Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 18 listopadu 2024
Celkem je zde 184 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: maca_tuhyk
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 817
Online návštěvníků
Návštěvníků: 179
Uživatelů: 5
Celkem: 184

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72105 | Témat: 8169

24.08 2024 9:00


Nové MG3 nastolí nová hybridní pravidla. Navíc s cenou, která potěší i normální lidi
Automobilka MG v nedávné době představila své zcela nové MG3, model, který slibuje revoluci v segmentu malých vozů s hybridním pohonem. Akce, která se nesla v duchu nadšení a technického pokroku, přinesla nejen pohled na nové designové prvky tohoto vozu, ale také podrobné seznámení s jeho inovativní technologií Hybrid+.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: MG Žhavé novinky o autech aplikace kola nová
Datum zveřejnění: Fri, 23 Aug 2024 11:18:51 +0000

Technologie Hybrid+: Nový standard v malých vozech?

Hlavní hvězdou odhalení byla technologie Hybrid+, která slibuje posunout hranice toho, co mohou řidiči od malého hatchbacku očekávat. MG3, vybavené touto technologií, přináší o 30 % vyšší výkon, dvojnásobnou kapacitu baterie a možnost dosáhnout maximální rychlosti v čistě elektrickém režimu o 10 km/h více než jeho předchůdci. To vše v duchu kampaně FEEL GOOD, kterou MG Motor zahajuje v regionu střední a východní Evropy.

Technologie  Hybrid+ zahrnuje pětici klíčových součástí - spalovací motor, převodovku, baterii, elektromotor a generátor energie. Tato pokročilá hybridní technologie nejen že zajišťuje výjimečné jízdní vlastnosti, ale také výrazně zlepšuje provozní hospodárnost vozu. Výkon spalovacího motoru o objemu 1,5 litru a výkonu 75 kW spolupracuje s elektromotorem o výkonu 100 kW, což umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhých 8 sekund. Elektrifikovaný systém také umožňuje čistě elektrický režim jízdy s dosahem, který vás mile překvapí.

Zdroj: MG
Zdroj: MG
Design a pohodlí na prvním místě

Auto zaujme nejen svou technologií, ale také designem, který vznikl ve spolupráci s britským Design studiem MG. Větší rozměry karoserie poskytují výrazně více prostoru uvnitř, zatímco 293litrový zavazadelník se řadí mezi ty lepší ve své třídě. Stylové prvky jako LED světlomety, kola z lehké slitiny a dvojice obrazovek v interiéru dávají vozu celkem elegantní a inovovaný vzhled.

Zdroj: MG
Zdroj: MG

Interiér je promyšlený do posledního detailu - od 7″ digitálního displeje přístrojové desky až po 10,25″ středový displej infotainmentu, který je standardně vybaven satelitní navigací a podporou chytrých telefonů přes Apple CarPlay a Android Auto. Ve výbavě nechybí ani aplikace ISMART lite, která nabízí pokročilé funkce konektivity.

Jízdní režimy a flexibilita

MG3 přichází s pěti jízdními režimy, které se automaticky přizpůsobují aktuálním podmínkám na silnici. Ať už preferujete čistě elektrický režim, nebo kombinaci obou motorů, MG3 nabízí flexibilitu, kterou oceníte jak ve městě, tak na dálnici. Systém pohonu Hybrid+ zajišťuje nejen dynamické zrychlení, ale také komfortní a plynulou jízdu, a to díky třístupňové automatické převodovce.

Zdroj: MG
Zážitek z jízdy: Pohodlí a bezpečnost

MG3 není jen o výkonu a technologii, ale také o pohodlí a bezpečnosti. V základní výbavě nechybí ani satelitní navigace, podpora chytrých telefonů přes Apple CarPlay a Android Auto, či aplikace ISMART lite, která přináší funkce konektivity na špičkové úrovni. Co se týče bezpečnosti, MG3 je vybaveno nejnovějšími systémy asistence řidiče (ADAS) a technologií MG Pilot, která zahrnuje mimo jiné automatické nouzové brzdění a inteligentní ovládání dálkových světel.

Další malá autaMini Cooper S se změnilo z pankáče v hipstera. Vyzkoušeli jsme ho v okolí Nordschleife

Populární stylovka dorazila v nové generaci. Provětrali jsme ji po fantastických okreskách kolem nejlepšího okruhu světa.
Renault Captur se vydal za rámec běžné modernizace. Osobitým vzhledem to nekončí

Malé SUV si zachovalo širokou nabídku motorů i svou praktičnost. Cenou se ale blíží k půl milionu.

Cena a záruka

MG3 je nejen technologicky vyspělé, ale také cenově dostupné. Speciální nabídka začíná na 3 999 Kč měsíčně, což činí tento vůz ještě atraktivnějším pro široké spektrum zákazníků. Na všechny modely MG ve střední a východní Evropě se navíc vztahuje tovární záruka na 7 let / 150 000 km, což je jasným signálem, že MG Motor věří ve své produkty.

Vůz, který má co nabídnout

Nové MG3 přináší na trh nejen revoluční technologii, ale také zážitek z jízdy, který je na vrcholu své třídy. Je to vůz, který kombinuje výkon, úsporu paliva, bezpečnost a komfort do jednoho balíčku, a to vše za dostupnou cenu. Značka MG Motor tímto modelem jasně ukazuje, že je připravena znovu dobýt evropský trh a nastavit nové standardy v segmentu malých vozů.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





24.08 2024 9:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email