Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 16 června 2024
Celkem je zde 721 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: autodemon
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 503
Online návštěvníků
Návštěvníků: 718
Uživatelů: 3
Celkem: 721

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71288 | Témat: 8169

23.05 2024 9:00


Nové BMW M4 CS je druhým nejrychlejším produkčním bavorákem na Nürburgringu všech dob. Má 550 koní!
BMW oficiálně představuje nové kupé M4 CS. Je vylepšenou verzí původního modelu M4 Competition xDrive a je extrémně rychlé na slavném závodním okruhu v německém pohoří Eifel.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: BMW M4 BMW BMW M3 BMW M4 CS čtyřkolky jízdní vlastnosti točivý moment výkon
Datum zveřejnění: Thu, 23 May 2024 05:06:48 +0000

Vzpomínáte si, když mnichovská sportovní divize BMW M GmbH v roce 2022 oslavovala své 50. výročí? Jedním z opravdu velkolepých narozeninových dárků bylo výkonné BMW M4 CSL, kterým automobilka navázala na historii odlehčených sportovních kupé „Coupe Sport Leichtbau". Netrvalo dlouho a stejně silná technika se začátkem loňského roku objevila i v rychlém sedanu BMW M3 CS. Ten byl ultimativní řidičskou hračkou vyráběnou ve větší sérii než exkluzivnější CSL a teď dostává také sourozence s pouhým jedním párem dveří.

    - Zdroj: BMW
    -
    -
    -
Celá galerie 12

Mnichovská automobilka představuje nové BMW M4 CS, které vychází ze standardního kupé M4 Competition xDrive s pohonem všech kol a přidává mu pořádnou špetku chilli. Pokud znáte techniku čtyřdveřového modelu M3 CS, tak pro vás novinky M4 CS nebudou velkým překvapením, ale pojďme se na ně podívat.

Až 550 koní a 650 newtonmetrů

Nové BMW M4 CS přijíždí se silnějším dvěma turbodmychadly přeplňovaným benzinovým řadovým šestiválcem S58 o 550 koních a 650 newtonmetrech. Nejvyšší točivý moment je stejný jako u výchozí verze Competition xDrive, ale maximální výkon vzrostl o 20 koní. Velkou zajímavostí však je, že mezi uvedením sedanu M3 CS a kupé M4 CS prošel model faceliftem a výkonový nárůst u novinky je nižší než u předchůdce. V době, kdy vznikal sedan měla verze Competition „jen" 510 koní, a tak byl nárůst procentuálně vyšší.

Technici z Mnichova říkají, že díky přeplňovanému motoru nebylo získání nových koní příliš obtížné. Oficiálně toho bylo dosaženo zvýšením plnicího tlaku turbodmychadel na 2,1 a specifickou úpravou softwaru řídicí jednotky. Novinka je pak standardně vybavena osmistupňovým automatem od ZF a pohonem všech kol M xDrive s elektronicky odpojitelnou přední nápravou. Z výchozí čtyřkolky si tak pomocí menu infotainmentu můžete udělat purističtější zadokolku, abyste mohli driftovat.

Více o BMW M3/M4S rakví či bez, BMW M3 Competition Touring je na silnici poutavým pětisetkoňovým jednorožcem

Na týdenní test dorazil rudý krasavec s červeným střešním boxem, jenž podle očekávání budil velkou pozornost. Stejně jako více než 500 koní pod kapotou.
Dobrého se nelze tak snadno přejíst. A BMW M4 Competition Cabrio k dokonalosti mnoho nechybí

Máte 3,5 milionu? Kupte si BMW M4 Competition Cabrio. Určitě nebudete litovat. Takhle bych nejradši test tohohle auta uzavřel. A vlastně by to i šlo.

Standardem BMW M4 CS jsou také karbonová skořepinová sedadla, nové karbonové designové doplňky a odlehčení o 20 kilogramů oproti výchozímu kupé M4 Competition xDrive. Na seznamu volitelné výbavy se pak objevuje tužší rozpěra do motorového prostoru pro přesnější jízdní vlastnosti nebo karbon-keramické brzdy, jimiž můžete nahradit základní ocelovou soustavu. Oceníte je zejména na okruhu, protože lépe odolávají extrémně vysokým teplotám.

Extrémní rychlost na Nürburgringu

BMW navíc uvádí, že M4 CS standardně vybavuje jinak příplatkovým balíčkem M Driver's odemykajícím elektronický omezovač rychlosti. Místo původních 250 km/h tak můžete jezdit až 302 km/h, přičemž kupé zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhých 3,4 sekundy. Na německém závodním okruhu Nürburgring současně zajelo nejrychlejší čas 7:21.989, s nímž je historicky druhým nejrychlejším bavorákem na tomto kousku asfaltu všech dob.

Nové BMW M4 CS se začne vyrábět už letos v červenci v německé továrně v Dingolfingu, ale automobilka zatím nepředstavila oficiální český ceník. Jsme zvědaví, zda se novinka objeví i u nás.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





23.05 2024 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email