Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 5 kvě 2024
Celkem je zde 211 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Milos2525
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 432
Online návštěvníků
Návštěvníků: 208
Uživatelů: 3
Celkem: 211

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.4. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 2

24.04 2024 6:47


Dobré ráno,

prosím, už nevím co s tím, nemám v okolí nikoho kdo by si věděl rady.

Mám A6 C7-3.0tdi-200kW-2016 nájezd 170.000km.

Do nedávna bylo vše v pořádku, auto jsem kupoval při 140tkm a tak jsem pro jistotu a preventivně chtěl vyměnit olej v převodovce. Nechal jsem ho tedy vyměnit a teď řeším cukání auta při řazení 1.rychlostního stupně.
Podle mechanika vše proběhlo tak jak má a olej byl dáván originál (G052529A2, filtr Mahl HX185D). Nechal jsem převodovku načíst na dvou nezávislých místech, elektronika v pořádku s tím, že se následně smazali adaptace a udělalo 2x základní nastavení a zaměření spojek.
Když je auto studené tak to neudělá, ale jakmile dojde k zahřátí oleje (podle mě) tak to cukne celým autem (nejedná se o jen tak malé pocuknutí, opravdu to tím autem hodí). Když jdu z P na D, když jdu z N na D, z R na D, ale stejně tak když samo při dojíždění/zastavování řadí na D1, ale jak říkám jen za tepla.

Napadá Vás prosím něco? Špatný olej? Hladina?

Předem moc díky V

moderováno SwitchCZ:
Doplnění vozu do názvu
nahoru

sponzor





24.04 2024 6:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1804 | Témat: 44

24.04 2024 7:39


VA3S (24.04 2024 5:47) orig:
Napadá Vás prosím něco? Špatný olej? Hladina?

vlastně sis odpověděl sám
toto tam patří
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 82 | Témat: 8

24.04 2024 7:44


viděl jsem taky případ že bylo skříplé těsnění pod filtrem po špatném nasazení filtru, a taky to dělalo bordel při řazení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.4. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 2

24.04 2024 7:46


Takže tento olej je špatně?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 82 | Témat: 8

24.04 2024 7:53


no vidím tam psaný DSG* (S tronic*), ty máš předpokládám Tipronic takže jak píše kolega odpověděl sis sám
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

24.04 2024 8:05


Ma DSG* dl501, melo se udelat zakladni nastaveni hned po vymene oleje, kdy mel teolotu do 70c.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.4. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 2

24.04 2024 8:06


davidkom (St, 24.04, 2024 7:53) orig :
no vidím tam psaný DSG* (S tronic*), ty máš předpokládám Tipronic takže jak píše kolega odpověděl sis sám


Já zase žiju v tomu, že quattro* má S-tronic o 7.st
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2023
Příspěvků: 7 | Témat: 0

24.04 2024 8:07


No, jsem jen amatér, ale vím zcela jistě, že 200 kW verze má S-tronic (DSG*). 7st.
nahoru

sponzor





24.04 2024 8:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 82 | Témat: 8

24.04 2024 8:16


pravda pravda, uznávám chybu, myslel jsem že silnější 3L už měli Tip
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1804 | Témat: 44

24.04 2024 8:17


ten olej se kupoval v kelly?
že je tam VAG číslo nic neznamená, to budou mít všechny oleje do AP.
prostě tam patří olej ZF, nic jinýho
je tady pár témat o popravě AP nevhodným olejem.

není orig olej jako ZF olej
tady post v 17:49
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.4. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 2

24.04 2024 10:40


rozsini (St, 24.04, 2024 8:17) orig :
prostě tam patří olej ZF, nic jinýho


Olej byl kupován přímo ve VW dle VIN*. Děkuji, já jen ,,prostě'' nerozumím tomu proč olej ZF, když to není Převodovka* ZF.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6675 | Témat: 72

24.04 2024 10:48


Je to s-tronic 0B5 alebo inak DL-501. Kde mas problem na dialku nik nepovie. Treba urobit nanovo vsetky nastavenia ako kalibracia rad.paky, mechatroniky, adaptacia dvojspojky a nastavenie selenoidov do fabric.nastaveni. Ak je prevodovka spravne naplnena, obidva filtre vymenena a spravne zalozene, tak je problem v prevodovke. Nahoda dala ze sa stal akurat po vymene
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 598 | Témat: 43

24.04 2024 19:06


Panove, co rikate na Ravenol?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6675 | Témat: 72

24.04 2024 21:12


To, ze mi chodia prevodovky na opravu dost casto po vymene oleja Ravenol (v s-tronic). Prevodovka zacne cukat pri radeni a rozbehy. Niekomu neurobi nic, u dalsieho problem po par tisic km a u ineho problem ihned
Naposledy upravil lubomt dne 25.04 2024 10:10, celkově upraveno 1 krát. (24% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 598 | Témat: 43

24.04 2024 21:37


Hmmmm… ve svete je pritom docela dost chvaleny…
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6675 | Témat: 72

25.04 2024 10:11


Ved daj si co chces, je to Tvoje auto a Tvoje riziko. Ja som skusal a vzdy problem
nahoru

sponzor





25.04 2024 10:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 598 | Témat: 43

25.04 2024 13:48


A je potreba hned ten negativni pristup? Ja se jen ptal
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1804 | Témat: 44

25.04 2024 14:20


VA3S (24.04 2024 9:40) orig:
když to není Převodovka** ZF.


a jaká je to přev. když neZF. výrobce?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6675 | Témat: 72

26.04 2024 7:26


Martinoslav (25.04 2024 13:48) orig :
A je potreba hned ten negativni pristup? Ja se jen ptal

Ak to bolo myslene na mna, tak to nie je negativny pristup ale skusenost. Kto chce, nech si skusa svoje stastie
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 598 | Témat: 43

26.04 2024 10:31


Ja nevim, no… kdyz se na neco zeptam na zahranicnim foru, dostanu vzdy zajimavou odpoved s fakty, ze ktere se clovek muze i poucit. Kdyz se zeptam tady, tak dostanu odpoved - delej si co chces, tvoje auto, tvoje riziko…

Mne by treba zajimalo jestli nekdo dokaze vysvetlit proc je podle nej horsi nez olej od ZF? V cem je jiny? Jake jsou zlusenosti s pouzivanim… kdyz jsem se na tohle ptal v zahranicnich dorech dostal jsem zajimave odpovedi, ze kterych vyplynulo ze to vlastne neni vubec spatny olej, je to takova stredni trida a pokid se dodrzi specifikace, tak je v poradku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.4. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 2

26.04 2024 10:38


Jeden mechanik mi řekne ,,dej tam originál VW'', další mě odkáže na servis kde mění jen LIQUI MOLY, další mě odkáže právě na zmíněný RAVENOL, tady zase ZF...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 598 | Témat: 43

26.04 2024 11:08


Svagr ma neautorizivsny servis BMW, ktere take pouziva prevodovky od ZF, roky pouziva Ravenol a dosud s tim podle nej nikdy zadne problemy nebyly.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6675 | Témat: 72

26.04 2024 16:17


Pozor, bmw ma zvacsa hydromenicove prevodovky, tam ten ravenol az taku galibu nerobi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6675 | Témat: 72

26.04 2024 16:19


Martinoslav (26.04 2024 10:31) orig :
Ja nevim, no… kdyz se na neco zeptam na zahranicnim foru, dostanu vzdy zajimavou odpoved s fakty, ze ktere se clovek muze i poucit. Kdyz se zeptam tady, tak dostanu odpoved - delej si co chces, tvoje auto, tvoje riziko…

Mne by treba zajimalo jestli nekdo dokaze vysvetlit proc je podle nej horsi nez olej od ZF? V cem je jiny? Jake jsou zlusenosti s pouzivanim… kdyz jsem se na tohle ptal v zahranicnich dorech dostal jsem zajimave odpovedi, ze kterych vyplynulo ze to vlastne neni vubec spatny olej, je to takova stredni trida a pokid se dodrzi specifikace, tak je v poradku.

Prepacte, ale nestiham davat dalekosiahle odpovede. Pisanie strasne zabava a nemozem popri tom nic robit. Ked zavolate, vysvetlim v pohode. 00420908777779
nahoru

sponzor





26.04 2024 16:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 598 | Témat: 43

26.04 2024 16:19


Rozumim… ja premyslim o ravenolu prave do tiptronicu, je pravda, ze jsem se primotsl do diskuze o stronicu a s tim nemam zadnou zkusenost, proto se omlouvam, pokud bych zpusobil nejakou mystifikaci.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 598 | Témat: 43

26.04 2024 16:23


Dekuji, Lubo Budu se modlit, abych tve sluzby nepotreboval (v dobrem)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 308 | Témat: 5

27.04 2024 20:40


Ak to vyriesis tak daj vediet. Je tu otom dost pisane , robi to dost S-tronicou. A moj tiez uz 100tisic km , mozno moja sprostost ze som nesiel hned za lubommt, lebo mi uz menili spojky aj repasovali mechatronicu aj sa dal origo olej z vw a robi to dalej. Potom som sa ustavil u lubamt ked som siel okolo a povedal ze treba celu novu mechatronicu.
Takze asi ti nepomoze nic len novy kus.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email