jsou téměř nezničitelné, naši do toho lejí tu nejlevnější naftu co kde seženou a neměli za 160k km žádný problém! takže je to hlavně o motoru a když je háklivější, pomohou Aditiva*.
nahoru

sponzor





03.09 2009 7:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

03.09 2009 8:18


o to ide, nie je o com debatovat. m.i.v sa asi zle vyspal
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

03.09 2009 8:28


SCORPION:
o to ide, nie je o com debatovat. m.i.v sa asi zle vyspal
nebo je nedejbože střízliv
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.09 2009 7:55


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

06.09 2009 8:06


SCORPION: No to mě poser...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.09 2009 8:19


valli:
SCORPION: No to mě poser...
to som si aj ja povedal, skocim do tesca kupim riedidlo,olej a jdu na to
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.09 2009 9:27


som prebehol tak orientacne to forum a bez urazky su tam fakt poriadne ho..dá, cest vynimkam (spravny pristup, odovodnenie nazoru, odbornost) zvysok tych ludi nevie ani co tara (vlastne navody na Aditiva* do nafty zvysujuce vykon 20-30 percent a znizujuce spotrebu 15-20 percent , rady ohladom oleja do audi 2,8 r.v. 1998 kludne tam dajte 15w-40 , naco platit za drahy castrol, shell, apod. lacnejsi je starline a pod. made in tesco ,....)
No fakt to forum je spicka

tiez dobry recept ale to je uz mimo temy
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

a tento chlapik im naznacil co si o nich mysli
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

10.09 2009 20:35


za mě Aditiva* nepoužívat...

zvyšují sice mazivost a tudíž teoreticky snižují opotřebovávání motoru, ale co jsem se dočetl zvyšují pravděpodobnost koroze, usazování nečistot, vážou na sebe všelijakej sajrajt...

taky jsem Aditiva* používal, hlavně na zimu, ale od jisté doby sem s nima skončil a potom co jsem si o tom přečetl už ani začínat nebudu..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

10.09 2009 20:44


jvees69:
za mě Aditiva* nepoužívat...

zvyšují sice mazivost a tudíž teoreticky snižují opotřebovávání motoru, ale co jsem se dočetl zvyšují pravděpodobnost koroze, usazování nečistot, vážou na sebe všelijakej sajrajt...

taky jsem Aditiva* používal, hlavně na zimu, ale od jisté doby sem s nima skončil a potom co jsem si o tom přečetl už ani začínat nebudu..


Nezlob se,ale co ji ted napsal,je absolutní blbost....
nahoru

sponzor





10.09 2009 20:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

10.09 2009 21:05


Citace:
VIF a jeho výrobek Super Diesel Aditiv zvítězil v rozsáhlém a velmi důkladném testu vydavatelství časopisu Autodiesel, který testoval a hodnotil Aditiva*. Test ukázal, že výrobek velmi účinně zlepšuje mazivost a Cetanové číslo*, chrání proti rezavění v přítomnosti vody a potlačuje pěnivost nafty.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.09 2009 21:18


jvees69: nesmíš věřit první věci kterou si přečteš, chce to čerpat z více zdrojů, kvalitní a ověřená Aditiva* ti rozhodně korozi nezpůsobí .
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.09 2009 22:47


jvees69:
za mě Aditiva* nepoužívat...

zvyšují sice mazivost a tudíž teoreticky snižují opotřebovávání motoru, ale co jsem se dočetl zvyšují pravděpodobnost koroze, usazování nečistot, vážou na sebe všelijakej sajrajt...

taky jsem Aditiva* používal, hlavně na zimu, ale od jisté doby sem s nima skončil a potom co jsem si o tom přečetl už ani začínat nebudu..
koroziu? a zaroven zvysuju mazivost ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

10.09 2009 22:48


jvees69: Tenhle názor jsem měl dlouho taky, nicméně to se jednalo o Aditiva* do oleje, nafta je zase někde jinde (ale pravda, je to taky olej )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

11.09 2009 12:33


nj, tak sem holt ustřelil..

trubus máš pravdu, byly to Aditiva* do oleje..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

11.09 2009 12:47


jvees69: Já jsem právě byl ke slovu aditivum taky skeptik, ale když sem viděl že aditivovat doporučuje i Vlasta, tak jsem si doplnil znalosti...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

11.09 2009 13:54


jasně no... jak říkám, byla to Aditiva* do oleje a ty teda nedávat..

Jinak tedy Aditiva* do paliva no problem..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2009
Příspěvků: 244 | Témat: 23

12.09 2009 11:30


Tak mi to nedalo a zhruba před 3 týdny jsem koupil VIF aditivum.
Prošel jsem různé obchody (ATU, AutoPrima, Auto Kelly, benzínky...), nikde ho ale neměli. Na jejich NETu jsem našel, že ho dodávají do Auto Štangl, kde sem ho sehnal za cca 160Kč - když jsem ho hledal v e-shopech tak tam byly zhruba za 200,-

No ale, vyjel jsem zhruba 2-3 nádrže a motor chytá takřka okamžitě a i jeho chod se pěkně zklidnil.

Doporučuju!
nahoru

sponzor





12.09 2009 11:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

12.09 2009 11:52


nj, ono to asi nebude zase tak špatný něco přidávat...
dobrá koupě.. na kolik nádrží ti to vystačí? kolik l máš nádrž?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email