Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 2 listopadu 2024
Celkem je zde 468 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jaro8797
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 789
Online návštěvníků
Návštěvníků: 465
Uživatelů: 3
Celkem: 468

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72005 | Témat: 8169

29.09 2024 9:01


Ford Bronco představuje zhmotnění mokrých snů malých i velkých kluků. S trochou odvahy s ním můžete cokoliv
Bronco v překladu ze španělštiny znamená „drsný". Samotné slovo se pak v kovbojském žargonu ujalo jako označení pro drsné nebo polodivoké koně, kteří jsou velmi nároční na jízdu. To k vysvětlení samotného loga auta, kde vidíte vyhazujícího koně. A Ford si pro tohle auto nemohl vybrat lepší pojmenování. V reálu je to totiž ještě nezkrocenější hřebec.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: Ford bronco Testy automobilů auta auto Ford převodovky speciální točivý moment
Datum zveřejnění: Sun, 29 Sep 2024 05:16:15 +0000

Baví mě, jak se celkově americká „kultura", pokud se to dá takto nazývat, dostává postupně do českých luhů a hájů. Ať už se jedná o ježdění na býkovi (mimochodem na Slovensku proběhne národní mistrovství v tomhle sportu), westernové ježdění nebo v rádiích slyšíte moderní americké country (pozn. což je mimochodem fakt dost dobrá hudba). Tak se stejným stylem se konečně stanovuje trend silných, širokých a práceschopných aut. A to i přesto, že se občas nevejdou na české silnice. Díky bohu za to. Aspoň máme o zábavu postaráno.

Krocení divokého koně

Ford Bronco jsme již před rokem krotili v Pístovských mokřadech, takže o něm vlastně už všechno víte, pojďme si spíše říct, jak na vás tohle auto zapůsobí svým neotřelým a originálním charakterem.

    - Zdroj: Sabina Sarkisovová
    -
    -
    -
Celá galerie 58

Je to tank. Přesně takový, jaký potřebujete na tahání přívěsů, na těžkou práci v terénu, nebo blbnutí v brodech či velmi blátivých oblastech. Málo co se mu vyrovná. Jasně, pokud jste romantičtějšího charakteru, vyberete si verzi Outer Banks. Jste-li z drsnějšího těsta, sáhnete po verzi Badlands, která nabízí víc zábavy v terénu v podobě uzávěrek jak předního, tak zadního diferenciálu, rozpojitelnou přední stabilizační tyč, ochranu pod motorem a rozvodovkou včetně krytu palivové nádrže a předního nárazníku či nabídne vyšší světlou výšku. A za mě je to jediná správná varianta. Obě sice spojuje stejná motorizace, která je pro Bronco v Evropě jediná - motor 2,7 EcoBoost V6, přeplňovaný dvěma turbodmychadly a vybavený přímým i nepřímým vstřikováním paliva, který nabídne 335 koní a točivý moment 563 Nm. A že je sakra mrštný a silný, jak na silnici, tak v terénu. Navíc vám bohatě postačí. Je potřeba nezapomínat na to, že evropská, respektive česká ruka není zcela připravena souznít se silnými a těžkými auty, i když jejich trend je na vzestupu.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
U amerik se na spotřebu nehledí

Slyším spoustu z vás, jak si po správně po česku pokládáte otázku „kolik to takhle žere?". Odpověď je - hodně. Nicméně jak jsem jednou na srazu amerických aut zaznamenala - „nikdy se neptej majitelů amerik na to, jakou má jejich auto spotřebu". Proč asi -  staré dobré V8 atd. vám spolknou celou výplatu i s alimenty. A u Bronca to není jinak. Je schopno si sáhnout na 15, 17 i 20 litrů/100 km. Logicky, podle toho, co s autem zrovna děláte. Jestli je to jízda po dálnici, kterou mimochodem Bronco zvládá naprosto s přehledem a pohodlně! nebo se zrovna škrábete v čistě kamenném terénu do strmého kopce s uzávěrkami všech diferenciálů. Tohle auto je totiž hlavně pro zábavu. Neslouží jako přemisťovadlo, ale jako zábavný prvek vašeho odpoledne, kdy z „normálního" auta přesednete do sedla nezkrotného oře a jedete vstříc západu slunce za zvuků amerického country.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
Komu se nelíbí, nemá vkus

Je potřeba zmiňovat fakt, že je Bronco neskutečně sexy zvenku? Asi, ne, že. Krabicovitý tvar, doplněný vepředu na kapotě o úchyty, za které můžete něco tahat, nebo vám poslouží jako „střelky" směru, stejně jako velké logo uprostřed mřížky chladiče rozpínající se do boků do kulatých světel. Velká kola, zadní dveře otvírající se do boků, decentní zadní světla a konečně vyhazující kůň. God dammit (překlad: zatraceně), tohle auto je prostě výjimečné.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
Na vnitřek vezmete hadr

A udělá vám radost i uvnitř. To, jak surově čisté je. Jasně, na displeje si prostě musíte zvyknout, i tady musí jít trochu s dobou. Ale jinak na všechno tu máte tlačítka nebo otočné ovladače. Omyvatelné plochy - to, kdyby se vám čistě náhodu dovnitř dostalo bahno (prosím, hlavně ho tam doneste hodně, protože tohle auto to snese a přímo vyžaduje). Uzávěrky diferenciálů jsou uprostřed přístrojovky ovládané gumovými tlačítky. Vše je tu vyvedeno v akcentu oranžových prvků, co jinak rozbíjí jednolitý interiér. Všude máte úchyty, kdybyste se v terénu potřebovali přidržet, nechybí ani milion odkládacích prostorů. Bytelně vyrobené sedačky a nechybí samozřejmě ani volič jízdních režimů, díky kterému si můžete jednoduše otočením zvolit ten pro vás nejvhodnější. Vedle silničních režimů Normální, Eco, Sport a Kluzký povrch jsou zde také speciální G.O.A.T. režimy Bahno/vyjeté, Písek a v případě Bronca Badlands ještě režim Skály a Baja, inspirovaný pouštními závody. V závislosti na zvoleném režimu se mění odezva motoru, převodovky i řízení. Zábava na „jedno otočení zaručena". Samozřejmě můžete využít i jednodušší variantu dvoukolky či 4kolky (4A, 4H nebo 4L) po zmáčknutí tlačítek právě na otočném ovladači. To, kdybyste prostě jen trochu potřebovali pomoci a nenechávali celé nastavení na autě.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

Upřímně, po návštěvě kanadské nepřístupné přírody a debatě s kovboji ohledně aut a jejich jasném názoru ohledně Bronca, Rangeru, 350, 150 a jiných Fordech je naprosto jasné, že Bronco je pro velké hravé duše, a hlavně drsné chlapy. Samozřejmě je i pro křehké ženy s přesahem k westernu, ale to je o jiné debatě.  Jen vy, co jste si tohle auto zamilovali tak, jako já, zavřete oči, až budete pouštět své dolary z peněženky. Protočí se vám panenky. Nicméně s klidným srdcem lze říct, že za to stojí každé penny...


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





29.09 2024 9:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email