Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 prosince 2024
Celkem je zde 439 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: qwerty322
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 876
Online návštěvníků
Návštěvníků: 438
Uživatelů: 1
Celkem: 439

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2011
Příspěvků: 114 | Témat: 26

24.04 2024 8:09


Od té poslední nucené regenerace najeto 120 km, regenerace se nesputila zatím (neočekávám ale že by se spustila, nevím..), auto jede tak jako jezdilo dycky, zlehka, hezky tahne, sahary se nespousti.
Nafta oleji se už neobjevuje.

Ještě pro připomenutí:
Předtím to zacalo tak, ze cca 14 dní v kuse běžely přední ventilátory bez ustání, byl nárůst spotřeby nafty, začala se objevovat nafta v oleji a auto bylo mimo jiné líné a řadilo ve vyšších otáčkách, tudíž se dá usoudit, že auto pravděpodobně regenerovalo celých 14 dní v kuse, resp.snažilo se vyregenerovat, ale nějakým způsobem mu to nešlo.
Varovná signalizace o zaplnění DPF* nikdy nepřisla od auta.

Prvních 20 minut rostly obě hodnoty, první se dostala k 26g, druhá vystoupala na 1,20g a po té generaci se ta spodní zastavila u 0,65g. Horní bohůžel zůstala, nevím proč.

Tím jsem chtěl vlastně i říct, že zanešení bylo vysoké už u Fandy, ale během jízdy se nedokázal motor sám zregenerovat..

Po té nucené regeneraci všechno ustalo.. ale vyvstala otázka - pokud ŘJ čte data a vidí zanešení u 26g (to co realně vyblilo VCDSKO po regeneraci), měla by spustit regeneraci znovu nebo vyhodit hlášku, že filtr je plný ne?

Je možné, že se ta hodnota 26g upraví v čase, v najetých kilometrech? Pokud teda regeneraci při těchto hodnotách opravdu není schopno spustit, němělo by auto upozornit?
nahoru

sponzor





24.04 2024 8:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14794 | Témat: 53

24.04 2024 8:33


Já jsem DPF* řešil tady a musím říct že za mě max spokojenost. Funguje již několik let jako nový. Objednal zaplatil včetně vratné kauce a po vrácení starého kusu kauce vrácena. Vše proběhlo vcelku rychle.

https://shop.kfzteile-zentrum.de/russpartikelfilter-DPF*/

Jinak základem je vyměnit i snímač rozdílu tlaku. Osobně bych ten DPF* vyndal a vyfoukal stlačeným vzduchem pěkně proti srsti a uvídíš co z něj vyleze. Potom můžeš říct že to auto pojede líp. Tam bych rovnou diagnostikou udělal i tu výměnu DPF*. Auto si potom data načte podle skutečnýho stavu DPF* a podle rozdílu tlaku a srovná se. Tady není na škodu vyměnit i teplotní čidla.Pak se to bude celkově chovat úplně jinak.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email