Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 6 ledna 2025
Celkem je zde 926 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: antonio020576
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 930
Online návštěvníků
Návštěvníků: 921
Uživatelů: 5
Celkem: 926

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2024
Příspěvků: 8 | Témat: 2

20.12 2024 13:45


Ahojte,

zakladam radsej novu temu, pretoze sa veci pohli / nepohli. Najprv som to riesil ako problem DPF*, ale to DPF* bol dosledok (ako mi tu bolo aj povedane). Zasadny problem je, ze to dymi pri nizkych otackach, resp. pri jaze v kolonach v meste, kde sa to na volnobehu vyvola a potom, ked pridavam, tak za mnou ide 10s dym, ale fakt, ze vela. Pri jazde na dialnici tento problem nebadat.

Povodna tema:
https://audiklub.cz/forum/tema/408978-problem-cast [zkrácená url]

Dal som to do Bosch servisu, kde:

- Skontrolovali vstreky, vsetkych 6 a su mimo normu. Za dany cas neprejde nimi dane mnozstvo paliva.

- Subezne vymenili Turbo* (resp. posielali pre istotu na repas. DHLka balik rozbila a tak uhradila nove). Toto som im hovoril, ze je zbytocne, pretoze v jednom servise riesi podobny clovek ako ja tu istu zavadu a vymena turba nepomohla.

- Problem dymenia pokracuje. Dym ma bielu bielomodru farbu a stiplavy zapach.

- V nadzke chladiacej kvapaliny nasli kvapalinu farby ako kava s mliekom.

Vypytali si 890 Eur s tym, ze pre pokracovanie je nutne otvorit motor, uz nevedia co s tym. Cena sa tam vsak blizi k 3000 Eur + nove vstreky, ak by -> neunosne pre mna s neistym vysledkom. Prevysuje to cenu auta. Co mam robit? Predat to aj s chybou, alebo je nejaka sanca, ze sa do toho da povedzme este 1500 Eur a problem sa opravi? Nemam problem to zaplatit, pokial auto bude fungovat.

Naozaj sa nikto s podobnym spravanim nestretol?

Obrovska vdaka,
Maros
nahoru

sponzor





20.12 2024 13:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.4. 2012
Příspěvků: 110 | Témat: 12

20.12 2024 14:05


Asi bude dobré vědět i pár dodatečných informací.
Z textu není jednoznačné, zda tedy jsou vstřiky už vyměněny za nové nebo ne.
Skutečný nájezd auta
Stav EGR*
Potvrzení, že je v autě origo software bez úprav

Kapučino v chladící kapalině je minimálně logicky na přetěsnění hlavy motoru.
Pokud je ruplá hlava, tak i výměna hlavy (V6 hlav) motoru...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11280 | Témat: 96

20.12 2024 16:47


Ak chapem spravne, tak vstreky sa nemenili.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 915 | Témat: 21

20.12 2024 20:12


Podla mna ti to hadze naftu do výfuku a ta sa potom pri vyssich otackach a aj teplote chvilu po nizkych otackach vo vyfuku spali... Takze pozriet casovanie motora, atd...

Ale to je len moj skromny nazor...
To nam robila aj T-148ka...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 639 | Témat: 37

20.12 2024 20:34


sajrajt v nadobce fridexu jsem měl špatných těsnění těch výměníků mezi hlavama

jo, jsou ty vstřiky teda vyměněný?


perlička
synovy se namazaly písty na válce, prostě asi vstřiky tam chlistly litry nafty
no a na testech v boši byly v normě
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.4. 2012
Příspěvků: 110 | Témat: 12

21.12 2024 10:41


T-148 to měly dieselové saze ještě milimetry
Stejně jako Multikáry a Avie s nepřesným spalováním

Špatné časování motoru snad pozná i garážový opravář, jestli mu už kvůli tomu měnili Turbo* a dávají další návrhy.

Jestli Tě vstřiky čekají, tak těmi začni:
ale kompletně souhlasím s radou ,,áček" ze září v původním tématu:
Citace:
Dál to že to hulí je známka KO vstřikovačů. Vyměnit všechny exchange od bosche. Žádný repasy a podobně neber je to podvod repasovat nejdou a kdyby jo nebude k tomu vygenerovaný kód který se zadává do ECU** motoru při výměně.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 639 | Témat: 37

21.12 2024 18:35


tak ja teda koupil repasovany
byly o něco levnější, ale ne o moc, protože je to nějak skoro cely novy
a kody do řj na nich rozhodně byly
auto má na nich dalších 70 tis (375 celk)nehuli a jezdí jako drak!!!
Rozhodně mu žádny koně věkem a nájezdem nechcipli ))
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

23.12 2024 1:41


Jo kód na nich je ale původní nebude vygenerovaný přesně pro vstřikovač.Proto nkdy nekupovat repas. To si myslím jen prošlo ultrazvukem aby to bylo na oko čistý ale uvnitř bude vše původní.Jen ti někdo nadělil předraženej nepoužitelnej šrot.
Chce to exchange přímo od bosche.Tam je záruka že to bude fungovat.
Hulení je příznak nespálený nafty nebo už máš motor vydrbanej a má nízký tlaky na válcích. Ty je potřeba změřit a začít pořádnýma vstřikovačema který musí bejt nakódovaný do ECU* motoru.
nahoru

sponzor





23.12 2024 1:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 639 | Témat: 37

23.12 2024 8:20


no tak samo ze to byl ofigo repas od boše

sem za ne dal bez dph nejak 35k a stary puvodní vrátit
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 915 | Témat: 21

23.12 2024 12:05


Tiez mi to ide na vela nespale ej nafty...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 639 | Témat: 37

23.12 2024 12:07


no a ty vstřiky měníte?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 915 | Témat: 21

24.12 2024 7:16


No ja som ich teda na svojom avf vymenil aje to ok.pisal som ze sa mi to zda na vela nafty...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2024
Příspěvků: 8 | Témat: 2

27.12 2024 13:50


Prepacte za nevyjadrovanie sa - Vianoce a zhon.

Vstrekovace neboli vymenene, len to posudili, ze to nepreslo. Cakal som totiz na cenu. Pojdem sa teraz s nimi natahovat skrz Turbo*. Vyslovene som im povedal, ze vymena turba nepomoze, pretoze v druhom servise maju rovnake Audi s rovnakym problemom a vymena turba nepomohla. Objednal som si od nich len posudenie.

Odoslali to na posudenie a DHL to rozbila. Zevraj tam dali nove za 800 Eur, ale ze DHL uhradi len 500 Eur a ja mam doplatit zvysok, pride mi to uplne scestne. To nie je moj problem a zrejme to podcenili/nepoistili.

***

Zameriam sa na tie vstrekovace, alebo to jebnem do garaze a nebudem sa na tom vozit, kym ma neprejde zlost.

***
Mam este druhu RJ, ktora vyhadzovala chybu motora, nesiel Tempomat* a pod, ale mam silne tusenie, ze to nedymilo, alebo som si to neuvedomoval. Moze to byt inac nastavene tie "prietoky"? To bude zrejme moj posledny pokus a potom naozaj budem potrebovat len cas to spracovat a nejako vymenit tie vstrekovace.

M.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2024
Příspěvků: 8 | Témat: 2

před 2 dny (14:07)


Chlapci a dievcata, asi som to rozluskol.

Bude to zrejme naozaj nieco so SW (casovanie, davkovanie, .. ), pripadne to maju lepsie poriesene (nieco) v novom SW. Zamyslal som sa nad tym, ci tam nejaky register casom nepretecie a nejaka funkcia prestane fungovat spravne.

Vymenil som tu originalnu RJ, ktoru som tam mal od zaciatku za druhu. Akurat, vid vyssie, mi svietia kontrolky a nejde Tempomat*, ale KONECNE je jasne, ze toto dymenie ide potlacit s danou mechanikou. Netreba otvarat motor, menit Turbo*, EGR*, vstrekovace, virive klapky, .. Netusim presne, co sa s tou novou RJ robilo - kupil som ju za 100 Eur z Bazosu a nejaky pan mi ju podla povodnej RJ prednastavil (kody vstrekovacov, ..).

***

Ostava snad z tychto dvoch RJ spravit plne funkcny kus a sameho ma to zaujima, kde je rozdiel a problem. Mozno si kupim rozhranie/programator v pri nude sa do toho ponorim viac. 10 rokov programoval na vyvoji riadiacu elektroniku na architekture ARM, takze nasadnut na vlak by nebolo vyslovene bolestive. Odisiel som od toho k HW a analogovej elektronike, ale mozno v tomto spravim vynimku. Nakoniec som to aj tak musel odpozorovat sam... Skoda, usetril by som stovky, tisice Eur. Urcite to vsak dopadne, ze si radsej niekoho na to najdem, pretoze na to nebude cas. Len..uz si DAM* naozaj pozor.

***

Dakujem komunite, Vam, na fore, ktora ma nasmerovala na co sa zamerat a dodat nadej sa v tom vrtat nadalej, ze to moze byt nieco jednoduchsie. Boha, taketo motory musia vydrzat 500t km len taky fukot a nie od 300t riesit neustale problemy.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11280 | Témat: 96

před 2 dny (16:16)


MarosD: ak sa tym nejdes zivit, daj to za 200 euro spravit niekomu, kto vie o co ide. Tedy vycitat kodovanie starej jednotky do tej druhej, pripadne teda chipnut origo jednotku co tam bola.

Ze by sa to samo rozkodovalo je haluz, to som nikdy nepocul, nevidel. 3.0tdi som sam na aute najazdil 450tis km od nova, poznam bezne co mali 750tis km a parkrat som videl cez milion. Ten motor chce slusnu udrzbu a vydrzi. Ale ludia ho bezne pri 300.000km odpisu ze mu ani nevymenia olej.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6749 | Témat: 72

před 22h (19:45)


Nuz neviem, teda vstreky su vadne ale menit ich nechces. Plus chces urobit z 2 RJ jednu. To sa aj da - teda oplati? Podla mna cele zle (postup, myslenie ako to oj…)
nahoru

sponzor





před 22h (19:45)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2775 | Témat: 180

před 21h (20:56)


Daj cislo mi jednotky predpokladam EDC16CP34 pre BPP 2.7TDI
Popripadte foto stiku.

Ja by som prehral ECU* do tovarenskeho nastavenia cez VCP* alebo cez ODIS. Mozno je aj update SW mozny

ECU* ma 3 casti

Eeprom - prepisovatenly autom
Flash externy - neprepisovatelny Flash je to mapa z ktorej motor berie info ako fungovať
Flash interny CPU- neprepisovatnly flash - MPC* pre processor

Ak mas moznost daj ju niekomu precitat Napr BDM100 alebo K-tag alebo flex a upni data niekde

Porovnam ti ich s ORI factory ECU*
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2024
Příspěvků: 8 | Témat: 2

před 1h (17:33)


lubomt (05.01 2025 19:45) orig :
Nuz neviem, teda vstreky su vadne ale menit ich nechces. Plus chces urobit z 2 RJ jednu. To sa aj da - teda oplati? Podla mna cele zle (postup, myslenie ako to oj…)


No, ak je niekolkorocny problem dymenia vyrieseny novsim SW, tak preco by som ich menil? Hlavne, ked pisu, ze motor ma vydrzat kludne viac? Na tom aute bolo meneneho toho vela a nic nepomohlo, az toto. Vozim sa na tom uz dva dni a auto ide vyborne aj na dialnici, aj v meste, aj na volnobehu. Mam ho 15 rokov, takze to naozaj poznam, ze sa sprava dobre.

Nechcem z dvoch RJ zlepit jednu. Chcem jednu RJ, ktora bude dobra a plne funkcna + najst v com je ten problem porovnanim dvoch. Pardon, ak som sa zle vyjadril.

Ak by bol postup uvazovania zly, tak ako je mozne, ze novsia RJ funguje? Nepytam sa vyryvacne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2024
Příspěvků: 8 | Témat: 2

před 55 min


urgi (05.01 2025 20:56) orig :
Daj cislo mi jednotky predpokladam EDC16CP34 pre BPP 2.7TDI
Popripadte foto stiku.

Ja by som prehral ECU* do tovarenskeho nastavenia cez VCP* alebo cez ODIS. Mozno je aj update SW mozny

ECU* ma 3 casti

Eeprom - prepisovatenly autom
Flash externy - neprepisovatelny Flash je to mapa z ktorej motor berie info ako fungovať
Flash interny CPU- neprepisovatnly flash - MPC* pre processor

Ak mas moznost daj ju niekomu precitat Napr BDM100 alebo K-tag alebo flex a upni data niekde

Porovnam ti ich s ORI factory ECU*


Stara, dymiaca RJ ma vyr. cislo s datumom 6.1.06, ALE nad tym je nalepka s datumom 31.1.06 s napisom original od Audi 4F1 910 401 B, SW0030.

Do tejto jednotky bol viacerymi ludmi urobeny pokus o novsi SW a vzdy to zhavarovalo pocas preprogramovania. Tam sa to pred koncom seklo. Nasledne sa niekto snazil naprogramovat jednotku na stole a rovnako to neslo. Tak tam bol vrateny naspat firmver zo zalohy, ktora sa urobila pred pokusmi. Jednoducho, akoby tuto jednotku nebolo mozne aktualizovat.

Nova, nedymiaca RJ ma datum vyroby 6.5.15 a cislo 4F1 910 401 L 003. Nastavena bola vraj podla starej a novy FW tam isiel dat. Zevraj je tam najnovsi FW pre moje auto. Tato jednotka po pripojeni na diagnostiku vykazuje chybu EEPROM a nejde Tempomat*, chyba ESP* zhasla.

Urcite to dám niekomu pre rychlost vycitat a dám prip. vediet. Dost ma to zaujima.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email