Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 28 září 2024
Celkem je zde 522 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: abelaska
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 712
Online návštěvníků
Návštěvníků: 522
Uživatelů: 0
Celkem: 522

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71819 | Témat: 8169

23.08 2024 9:00


Sportovní Toyota GR Corolla s nadupaným tříválcem dostává automat z GR Yarisu
V Česku si jí sice oficiálně nekoupíte, ale s pořádnou sportovní technikou je ideálním adeptem na individuální dovoz. A teď si vrcholný sportovní hatchback od Toyoty můžete koupit také s automatem.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Toyota Corolla GR Corolla hatchback převodovky Toyota zavěšení
Datum zveřejnění: Fri, 23 Aug 2024 05:04:11 +0000

Japonská Toyota je v posledních letech jednou z mála automobilek, které naplno šlapou do vývoje sportovních aut pro celý svět. Tovární sportovní divize Gazoo Racing aktuálně disponuje nezvykle širokým globálním portfoliem sportovních modelů, v nichž si vyberou hlavně milovníci zadokolek a čtyřkolek. Celosvětově totiž Toyota prodává dvojici sportovních kupé GR86 a GR Supra a dvojici rychlých hatchbacků s pohonem všech kol GR Yaris a GR Corolla.

    - Zdroj: Toyota
    -
    -
    -
Celá galerie 11
Nový osmistupňový automat

Sportovní Toyota GR Corolla se u nás v Evropě bohužel neprodává, ale automobilka ji právě vylepšila zásadní modernizací. Výkonná Corolla se sofistikovanou technikou menšího GR Yarisu, oficiálně prodávaného i v České republice, právě začíná cílit i na milovníky rychlosti bez zájmu o šlapání na spojku při řazení. Ke standardnímu modelu se šestistupňovým se nově připojuje i verze s osmistupňovou automatickou převodovkou.

Novinka s automatickou převodovkou Direct Automatic Transmission, jakou divize Gazoo Racing vyvinula pro sportovní Toyoty, v nabídce značky doplňuje už dříve uvedený GR Yaris se stejným automatem, a dokonce má i nezávislý chladič. Toyota zároveň nabízí i další doplňkový chladič, který je standardem variant Premium Plus a volitelně je k dispozici pro nižší pakety Premium.

Automobilka navíc uvádí, že se zpřevodování osmistupňového automatu pokusila co nejvíce přiblížit výchozímu šestistupňovému manuálu, takže zachovává původní dynamiku vozu. S novou převodovkou však novinka nabízí výrazně rychlejší změny rychlostí, jež využijí řidiči, co s ní budou chtít jezdit naplno a zábava za volantem při řazení s pákou a třemi pedály je pro ně vedlejší. Elektronika převodovky se navíc učí sledováním chování řidiče při akceleraci a brzdění, aby dosáhla co nejrychlejších podřazení.

Nová porce točivého momentu

Toyota při představení nové GR Corolly uvádí, že většímu sportovnímu hatchbacku zvýšila točivý moment. I nadále zakládá na turbodmychadlem přeplňované tříválcové šestnáctistovce, jakou převzala z GR Yarisu, ale aktuálně má vrcholných 300 koní a 400 Nm. Moderní technika je vybavena i systémem launch control pro co nejpřesnější a nejrychlejší starty z místa, ale automobilka bohužel neuvádí, za jaký čas zvládne vystřelit u 0 na 100 km/h.

Testy sportovních vozůBMW Z4 sDrive20i jsme vyzkoušeli s manuálem. Dostojí slibům o řidičské nirváně?

Mnichovský roadster se základním čtyřválcem a manuální převodovkou slibuje řidičskou nirvánu. Dostojí svým slibům?
Jaguaru F-Type P450, elegán s duší raubíře

Jaguar F-Type ze středu nabídky prošel během faceliftu mírnou změnou osobnosti. Je to stále to úžasně charakterní auto, které prostě nemůžete nemilovat?

Automobilka zároveň zapracovala na vylepšených jízdních vlastnostech. Přední i zadní zavěšení je nově vybaveno modernějšími pružinami, jež v zatáčkách omezují zdvih kol na vnitřní straně, přičemž optimalizací prošly i stabilizátory. Od nejnovějšího modelového roku 2025 se navíc standardní výbavou všech aut stávají samosvorné diferenciály typu Torsen pro přední i zadní kola.

Nová vylepšená Toyota GR Corolla se bude prodávat ve Spojených státech amerických, odkud si jí zájemci mohou dovézt prostřednictvím individuálního dovozu. Základní cena tam začíná od zhruba 880 000 Kč (v přepočtu) za standardní variantu Core, přičemž za vrcholnou verzi Circuit Edition Američané zaplatí přibližně 1.080.000 Kč.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





23.08 2024 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email