Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 12 září 2024
Celkem je zde 602 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MarosD
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 692
Online návštěvníků
Návštěvníků: 597
Uživatelů: 5
Celkem: 602

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: před 19h (0:00)
Příspěvků: 3 | Témat: 1

před 5h (13:43)


Dobrý deň komunita,

vopred sa ospravedlňujem za prípadnú duplu, ale už som zúfalý. Cieľom témy je vyriešiť problém, ktorý som už riešil v mnohých servisoch a neúspešné. Je za tým dosť peňazí a bojím sa, že výsledok žiadny. Popíšem to chronologicky. Upozorňujem, že nie som znalý v autách, no rovnako nie som blbý.

0. Auto mám od otca a ten ho kúpil pred asi 14-timi rokmi v Belgicku. Vtedy malo najazdené možno 30000 km, teraz ma 360000 km. Auto je skvelé a naozaj až na popisovanú závadu nižšie to boli veci, čo sa proste časom vedia pokaziť. Má na to nárok.

1. Pred cca 4 rokmi mi na displeji ukázalo „Particle Filter“ hlásku. Išiel som na diaľnicu, mal som nad ½ nádrže a snažil som sa to „zhasnúť“. Nepomohlo to a motor sa dal do núdzového režimu. Dal som teda DPF* vyčistiť. Čistenie prebehlo, no technik nevedel vyresetovať stav popolčeka a tak bolo auto v núdzovom režime stále. Vyriešil to až niekto iný a „online“. Auto chodilo. Mal som však pocit, že regenerácia prebieha často a hocikedy. Biely dym a charakteristický zápach v kabíne.

2. Pred dvoma rokmi sa situácia zopakovala zas. Situáciu som riešil obdobne s tým, že okrem čistenia DPF* sa našla prasklina na potrubí pre meranie tlaku a to sa dalo zavariť. Problém s vynulovaním popolčeka ostal a šiel som to vyriešiť za tým pánom, Pán to vyriešil tak, že nahral do RJ nejaký svoj FW, prešli sme sa pár km, potom sa to vynulovalo a auto šlo. 4 dni a potom opäť núdzový režim.
3. Opäť sa vytvorila porucha DPF* a vyhľadal som iného odborníka, ktorý mi povedal, že pred rokmi bola na môj model zvolávačka kvôli zastaranej verzii RJ / FW. Keď sa snažili dať nový FW do RJ, tak to spadlo. Proste to nešlo a ostal som bez auta. Kúpila sa nová RJ, kde už nový SW dať išiel, ale nefungoval mi Tempomat* a permanentne svietila kontrola motora, no motor nebol v núdzovom režime. Na diagnostike ukazovalo chybu EEPROM. SRAL SOM NA TO, pretože som bol unavený z toho a auto chodilo. Čo bolo zaujímavé, tak som s tým chodil asi 1 rok a auto bolo OK. Nemal som ani pocit častých regenerácií. Fakt som si to nevšimol.

4. Pred polrokom ma to už začalo opäť trapiť. Iný technik zobral pôvodnú RJ (odložil som si) a tú rozbehal (nehlásilo poruchu motora, nebol v núdzovom) a všetko išlo a ide. Mám ju tam stále. Avšak problém častej regenerácie je. Denne chodím cca 50 km po diaľnici. Zídem z diaľnice, zastavím sa na nákup, nejaká zápcha a pri rozbiehaní sa pozriem dozadu a biely dym + zápach. KAZDY deň. Trvá to možno 5s. Zaparkujem. Ak večer idem znova autom a idem po meste, tak to zas spusti regeneráciu.


Bol vymenený ERG, odstavené vírivé klapky, Lambda* sonda, snímače tlaku. (toto len pre informáciu, nie že sa to tým riešilo).

Už som naozaj na to paranoidný. Streli ste sa s tým? Je to normálne pre starú verziu FW? Ja sa proste obávam, že ten motor opäť spadne do núdzového režimu a zaplní sa častou regeneráciou DPF* (ak regeneruje, keď nemá). Prípadne odkaz na niekoho. Mám aj „novú“ RJ, kde nejde Tempomat* a svieti motor. Už som rozmýšľal aj tak, že proste Tempomat* serem, PRELEPÍM panel s kontrolkami a ustrihnem pípak, čo pri každom zapnutí motora upozorní na chybu. )

Emisnou kontrolou som prešiel pred dvoma dnami bez problémov, ale pred bránami to opäť jemne podymievalo a cítil som ten skurvený smrad. Pri meraní emisií to však bolo úplne bez dymu.

Prepáčte za dlhý príspevok. Chcem tomu pochopiť a možno počuť „mal/a som podobný problém..“

Ďakujem,
Maroš.
nahoru

sponzor





před 5h (13:43)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11130 | Témat: 92

před 5h (14:00)


Ako to citam, tak moj pohlad v kocke:

1) DPF* nie je pricinou problemu, ale nasledkom.
2) pricinou problemu je nejaky (mozno niekolko) vstrekov, ktore zlym spalovanim zanasaju DPF*.

Poznamka na zaver: pri regeneracii DPF* to ziaden biely dym nerobi, o regeneracii nevies ze prebieha.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 229 | Témat: 2

před 4h (14:38)


Ahoj,
podívej se na kabeláž, která vede od čidla diferenčního tlaku k jednotce, jestli někde není prodřenej.
Já s častýma regeneracema bojoval přes rok, vyměnil několikrát čidlo, atd,... , až pak jsem zjistil , že rozvícení kontrolky a neustále regenerace mi způsobil právě prodřená izolace kabelu, který vede k čidlu diferenčního tlaku. Obnažený kabel se datýkal převodovky, takže: Plus na kostru , a to se pak pořád spouštěla regenerace. Prodřený byl asi 15 - 20 cm od čidla. Samozřejmě projdi radši celej kabel.
Možná ti to pomůže dál.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14754 | Témat: 53

před 4h (14:48)


Tak problémů máš rozhodně víc a ty odborný opravy co popisuješ jsou špatně.

Čištění DPF* jak proběhlo a kde? Ono každej manták co to veme vapkou naleje tam čistič na motory a propere to a narve zpátky na auto.
Následek zacpaný kanálky poškozená katalická mřížka u DPF* která se nacpe do komůrek kde se zachycují saze a tím mytím ce to utemuje a rapidně sníží kapacita pro zachycování sazí a druhý problém čištění DPF* mokrou cestou je ten že se musí vysušit jinak ta voda uvnitř DPF* roztrhá a ten je nefunkční a na vyhození.
Osobně DPF* čistím jen stlačeným vzduchem a nikdy není po vyčištění problém.

Pokud to udělal takhle tak je po smrti. Nejlepší bude vyndej to ven a pošli výměnou do německa za odborně repasovaný kus.

Dál to že to hulí je známka KO vstřikovačů. Vyměnit všechny exchange od bosche. Žádný repasy a podobně neber je to podvod repasovat nejdou a kdyby jo nebude k tomu vygenerovaný kód který se zadává do ECU* motoru při výměně.

Zaslepení egru a odstavení klapek je další problém a následek zasírání DPF* vše musí makat. Všechny žhavičky musí žhavit.

Vyměnit snímač rozdílu tlaku a zadat do ECU* motoru výměnu.

Nahrát origo data (SW) do ECU*. Ty zásahy co ti odborníci dělaj mají zanásledek nesprávný funkce a zase problém končí zasraným DPF*.

To že se nedá dostat do ECU* a udělat adaptace je to že tu jednotku zamknuli a tudíž do ní nelze zadat ani výměnu DPF* čidla rozdílu tlaku ani přehrát SW.

Dál může bejt poškozenej kat hned za turbem-prasknutá vložka a nedokáže při regeneraci zapálit vstřikovanou naftu do výfukového cyklu a tím nevzniká potřebné teplo pro spálení zachycených sazí a rovněž auto kouří do bíla.

Není to levná sranda dát to dohromady ale tady bude potřeba pořádná investice a udělat vše co jsem popsal.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: před 19h (0:00)
Příspěvků: 3 | Témat: 1

před 3h (15:19)


Ďakujem chalani.

Rabin:

Kabeláž pozriem.

***

áček (tomko):

1. DPF* bolo čistené snad odborne. Mali na to nejaký stroj (WAP to nebola) a potom to aj pozerali kamerou. Viac som to neskúmal, ale ten človek, čo to robil je známy, tak snáď by ma neodrbal.

2. To EGR* je vymenene, jedine vírivé klapky sa deaktivovali (vykazovalo chybu) a sú otvorene. Povedali mi, že to nemá závažný vplyv na motor..

Takže ten občasný dym môžu byt vstrekovače? Ja som si myslel, že mestská jazda zanesie DPF* a to sa v nesprávny čas regeneruje. Nechápem, prečo mi to nikto nevyvrátil.



Ešte jedna vec, či to s tým nesúvisí:
- Príliš dlhá jazda napr. 200km po diaľnici a potom zápcha v meste; pri rozbehu z jednotky auto trhá. Je to akoby som sa snažil rozbiehať na dvojke/trojke, alebo proste pridal malo plyn. Toto sa stáva pravidelne v lete, keď idem z Trenčína do Prahy / Viedne.. BA je napr. ale blízko na prejavenie, tam sa mi to nestalo. Praha / Viedeň je pravidlo.
- Občas (2 - 3x za mesiac) to urobí aj za studena (keď je napr. takéto počasie). Po nahriatí je to ale OK a neopakuje sa to dlhší čas.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14754 | Témat: 53

před 3h (15:39)


Ale má v nízkej otáčkách musí do válců proudit vzduch jinak než v nízkejch aby motor lépe vyplachoval a palil palivo.

Klapky komplet z číny vyjdou na směšný peníze a dát je tam a mít je funkční je celkem důležitý.Dokud to jede tak každej tvrdí že to je ok ale nastene tvoje situace a důsledek je na světě.

Když není dostatečně zahřátý kat nezapálí žárem vštříknutou naftu do výfukovýho cyklu tak co se stane? Začne to hulit a když když pořádně nefunguje vstřikovač špatně rozprašuje taky začne hulit. Tak že pokud máš vstřiky původní,nepíšeš že by se někdy měnili tak po těhle km to maj zasebou.
Měřil někdo tlaky na válcích? I to to může bejt příčinou špatnýho spalování a tvorby kouře. Navíc pokud auto regeneruje často smejvá to olejvý film ze stěn válců a ty se víc vydírají. Nabejvá hladina oleje naftou a olej se ředí a ztrácí mazivost.

Ti kteří tankují kvalitní naftu a přidávají adtiva mění pravidelně paivový filtr tak najedou i víc. Všechno má nějaký vliv na výdrž.

Co tam máš za převodovku?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: před 19h (0:00)
Příspěvků: 3 | Témat: 1

před 42 min


Prevodovka manuál, 6 stupňov. Motor je 2.7 TDI*.

Klapky:
Dáva to zmysel, aj som to trošku technicky tušil, no nechcel som sa hádať s mechanikmi, ktorí si zjavne chceli len ušetriť robotu. Ak by to nemalo zmysel, asi by to tam v Ingolstadt-e nedávali. Klapky hlásili poruchu limitov / dorazu. Prosím Ťa, môžeš mi dať odkaz na tie klapky z Číny? Ak je teda niečo overené.

Vstreky:
Hmm, tak zrejme to dám vymeniť, pretože keď sa riešilo EGR*, tak som sa sťažoval aj rytmicky zvuk z motora, ako keď pumpuješ pneu. Podfukovali mi vstrekovače, čiže sa to vyriešilo len novými tesneniami a prefrézovaním sedla.

Olej:

+ filtre dávam meniť pravidelne podľa prepísaného intervalu.
Teraz si mi trosku vnukol brouka do hlavy, pretože ten čo menil olej mi povedal, že ho tam bolo trochu viac, ako by čakal.


Začína to všetko dávať zmysel. Keď to spätne čítam, tak vyzerám ako totálny lajdak, lenže.. keď sa v tom neorientujem.. a nedá sa vedieť všetko. Dnešná doba fušerov ma začína dosť srať. Každý len sa rýchlo zbaviť roboty, ideálne kladivom. Je to všade.

Ďakujem za postrehy veľmi pekne, naozaj. Skúsim to nejako zosumarizovať, premyslieť a dám to spraviť. Len problém, kam. Možno aj autorizovaný servis, už to serem. To auto mam rad. Nikdy ma nenechalo nikde. Pokiaľ to pôjde, tak sa na tom budem voziť.

PS: Ta „nová“ riadiaca jednotka (4F0 907 401 C, 06-05-15) spomínané problémy s dymením nemala, alebo som to nepostrehol. Je možné, že je niečo inak? Možno dávkovanie paliva? Systém riadenia motora pri menších rýchlostiach? Pretože nepríde mi, že by som si dym len nevšímal. Ja to hlavne spoznám podľa char. zápachu v kabíne a to aj keď idem pomerne rýchlo (mimo mesto).
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
0
12.Září 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
1
09.Září 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
0
05.Září 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email