Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 17 prosince 2024
Celkem je zde 432 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: radeczek74
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 876
Online návštěvníků
Návštěvníků: 432
Uživatelů: 0
Celkem: 432

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72230 | Témat: 8169

před 7 dní (9:01)


Porsche uvádí tovární tuning pro 911 GT3 RS. Manthey Racing předvádějí aerodynamickou magii
Stuttgartská automobilka se při vývoji speciálního aerodynamického bodykitu pro Porsche 911 GT3 RS spojila se závodními specialisty z Manthey Racing.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Porsche 911 Porsche řízení speciální tuning
Datum zveřejnění: Tue, 10 Dec 2024 06:00:39 +0000

Jen minimum dnešních sportovních aut přenáší zážitek z řízení závodních vozů na veřejné silnice a jedním z nich je nepochybně Porsche 911 GT3 RS. Nejnovější pokračování svého vrcholného okruhového skalpelu se silniční homologací automobilka vyrábí už od roku 2022, a dokonce jej standardně vybavuje také aktivní aerodynamikou - systémem DRS pro krátkodobé snížení odporu vzduchu. A ač se to na první pohled nezdá, pořád je co vylepšovat.

    - Zdroj: Porsche
    -
    -
    -
Celá galerie 8
Vyvinuto na Nürburgringu

Porsche se oficiálně spojilo se závodními specialisty z Manthey Racing, sídlícími nedaleko legendárního německého závodního okruhu Nürburgring, a pro své nejnáročnější klienty nechalo vyvinout speciální úpravu nejnovějšího „eReSa". Kompletní balíček s aerodynamickými, podvozkovými i brzdovými vylepšeními se od běžného tuningu od neoficiálních dodavatelů liší i tím, že vám Porsche při jeho nákupu zachová tovární záruku.

Manthey Racing provedli radikální změny, protože zvenku je jejich GT3 RS extrémním okruhovým speciálem. Nejvýraznějším prvkem je nepřehlédnutelné zadní křídlo, ale všimněte si hlavně další novinky - zadní sklo je minulostí a nahrazuje jej obrovský karbonový panel se žraločí ploutví, navazující na křídlo. Pomáhá k mnohem lepší stabilitě vozu při opravdu rychlé jízdě v zatáčkách.

Technici uvádějí, že se inspirovali vítězným Porsche 963 ze seriálu World Sportscar Championship a říkají, že tohle řešení je o 25 procent lehčí než původní zadní okno. Dalšími aerodynamickými novinkami jsou i Gurneyho klapky okolo předních i zadních kol, šest malých střešních ploutví a další drobnosti. Nic z toho tu není pouze na parádu, protože vše má svou funkci.

Přítlak přes 1 000 kilogramů

Velké křídlo na zádi si navíc zachovalo funkci DRS, známou třeba z moderních monopostů pro Formuli 1, ale spolu s přepracovaným difuzorem přináší výrazně vyšší přítlak na zadní nápravu. Manthey Racing uvádějí, že s novým aerodynamičtějším bodykitem umí Porsche 911 GT3 RS vytvořit přítlak přes 1 000 tisíc kilogramů při rychlosti 285 kilometrů v hodině. To umožňuje vyšší rychlosti v rychlých a středně rychlých zatáčkách a maximalizuje to stabilitu vozidla.

Porsche v testuTest Porsche 718 Cayman S: Něco tomu chybí, ale to důležité zůstalo

Porsche 718 Cayman S nezdobí jenom nový název z číslem uprostřed, ale také zcela nová koncepce motoru.
Porsche Macan není jen tak obyčejné SUV. Má jeden trumf, kterým ostatní strčí do kapsy

Macan má jeden velký trumf. A tím je podvozek, který ladila sama automobilka. A v něm se rozhodně geny nezapřou

Specialisté na vývoj závodních vozů se zároveň věnovali také semi-aktivnímu podvozku. Nové tlumiče jsou vybaveny dvouventilovou technikou pro nezávislou regulaci stlačení a odskoku, vinuté pružiny jsou tvrdší (o 30 procent vpředu a 15 procent vzadu) a nově vyvinutá řídící jednotka spolupracuje se čtyřmi senzory na kolech a třemi senzory sledujícími pohyby karoserie. I s novou technikou si Porsche 911 GT3 RS zachovává volbu jízdních režimů (Normal, Sport a Track).

Snad nejmenšími vylepšeními prošly standardní karbon-keramické brzdy. Oficiální tisková zpráva uvádí, že je v Manthey Racing vybavili pouze volitelnými závodními brzdovými destičkami pro vyšší odezvu i dlouhodobější maximální účinek a brzdovým potrubím s pevnějším ocelovým pláštěm. Taková maličkost totiž poskytuje přímější zpětnou vazbu z pedálu a rychlejší odezvu na pedál.

Porsche uvádí, že na vývoji nového továrního tuningu spolupracovalo s Manthey Racing už od uvedení modelu v roce 2022. V Evropě bude k dispozici už od začátku ledna roku 2025, ale bohužel nezveřejňuje prodejní cenu. Výchozí standardní vůz se v Česku prodává se základní cenou od přibližně 6,6 milionu korun.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 7 dní (9:01)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email