Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 27 prosince 2024
Celkem je zde 526 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: majkl006
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 901
Online návštěvníků
Návštěvníků: 525
Uživatelů: 1
Celkem: 526

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 2.5tdi 120kw
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 286 | Témat: 49

15.07 2024 19:26


zdravim mam vysoku spotrebu na 2.5v6 120kw a v meranych hodnotach ukazuje ventil studeneho startu iba 80percent ale malo by byt 100.neviete vcom je chyba?motor mam zohriaty na 90stupnov a tah ma len spotrebu mam okolo 15l a ma trosku traktorovy zvuk
nahoru

sponzor





15.07 2024 19:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

16.07 2024 9:06


pozri vakuovku mne to delala ta a Turbo* klapky bilancia celeho pomeru polozadrete az uplne,
a aj potom zle mazanie, ale moze to byt hoci co pozri hadicky od vakuovky az po servo posilovac az k N75 ak mas obmedzenie nudzak ! a pojem ma tah je otazne, mozno aj o zub rozvod hlavny, aj mne to pise nezmysli ked dlho voz stoji na spotrebe, tak mozno ze to nieje nic vazne na tu spotrebu sa moc nezamerievaj ale vymen filter paliva !
a pripadne daj do nafty aditivum do paliva na precistenie vstrekov!
cistic koncetrat- uvolnovac necistot na vstreky a celeho vstrekoveho ustrojenstva urcite su aj ine ale skusil toto K2 diesel fuel additive 50ml dava do nafty min. od 40-65L max 70L do nadrze, kludne opakuj aj 3x az 5x je to presne na to cena od 1,40-2,30eur max cena mikro flaska 50ml
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

16.07 2024 10:15


inak mas na volnobehu nizke otacky pri teplom motore min 790/840 a pri studenom 870/970 odhad a nie odpozorovane z vcds a volnobeh aj preto nizky ze nastavenie asi moc nepomoze napr. ked mas taky zvuk traktora, ked nevies ako dlho tam mas rozvody mozno vytahany remen hlavny a timeing rozhadzany co sa ti obe strany vaciek hlav pri vytahanom remeni posunu od seba a to robi zle nacasovanie vstreku a ani dopinak nestiha u hlavneho rozvodu dopinat a potom to skace/hadze a zdochyna pri manuale pri rozbehu bez pridania, sa musi motor zobrat do otacok sam ked zo statia pustis plynulo spojku na jednotke a ides bez plynu aj na briezku a ked ma zle otacky zdochne motor ! nepodrzi zaber bez pedala plynu akceleracie ! pri automate to je to iste podobne, bez plynu by sa mal posuvat a nezdochynat motor. moj postrech moj nazor !
(dalsia vec ked sa nevladze posuvat smika spojka to iste na variatore automate.
druha vec je na manuale cvaknutie cuknutie pri pohnuti pri kludnom rozjazde je dvojhmotova pruzina vytahana a ma vecsiu bilanciu pruzenia a chvilu jej trva zaber do zubou, alebo pri prudkom ani nie rychlom pustani spojky po preradeni do dvojky pri 3000otackach a zabere uz bucha dvojhmota do hlavnej hriadele a trpia loziska na prevodovke tak uz sila pruziny slaba a netlmi a prenasa slehy od spojky do hlavnej osky manualu a potom hucia loziska a samotna prevodovka.
Automat to ma ine, ale tiez nieco podobne medzi lamelami pritlacne taniere a ozubenia sa nevedia zaskocit, alebo naopak odkvacit, potom znizuje otacky motora z hydromenicom a nevie preniest silu do prevodou a trha opakovane co ma aj svoje mazanie pre prudenie presneho tlaku pre kazdy prevod oleja cez ventili co hlasi v mechatronice co zaraduje za stupen podla potreby otacok co riesi riadciaca pri tiptronicu, mutitronic je jednoduchsi, ale to uz ja, do toho nemozem kecat, lebo tiez o tom nemam ani zdani.)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 286 | Témat: 49

17.07 2024 18:48


ja potrebujem vediet co je ten ventil studeneho startu?kde je ta sučiastka?mam motor po go takže tie veci co pises neriesim auto taha vsetko ide len mi ostava na 80percent ten ventil otvoreny pri zohriatom motore a preto mam velku spotrebu lebo na druhom aute je pri zohrati zavrety na 100percent
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

17.07 2024 18:54


neviem aky ventil myslis... ventil studeneho startu je snad elektricky plyn co dava automaticky sitic co si riadi cidlo teploty- zeleny alebo obcas cierny, hned vedla cerpadla na lavo od predu motora!
ten ma u mojej a4 2,5tdi 4kable tak ze 4 polovy koniec na spojke k nemu a ten obcas zlobi ked nieje origo a je napojeny na potrubie chladiacej zmesi maleho okruhu na kovovu trubku.

o inom ventile co ma nieco z palivom neviem akurat tak v cerpadle od spodu od zadu napojenych kovovych kanalou na trisky a je aj tak zaliaty sucast cerpadla, alebo klapka sekundarneho hlavna a riadi ju na intercoolery cidlo na pravej strane z vrchu,inak neviem absolutne...potom uz len cidlo kluky a cidlo sucast trisky na lavej hlave zadna nic ine.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 286 | Témat: 49

18.07 2024 18:40


vak na tej fotke čo som dal v 4 poličku ukazuje ventil studeneho štartu 76percent tak chcem vediet čo to znamena??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 286 | Témat: 49

25.07 2024 20:36


Ahojte poradite mi preco mam ten ventil otvoreny iba na 80.1percent ked mam motor zohriaty na 90st.?motor ma vysoku spotrbu nafty okolo 15l/na 100km 2.5v6tdi.resp.kde najdem ten ventil alebo v com mam poruchu?nieje to ten predsuvnik v cerpadle?vcds nepiše ziadnu chybu,povstrek ma nastaveny na 2,4atdc a v zakladnom nastaveni ked robim nastavenie povstreku tak ho pokne zavre na 100percent ale na volnobehu ostava iba na 80percent.dakujem za pomoc lebo uz neviem kde mam hladat chybu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
3
10.Listopad 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
0
12.Září 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email