Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 10 listopadu 2024
Celkem je zde 329 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Matysek912
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 802
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 5
Celkem: 329

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.8. 2024
Příspěvků: 7 | Témat: 1

26.08 2024 20:57


zdravím, potřebuji poradit

vyměnili jsme rozvody, nasadili jsme vše jak má být, celou rozvodovou sadu, nářadí máme a příšlušenství taky. nědělali jsme to poprvé. kladka je úplně na doraz ale ještě není na značce, víc už to nejde, jinak se mi vrátí, řemen je napnutý ale málo. pořád je to volný. zuby sedí, vše je jak má být, už fakt nevíme co s tím. jako by tam byl navíc jeden zub, ale není.

zkoušeli jsme vše vrátit zpět, staré díly, ale to samé. něco je špatně.
prosím poradíte co s tím?

typ motoru 2.0 TDI* 105kw caga

moc díky za pomoc!
nahoru

sponzor





26.08 2024 20:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 148 | Témat: 16

27.08 2024 5:36


Nenapínáte kladku na druhou stranu?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.8. 2024
Příspěvků: 7 | Témat: 1

27.08 2024 7:11


Bohuzel ne. Ale diky za odpoved!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2019
Příspěvků: 41 | Témat: 3

27.08 2024 7:12


Daj sem fotku.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

27.08 2024 10:54


uban (26.08 2024 20:57) orig :


zkoušeli jsme vše vrátit zpět, staré díly, ale to samé. něco je špatně.

To nedává smysl, když to tam bylo a fungovalo před demontáží.
Tak ne že je něco špatně, ale vy děláte něco špatně.
Bral bych že jste koupili špatnou sadu a nejde to - nebo by vám dali spatnou sadu.
Ale původní díly tam musí jít namontovat z5 bez problému.

Mě napadá kde by mohl být problém - Třeba na řemen je přesný postup odkud se má začít nasazovat aby si ho dobře bez problému napnul.

Jestli je bachor (u vodní pumpy volný řemen) tak přes palivové čerpadlo a váčku tě to tolik nepustí aby jsi to našponoval.

PS: Od klávesnice se těžko radí, když to člověk nevidí.
Ale nechci být řitopich - 2 TDI* zvládne i cvičená opice.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

27.08 2024 11:02


Majkl111 (27.08 2024 5:36) orig :
Nenapínáte kladku na druhou stranu?

To fyzicky není možné když je napínací kladka povolená, aby ji točil na druhou stranu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 148 | Témat: 16

27.08 2024 11:48


P (27.08 2024 11:02) orig :

To fyzicky není možné když je napínací kladka povolená, aby ji točil na druhou stranu.

Nikdy neříkej, že něco není možné. Vždy se pak najde někdo, kdo to neví a udělá to
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

27.08 2024 12:49


Majkl111 (27.08 2024 11:48) orig :

Nikdy neříkej, že něco není možné. Vždy se pak najde někdo, kdo to neví a udělá to

"proti gustu žádný dišputát"
Co nejde silou, jde ještě větší.....

PS: No nic, nebudeme mu to tu zasírat - ať se mu to podaří dotáhnout do zdárného konce.
A dá nám vědět kde soudruzi z NDR udělali chybu.
nahoru

sponzor





27.08 2024 12:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 148 | Témat: 16

27.08 2024 12:55


To jsem také zvědavý. Já vždy spíše bojuju s tím tam ten řemen dostat. Že by "ho kus přebývalo" to fakt nikdy.
Jestli to mají volné i se starými díly, tak už leda zapomenutá vodící kladka. Ale to snad také ne, když psal, že to nedělali poprvé.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.8. 2024
Příspěvků: 7 | Témat: 1

27.08 2024 15:05


Moc vsem diky za tipy, vse jsme to znovu rozebrali a slozili. Posilam foto. Porad to neni ono. nejde mi to do hlavy.
Vse je nastaveno jak ma byt, ale nejde dotahnout kladka do zarezu, tim to neni uplne napnute, ale uz to neni tak volne. Kdyz ji napnu vic, sipka na kladce stoji a cele se to uvolni. Posilam foto
Nikdy jsem se s tim nesetkal, uz jsem vycerpal vsechny moznosti.
Kladkou to neni, pro jistotu jsem koupil jeste jednu a dela to porad to same.
Napada vas neco?

Myslite, ze s tim muzu jezdit, kdyz neni kladka plne v zarezu a remen neni uplne na fest (uz jakoby nechybi cely zub, ale pulka)?

Moc diky!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2019
Příspěvků: 41 | Témat: 3

27.08 2024 19:43


Mne pride ta napinacia kladka pootocena doprava viac nez treba. Sadol ti ten plech s tym "zubom" spravne?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

27.08 2024 19:56


A měl jsi povolené šroubky na vačce a vysokotlakým čerpadle než začneš napínat kladku ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.8. 2024
Příspěvků: 7 | Témat: 1

27.08 2024 19:59


Ano vse jsem mel povoleny. Je to fakt zaklety
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

27.08 2024 20:05


fafa111 (27.08 2024 19:43) orig :
Mne pride ta napinacia kladka pootocena doprava viac nez treba. Sadol ti ten plech s tym "zubom" spravne?

Podle mě to má dobře - ten zub mu musel sednul do výřezu v bloku motoru. Jinak by kladka byla křivě.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.8. 2024
Příspěvků: 7 | Témat: 1

27.08 2024 20:07


Ta napinaci kladka je vic posunuta do prava, to se takhle otoci, kdyz to dotahnu, chova se to jako by ten remen byl moc dlouhej, ale neni. Kdyz jsem zkusil remen pro zajimavost vypodlozit, tak si to sedlo jak hrnec na...p. Ale nemuzu to mit vypodlozene dalsi gumou.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

27.08 2024 20:14


Ještě mi připadá že spodní šroubek na vačce je nadoraz - a nepusti tě to vice napnout řemen.
Cca by měli být ty šroubky v ovalných dírách uprostřed po napnuti řemene.
nahoru

sponzor





27.08 2024 20:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

27.08 2024 20:21


uban (27.08 2024 20:07) orig :
Ta napinaci kladka je vic posunuta do prava, to se takhle otoci, kdyz to dotahnu, chova se to jako by ten remen byl moc dlouhej, ale neni. Kdyz jsem zkusil remen pro zajimavost vypodlozit, tak si to sedlo jak hrnec na...p. Ale nemuzu to mit vypodlozene dalsi gumou.

Počkej, jak pootočí!!! Vždyť zezadu má napinací kladka zub - který musí zapadnout do bloku motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2019
Příspěvků: 41 | Témat: 3

27.08 2024 20:46


Tento rozmer x mi nesedi okom, vzdy som to mal okolo 1 centimetra.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

27.08 2024 20:55


Tady má zapadnout zub od napinací kladky.
Tak že něco je špatně.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

27.08 2024 21:07


fafa111:
Tak v tom budeš mít pravdu.

Když pak napsal že jak to napíná a posouvá se celá napínací kladka - tak to je špatně.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.8. 2024
Příspěvků: 7 | Témat: 1

27.08 2024 21:09


Asi jsem to spatne popsal, jj zub kladky je zapadly v bloku, tam je to v poradku.

Ale uz jsem na to asi konecne prisel. Mam trosku jinou aretaci, ktera presne nesedi na zuby remenu. Objednal jsem novou aretacni sadu, DAM* vedet jak to dopadlo. Kazdopane moc vsem dekuji za pomoc!!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

27.08 2024 21:42


uban (27.08 2024 21:09) orig :
Asi jsem to spatne popsal, jj zub kladky je zapadly v bloku, tam je to v poradku.

Ale uz jsem na to asi konecne prisel. Mam trosku jinou aretaci, ktera presne nesedi na zuby remenu. Objednal jsem novou aretacni sadu, DAM* vedet jak to dopadlo. Kazdopane moc vsem dekuji za pomoc!!

Zuby řemene se ničím nearetují.

Aretuje se ozubená řemenice klikového hřídele na klice.

To co stím provádíš tak to musí být i rozhozené časování.
A to ještě výše ses ptal jestli stím můžes jet. Nadělal by si více škody jak užitku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2019
Příspěvků: 41 | Témat: 3

28.08 2024 7:36


Urban ma asi aretacnu sadu na 1.6-2.0 TDI*. Na ten kratsi remen. Ale to nerobi velky rozdiel.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2223 | Témat: 25

29.08 2024 8:22


Ved si pisal, ze si skusal vratit stare diely a ze je to to same.. Jedine, zeby si neskusal..
nahoru

sponzor





29.08 2024 8:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

29.08 2024 8:55


uban (26.08 2024 20:57) orig :


nasadili jsme vše jak má být
nářadí máme a příšlušenství taky
nědělali jsme to poprvé


No mě to celé připadá - "vola akesi čudné"
Hoď sem foto - čím a jak jsi zaretoval kliku?!

PS: Udělali jste si výpis z Diag. před rozebráním ? - jakou jsi měl synchronizaci, časování atd. aby jsi mohl případně to porovnat po nové instalaci.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.8. 2024
Příspěvků: 7 | Témat: 1

03.09 2024 22:04


Tak zahada vyresena, bylo to v remenu. Daval jsem tam sadu SKF a porad to neslo spravne natahnout, nakonec jsem koupil remen Continental a na prvni dobrou hotovo. Vse sedi. Tyhle rozvody DAM* uz asi i poslepu
SKF nebrat, kladky, pumpa ok, ale ten remen neni tak kvalitni a v porovnani s Continental je fakt o trosku delsi. Pocet zubu u SKF ale sedi, bud jsem natrefil na nekvalitni kus, nebo to vyrabeji nekvalitne.

To me teda pekne potrapilo. Kazdopadne moc diky za rady a snad to nekomu dalsimu pomuze.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 34 | Témat: 0

před 2 dny (19:04)


jo jo je to tak a remen je contitech a je najpevnejsi mam ho taky vyrobny typ pro hlavni rozvod CT1015 207 zubu pre 1995-2005 Audi/2001-2009 skoda superb 1 ,Audi a4 b5-b6(b7),1997-2005 A6 C5 V6 2,5TDI maly a k sade třeba i CT1018 87 zubu k cerpadlu z prava coz dva na jeden motor.

3-tí dalsi ma drazky- 4 PK1217 contitech je na altik a teraz neviem ci to cislo nieje ten co je este jeden na klimu, lebo na V6 to nieje v kope a je este kratsi jeden.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email