Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 3 kvě 2024
Celkem je zde 278 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Audidaniell
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 429
Online návštěvníků
Návštěvníků: 274
Uživatelů: 4
Celkem: 278

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 25

17.04 2024 22:43


Zdravím všechny znovu,

začínám být trochu zoufali.
Audi A6 Allroad 3.0 BiTDi 235 kW, r.v. 2018, 119000 km najeto.

V oleji je nadměrné množství nafty, PC ukazoval před týdnem ke spodní hranici, dnes při diagnostice maximální množství.
Diagnostika neukazala zadnou chybu, jedine co se nám ukázalo, ze auto již nepřiměřeně dlouho dobu neregenerovalo filtr DPF*.
Nicméně auto se o to neustále snaží , protože to poznám na chování auta (žádný smrad není cítit).
Tento stav probíhá neustále po celou dobu jízdy (dnes přes 100km).
Je to samozřejmě i pravděpodobný důvod nafty v oleji.
Problém je však v tom, ze diagnostika ani budiky nehlásí zadnou závadu.

Výsledky diagnosticky: vše bez problému , zvýšena gramaz v DPF*, a auto již 1900 km neregenerovalo, což se dělo vždy po 500-800 km.
Jezdíme pouze krátké trasy 85% času (do 30km)

Můj názor je takový, ze s motorem nic není , i regenerace se vlastně snaží spustit normálně, jenže se o to pravděpodobně snaží opakovaně a nejde provést, tudíž nafta která je vstriknuta teče do vany .
Olej samozřejmě odsaju/vymenim , ale co stim dále dělat ? Je to nepoužitelné, pokud to neukazuje chybu.

Nucena regenerace nemohla být spuštěna , protože olej dosahoval jiz maximální hodnoty., tudíž jsme nedělali nucenou během jízdy.
Někdo nějaký tip kam se zaměřit ?
nahoru

sponzor





17.04 2024 22:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 891 | Témat: 32

17.04 2024 23:30


Zoufalý jako mladý... Řešení máš(snad... záleží i na historii) na dosah...
A nikoliv 1900km, ale odhaduju, že naprosto aktuálně je to necelých 1800km od poslední úspěšné regenerace, a i tak ECU* aktuálně regeneraci nepožaduje(dif.tlak není nijak kritickej...)
Btw. pro ostatní k tý "gramáži"(18g sazí, popílek víc než ukázkovej... )
Jinak "kolem komína" bych fakt doporučil spíš ten benzín...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 891 | Témat: 32

17.04 2024 23:47


A "ropná brána" s datem "nula"
Že by se za to styděli?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 25

18.04 2024 8:44


Jasně, udělám vše co jsme si řekli, jen mám dojem, že za 14 dní bude zase nafta v oleji.

Proto si myslim, že to má co dočinění s tim ventilatorem, který se rozběhne vždy, když jedu alespon na 1800 otáček, jakoby se spustil nějaký proces a ta nafta tam tekla, ale může to být samozřejmě hloupost co píšu.

Nečekal bych takovýto problem při nájezdu 120 tis km, zdá se mi to prostě brzy. Ty krátky trasy jezdíme poslední dva roky.

Druhá varianta jsou ty podložky, ale je to všechno slovo "možná", to je to co mě děsí.

Mám v tebě naprostou důvěru, i to co jsi mi včera říkal.
Nevím jestli to má řešení, jezdíme delší trasu 1x za 14 dní, zbytek jsou jen popojíždky ve městě.
Naposledy upravil xczc dne 18.04 2024 9:41, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2023
Příspěvků: 7 | Témat: 0

18.04 2024 9:02


Mám stejný motor s podobným nájezdem (105 tkm). Když jezdím delší dobu kratší trasy 15 až 20 km, občas se mi stane, že nevědomky při příjezdu přeruším regeneraci (tebou zmiňované hučení ventilátoru a zápach trubek výfuku). Pokud se mi to stane dvakrát za sebou, rozsvítí se mi při příští jízdě po zahřátí motoru žlutá kontrolka DPF* s hláškou "porucha systému DPF*". Tak prostě jedu a vím, že probíhá regenerace. Za cca 20 km jízdy kontrolka zhasne a je vypáleno.
Je zajímavé, že se během regenerace nijak nezvyšuje spotřeba paliva, při klidné jízdě po okresce přijedu s vypáleným filtrem a krátkodobou spotřebou 6,2 l/100km.
U předchozího Volva to bylo jinak, kontrolka DPF* tam nebyla a regeneraci jsem poznal podle zvýšené aktuální spotřeby.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 501 | Témat: 14

18.04 2024 12:52


Hoši, proč pořád spekulujete a nevyměníte ty podložky
Vždyť ten materiál stojí 1000 Kč i s novými šrouby.

Máme doma 230, 235 i 240 Kw a je to furt to samé dokola. Po 100 tis km podložky, po 200 tis repas regulace turba, mezitím nějaké teplotní čidlo nebo ventil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2023
Příspěvků: 7 | Témat: 0

18.04 2024 15:28


OK, jsem objednán na výměnu podložek a čistění (dekarbonizace) sání.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.3. 2016
Příspěvků: 65 | Témat: 9

18.04 2024 16:18


JiMa: mysis mechanicke cistenie sania alebo zazracnym pristrojom? Ak pristrojom nevies spravit foto pred a po? Docela ma to zaujima
nahoru

sponzor





18.04 2024 16:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11023 | Témat: 90

18.04 2024 16:24


frostIV: pri pristroji sa to nerozobera, nie? A akykolvek pristroj to mnohstvo karbonu co vyberas lyzicou odstranit
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

18.04 2024 17:24


pokud casto bezej sahary, tak teplotni cidlo za DPF* se seka na 1000c, zadna novinka
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2023
Příspěvků: 7 | Témat: 0

18.04 2024 18:10


frostIV: mechanicky
parik: dík, nechám prověřit při výměně podložek
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 25

18.04 2024 19:58


No konkrétně u mě ty sahary bezej bez ustání l. Jakoze by můj problém bylo nějaký čidlo? Řešilo by to i naftu v oleji ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 25

18.04 2024 20:00


Vyměnim rad vlastně cokoli, ale hodně nerad bych dělal něco na “náhodu” . Třeba je problém v DPF* jako takovým, jen nechápu ze tak moderní auto nerozezna na diagnostice jedinou chybu. Přitom to ze běží sahary neustále je chyba sama o sobě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 501 | Témat: 14

18.04 2024 20:33


Samozřejmě, že to má souvislost. Při regeneraci se vstřikuje do válců víc nafty, která omývá stěny válců a jde přes kroužky do oleje. Logicky při nesplnění podmínek regenerace ten proces pořád opakuje a tím přibývá "olej".
Jinak diagnostika není jen o čtení chyb v jednotce, stačí otevřít live data z teplotních čidel a sledovat, co se tam za jízdy děje. Dělají to ty zadní za PDF jak psal parik.
Problém s PDF je pak už vždycky důsledek, ne příčina.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 25

18.04 2024 20:53


Před 3 lety, kdy mělo auto 50 tis najeto (nyní má 120) , byla závada NOx senzoru, v Audi údajně vyměnili za nový, každopádně to byla první závada na výfukovém systému. Pak byl ale klid.

Nicméně nucena regenerace je nejlepší řešení, problém je však v tom, ze marně hledám člověka na Ústecku, který by byl k tomu kompetentní a měl vůbec chuť za jizdy se tomu věnovat a číst data, takže asi tak.

Jsem ale přesvědčený , ze při nuceny regeneraci by se na něco konečně přišlo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 25

18.04 2024 21:05


parik (Čt, 18.04, 2024 17:24) orig :
pokud casto bezej sahary, tak teplotni cidlo za DPF* se seka na 1000c, zadna novinka


Pokud by to bylo teda napr. to čidlo , tak tím čidlem se spoušti ten proces a tudíž v intervalech se tam dostává ta nafta? Přišlo to z minuty na, nikdy s autem nebyl žádný problém, ani DPF* se nikdy nerosvítilo.
Proč to ale nepozná diagnostika, ze napr. čidlo udává špatný hodnoty? Pokud to je teda cidlem.
Ty sahary se spustí jen když je motor více zahraty a hlavně kdyz jedu alespoň 10 minut na více než 1500 otáček.
Pokud jedu trasu z kopce napr 15 minut a motor běží skoro na volnobeh, sahary se nespusti. To stejně pokud motor běží pouze na volnobeh, sahary nebezi.
nahoru

sponzor





18.04 2024 21:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

18.04 2024 22:15


Ked Vás čítam drahý priatelia TDI* "CR" (myslené common rail nie CZ pre populistou)

Tak som aj rad ze som si kúpil ten "Benál" 55
Veľa zdaru s odhalovanim mystery TDI*

A trošku nostalgie:
Zlaty VAG AFN TDI 82KW a stačilo to na vybláznenie
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 891 | Témat: 32

19.04 2024 9:31


urgi: Neasi , i kdyz jsem si se svyma dvema AFN "uzil" i ne uplne bezny zavady, ale i tak na nej nedam dopustit...
Btw.u Pavla/xczc jsou/byly vsechny teploty ve vyfucich pri provoz.tepl.200-300°C. Taky jsem mel za to, ze Bitdi jsou na tom s pwm rizenym tlakem oleje lip nez ostatni trilitry, ale udajne maj stejnej problem. Ta "honba za emisema" je proste pru*er za pru*erem(Denox, ap. snad radsi ani nerozvadet...) a zdaleka nejen u koncernu(viz.napr.Bluefficiency u BMW, ac predevsim v USA to byl big problem a stacila by mala uprava, aby se v zaruce nemenili baterky jak na bezicim pasu...). Kapitola sama pro sebe jsou zabozrouti(coz je dnes i Opel, Toyota,...), Rapex(dnes uz Safety gate) resi hromadny zaloby na automobilky...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 25

22.04 2024 18:14


Mám menší výsledek, rad se zde o nej podělím.
Po nucené regeneraci, která trvala přibližně 45 minut, se auto již nepokouší dále regenerovat.
Nucena regenerace proběHLA* úspěšně.
Nebylo to ale úplně jednoduché, nucena regenerace se nechtěla spustit.
Níže prikladam 3 fotky - 2 fotky jsou chyby a 1 fotka je po regeneraci. Jak mi již bylo sděleno, jedna z těch hodnot se zda být stále vysoká.
Každopádně jsem s autem najel od te doby asi 70 km po dálnici a auto jede o 100% lip, jakoby nepridušeně a regenerace se nespustila.

Obě chyby se týkají DPF* a jeho zaneseni, ale teď zpětně přemýšlím, ze se chyby mohli objevit kvůli nedostatečně zahřátymu motoru. Protože se objevili, až když jsme se pokoušeli o nucenou regeneraci a motor podle mě nemusel být ještě úplně zahraty a proto to vyhodilo, ze DPF* je zaneseny, možná to vlastně informuje ze by se to rádo spustilo, ale motor není ještě zcela zahraty. Proto informace o stavu, ale jen laicky názor.

Otázka je co to udělá za 400-500 km, zda-li se spustí klasická regenerace za jizdy a nebo se zase bude donekonečna pokoušet zregenerovat a nepujde mu to.
Každopádně budu dále informovat.

Obrázky jsou nahraný zde.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 481 | Témat: 17

22.04 2024 20:19


zaujímavé na tom je ze objem sazy v oleji maš na 0,00 l,to je divný
Naposledy upravil kingz dne 23.04 2024 6:24, celkově upraveno 1 krát. (19% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11023 | Témat: 90

22.04 2024 21:44


Hned jak vystrizlivym si to tema proctu...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 891 | Témat: 32

23.04 2024 10:17


kingz (22.04 2024 20:19) orig :
zaujímavé na tom je ze objem sazy v oleji maš na 0,00 l,to je divný

Dobrej postřeh, já si toho přes ty přehnaný saze ani nevšiml... Když byl u mě, bylo to 0,07(a saze nějakých 18g při 1730km od posl.úspěšný regenerace při dif.tl.voln.10-12mbar...). Mě bylo divný, když mi Pavel říkal, že regenerace nešla spustit, dokud mu týpek nesmazal chyby... Takže si je dost možná sám vyvolal resetem popílku(počítám, že vzoreček pro výpočet popílku dotyčnýmu taky nic neříká...). No pěkný...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 481 | Témat: 17

23.04 2024 17:26


FandaTDI (23.04 2024 10:17) orig :

Dobrej postřeh, já si toho přes ty přehnaný saze ani nevšiml... Když byl u mě, bylo to 0,07(a saze nějakých 18g při 1730km od posl.úspěšný regenerace při dif.tl.voln.10-12mbar...). Mě bylo divný, když mi Pavel říkal, že regenerace nešla spustit, dokud mu týpek nesmazal chyby... Takže si je dost možná sám vyvolal resetem popílku(počítám, že vzoreček pro výpočet popílku dotyčnýmu taky nic neříká...). No pěkný...


mna to len napadlo ze ci mu nevymazal chyby a dal ze je v aute nový filter,je nejaká možnosť pri prípadnom resete meniť tu hodnotu tých sazi v oleji ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 891 | Témat: 32

23.04 2024 20:45


kingz: Poslední příspěvek se necituje(pro přehlednost), ale k věci... Opět na ho*no překlad, v originále "oil ash", tj. popílek, ne saze..., pak používej CZ verzi VCDS ... a to jsem nedávno po pár letech od naší posl.výměny názorů se Svobodou zase zaplatil necelej litr za "aktualizace" - ač používám EN verzi - de facto kvůli VISu, ke kterýmu mám taky nemálo výtek, ale oooobčas i pomůže...
Není to pravidlem(může se lišit jednotka od jednotky, resp.typ jednotky), ale v tomhle případě by to snad mělo jít upravit, i když to není úplně "hop na krávu a je tele" i v případě, že by se "jenom" vracela původní hodnota. Je/jsou na to vzorec/vzorce, počítá se s nájezdem, průměrnou spotřebou(i tady by se dalo debatovat o přesnosti...) a koeficientem pro danej motor. Prostě to chce o tom něco vědět a přemýšlet u toho... Máme v plánu to s Pavlem dát do kupy, naposled nebylo moc času a měl olej na maximu...
Naposledy upravil FandaTDI dne 23.04 2024 20:56, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





23.04 2024 20:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2023
Příspěvků: 55 | Témat: 4

23.04 2024 20:53


ne, měnit hodnotu sazí nelze, máš jen volbu "nový filtr", tím pádem smázneš hodnotu zanesení. A jasně, že pokud mu nešla spustit regenerace, protože zaplnění bylo nad nějakou mez (tuším že 70 je max) a on dal volbu "výměna filtru", tak se to vynulovalo a regenerace proběHLA*.
Jenže, pokud je zanesen DPF*, tak by to mělo házet chybu na NOx senzorech, jako že hodnoty mimo meze.
No, uvidíš co to bude dělat. Každopádně, pokud je ten filtr plný, tak na základě rozdílu diferenčních tlaků by ta regenerace měla proběhnout po pár km, rozhodně ne po 400-500 ... ten systém pozná, že i když je hodnota zanesení 0, tak je ten filtr v prdeli na základě rozdílu tlaků

OK, jak píše Fanda o řádek výše, asi to umí, já to bral jako klasickou diag VCDS, nebo ODISem, tam to měnit nejde, nebo nevím že by to šlo
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 891 | Témat: 32

23.04 2024 21:00


Michalll_A4: Právě že úpravou popílku se ti změní i saze a krom toho ty jednotky nabízej i různý "korekční" funkce... Ale máš pravdu v tom, že nastavením novýho DPF* by se regenerace na základě vysokýho dif.tlaku měla vyžádat dřív, než kdyby do popílku nehrabal, ale mam takovej pocit, že s 26g sazí po regeneraci už to tu jízdní nespustí...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2023
Příspěvků: 55 | Témat: 4

23.04 2024 21:07


jo to asi jo, pokud je tam tak vysoká hodnota po regeneraci, tak je to tak jako tak v řiti
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2023
Příspěvků: 55 | Témat: 4

23.04 2024 21:13


jinak na Allegro.pl se dají sehnat za dobrý prachy buď použité DPF* nebo repasované DPF*. Nepleťte to s těma polskýma šmejdama co dělá firma JMJ. Poláci jsou šikovní a repasují originální DPF*, mění tam celý ty střeva. Pošleš starý DPF* jako protiúčet. Já tak v loni na podzim koupil repasovaný DPF* do mé A4 a vyšel na cca 12 tisíc, záruka 1 rok, nebo 100 tisíc km, najeto zatím cca 20 tisíc a filtr regeneruje OK. Za 12 litrů super .. novej stojí 52 ... takže asi tak
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 891 | Témat: 32

23.04 2024 21:38


Michalll_A4 (23.04 2024 21:07) orig :
jo to asi jo, pokud je tam tak vysoká hodnota po regeneraci, tak je to tak jako tak v řiti

No právě že v řiti to i na základě toho dif.tlaku ještě(snad) není, takže ideálně "rozpohybovat" stávající a žádný úvahy typu "Allegro DPF*", tím si nezřídka zaděláváš na nemalej problém...
A promiň, ale konkrétně JMJ dá jen úplnej d..., tam je jasně prokázanej ojeb a proti nim je nejspíš taky nemálo "sporů" To prostě nefunguje a akorát si tím zbytečně "odjebeš" další komponenty...
Naposledy upravil FandaTDI dne 23.04 2024 21:44, celkově upraveno 1 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2023
Příspěvků: 55 | Témat: 4

23.04 2024 21:42


Vždyť píšu, že nebrat JMJ. Koupil jsem tam repasi originálního a OK.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email