Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 5 listopadu 2024
Celkem je zde 527 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LukeMorris
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 792
Online návštěvníků
Návštěvníků: 527
Uživatelů: 0
Celkem: 527

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.6. 2024
Příspěvků: 2 | Témat: 1

13.06 2024 13:03


Ahoj klubaci dnes se jdu kouknout na a4 b6 avant 2.5 tdi 132kw + chip na 160 kw zrovna tenhle motor mi hodně lidí hejti skrze čerpadlo a tak a jelikož by to byla moje první 2.5 tak moje otázka na co si dát pozor diky
nahoru

sponzor





13.06 2024 13:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5377 | Témat: 68

13.06 2024 13:30


Velice zbezne https://autoride.cz/motor-25-tdi-v6-postrach-pod-k [zkrácená url] kazdopadne bez na to kouknout s nekym, kdo temto motorum fakt rozumi, jinak se nedoplatis pak na opravach
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

13.06 2024 14:04


startuj bez plynu vzdy a ked chytne hned
za studena, moze byt ok V6
(nejedna sa o 5valec prvy 1982-10.1995: 96/103-110/115-118kW, ani 5valec TFSi reedit new od 03.2012.do 2023 a do dnes)
(prve 110/114 a 132 od 1995
120kw od 04.1999-09.2005 ale vsetky prvej dekady z V6 od 10.1994/1995-2001/09.2002
maju stare koniky ale pokracuju a maju ine vacky az po 10.2002-2004/09.2005 A4 b6/b7 z V6 2.5TDi su vacky otacave loziskove vahadla.
nie zobaciky kladivkove koniky nad vackami.
vidiet moje A4 b6 Avant klikni ak prihlaseny po ventil stred hlav nad pruzinu su od spodu vackovych hr. daju sa vymenit hlavy za novsie u starsich.
ked nejde galery ref v riadku auta na konci klik nik name-
prezivku a mas moj profil z galerii, kde su vidiet otacave obe hlavy, su aj ojedinele v starsich, ked si to dali oficialne alebo si prerobili na otacave vahadla,
ofic. to maju od BAU az po BDH//BDG/BDK a dalsie su pokracuju otacave vsetky to platilo aj pre V8 TDI A8 D3 pred face po 10.2002/2003 4.2TDi a iba 2.5TDi V6 koncia 12.2005 nadobro.

pokracuju uz od 03.2004 iba 2.7TDi 132/142kw a 3.0TDi 150/151-153/165kW V6 az do 2009 po vylepsenia az do 10.2012 a do dnes pouzivaju podobne otacave, tak ze odkaz nizsie su trapne clanecky mítusov z dekady I. a dekada II. agregaty zacali otacave, ale ked ze su lacnejsie nahrady a polske vyroby vaciek prvej dekady stale to tlacia do V6.
2.5TDi V6 skoncili po 2005 ale pokracuje dekada II. do 10.2008/2009 od III. 2010 -10.2014/2015 (2.7/3.0 dekada II./III.)
dekada agregatu IV. kde su aj V6 TDI BIT po 09.2013 do 10.2018/12.2019
po 09.2016 uz dekada V. uz TDI hybridy.
Ak dymi a nechyta ma zhavicky zle cca 100eur dalsi viec vykochane od filtru pevnych castic ked to ma chip a vozidlo ich nema kus 500eur min x2 vrchny pri turbe a druhy za pletencom dole ked oba zvonia su vybuchane ked ich nema -1000eur za dva nKat-y prve DPF fitre pevnych castic jedno cidlo pod prvym potom sa priprav na patalie pri STK z Euro4 emisi.
potom ked nechytne hned za tepla bud slab baterka/ alternator alebo
rele zhavenia. Ked nehas chvilu odpocivat motor 15-20min a nechytne aj cerpadlo uz luci, dalsia vec pozerat na vyvody spalin pri studenym aj teplom motore start. pozri na turbe pod ventilom je tiahlo ked ide dole tiahlo pri jemnej sile nizsie a sa vrati je variator klapiek v turbe ok pistanie turba turbo sa luci...
dalsia vec zahrieva sa motor pri stati cca 15min 40-60°C alebo 15-20km
bezna teplota po zohriati je do 90-95°C vic je zle, ked sa neda zohriat na prevadzkovu 90°C je zly termostat a je stale otvoreny termostat na velky okruh. Velka vybracia brzd capy riadenia nad kolesom alebo aj stabiky C, zly stav zadnych brzd ked vybruje volant za prudkeho brzdenia ked aj na volnobehu vybracia pri nizkych otackach uz aj dvojhmota pri manuale za zenitom, alebo hydrolozka zavesi na motore atd. automat je dalsia kapitola lepsi Tiptronic, alebo ked multitronic zavaha z 3 na 4rku a trha moc tiez aj variator automatu ma najlepsie za sebou a pri Q pozri od spodu hriadel v strede na prevodne lozisko ked ma volu predok aj zadok hriadelu potom vybruje aj to dalsich -200/300eur.
Naposledy upravil Sam57 dne 14.06 2024 4:16, celkově upraveno 22 krát. (43% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 900 | Témat: 21

13.06 2024 18:33


Bral by som len motor BAU
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email