Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 prosince 2024
Celkem je zde 732 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JustMonroe
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 888
Online návštěvníků
Návštěvníků: 732
Uživatelů: 0
Celkem: 732

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

03.09 2024 14:15


Pánové dá se kalibrovat (základní nastavení) chcípací klapka V157 u PD 2.0 103kW? Protože u CR 2.0 TDI* vím že to jde přes kanál 121, ale u PD verze jsem prostě nic nenašel. Tam kanál 121 není dostupný. Dostupné jsou jen kanály 3 a 11 (EGR* ventil a VGT* turba) a kanál 50 u kterého jsem nezjistil k čemu je. Přes přizpůsobení-10 se security access code taky nic, našel sem leda kanál 006 kde si můžu upravit volnoběžný otáčky. Ostatní není dostupného nic.

Prostě klapka má za sebou 400tkm, origo Pierburg. V plně otevřené pozici už má dráhu snímače polohy trochu vychozenou od jazýčků, takže sporadicky vydává cvrkavý zvuk jak kmitá v otevřené poloze. Ale jinak funguje a při vypnutí motoru se zavře jak by měla. Měl jsem ji rozebranou, takže vím co je uvnitř za vadu. Převody OK. Řekl sem si OK dám novou, stará už má nárok, bude klid. Koupil jsem stejný Pierburg a nepracuje. Respektive jen pár cyklů nastartování a vypnutí motoru, pak jednotka zahlásí V157 malfunction a konec. Přestane pracovat a motor se při vypnutí třepe jak stará ávie.

Prolezl sem fóra v CZ, prolezl sem zahraniční fóra, prolezl sem RossTech fórum k VCDS a nic. V157 ano kalibruje se ale u CR motoru. U PD nic. Dokonce sem četl - vyměň klapku nastaruj a jeď dělá si to ECU* sama. No akorát že značkový díl mi nefunguje. Jinak se jedná o motor BRT 103kW PD ECU* EDC16 03G-906-016-JN.
nahoru

sponzor





03.09 2024 14:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

03.09 2024 14:44


Zkontroluj kabeláž mě to takhle podobně blblo na 2.0 TDI* 103 KW 16V BKD.
Musel jsem rozmotat celej motorovej svazek a našel jsem dvě prohnilý místa na dvou vodičích pro klapku.
Jinak ta se opravdu nijak nenastavuje. A bacha na to je víc druhů a musíš tam mít tu správnou podle čísla dílu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2770 | Témat: 180

03.09 2024 15:50


Skusil si vratit starú ci bude fungovat?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

03.09 2024 18:41


Starou sem vrátil a funguje bez vady, teda krom toho občasného vrkání v plně otevřené poloze. Kabeláží to není. Vadný nový značkový díl? Jako asi bych nebyl první, Poláci na YT už o takových případech mluví v souvislosti s opravami aut celkem často.

A nebo jsem něco přehlédnul? Nevím no, jel sem podle toho co bylo v ELSE, ale ohledně diag už tyhle nový verze stejně jenom odkazují na připoj VAS a řiď se pokyny.

Klapka je tam origo Pierburg s číslem dílu 038 128 063 G přímo na něm. Dal sem tam jako náhradu Pierburg 7.14393.26.0, má to být náhrada za origo.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

04.09 2024 9:10


To spíš vypaqdá že že ta náhrada tam nepatří nebo je vadná.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

04.09 2024 10:59


Podle OEM čísla by to měla být správná náhrada co mimo jiné má i jít na další TDI* motorizace. Nicméně klapku sem vrátil prodejci a zatím dal zpět původní. U jednoho prodejce na netu sem našel u tohodle dílu poznámku "řídící jednotka/software musí být aktualizován" Tož teda nevím.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

04.09 2024 12:54


V tom případě by se dělal flash jednotky ECU* motoru.

Jinak koukám je stejná jako v tom 2.0 TDI* 103KW BKD. Mám doma jednu čínskou novou tenkrát jsem ji na zkoušku kupoval ale našel jsem poškozenou kabeláž. Pokud by si ji chtěl vyzkoušet asi by to nebyl problém.

https://www.aliexpress.com/item/32881946071.html?s [zkrácená url]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

05.09 2024 6:54


Nabídku na vyzkoušení další klapky rozhodně neodmítnu a rád přijmu. Víc po SZ?
nahoru

sponzor





05.09 2024 6:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

12.09 2024 22:25


Vyzkoušel jsem klapku zapůjčenou áčkem a bohužel, nejde. Taky hlásí chybu. V testu akčních členů se jenom naplno zavře a zůstane viset zavřená. Stará klapka se cyklicky zavírá/otvírá přesně podle toho co test ukazuje. takže mám smolíka...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

13.09 2024 14:04


Aftetmarket pierburg jsou cinsky mrdky...bohuzel
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

13.09 2024 14:32


váha: Mě to na BKD v oktuli funguje
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

14.09 2024 18:49


tak v tom případě doporučuju...a EGR* na CR euro5 taky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

15.09 2024 11:43


Škoda že nerozumím tomu, co se snažíš sdělit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

03.10 2024 9:21


Takže pokračování story je takové, že stará klapka zdechla do zkratu a vzala sebou 10A pojistku č.34. Která současně napájí EGR*, N75, snímače kolem motoru a také relé podávací palivové pumpy. Bez relé se nesepne pumpa a bez pumpy motor jaksi nejede. Audiny, Passat, Golf, Jetta všechno má relé pumpy přes vlastní pojistku, na Sharanu bylo třeba pojistku ušetřit. Pak to stojí nervy s odtahem a pátrání (na základě chyb v diagnostice) ve schématech zapojení, než na to člověk přijde. Stačilo odpojit mrtvou klapku, vyměnit pojistku a jedeme dál.

Takže mě čeká zkoušení klapek různých výrobců, která nakonec pojede či ne. A nebo pátrání po vrakáčích.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

03.10 2024 21:11


Sharana prznil ford...BRT je best of motor, doporucuji ti rozmotat motorovy svazek
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

08.10 2024 19:13


Problém vyřešen instalací klapky 038128063L origo Pierburg z vrakáče. Klapka funguje jak má.

Fake Pierburg, noname china, Febi. Ani jedna nová nešla. Febi tak napůl, jak se jí chtělo. Všechny mají na rozdíl od originálu zapečetěný šroubek z čelní strany mezi přírubou a horním plechovým krytem. To je jediný viditelný rozdíl. Tak buď to jsou všechno rebrand čínské sračky a nebo musí mít ECU* novější SW. Nevím, nepovedlo se mi to zjistit.

038128063L nová opravdu origo Pierburg se dá sehnat, ale zatím není třeba utrácet 5000.
nahoru

sponzor





08.10 2024 19:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

08.10 2024 20:24


Jake je cislo jednotky motoru hw i sw?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

09.10 2024 6:44


Vyčteš to z tohodle?


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

09.10 2024 14:44


Neco jo, je tam vic verzi sw...staci vycist pamet zavad dat kopirovat a pak to vlozis sem jako text
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

09.10 2024 18:14


Aha, takže takto?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

11.10 2024 8:21


je novější verze 9970 ale co v ní upravovali jsem nekoukal
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

11.10 2024 8:23


Diselgate
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

11.10 2024 9:18


Ech, nevím esi to mám chtít či ne. Jede to pak hůř zato s větší spotřebou?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

11.10 2024 10:20


áček (11.10 2024 8:23) orig :
Diselgate

Označením to tak vypadá ale pokud vím týkalo se jen euro5 motoru
nahoru

sponzor





11.10 2024 10:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email