Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 28 prosince 2024
Celkem je zde 686 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: farkasf
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 903
Online návštěvníků
Návštěvníků: 685
Uživatelů: 1
Celkem: 686

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72267 | Témat: 8169

před 2 dny (9:01)


Česko-slovenský supersport Praga Bohema už má první zákazník. Stál přes 34 milionů
Úchvatného česko-slovenského supersportu se dočkal první zákazník z Nizozemska. Další kousky budou následovat a zamíří do celého světa.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Praga auto Bugatti Bugatti Veyron praga Praga Bohema převodovka supersport točivý moment značka
Datum zveřejnění: Thu, 26 Dec 2024 06:45:42 +0000

Česko-slovenská Praga Bohema se konečně začíná dostávat k zákazníkům. Moderní supersport inspirovaný opravdovými závodními speciály se poprvé představil před koncem předloňského roku a automobilový svět začal spekulovat, jestli se s ním vůbec někdy setkáme v reálném provozu. V minulosti jsme viděli už celou řadu podobných projektů, ale jen absolutní minimum z nich bylo úspěšných.

    - Zdroj: Praga Cars
    -
    -
    -
Celá galerie 18

Znovuzrozená značka Praga Cars oficiálně oznámila, že začátkem letošního prosince předala první produkční kus nejmenovanému zákazníkovi z Nizozemska podle známých informací vám odhalujeme, že za něj zaplatil zhruba 1,36 milionu eur bez daně, což při přepočtu na naší měnu podle aktuálního kurzu dělá lehce přes 34 milionů korun. A tím příjezd Pragy Bohema k netrpělivým čekatelům teprve začíná.

Celkem se vyrobí jen 89 kusů

Praga Cars uvádí, že chce vyrábět nanejvýš dvacet kusů ročně a celkem jich má vyrobit jen 89. Značka už v minulosti zveřejnila, že hlavním důvodem je udržení kvality i dostupná individualizace, která zákazníkům nabízí zakázková lakování i luxusní drobnosti, jako jsou prvky ze zlata a další příplatkové drobnosti, které si umí vymyslet.

A ač se Praga Bohema prezentuje především jako český supersport, ve skutečnosti vzniká za pomoci různých národů. Na vývoji speciálu s lehoučkým karbonovým monokokem se podílejí Češi, vyrábí se v Orechové Potôňi na Slovensku a o finalizaci produkčního modelu se zasloužili také Britové.

Šestiválec z Nissanu GT-R

Exkluzivní placka, která je prvním pořádným supersportem z našeho kousku světa, je poháněna dvěma turbodmychadly přeplňovaným 3,8litrovým zážehovým vidlicovým šestiválcem VR38DETT se specifickou úpravou od Litchfield Motors. Srdce kultovního Nissanu GT-R R35 totiž prošlo zvýšením výkonu na 710 koní při 6800 otáčkách za minutu a vrcholný točivý moment 725 newtonmetrů je dostupný v relativně širokém pásmu od 3000 do 6000 otáček za minutu.

Z historie motorsportuMostecký okruh se ohlíží do historie, špičkový motorsport hostil už za socialismu

Autodrom Most čeká o víkendu 6. - 8. srpna premiérový závod prestižního seriálu MOTUL FIM Superbike World Championship. Mistrovství světa superbiků se stane symbolickým vyvrcholením dosavadní, téměř čtyřicetileté, tradice závodění na mosteckém okruhu.
Svézt se na okruhu v Mostě, nebo jen sledovat závody ikonických vozů 60. až 80. let? Takový bude automobilový festival „The Most Classic"

Oslava krásy klasických automobilů se bude konat 6. a 7. října na notoricky známém autodromu v Mostě. A jelikož letošní ročník nese podtitul „Motorsport, design & umění", bude se opravdu na co dívat.

Malá automobilka říká, že akcelerace z 0 na 100 kilometrů v hodině jejímu nejnovějšímu počinu zabere jen 2,3 sekundy a maximální rychlost vozu je 317 kilometrů v hodině. Technický vývoj navíc vycházel ze závodních aut, s nimiž má novodobá Praga zkušenosti z motokár i okruhových speciálů R1, protože převodovka je sekvenční šestistupňová robotizovaná skříň Hewland. O puristickém pohonu zadních kol snad ani nemusíme mluvit.

Praga si k vývoji přizvala i opravdu zkušeného testovacího pilota, kterým je Romain Grosjean, bývalý jezdec Formule 1. Tenhle supersport údajně váží jen necelých 1 000 kilogramů a při rychlosti 250 kilometrů v hodině vyvine přítlak o hmotnosti 900 kilogramů. Vytváří tak stejnou přítlačnou sílu, jako výrazně luxusnější hypersport Bugatti Veyron 16.4, svého času nejrychlejší produkční auto na světě.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 2 dny (9:01)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email