Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 29 června 2024
Celkem je zde 443 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Jakuba4b7
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 48 542
Online návštěvníků
Návštěvníků: 441
Uživatelů: 2
Celkem: 443

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71335 | Témat: 8169

před 4 dny (9:01)


Peugeot 5008 poskytne zázemí celé rodině včetně prarodičů
S novým nástupcem se pomalu loučíme se starou 5008, která na závěr dostala mild-hybridní jednotku.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: Peugeot 5008 aplikace blatníky navigace Peugeot pohon převodovka točivý moment turbodmychadlo výkon
Datum zveřejnění: Wed, 26 Jun 2024 05:32:36 +0000

Nedávno se široké veřejnosti představil nový model Peugeot 5008, a proto nám přišlo fér si na závěr ještě projet tenhle silniční rodinný koráb v jeho starší verzi.

Z vizuálního hlediska si jen lehce prolítněme, co už známe. Máme tu bezrámovou masku chladiče ještě se starým logem, která se jakoby rozlézá do stran nárazníku. Zároveň se v našem testovaném GT modelu objevily i přepracované světlomety, které jsou full-ledkové a nabízí celkem solidní přisvěcování do zatáček. Neopomeňme, že světlomety denního svícení jsou ve tvaru tesáků, což každý lev přeci má. Generace z roku 2020 se pyšní i vzadu přepracovanými zadními světly, které reprezentují lví drápy a jsou full-ledkové téže. Model je za nás nejzajímavější právě při pohledu zezadu, světla jsou totiž v jakémsi kouřovém skle a zároveň celými prostředními dveřmi prochází jakási kouřová skleněná lišta.

Stejně tak se na GTčku měnily a zvýrazňovaly přední blatníky a víko zavazadlového prostoru, ale to pozná jen opravdový fajnšmekr.

    - Zdroj: Sabina Sarkisovová
    -
    -
    -
Celá galerie 24
Prim hraje prostor

Když už jsem u toho „kufru". Tady se skrývá to hlavní poslaní tohoto vozu. Prostornost. Do auta naložíte úplně v pohodě 7 lidí, a ještě vám zbyde místo v kufru. Pokud ale sklopíte třetí řadu sedaček, dostanete se na krásných 702 litrů. Tady jsme si libovali, protože jsme při testování stěhovali hodně věcí a tím pádem jsem tam mohli nacpat opravdu pěknou řádku všeho možného.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
I-cockpit je předmětem debat

Uvnitř je to pak o výsostném postavení tzv. i-cockpitu. Věci, která je pro řadu novinářů bodem, kde se extrémně rozcházení. V jiných autech totiž disponujete normálním volantem, skrz který vidíte přístrojový štít. Francouzi to takto nemají. Tady máte menší volant a nad ním digitální přístrojovku s úhlopříčkou 12,3 palců. Reálně tohle uspořádání není zlé, jen volant do ruky hřmotnějším chlapům prostě vyhovovat nikdy nebude. Jinak centrální dotykový displej s úhlopříčkou 10 palců si poprávu zaslouží update, takže se těšíme, co nová 5008 přinese. Chválu si ale zaslouží, my to osobně nazýváme lví drápy, ale pežotáci to nazývají klapkami klavíru  - tlačítka, která umožnují přímý přístup k hlavním funkcím zajištujícím komfort, k nimž patří rádio, klimatizace, 3D on-line navigace s hlasovým ovládáním, nastavení parametru vozu, telefon, mobilní aplikace a výstražná světla.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
Sedadla vám udělají radost

Co je ale ještě lepší, jsou samostatně posuvná sedadla ve druhé řadě. Se všemi 3 se mi dá pohodlně hýbat a nastavovat sklon opěradla. Sice ten, který sedí uprostřed si bude muset lehce zvykat na jinakost sezení, ale věříme, že by to neměl být zase takový problém. Jinak, aby bylo dosaženo maximálního komfortu, jsou pro krajní cestující připravený sklopné stolečky. Paráda, to se bude svačit.

Ať žije mild-hybrid

A teď k motorizaci, která před odchodem „staré" 5008 přišla. Jedná se o novou generaci benzinového motoru PureTech, který byl speciálně vyvinut pro optimální integraci s hybridizací, má 3 válce, objem 1,2 litru a výkon 136 koní. Nechybí turbodmychadlo s proměnnou geometrií pro vyšší výkon motoru, máte tu i rozvodový řetěz pro snížení nákladů na údržbu, ba dokonce Millerův cyklus pro lepší tepelnou účinnost spalování. Vše je spřáhnuto s novou elektrifikovanou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou umožňující změnu převodu bez přerušení točivého momentu, která je speciálně navržena pro hybridní systémy, protože její součástí je elektromotor. Ten umožňuje 100% elektrický pohon vozidla při nízkých požadavcích na točivý moment a pomáhá spalovacímu motoru, který má díky tomu nižší spotřebu. Při zpomalování motor funguje jako generátor, který dobíjí 48V baterii hybridního systému. Za pomoci řemenového startéru zajišťuje také hlavní start spalovacího motoru.

Peugeot v redakčních testechPeugeot 208 GT je francouzská drobotina, která ukazuje, že malá auta to nebalí

Nejvyšší verze je atraktivní, ale mohla by víc zlobit.
Test Peugeotu 308 1.2 PureTech 130: Podlomí vám kolena!

Nová 308 je setsakra krásné auto. A navíc moc hezky jezdí.

Celé tohle ústrojí je určeno především pro klidné řidiče s vyrovnanou jízdou. Neočekávejte po něm extrémní dynamiku, spíše decentní poježdění na spotřebu, která se nám pohybovalo po dennodenní jízdě po dálnici a po okreskách v ranku 6,8 litru na 100 km. Buďte také připraveni na sílu rekuperace, která je někdy spíše ke škodě než k užitku, ale plynovým pedálem ji samozřejmě přeperete. Co vás potěší je ale nastavení podvozku, které je komfortním parťákem na dlouhé cesty, ale i pravé české výmoly.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

Peugeot 5008 s mild-hybridním motorem bude vyhovovat především klidnějším řidičům, kteří se chtějí dopravit z bodu A do bodu B v rozumném časovém horizontu. Neočekávejte od něj maximální poslušnost, někdy si ona převodovka umí říct své, ale bude vám nepostradatelným parťákem na delších cestách s rodinnou nebo přáteli.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 4 dny (9:01)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa artdeshine asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coating coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keramika keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email