Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 22 listopadu 2024
Celkem je zde 316 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tbrezina
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 827
Online návštěvníků
Návštěvníků: 315
Uživatelů: 1
Celkem: 316

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72131 | Témat: 8169

04.06 2024 9:01


Jaký nejdražší veterán se prodává v Česku? Historická Alfa Romeo s unikátní konstrukcí motoru
Otevřeli jsme naší oblíbenou veteránskou inzerci a našli jsme za nás to nejlepší, co nyní můžete mít. Nejdražším historickým autem v Česku je slavná Alfa Romeo ze začátku třicátých let, která se pyšní kompresorem přeplňovaným šestiválcem s vychytávkou, jež vlastně byla podvodem.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Alfa Romeo automobily nová výkon
Datum zveřejnění: Tue, 04 Jun 2024 05:21:52 +0000

Klasické automobily se v posledních letech těší obrovskému zájmu. Sběratelé i investoři už pravidelně nakupují historické vozy se zajímavou minulostí, protože postupem času rostou na ceně a nepřetržitě přitahují pozornost benzinových nadšenců i potenciálních kupců, kteří nemají hluboko do kapsy. To nás inspirovalo, abychom nahlédli do českých inzercí a našli aktuálně vůbec nejdražší veterán v nabídce.

    - Zdroj: Ráj veteránů
    -
    -
    -
Celá galerie 12

Navštívili jsme náš oblíbený inzertní server Ráj veteránů, vyfiltrovali si vůbec nejdražší nabídky a našli odpověď. Nejdražším historickým autem v Česku je v dnešních dnech italská Alfa Romeo z třicátých let.

Testa Fissa, aneb pevná hlava

Celým jménem se jmenuje Alfa Romeo 6C 1750 Grand Sport Testa Fissa a byla výkonnější evolucí úspěšného modelu 6C 1750 Grand Sport. Se silnějším s kompresorem Roots přeplňovaným kapalinou chlazeným řadovým šestiválcem DOHC o zdvihovém objemu 1752 centimetrů krychlových vyvinula maximální výkon přesahující původní hodnotu 102 koní, ale dnešní informace už bohužel neuvádějí přesnou hodnotu.

Pojmenování „Testa Fissa" v italštině znamená „pevná hlava" a odkazuje na neodnímatelnou hlavu válců. V roce 1931 nová pravidla pro soutěž Irish Tourist Trophy vyžadovala, že hlava motoru musí být odnímatelná, ale italští konstruktéři pod vedením Vittoria Jano vymysleli řešení s neodnímatelnou hlavou válců. Vybavili ji slepými šrouby, s nimiž se dalo volně otáčet, a kontrolní inspektoři na nic nepřišli. Italským inženýrům to nepochybně umožnilo upravit motor tak, aby z něj vydolovali ještě vyšší výkon a získali tak konkurenční výhodu.

Šestiválcová Alfa Romeo 6C 1750 Grand Sport byla ve všech variantách úspěšným závodním vozem. Vyráběla se v letech 1929 až 1933 a celkem vznikla v počtu 257 kusů. Dnes už historický závodní vůz byl tehdy natolik úspěšný, že když jich do závodu Mille Miglia 1929 odstartovalo celkem 26, do cíle nedojel pouze jeden jediný.

Alfa RomeoAlfa Romeo Stelvio Competizione není dokonalá, ale má sportovní srdíčko na správném místě

Tohle SUV na silnici jen tak nepotkáte. A je to škoda, i když k dokonalosti má daleko.
Alfa Romeo představila naprosto božskou supersportovní novinku. Může být elektrická, ale také nemusí

Mysleli jste si, že Alfa Romeo patří mezi skomírající značky? Zdání klame. Italové z ničeho nic představili zbrusu nový supersport, který míří jak na elektrickou budoucnost, tak připomíná benzinovou minulost. Moc aut ale nevznikne.

Stojí přes 80 milionů

Prodávaný kousek se sice nenachází v Česku, ale švýcarský majitel jej pomocí prostředníků nabízí i u nás. V minulosti prošel pečlivou zdokumentovanou renovací a pravidelně se ukazuje na veteránských srazech i soutěžích. Budoucí majitel tak rozhodně nekupuje „zatuhlý" vůz, který bude složitě rozhýbávat.

A s jakou cenou se u nás vzácná historická Alfa Romeo 6C 1750 Grand Sport Testa Fissa prodává? V českých inzerátech ji najdete za přibližně 84 milionů korun. Rozhodně tedy není dostupnou Alfou Romeo pro všechny nadšence značky, ale prodejce uvádí, že pro konečného kupce zajistí i dopravu do našich končin, takže o něj bude kompletně postaráno.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





04.06 2024 9:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email