Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 15 listopadu 2024
Celkem je zde 283 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: SandaDominik
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 813
Online návštěvníků
Návštěvníků: 283
Uživatelů: 0
Celkem: 283

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72081 | Témat: 8169

16.07 2024 9:01


Bestiální Lancia 037 je zpět! Nová Kimera K39 vyrazí na Pikes Peak a možná i na normální silnice
Italský startup Kimera Automobili odhaluje brutální závodní bestii. Nová Kimera K39 se chce předvést na slavném Pikes Peak.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Lancia Kimera Lancia 037 nová pohon převodovky
Datum zveřejnění: Tue, 16 Jul 2024 05:34:34 +0000

Když italský startup Kimera Automobili poprvé navázal na legendární závodní Lancii 037, přitáhl pozornost všech automobilových nadšenců. Novodobá Kimera Evo 37 ohromila automobilový svět modernější a minimalističtější evolucí ikonického designu, a dokonce nabídla bohatým zákazníkům všechny nejdůležitější rysy inspirované historickým předchůdcem. I novodobá „nula-třicet-sedmička" má 2,1litrový benzinový čtyřválec s dvojitým přeplňováním turbodmychadlem i kompresorem.

    - Zdroj: Kimera Automobili
    -
    -
    -
Celá galerie 8
Už příští rok odstartuje na Pikes Peak

Na původní základní verzi s ryzím pohonem zadních kol začátkem letošního roku Italové navázali novou pokročilejší verzí Evo 38 s pohonem všech kol a vyšším výkonem, ale už tehdy se v zákulisí mluvilo o ještě silnějším monstru, které se představuje právě teď! Přivítejte novinku s pojmenováním Kimera K39, jež už v příštím roce 2025 bude startovat do náročného závodu do oblak na hoře Pikes Peak v americkém Coloradu.

Novinka je opravdovou závodní bestií, jež vzdává hold kultovním válečným barvám závodního týmu Martini Racing a fascinuje obrovským agresivním bodykitem. Ten se inspiruje historickým závodním speciálem pro rallye skupiny B a na celém závodním monstru nenajdete jediný úhel, z něhož by nevypadalo nezajímavě.

Nová Kimera K39 si zachovává čtyři kulaté LED světlomety z obou předcházejících variant Evo 37 a Evo 38, avšak zbytek karoserie prošel výrazným přepracováním. Nová prodloužená zadní část s velkým křídlem už původní Lancii 037 příliš nepřipomíná. Pod širokým horizontálním zadním LED světlem se objevuje trojitý výfuk Capristo namontovaný jen kousek nad masivním aerodynamickým difuzorem. A ještě se na chvilku vraťme k přední části, protože ta je naprosto impozantní!

Očekává se přes 600 koní

Závodní speciál pro Pikes Peak zakládá na karbonovém monokoku, ale Kimera bohužel neodhaluje techniku, o níž můžeme pouze spekulovat. Můžeme však očekávat, že výrobce v novém modelu představí evoluci svého 2,1litrového čtyřválce s turbem i kompresorem, který v zatím nejsilnější specifikaci pro Evo 38 má 608 koní. Společnost navíc v minulosti odhalila, že pracuje na vývoji nové ostré sekvenční převodovky a pro Evo 38 už vyvinula i pohon všech kol odpovídající standardům motorsportu.

Rychlostní rekordyChorvatský elektromobil překonal bizarní rekord. Dokázal couvat rychlostí 275 km/h

Nejrychlejší elektromobil na světě Rimac Nevera má na svém kontě už desítky rekordů. Nicméně teď stanovil asi ten nejzvláštnější.
Brzy tomu bude na den přesně 35 let, kdy se speciály z Le Mans dosahující 400 km/h prohnaly v rámci Grand Prix ČSSR v Brně. Poprvé a naposledy

Dnes už zapomenutá událost představovala v roce 1988 hotovou revoluci. Vytrvalostní speciály nejvyšší kategorie vůbec poprvé zavítaly za železnou oponu a premiérově se i tento podnik dostal do Československa. Bohužel, placky z Le Mans se sem pak už nikdy nevrátily.

A zatímco se nová Kimera K39 připravuje na slavný závod do vrchu na Pikes Peak, už se mluví i o vzniku omezené série aut se silniční homologací. Pokud skutečně vzniknou, automobilka je nepochybně nabídne hlavně svým nejváženějším klientům v extrémně malé sérii.

Už stávající modely totiž vyrábí jen v nepříliš velkých sériích - základní Kimera Evo 37 vznikla v 37 kusech, pokročilejší Kimera Evo 38 pak v 38 kusech. I když by modelové označení novinky mohlo napovídat až 39 kusů, s největší pravděpodobností jich bude výrazně méně. Na další informace o silničním modelu si však ještě musíme počkat.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





16.07 2024 9:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email