Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 25 listopadu 2024
Celkem je zde 915 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: McDavid
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 835
Online návštěvníků
Návštěvníků: 911
Uživatelů: 4
Celkem: 915

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72146 | Témat: 8169

31.05 2024 9:01


Suverénnost. Žádné jiné slovo faceliftovaný Volkswagen Touareg nevystihuje lépe
Jen těžko byste hledali všestrannější SUV než právě to od VW. Touareg prošel omlazením, které mu neskutečně sluší. Pouze ta cenovka je lehce bolestivá.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: Volkswagen Touareg auta auto klimatizace kola nový podvozek Volkswagen
Datum zveřejnění: Fri, 31 May 2024 05:00:15 +0000

VW Touareg se ve světě komfortního cestování a jízdy v terénu stal za ta léta pojmem. Ostatně o tom svědčí i celosvětové prodeje, které čítají 1,13 milionů prodaných vozů. To není málo. I z toho důvodu teď dostalo tohle SUV vyšší třídy omlazený vizuál, který doznal elegantnějších prvků, které zaujmou i ty nejnáročnější klienty. Jen bych se, přiznávám, trošku bála takhle sexy auto poslat do nejdrsnější terénu.

Světelná hra jako primární jazyk

Pokud jste při pohledu na předchozí model váhali a nemohli ho poznat, u faceliftu tímhle problémem trpět nebudete. VW totiž Touaregu vetkl nový vizuální jazyk, který je patrný jak vepředu, tak vzadu. Zepředu tak designéři sáhli na kompletní změnu masky chladiče, která je protažená až do světel a v podstatě přímo do nich zasahuje. Přední nárazník se také poupravil, ale největších změn si všimnete na světlech. Jedná se o tři matrixové LED moduly s taktéž třemi LED diodovými segmenty ve tvaru písmene L pro denní svícení. Světla jsou přepracovaná i z pohledu technologického, a tím pádem vás čeká na silnici opravdu pohodlná jízda bez absence tmy, a to i v případě dálkových světel, která se perfektně odklání, aby neoslňovala jiné řidiče. Na „oči" pak navazuje nová, osvětlená prostřední lišta po obou stranách loga VW. Prvek, který je z mého pohledu asi zepředu nejvíce přitažlivý.  A pokud vám, jako mně, přijde zajímavý předek, nezapomeňte se podívat na zadní partii. Pro řidiče jedoucí za vámi tohle bude fakt zážitek. I zavazadlové dveře totiž protíná svítící lišta, která je obohacena světelným logem VW, které má až agresivně červené zbarvení. Nejlépe to samozřejmě vypadá v noci, ale jedná se o jeden z fragmentů, které dělají nyní Touareg Touaregem.

    - Zdroj: Sabina Sarkisovová
    -
    -
    -
Celá galerie 37

Fakt, že je to mastodont taky nelze přehlédnout, ostatně ona délka 5 metrů a bezmála šířka 2 metry dává zabrat nejedněm garážím nebo úzkým pražským uličkám. A k velkému autu patří velká kola - na testovaném modelu jsme oblékli ty s velikostí 22 a byla to vlastně dost romantická podívaná. Jelikož měřím 163 cm, celkově jsem u auta vypadala jak jakýsi skřítek, ale to k tomu už patří. Touareg je prostě velké auto, ale ta velikost mu sluší a vlastně bych si ho nedokázala představit jinak.

Interiér téměř bez tlačítek

Co bych si možná vysnila jinak je interiér. Jak se technologie posouvají kupředu, reálně všichni designéři čistí vnitřky aut od fyzických tlačítek a rvou všechno do displejů. Ani tady tomu není jinak. Jestli je to ku prospěchu věci, nebo ke škodě je na hodnocení každého z nás. Na druhou stranu se mi líbí, jak VW vybavil svůj nejhezčí model dvojicí digitální displejů, které v podstatě splývají v jeden kousek, k čemu přispívá i orientace onoho středového displeje na řidiče.

Ve středovém umístění tak najdete pouze volič automatické převodovky, ruční brzdu, výstražná světla, vypnutí ESP a dva otočné ovladače, přičemž jeden ovlivňuje nastavení výšky vozidla a díky druhému můžete volit různé jízdní režimy. Jak jsem říkala, čistilo se tady, a to způsobuje jediné, že například vypnutí start/stop systému a ovládání klimatizace musíte řešit právě v onom displeji infotainmentu.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

Pořád vás ale budou bavit zdejší materiály, které jsou nyní ještě vylepšenější, což skýtá cestujícím na palubě mnohem víc pohodlí. Například kolem středového panelu, který je vybaven změkčenějšími materiály a tím pádem poskytuje více místa na nohy. Myslelo se i na cestující vzadu, ti tu mají i samostatnou regulaci klimatizace, což se vždycky hodí. Celkově si všichni spolucestující mohou užít krásný pohled na noční nebo i denní oblohu, ta je už příplatková (47 500 Kč), ale do auta bych si ji určitě připlatila. Jedná se o fancy prvek, který vnitřku auta nabízí větší prosvětlení a pro mě je to něco, co hodně vyhledávám.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

Je potřeba zmínit, že ve vylepšeném Touaregu se budete cítit královsky, protože nesedíte na žádných seslích, ale v podstatě v křeslech, která mohou být jak odvětrávaná, tak vyhřívaná a jsou pouze z prémiových materiálů. Ale buďme k sobě upřímní, tohle u auta, které atakuje hranici 3 milionů korun asi čekáte.

No a bojíte se, abyste se s celou rodinou sbalili a narvali tam všechny věci na dovolenou - nemusíte. Touareg nabízí prostor v zavazedelníku o objemu 810 litrů, což je pro jedince s hodně kufry a rodiny prostě ideál.

„Véšestka" vás pošimrá na srdíčku

Tady potěšíme všechny, co dlouho neviděli na motoru označení V6. V srdci R-linového Touaregu, kterého jsme měli tu čest mít k testu, byl umístěn 3litrový dieselový agregát s výkonem 210 kW (286 koní) spojený s 8stupňovou automatickou předovkou. A dámy a pánové, tohle byla radost řídit. V comfortním režimu se auto chovalo naprosto sofistikovaně, šlo lehčeji za plynem, žádné divočiny, táhlo akorát a měla jsem pocit, jako kdyby si plulo městským prostředím s grácií sobě vlastní. Ale! Ale když jsem věděla, že auto dokáže motor poslat do 100 km rychlosti během 6,3 sekund, neváhala jsem ani okamžik a zvolila režim Sport. Uff! Sedíte v neskutečně těžkém autě, a ono si to tam posílá onu sílu neskutečným způsobem. Zrychluje a jde za plynem tak, jak byste to vůbec nečekali a má reálnou dynamiku nečekaných rozměrů. V tuhle chvíli nesmíte zapomínat, že sedíte ve vysokém a velkém autě... a lehce tomu přizpůsobit i jízdu, ale stejně wau! Tady to ve VW fakt vyladili. Okouzlující výsledky by měl Touareg určitě i v terénu, ale do toho jsem se bohužel neměla šanci dostat.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
Další články o velkých SUVNádherně zbytečný stroj za dva miliony. Ford Bronco je zhmotněním Grétiných nočních můr

Benzinový šestiválec s chutí polyká palivo. V terénu je tato plechová kostka naprosto nezastavitelná

Americký Chevrolet Traverse stojí jako dobře vybavená Škoda Kodiaq, přitom nabídne dvojnásobné rozměry a motor V6

Gigantické SUV se dováží z Ameriky a v Česku stojí 1,5 milionu korun. Nabízí až sedm plnohodnotných míst k sezení a kufr s objemem 1 645 litrů. Servis ani náhradní díly nejsou velký problém.

Co určitě osobně doporučuji, je připlatit si za vzduchový podvozek (80 400 Kč). Má to totiž své opodstatnění. Auto samo bude regulovat světlou výšku a sklon vozu podle toho, kde zrovna jedete, takže například na dálnici se sníží a jízda tak pro vás bude pohodlnější. V terénu tomu bude samozřejmě naopak. Budete mnohem více absentovat náklony auta do zatáček, a to u tak velkého auta vážně oceníte. A v neposlední řadě ono přizpůsobení tlumičů stylu  a rychlosti jízdy je prostě nepostradatelné  a pociťované nejvíce u výmolů nebo nečekaných děr.

Volkswagen Touareg je prostě dělo. Vždy byl a vždy bude. Musíte si na něj zvykat, protože ona velikost a brutalita, se kterou kouše asfalt je sice zábavná, ale vyžaduje velkou dávku zodpovědnosti. Ale pokaždé to bude stát za to. Věřte mi.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





31.05 2024 9:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email