Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 11 října 2024
Celkem je zde 312 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Niki66
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 736
Online návštěvníků
Návštěvníků: 307
Uživatelů: 5
Celkem: 312

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71864 | Témat: 8169

před 12h (9:00)


Alfa Romeo Junior je na první pohled fešný crossover. Poprvé jsme si ho prohlédli
Nejmenší přírůstek do rodiny Alfa Romeo hraje především na emoce.

Autor: Hugo
Kategorie: Alfa Romeo adaptivní tempomat elektromobil kola pohon řízení samosvorný diferenciál tempomat test výkon značka
Datum zveřejnění: Fri, 11 Oct 2024 05:00:05 +0000

Alfa Romeo Junior, jak jeho název napovídá, je nejmenším a aktuálně také nejnovějším nabízeným modelem italské značky.

Vůz právě oficiálně vstupuje do prodeje a u této příležitosti jsme měli možnosti si jej poprvé prohlédnout naživo.

Sluší mu to

Junior přijíždí ve dvou variantách: Ibrida jako mild-hybrid se 48voltovou technikou, nebo Elettrica s plně elektrickým pohonem a akumulátorem o kapacitě 54 kWh.

Mild-hybrid nabídne výkon 136 koní, zatímco elektromobil přijíždí buď se 156 koňmi, nebo ve sportovní variantě Veloce s 280 koňmi.

    - Zdroj: Alfa Romeo
    -
    -
    -
Celá galerie 18

Oproti ostatním spalovacím modelům verze Veloce nenabídne pohon všech kol, ale pouze předních kol, takže lze očekávat, že to bude pořádný ďáblík.

K jeho zkrocení poslouží samosvorný diferenciál (kde jste ho v případě elektrického „hot-hatche" viděli?) a lepivé 20" pneumatiky.

Ostatně jak sama automobilka říká, značka Alfa Romeo byla vždy zaměřena nejen na klienty, kteří hledají vůz jako pouhý dopravní prostředek, ale spíše na zákazníky, kteří vyhledávají autentické emoce.

Těch nový Junior vzbuzuje opravdu hodně. Nemusí vám SUV zrovna vonět, ale s chladnou hlavou musím přiznat, že vypadá opravdu pěkně.

Zdroj: Alfa Romeo
Vyberte si masku

Líbí se mi možnost volby dvou typů masky v charakteristickém tvaru erbu: buď s nápisem Alfa Romeo, nebo s ikonickým logem značky. Druhá možnost je fakt cool.

Interiér se také nese v tradičním sportovní duchu. Na první dotyk mě dostal skvěle padnoucí volant a opravdu parádní, hluboké sportovní sedačky, které vám dodají pocit opory.

Z technologických hraček se můžete těšit na barevný digitální přístrojový štít Cannocchiale s úhlopříčkou 10,25″ a displej multimédií orientovaný směrem k řidiči o totožném rozměru.

Podívejte se na bazarový test Alfy Romeo Stelvio

Alfa Romeo Junior Ibrida je aktuálně v nabídce ve dvou výbavových verzích - Junior a Speciale. Akční cena základní mild-hybridní varianty činí 649 000 Kč. Standardem jsou Full-LED světlomety, adaptivní tempomat a 17" kola Turbina.

Speciale nabízí navíc spodní část karoserie s červenou linkou Diabolik, zatmavená zadní okna, infotainment Alfa Connect s navigací, vyhřívaná sedadla v kombinaci látky a techno kůže, elektrické ovládání sedadla řidiče s masážní funkcí, autonomní řízení 2. stupně a 18" kola Fori.

Elettrica začíná na částce 899 000 Kč a vedle stejných dvou výbavových stupňů nabízí ještě vrcholné Veloce 280.

Další malá SUVMitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo

Nejnovější generace japonského crossoveru přijíždí ve zcela novém, ačkoliv velmi známém obleku.
Facelift udělal z dřívějšího otloukánka od Škodovky příjemné auto. Některé mouchy však nevychytal

Otestovali jsme Škodu Kamiq 1.0 TSI 85 kW DSG téměř s maximální možnou výbavou.

Jednotlivé výbavy jsou velmi podobné, elektrická verze Junior dostane navíc 18" kola Aero, Speciale, která je nyní zaváděcí verzí na český trh, jezdí na 18" kolech Petali.

Veloce 280 se pak kromě nejvyššího výkonu a samosvorného diferenciálu Torsen pyšní červeně lakovanými brzdovými třmeny a 20" koly Venti. Za to všechno ale budete muset zaplatit 1 219 000 Kč.

Co se týče záruk, Alfa Romeo poskytuje vedle dvouleté zákonné záruky dodatečnou smluví záruku 3 roky / 100 000 km, 2 roky na lak a 8 let na prorezavění karoserie. Na vysokonapěťovou trakční baterii je standardem 8 let / 160 000 Km.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 12h (9:00)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email