Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 8 prosince 2024
Celkem je zde 534 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Xroman1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 860
Online návštěvníků
Návštěvníků: 534
Uživatelů: 0
Celkem: 534

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 1

23.05 2024 6:32


Mám dotaz.
Jeden servis řekl uděláme tzv. poloviční proplach, vyměníme olejovou náplň při 300 tisících způlky, kvůli úsadám, přijedeme po 5tis a znovu. Auto má 300tis.a budete mít klid.

Druhý servis vyměnil olej rovnou sadu za sadu. Že se to tak dělá normálně. Podle mě bez proplachu.
Nejdříve jakž takž, nyní auto od 1.-3. kvalty cuká.

Jaká je vaše zkušenost na výměnu oleje v převodovce? Díky moc kluci.
nahoru

sponzor





23.05 2024 6:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11231 | Témat: 95

23.05 2024 9:32


couddy: otazka je co tam dali za olej. Jestli Ravenol, tak to byva problem. Pockej az napise lubomt.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 147 | Témat: 9

23.05 2024 10:26


u takového nájezdu vyměnit olej bez proplachu ! .. vyměnit se rozumí celou olejovou sadu od ZF včetně filtru, těsnění, šroubů (součást sady) ... dělá se to na dvakrát, protože nikdy nevyměníš napoprvé celou náplň oleje ... takže poprvé se vyleje olej, sundá vana, vyčisti, dají nové magnety, nový filtr, těsnění, šrouby .. naplní se Převodovka* .. ve které zůstává (v měniču) par litrů starého oleje ... potom najezdíš zhruba ty 4-5 tis. km a jdeš vyměnit jen olej ( vypustí se z vany, napusti nový)

pak máš vyměněý olej korektně bez proplachu ....

u proplachu je riziko toho, že jak vyčistíš převodovku, kde jsou usazeniny (původně nežádoucí), tak díky opotřebení převodovky tvoří "těsnění" (takže teď už žádoucí) ... pokud je uvolníš může to převodovku pohřbít ...

pokud nebyl v převodovce pravidelně od výroby měněný olej (max 60k km nebo dva roky), tak nedoporučuji dělat v žádném případě proplach ...

btw po výměně oleje v převodovce je dobré udělat i adaptace, to je první věc ... druhá věc je jestli je tam správná hladina oleje (když je málo umí cukat) .. a za třetí dá se těmto věcem pomoct i úpravou software převodovky .. na toto doporučuju soft od Parika(David Šimonek) v okolí čech a Vít Svoboda v okolí moravy ... sám mám od nich soft a Převodovka* řadí úplně jinak ... při nízké zátěži to střílí kvalty rychle, jak DSG* (bez kopání) ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 325 | Témat: 15

23.05 2024 10:37


Kouknu bych na ty adaptace. Měnil jsem olej (celá sada of ZF) a dokud nebyla hotová adaptace, tak to taky občas cuknulo. Bylo to dost "náhodné". Občas úplně v pohodě, občas cuknuti. Po 400km už jsem to nevydržel a udělal adaptační jízdy a úplná pohoda. Každopádně pokud byla Převodovka* už načnutá, tak ji výměna mohla spíš ublížit. Začal bych ale kontrolu adaptací.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 1

23.05 2024 14:17


Kluci díky moc za rady. Mluvil jsem už borcem a uděláme tzv. adaptace a pak se uvidí a pak klidně ještě investuji do "znovu oleje" po 5ti tis. Hrozně moc jste mi těmito konrétními informacemi pomohli. Děkuji uctivě.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6746 | Témat: 72

24.05 2024 18:26


Preplach nie je potrebny. Vynu treba dat dolu, vycistit, takisto magnety. Pri pouziti spravneho postupu a spravneho oleja prevodovka nikdy nezacne cukat (urobili sa ich stovky, myslim ze daleko cez 500ks 6hp19). Ak sa da nespravne mnozstvo, hlavne nespravny olej, vtedy zacne cukat
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email