Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 27 dubna 2025
Celkem je zde 144 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Salam54574
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 161
Online návštěvníků
Návštěvníků: 144
Uživatelů: 0
Celkem: 144

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 44 | Témat: 13

27.06 2009 21:22


Ahoj, co myslíte? Má smysl používat oleje Long Life? Já bych řekl , že pro motor je asi lepší olej měnit častěji. Místo 18tis km ho vyměnit již při 10tis.Cenově to vjde cca na stejné peníze,ale v oleji by mělo být méně třísek z motoru. Je to jenom můj názor.
nahoru

sponzor





27.06 2009 21:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

27.06 2009 21:24


jednoznacne klasicke vymeny, longlive je pre niektore motory ako za trest
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

27.06 2009 21:25


Longlife nepoužívat, já zastávám teorii měnit olej max. 15 tisíc nebo rok.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2009
Příspěvků: 60 | Témat: 0

27.06 2009 21:46


Já longlife používám, ale taky ho měním dřív.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

28.06 2009 9:27


mozes si vybrat ktory chces ale urcite ho vymen po 15000 km alebo roku (2,5 TDI*) mozno pri benzine by si mohol aj po 30 000 km ale to nech ti poradia chlapci s benzinom
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

28.06 2009 13:59


Jednoznačně Longlife - pokud už tě ten motor nebaví a chceš jinej.

žádnej olej nevydrží 30tkm

U starý jebky tak 15t u novější 10t, víc bych na oleji nezkoušel.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

28.06 2009 14:08


Ale tak ono na tom long lifu taky neco musi byt, kdyz se tam ted houfne leje od originalu..

Treba mamina 308 ma najeto 24 tis a po inspekci ani pipnuti

Ty nove motory to asi maji zmakle
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

28.06 2009 14:12


mikejn: Ještě jsem neviděl motor kterej má longlife zmáknutý, viděl jsem olej po 33 tisících a byl to LL a teda takovej humus pánové. Peugeoti ani Renaulti to zmáklý nemaj, nepípne Ti to dokud nedosáhneš určitého KM, který je nastavená v ŘJ. Nebo se pletu?
nahoru

sponzor





28.06 2009 14:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

28.06 2009 14:41


15tkm interval. Nevidím důvod měnit ani dřív ani později.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 44 | Témat: 13

28.06 2009 17:01


tak jaký??
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nebo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


v tomto případě to bude asi jedno,co?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

28.06 2009 17:17


dobra volba

Ak mas najazdenych menej km (motor) tak 5w-30 a viac tak 5w-40
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

28.06 2009 18:55


Vitezz:
Zajiste nepletes..

Taky nevim proc to takhle maj nastavene, taky vim jakej humus se vyleje po 20 tisicich a ja memnim po 10 tis. Ale jednou to takhle nastaveny maj, tak to asi staci.

Mama ma klasickou 1,6 HDI*, treba to do 2.0 nedelaj.. Nevim
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

28.06 2009 21:15


Přečti si tohle,myslím že vědí očem mluví.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

28.06 2009 22:50


krásný čtení
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

30.06 2009 12:43


Pekne sa to číta Nebudeme riešiť či Longlive alebo nie. Niekto jazdí z Longlive a má 200 000tis km bez poruch a iným sa s tým istým motor rozpadá (tažká diskusia na tuto temu)...
Iba jedno som chcel, že celkovo olej a hlavne Longlife v Dieslovom motore vydrží viacej ako v benzínovom motore!! To znamená že samotná nafta je mastná a ked sa zriedi z olejom nie je to az taka hroza ako pri benzíne!(co sa týka nečistot a splodín horenia v olejei je to skoro rovnaké,rozdiel je iba v chemickom zložení nečistot a zfarbení oleja) Benzin je suchý a olej znehodnocuje viacej(citoval som jedneho mechanika ktorý mi to povedal, tiež to riešil na prezentácii renomovaných znaciek olejov)... Tiez logicky...ked doma odmastnujete tak väščinou benzinom a nie naftou Nafta je mastnejšia
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

02.07 2009 10:20


Hmm, Tak mám na oleji, 15200 km, myslel jsem, žě když už jsem tam 4 Litry postupně dolil a olej ještě měsíc vydrží, protože vypadá na pohled jako novej, čistej, ne jako ty sračky, co vždycky vypouštěl kámoš z auta. Ale po přečtení článku od Cimbu půjde dětem na pískoviště už po výplatě.
nahoru

sponzor





02.07 2009 10:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

20.07 2009 11:59


Jsem to také zjišťoval v servisu když jsem pořídil 2.0TFSI - také se mi nelíbil předepsaný interval až 30 tis. km. Ono to nebývá přímo 30 tis., předchozí majitel ho měnil po cca. 22-25 tis. km - ale i to se mi zdá hodně. Sice mě technik ujišťoval, že ty motory mají min. vůle, oleje jsou řidší, že by to měli vydržet, každopádně jsme se shodli že 30 je moc on sám doporučoval spíše těch 20 tis. Sám uvažuji nad chipem, takže budu i nadále kupovat dražší longlife olej, ale budu ho měnit max. po 15 tis. km.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

20.07 2009 12:30


Ať si technik kecá co chce, olej a vůbec maziva stárnou ihned po otevření. Dostává se tam vzdušná vlhkost a malé prachové částice a tím olej začne degradovat. On možná rozumí jak je co složené, co kam patří, ale o tribologii maziv neslyšel. Rok nebo 15t. jiná varianta není.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

20.07 2009 13:08


Petr_C: Takže co měl např. u nás domácí kutil velký sud s olejem a dolejval do aut lidem kolem jak potřebovali a měl to otevřené docela dlouho - to asi není také ideální. I když starší motory neměly takový problém. Jinak s tebou souhlasím, nové moderní motory asi opravdu chtějí měnit olej tak jak píšeš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.5. 2009
Příspěvků: 194 | Témat: 14

20.07 2009 13:25


díval jsem se do servisky a předchozí majitel tam dával longlife (SLX) a nalítal na něm 130tis km. Tak a včil mi řekněte co dál?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

20.07 2009 16:17


pd:
díval jsem se do servisky a předchozí majitel tam dával longlife (SLX) a nalítal na něm 130tis km. Tak a včil mi řekněte co dál?
na jednom oleji???
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

20.07 2009 16:21


SCORPION: to určitě ne!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

20.07 2009 16:22


lordmystic:
SCORPION: to určitě ne!
podla toho co napisal mi to tak vyznelo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

20.07 2009 16:50


Záleží samozřejmně na způsobu čerpání (odebírání) oleje, přístupu vzduchu, ale jak má někdo 200 litrový sud, tak je to cca 50 náplní do auta po 4 litrech. Záleží kolik dělal výmněn za rok, ale odhadnu u garážového specialisty max. 1 za týden. Tak ten kdo byl na konci měl smůlu. Já jsem dělal do plastických maziv a tam byla situace stejná. Zákazník požadoval potvrzení, že může použít naše zařízení, které měl už dva roky koupené a nepoužité. Dodavatel maziva nám potvrdil: 2 roky ano, ale v originálním a neotevřeném obalu. No a pak si vyber. Dost se o mazání zajímám, tak se mi vždicky ježí všechny vlasy, když je někde informace o olejové náplni na celou dobu životnosti. Ono se dá z těch částic, které jsou v použitém oleji tolik zjistit. To by bylo na dlouhé psaní. Jo a rozhodně první výmněna oleje u nového vozu po 30t je podstatné snížení životnosti motoru. Ale proč by to výrobce neudělal. 300 to vydrží a to už nebude mít první majitel. U nového je vždy větší opotřebení a tím více kovových částic v oleji, nikdo nedokáže tak přesně spasovat motor, aby se nemusel zaběhat.
nahoru

sponzor





20.07 2009 16:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 44 | Témat: 13

21.07 2009 15:54


Ahoj, tak po přečtení všech příspěvků jsem si vyvodil,že kupovat longLive oleje je zcela zbytečné. Lepší bude koupit levnější( samo že kvalitní),ale udělat výměnu už při max.15tis a ne až při 30tis. Je to tak?????
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

21.07 2009 16:00


vata: Otázkou je, jestli ten levnější olej je o tolik levnější a jestli je opravdu vhodný pro ten motor. Long life je prý olej, který má nižší hustotu vhodnou pro nové moderní motory které mají mnohem menší vůle. Ten long life olej je přímo určen pro tyto motory a ty jsou přímo stavěny na tento motor. Alespoň takto mi to říkal technik. Navíc ten obyč olej je levnější jen o trochu a svou konzistencí nemusí být úplně ideální. Možná to je kec, ale podle mě ideální kombinace je long life olej a měnit po 15k.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

21.07 2009 16:43


Jenomže to může platit u novejch motorů,u motorů který maj nakrouceno 150 200 t a už mají vůle bych vůbec o LL oleji neuvažoval,přečti si něco o vyskozitě a výkonovém zatížení oleje. U nižší viskozity se struktura olejového filmu trhá dříve a je horší ji udržet na stěnách pokud už je honování méně výrazné a vůle je větší.Pokud tomu nepřizpůsobíš olej tak ten motor jde pělně rychle do pr.. protože se méně maže.
U motorů jako je PD je exttémě namáhaná vačka a tam stopro řídkej olej kterej nevytvoří dostatečnou sílu mazacího filmu nedělá dobře a taky nevym proč zbytečně připlácet za LL pro 15t výměnu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

21.07 2009 22:36


můj Mégane má nakrouceno poctivých 200tis. a byl tam LL, teď jsem byl u Vlasty na výměně a dal tam klasický olej, sám jsem to chtěl, protože v LL nemám důvěru a navíc jsem zvyklej měnit olej po 10tis.

btw. ten olej, co tam teď byl, měl nějakých 20tis. km a byl nechutně černej...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.1. 2007
Příspěvků: 200 | Témat: 20

21.07 2009 23:22


A3sportback 1,9TDI 1006, natočené 150 tis. a spotreba 4,4l.
Je tam LL na 30tis(do 180t km) ale uz prejdem na 15tis. interval, cize pri 165 tis. vymenim a DAM* klas. int. olej.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.1. 2007
Příspěvků: 200 | Témat: 20

21.07 2009 23:23


A3sportback 1,9TDI 1006, natočené 150 tis. a spotreba 4,4l.
Je tam LL na 30tis(do 180t km) ale uz prejdem na 15tis. interval, cize pri 165 tis. vymenim a DAM* klas. int. olej.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email