Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 28 kvě 2024
Celkem je zde 679 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Olejnička
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 459
Online návštěvníků
Návštěvníků: 673
Uživatelů: 6
Celkem: 679

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 1

08.02 2007 19:15


Zdravím všechny fandy této značky! Mám na vás prosbu,chci koupit Audi A6 r.v od 98 a nevím jaký motor a převodovku vybrat.Osobně bych chtěl 2,5 TDI* automat. Jak jsou na tom ostatní motory? 1,8 T, 2,4,???? Díky všem za vaše názory a zkušenosti.
nahoru

sponzor





08.02 2007 19:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

08.02 2007 19:31


spis se podivej na rok 2002 a vys
98-02 jsou problematicky jak napravy vpredu tak i V6 TDI* motor ;/
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

08.02 2007 19:52


Co konkrétně odchází na těch V6 TDI* motorech?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 1

08.02 2007 20:15


Rozumím Ti ale má finanční situace je tak do 250 000,-Chci si auto dovést z německa tak snad na nějaký solidní kousek najdu.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

08.02 2007 21:07


Libor:
Rozumím Ti ale má finanční situace je tak do 250 000,-Chci si auto dovést z německa tak snad na nějaký solidní kousek najdu.

chapu tě, mozna kvalitni S6 nebo S6+ 1997/1995 by mohla byt lepsi volba (rozhodne co do vydrze se tyce ), teda pokud ti nejde o ten novejsi design


MartinV12:
Co konkrétně odchází na těch V6 TDI* motorech?

myslim ze hodne vstriky, rikalo mi nezavisle vic lidi
ovsem ten motor jsem nemel takze nevim presne
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

09.02 2007 9:58


Ahoj, u 2,5Tdi jsou klasické naftové problémy (čerpadlo,Turbo*, váha vzduchu), navíc tenhle motor poměrně trpí netěsností a najít motor bez úniku oleje je celkem zázrak. Většinou bývá problém s netěsností pod ventilovými víky což se dá naštěstí poměrně levně odstranit. Závažnější problém ale je že se vyskytovali problémy s vačkami kde docházelo k enormnímu opotřebení což mnělo za následek úbytek výkonu, hlučný chod atd ... Tahle závada už je poněkud náročnější na finance ...
Motor 1,8T a 2,4 V6 bych nebral. Spíš bych už šáhnul po 2,8V6 30V jako má M.I.V. motor je poměrně držák, solidní výkon a spotřeba prakticky jako 1,8T a 2,4 ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

09.02 2007 10:03


2.5TDI V6 - informace ktere jsem poruznu posbiral

Odchazi cerpadlo - stylem nahla smrt. Obvykle do 1/2 roku od mensi autonehody.
Vydiraji se vackove hridele (4x). Vrazda jezdit na longlife olej.
Motory od roku 2003 jsou vychytanejsi. Takze vyse zminenymi problemy spise netrpi.
Ja bych asi taky zvolil 2,8V6.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

09.02 2007 10:59


Konečně nějaké komplexní a ucelené informace! Díky moc.
Sice osobně nemám zatím v plánu A6 pořizovat, ale to auto se mi líbí a určitě bych bez těchto informací hned šel do 2.5 TDI*, ale teď už určitě ne.
Ještě by mě zajímalo, jestli nemá někdo zkušenost s motorem 1.9 TDI* - vím, že je to na A6 slabota, ale já jezdím spíše klidně , takže by mi to nevadilo...
nahoru

sponzor





09.02 2007 10:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

09.02 2007 11:10


m.i.v. - Díky moc.
Tak mě napadlo, že by možná nebylo od věci tento thread přesunout do sekce A6.
(pro snažší hledání těchto informací pro nové členy)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

09.02 2007 11:41


MartinV12, Je to kus od kusu - ne všechny tyhle motory jsou v kopru. Prostě je to věcí servisu. Já teď mám 2,5TDI v A4 a ač to není moje krevní skupina tak jsem celkem spokojen. Ventilový víka jsem si přetěsnil, při tom zkontroloval vačky který jsou OK a spokojeně vykružuju... Chce to prostě vybírat - ne každá 2,5TDi je před smrtí ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

09.02 2007 16:17


Mam A6 2,5TDI Q,175000 km skutočných,vstreky pôvodné,motor je v super kondičke.Jediná vec čo bola ,čerpadlo-umrelo.
Často čítam na vebe, že to vp-éčkove čerpadlo je zlé, nepodarok a podobne.O to moje čerpadlo som sa začal zaujímať až keď klaklo.V čerpadle sa pridrie presuvník/pozor za jazdy to signalizuje kontrolka žhavenia-bliká/následkom toho odíde elektronika.Presuvník sa zadre následkom zlého mazania, vody v nafte alebo neodborného zásahu..
Odporúčam kvalitný aditív do nafty a to aj v lete a poctivo meniť naftový filter!!!
Vačky nám ako nové.V6-stka má kultivovaný chod, mal som mnoho
DIESELOV, ale tento je jediný ktorý ma neotravuje hlukom a hlavne vybráciami.
Je samozrejmé,že takéto auto, má aj drahý servis. Čo sa týka netesnosti motora je to problém, pokiaľ už olej uniká často totiž teče cez prsa a ojejovu vaňu je stým kopa roboty.
Podvozok je OK menené boli len predné horné ramená a tlmiče.
Inak maximálna spokojnosť.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 1

09.02 2007 16:47


MUFTY, Nazdar,to čerpadlo jsi nechal zrepasovat nebo jsi kupoval nové? Kolik to prosím Tě stálo? Já mám Mercedes W210 E200 a jdu od něj pryč,v zimě je nemožné to auto udržet na silnici jelikož to má zadní náhon tak ho prodávám a chci si koupit něco s předním náhonem a padla mě do oka A6 a když to tak tady čtu tak nevím nevím.To jsou Audiny tak špatné? Já z Mercedesem jsem neměl skoro žádný problém až na klasickou výměnu čepů,tlumičů,kostiček atd.Jinak motor o.k.Chtěl bych si něco dovézt z D,hlavně se serviskou,nebourané do 150000km.Myslíš že i takové auto bude mít tak velké problémy??Dík za odpověd.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

09.02 2007 17:21


Libor> Ne, Audiny nejsou tak spatne. Audiny jsou tak dobre, ze si majitele odvykli na zavady. Nasledkem toho nadavaji i kdyz jim praskne zarovicka.
Ale ta V6 2,5TDI byl prvni Audinacky sestivalec v rope. Takze mel porodni bolesti, kdyz se k tomu prida prechod na loglife olej, ktery byl zhruba v jeji dobe, tak se to proste nakupi.
Ja mam predchozi 2,5TDi R5 - radovej petivalec a to je nesmrtelnej motor. Coz obvykle dokazuje ve vsech moznych vykonovych variantach v VW T4
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 1

09.02 2007 18:16


Moc vám všem děkuji za vaše přízpěvky A6 2,5TDI r.v.99 radši brát nebudu.Volal jsem známému a ten mě vše potvrdil.Pracuje v Brně v Audi a je to tak jak jste mě psali.2,5TDI problémy s čerpadlem,váha vzduchu,vstřiky,přední náprava,únik oleje atd...Co mě doporučil tak A6 2,8 r.v. 98 a víš bez problémů!!!!!Tak se po něčem mrknu. Díky moc za rady.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 1

09.02 2007 20:00


Ještě takoví malí dotaz co motor 2,5 TDI* 132KW??? Zase mě někdo naočkoval že jsou podstatně kvalitnejší a bez poruch? Co vy na to???
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

09.02 2007 21:36


Nazdar Libor!To čerpadlo mi opravili, nemohol som totiž na rýchlo nič zohnať,takže záruka 1 rok cena 32 ooo.- sk.
Nahodil som si ho sám.
110 kw a 132kw v konštrukcii rozdiel minimálny.
Quatro na snehu je fantastické, je to dobré aj v lete pri rozbehu nezoderieš gumy ha ha .
Keď je auto v Nemecku dobré-prvý majiteľ,servis,nebúrané,km do 100 tisíc tak sú audinky dosť drahé.Videl som veľa A6-tiek napr. z Talianska vypadali ako nové ale zodraté volanty,vysedené sedačky,unikajúci olej z diferakov,na tacho 90-100 tisíc km,podla môjho odhadu mali v skutočnosti okolo 300 tisíc km,takže pozor!
nahoru

sponzor





09.02 2007 21:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 1

10.02 2007 7:45


Jsem rád že jsem si nechal od vás poradit,nerad bych koupil auto s kterým bych měl hned problémy.Na ty TDI* motory radši zapomenu a mrknu se po nějaké 2.8.Stejně najezdím ročně tak 10000km a to převážně kratší trasy tak asi není se o čem bavit.Díky.Libor.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

10.02 2007 10:56


Libor Jestli najezdíš ročně 10000km, tak bych rozhodně šel do benzínu a v tom případě je 2.8 jasná volba
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

10.02 2007 12:24


Libor, Jak říká Martin jeestli najedeš tak málo a hlavně kratší trasy tak neni o čem. 2,8V6 30V je pro tebe jak dělaná ... 8)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.2. 2007
Příspěvků: 8 | Témat: 3

10.02 2007 12:32


To je nejak moc ne 32 000.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.02 2007 14:56


jj, bohužel slovom tridsaťdvatisíc koruniek slovenských
-nova riadiaca jednotka cca 13000,-
-nový presuvník cca 2900.-
-programovanie r.j. cca9000,-
-sada tesnení cca1500,-
-snimač uhla a samozrejme daň s pridanej hodnoty a sme doma, alabo ako vy hovoríte,a je vymalováno

:
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 0

10.02 2007 18:49


Při 10000 km ročně bych o diselu ani nepřemýšlel.2.8 v benzínu je skvělej motor a ani spotřeba není tak hrozná při rozumným stylu jízdy 10-11lit./100km. hlavně ten sametove zvuk a ten zátah to je předjížděníčko.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.2. 2007
Příspěvků: 8 | Témat: 3

10.02 2007 19:19


JJ to je fakt,ja mam sice 1.8 T quattro* tam se da jet i za 8 litru ale musi to byt dalkova a do 120 a 2800 ot,jinak vetsinou kolem 10 l.Ta 2.8 ma akorat na hovno vysokou pojistku jinak spotrbu prakticky jen o trosku vyssi samozrejme zalezi na nozickce protoze zivy motor nuti nozicku.))
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

12.02 2007 12:06


BTW> Ma tu nekdo 2,7BiTurbo? Dostatecne kvalitni naslednik v TDI* neni a ja stejne najezdim necelych 20tis. km.
Jake jsou zkusenosti?
nahoru

sponzor





12.02 2007 12:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

12.02 2007 12:37


The Second:
BTW> Ma tu nekdo 2,7BiTurbo? Dostatecne kvalitni naslednik v TDI* neni a ja stejne najezdim necelych 20tis. km.
Jake jsou zkusenosti?


mel jsem znameho co to dal pryc, postupne mu odesly obe turba ... asi mel pech, ale auto kupoval novy
cim vic turba tim vic problemu....
ale je to jen jeden pripad...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

12.02 2007 14:11


The Second, Jak píše křižník. 2x Turbo* 2x víc problémů. Motor je to fajn ale ten servis Nejhorší je že odejde Turbo* a hned můžeš měnit obě. Výměna turba se bez vyndání motoru neobejde.... Spíš než 2,7BiTurbo bych volil 4,2 V8 ....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email