Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 313 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 312
Uživatelů: 1
Celkem: 313

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 2

před 5 dní (22:27)


Ahoj, přivezli mi právě sq8 TDI*. Najeto 104000km. A poněkud jsem znervoznel protože pokud mám zařazeno d/s tak při stání v kopci auto couva/ sjíždí dolu. Nevim zda je to normální? Či je to značící problém na převodovce. Nic jiného jsem zatím nezaznamenal.
nahoru

sponzor





před 5 dní (22:27)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.11. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 11

před 4 dny (8:20)


Dobré ráno, zda je to problém a jaký nevím, ale když vyjedu z vrat na R a v prudkém kopci dám D, tak se nehne ani o milimetr a jedu rovnou nahoru. Když přijedu dolů a chci opačně couvat do kopce, tak občas po R ještě o kousek sjede.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1847 | Témat: 45

před 4 dny (9:03)


Přívěs (27.10 2024 21:27) orig :
Ahoj, přivezli mi právě sq8 TDI*. Najeto 104000km. A poněkud jsem znervoznel protože pokud mám zařazeno d/s tak při stání v kopci auto couva/ sjíždí dolu. Nevim zda je to normální? Či je to značící problém na převodovce. Nic jiného jsem zatím nezaznamenal.

je to problem v AP.
jak je ten kopec prudkej?
některá ze spojek uvnitř je opotřebovaná.
možná i hydroměnič. auto se na D/S bez plynu musí tzv. plazit
i do mírného kopce.
v žádným případě nesmí ujíždět dozadu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 2

před 4 dny (9:36)


To si myslím taky. Ale přišlo mi to divné. Auto je ještě v zářiče. Najeto taky celkem málo. Ale tak ted nevin co s tím vlastně dělat.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1847 | Témat: 45

před 4 dny (9:56)


ted sem fšimnul že to je SQ8 takže hydro asi néééééé.
je tam DSG*
ale spojky jo.
záleží jak s tim kdo jezdil
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.11. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 11

před 4 dny (10:17)


Eeee q8, sq7 mají ZF Tiptronic* 8 stupňů a sq8 DSG*? Jseš si jistý?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1847 | Témat: 45

před 4 dny (10:26)


no to nejsem, popletl sem to
asi je tam S tronik
v každým případě to nesmí klouzat.
at je tam cokoliv.
Naposledy upravil rozsini dne 28.10 2024 10:35, celkově upraveno 2 krát. (80% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 2

před 4 dny (10:27)


Já myslím ze je tam Tiptronic*. Je to sq8 TDI* 2020 rok výroby. Je ti ještě do2026 v tovární záruce, tak to proverim asi tam
nahoru

sponzor





před 4 dny (10:27)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.11. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 11

před 4 dny (14:47)


Jestli záruka, tak určo řešit. Když jsem měl v záruce, tak vždy pomohli v ISR v Praze.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 679 | Témat: 21

před 3 dny (10:11)


rozsini (28.10 2024 10:26) orig :
no to nejsem, popletl sem to
asi je tam S tronik
v každým případě to nesmí klouzat.
at je tam cokoliv.


Ty už prosím Tě naslepo nestřílej

V SQ8 je ZF 8HP90 - 8mi stupňový Tiptronic*, po dvouspojkovém PDK nejlepší Převodovka* na světě.

To co se Přívěsovi děje má x možných příčin. Mezi ty nejpravděpodobnější bych dal:
- problém s SW TCU (stávalo se u SQ7) = pomůže flash a nahrání nové verze + spuštění adaptace
- problém se Start&Stop cyklem (stávalo se u neodborně deaktivovaných/invertovaných dlouhých kódů) kdy auto neseplo start&stop, zatímco Převodovka* povolila (stačilo natvrdo ndeaktivovat SS, nebo ho mít neustále vyplý)
- problém s nedostatečným tlakem oleje v převodovce do torque-convertoru vlivem neběžícího čerpadla/motoru (většinou ve spojitosti s o řádek výše zmíněným)
- prokluzující spojka (nepravděpodobné, mělo by i jiné projevy)

Tak či onak je tahle debata naprosto zbytečná. Vůz má dotyčný v záruce, tak nevím, proč lamentuje na Ak. Je prací autorizáku dát to do kupy a pak jen oznámit, čím to bylo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6743 | Témat: 72

před 3 dny (19:01)


Nema zaruku len 100.000km?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 679 | Témat: 21

před 3 dny (19:14)


Záleží co má za balíček. Může mít i 120tkm, 150tkm a někde bylo až do 200tkm.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 2

před 3 dny (20:21)


Ja vám všem moc Dekuji. Psal jsem to sem, protože chci mít vše v pořádku a nebyl jsem si jistý, jestli je to opravdu problém. V autorizaku původně řekli, je to je normální a je to těžké auto. Nakonec jsme se ale domluvili, ze se to dá na záruku a domluví se termín servisu. Tak jsem zvědav co to je. Jinak to má záruku na 5 let a nebo 150tis Km. Mám ještě a6 2015 a ta se chová prave jinak. DAM* pak vědět jak jsem dopadl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 506 | Témat: 4

před 2 dny (8:20)


Citace:
V autorizaku původně řekli, je to je normální a je to těžké auto.

Tak to je bizár… Jak tohle mohou říct?
Mám auto v Eurocaru Zlín a že bych byl nějak moc spokojený se říct také nedá..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 2

před 2 dny (16:03)


Dnes to zkoušeli v autorizaku s SQ7 a v kopci také sjíždí a na rovině se rozjede. Tak fakt nevim. Jinak to řeším přes známého ale tvrdí ze to tak je normální tak nevim jestli neplatil zbytečně.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 679 | Témat: 21

před 17h (12:37)


Normální to opravdu není. Má SQ7 toto nedělá. Obecně by to nemělo dělat žádné auto s automatickou převodovkou. Doporučuju opravdu jiný "autorizák". Jmenovitě právě třeba TopCentrumCar Kyjov
nahoru

sponzor





před 17h (12:37)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email